And get your swag on. [KUOLLUT]

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

And get your swag on. [KUOLLUT]

Viesti  Maya lähetetty Pe Maalis 16, 2012 1:03 pm

// siia tänne TOPin kanssa! ;D <3 hoho. //

lauantai-ilta 24.3.2012

Jiyong Kwon

Ruskeahiuksinen nuorukainen suorastaan loisti hyväntuulisuuttaan ja tummissa silmissä saattoi nähdä innostuneen pilkkeen, kun hän eläytyi taustalla pauhaavaan musiikkiin, antaen sen rytmin viedä itseään. Tanssilattia oli täynnä elämästään nauttivia ihmisiä, jotka alkoholin vaikutuksen alaisina uskalsivat repäistä vailla huolenhäivää ja huomisen murheet tuntuivat sillä hetkellä kaukaisilta. Kovalla pauhaava musiikki, kirkkaina välkkyvät neonvalot ja sieraimet täyttävä hien, kiihkon ja alkoholin haju olivat täyttäneet nuorukaisen mielen, kun hän sulki silmänsä ja omistautui täysin tanssimiselle.

Jiyong ystävineen olivat päättäneet lähteä nauttimaan lomasta ihan viihteelle saakka ja joku nuorukaisen ystävistä oli suhteillaan saanut heidät kaikki tähän hivenen tasokkaampaan yökerhoon sisään. Ruskeahiuksinen nuorukainen ei voinut muuta kuin kiittää onneaan, että hänen kaveripiiriinsä sattui kuulumaan vähän kaikenlaista sakkia, joten baareihin sisään pääseminen ei ollut mikään ongelma.
Jiyong oli kuitenkin melko pian kadottanut suurimman osan kavereistaan (osittain ehkä ihan tahallisestikin), sillä nuorukainen itse rakasti tanssimista ja siinä missä hänen suunnitelmiinsa kuului tanssilattian taitavimman jätkän tittelin haaliminen itselleen ja jos siinä samalla sitten tarttuisi joku komea mies mukaan, niin aina vain parempi, kun taas hänen kaverinsa luultavasti aikoisivat vain vetää päänsä täyteen ja samalla pokailla nättejä tyttöjä vaihtelevalla menestyksellä.

Vielä pari biisiä tanssittuaan meininki alkoi käydä tanssilattialla vähän turhankin kuumaksi ja intoa täynnä oleva nuorukainen päätti suunnata vaihteeksi baaritiskin ääreen tilaamaan itselleen virvoketta. Matkalla hän oli törmätä yhteen kaveriinsa, joka näytti olevan jo ihan hyvässä kuosissa ja varsin mallikkaasti toinen tuntui iskevän melko keskinkertaisen näköistä tyttöä yöseurakseen. Jiyong ei voinut muuta kuin nauraa huvittuneesti ja jatkaa matkaansa tiskin luokse.
Ensin hän pyysi itselleen lasillisen vettä jäiden kera, mikä oli äskeisen urheilusuorituksen jälkeen ihan hyvä ja kylmä vesi tuntuikin erittäin hyvältä, kun koko kroppa hohkasi kuumuutta. Ruskeahiuksinen nuorukainen oli päätynyt tapansa mukaisesti laittautumaan varsin tyylikkäästi - tummat hiukset oli muotoiltu sojottamaan vähän pystyyn ja ylleen hän oli pukenut pitkän harkinnan jälkeen tummat matalalantioiset farkut valkoisen niittivyön kera, valkoisen printtikuvioisen wifebeaterin ja punaisen tyylitellyn kauluspaitamallisen takin, joka kruunasi koko kokonaisuuden värikkyydellään.
Saatuaan vesilasinsa tyhjennettyä, Jiyong päätyi tilaamaan itselleen yhtä aikaa shotin ja drinkin, joita hän sai jäädä hetkeksi odottelemaan.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm To Heinä 26, 2012 4:46 am, muokattu 1 kertaa

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: And get your swag on. [KUOLLUT]

Viesti  Vieraili lähetetty Pe Maalis 16, 2012 3:18 pm

//noni.. sain aikaseks, jee//

Seung Hyun Choi

Mun siskolla on synttärit, joten me ollaan "tyttöporukalla" juhlistamassa tapahtumaa sen lempi yökerhossa. Mun siskolla on rentoja kavereita ja mua ei ollenkaan haittaa, vaikka mä olenkin porukan ainoa jätkä, päin vastoin: kaikki huomiohan kiinnittyy silloin muhun. Tai niinhän sitä luulis, vaan ei. Porukan ainoona miespuolisena jäsenenä mä joudun aloittelujen lomassa sitten kuuntelemaan naurettavia juttuja poikaystävistä, ehkäisypillereistä ja siitä miten kusipäitä jotkut miehet osaa olla. Tosiaankin viihdyttävää touhua. Mut onneks ollaan selvitty enemmän ja vähemmän kunnialla baariin asti ja puheenaiheet on vaihtunu johonki yleismaallisempaan.

Ilta on vielä varsin nuori ja mä, kuten suunnilleen kaikki mun ympärillä olevat ihmiset, olen hienoisessa humalassa. Mä kävin tunti sitten tanssilattialla pyörittää tyttöjen kanssa, mut totesin homman kusevan siihen, et mä itse olen vielä ihan liian selvä tanssimaan: mun itsetunto vaan ei anna lantion liikkua niin rennosti, kun mitä se vois, joten mä yleensä vältän tietoisesti nolatuksi tulemista ja menen tanssimaan vasta siinä vaiheessa, kun millään ei ole sen suurempaa väliä.
Tuonkin episodin ja nykyhetken välissä on kuitenkin ehtinyt tapahtua ja mun veressäni on jo huomattavasti enemmän alkoholia kun sillon, joten mä en välitä vaikka mun kroppani liikkuukin huomattavasti rennommin, tapaillen musiikkin rytmiä, vaikka mä itse olenkin melko kaukana tanssilattiasta.

Sisko ja sen kaverit on nyt tupakkahuoneessa ja mä seison baaritiskillä juoden viskiä lasista. Mä oon pukeutunut valkaistuihin pillifarkkuihin ja mustaan, hihattomaan huppariin. Mun hiukset on lyhyet, tuhkanvaaleat ja sotkussa, kuten yleensä.
Musiikki pauhaa ja mä naputan baaritiskiä sen rytmissä. Mulla on lämmin ja huoleton olo ja mä katselen ympärilläni olevaa ihmislaumaa. Pari mun tuttua koheltaa hieman etäämpänä parin pikkupimun kanssa, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä ovat edes täysi-ikäisiä, jos mitään voin päätellä niiden ujoista katseista ja siitä raivostuttavasta kikatuksesta, mitä pikku-tytöt nyt yleensä harastavat humalaisten, itseään vanhempien "herrasmiesten" seurassa. Mä en ymmärrä mitä ihmiset näkee tommoisissa pikku-lutkissa, mut mä tiedän useammankin mun kaveripiiristä, joka joko on seurustellut tai vähintäänkin harrastanut kyseenalaista toimintaa alaikäisten kanssa. Mut toisaalta, mä olen aina ollut vähän enemmän vanhempien, kokeneempien partnerien perään.

Joku mun toiselta puolelta tilaa vettä ja jäitä. Mä käännyn hieman, et mä nään kyseisen ihmisen siläkulmastani. Kyseessä on varsin nuoren näköinen poika, jolla on tummat hiukset ja valkoinen vaimonhakkaajapaita. Varsin hyvännäköinen otus sanoisin, jos antaisin itselleni luvan katsella miespuolisia sillä silmällä, mutta en anna, joten en sano. Mä olen kokeiluni kokeillut opiskelija-aikana ja tullut siihen tulokseen, et turvallisempi vaan pitäytyä naispuolisessa seurassa. Silti tämä nuoukaisen ulkonäkö vaan vetoaa muhun sillä oikeella tavalla, mihin kovin monet ei nykyään pysty. Mä kumoan loput juomastani kurkusta alas, käännyn kunnolla baaritiskille ja vilkaisen toista. Se on saanut vetensä juotua ja tilaa lisää juotavaa. Se on hieman punakka poskiltaan ja muutenkin sen näköinen et sillä on ollu hauskaa tanssilattialla. Mä huikkaan baarimikolle et haluun samaa mitä toinenkin ja käännyn hieman hämillisesti hymyillen toisen puoleen.

"Oliks kivaa tanssimassa?"

Mun ei ollu ees tarrkoitus sanoa mitään, mut jotenkin se kysymys vaan pääs lipeämään mun huulilta. Ja mä häpeän. Suuresti.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty La Maalis 17, 2012 1:33 am

Jiyong Kwon

Kuten varmasti kaikilla muillakin, oli Jiyongillakin varsin rento ja keveä olo, kiitos kaiken sen alkoholin, mitä hän oli illan aikana ehtinyt juomaan. Nuorukainen humaltui muutenkin hyvin helposti, joten se ei kyllä edes vaatinut paljoa. Hyvänolontunne aivoissa oli levinnyt koko kroppaan ja Jiyong saattoi rehellisesti myöntää, että hänen olonsa oli sillä hetkellä parempi kuin aikoihin pienestä huojumisesta huolimatta.
Tästä illasta tulisi loistava.
Jiyong odotteli seuraavaa drinkkiään, jota baarimikko hänelle väsäsi, ja samalla nuorukaisen toinen käsi kohottautui kokeilemaan ruskeita, pystyssä sojottavia hiuksia. Kampaus tuntui kuitenkin olevan hengissä, mikä oli tietysti hyvä asia. Hän havahtui ajatuksistaan, kun hän kuuli vierestään kysymyksen. Automaattisesti Jiyong käänsi katseensa tuon matalan äänen suuntaan, vain kohdatakseen ehkä yhden maailman hyvännäköisimmistä miehistä, mitä hän oli koskaan nähnyt. Tuhkanvaaleat lyhyet hiukset, vaaleat pillifarkut yhdistettynä mustaan hihattomaan huppariin ja kaikki tuo yhdistettynä miehen ulkonäköön... Oh my god.

Jiyong tajusi pienen hetken jälkeen tuijottavansa toista suu kevyesti raollaan, mikä olisi normaalisti saanut hänet ehkä ihan pienesti nolostumaan, mutta tällä kertaa hänen veressään oli sen verran alkoholia, että mitä sitä turhia häpeämään.
"Joo, jos tietää mitä tekee", nuorukainen vastasi hymyn kera pilke silmäkulmassaan. Tanssiminen kuului hänen harrastuksiinsa ja Jiyong oli jopa koulunsa tanssikerhon vetäjä, eli tottakai hän osasi tanssia ja oli vieläpä ylpeä omista taidoistaan.

Baarimikko iski shotin ja drinkin hänen eteensä, jotka nuorukainen oli vähän aikaa sitten tilannut itselleen. Sen kummempia kainostelematta Jiyong kaatoi shotin kurkustaan alas, irvisti kevyesti sen voimakkuudelle ja siirtyi sitten siemailemaan drinkkiään. Hän kääntyi nyt kunnolla vieressään seisovan miehen puoleen pieni hymy huulillaan. Hän niin halusi saada tuon komistuksen mukaansa. Ja plussaa oli se, että toinen oli itse tullut juttelemaan hänelle.
"Sä tosin et näytä siltä, et kuluttaisit liikaa aikaa tanssilattialla", Jiyong sanoi katsellessaan miestä muka arvioivasti päästä varpaisiin. Todellisuudessa tämä oli hänelle vain loistava tekosyy tarkastella miehen ulkoista olemusta vähän tarkemmin, eikä Jiyong voinut estää alkoholin vaikutuksen alaisena olevaa mieltään luomasta varsin todentuntuisia kuvia, miltä toinen saattaisi näyttää ilman minkäänlaista vaatetusta.
Jiyong ei kyllä sillä hetkellä muistanut koskaan olleensa näin myyty jonkun ulkonäöstä, mutta tällä kaverilla tuntui olevan sellainen tietynlainen charismaattinen aura ympärillään, mikä veti häntä puoleensa magneetin tavoin.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty La Maalis 17, 2012 5:09 am

Seung Hyun Choi:

Mun kysymys sai aikaan mitä hellyyttävimmän reaktion toisessa. Sen pehmeän näköiset huulet on viehättävästi raollaan ja sen silmät on levinneet yllätyksestä. Ilme saa sen näyttämään vielä nuoremmalle, mikä on yllättävä kyllä tässä tapauksessa ihan positiivinen juttu: toinen kun näyttää aivan syötävän suloiselta. Tietynlainen suloisuus kolahtaa ja mä alan saada pikkuhiljaa jonkinlaista käsitystä siitä, miks jotkut ihmiset harrastaa vähän nuorempaa riistaa.
Melko nopeasti toinen kuitenkin saa itsensä koottua ja viattoman hämmästynyt ilme vaihtuu täydelliseen pikku hymyyn, jota mä kuvailisin ehkä jopa hieman omahyväiseksikin..

"Joo, jos tietää mitä tekee", nuorukainen vastaa mun kysymykseen ja kumoaa sitten itsevarmasti eteensä juuri isketyn shotin kurkustaan alas, irvistää hieman ja kääntyy mun puoleeni.

Toinen suupieleni kääntyy kissamaisen viettelevään hymynpuolikkaaseen ja mä nostan toista kulmaani huvittuneena. Se näyttää ihan kiinnostuneelta, mä huomaan, ja mun hymyni levenee hieman tän huomion myötä. Mä olen varma et mun silmät tuikkii paljastavan ilkikurisesti. Mä en suoraan sanottuna osaa sanoa mikä toisessa viehättää ja mä tiedän et mun pitäis vaan häipyy paikalta, mut mä en vaan kykene. Mä olen liian itsevarmalla tuulella ja/tai yksinkertaisesti vaan niin humalapäissäni, etten osaa ajatella fiksusti. Humalaa mä syytän ja tuun aina syyttämään kaikista tän tyylisistä lipsahduksista, vaikka ei se aina ihan niin mee. Mä en oo ihan sinut seksuaalisuuteni kanssa, siitä kai se johtuu. Mä haluisin nimittäin pystyä sanomaan että mä olen vaan normaali, terve täyskasvunen: kokeilunhaluinen, mut muuten iha hetero. Ei sillä, et mulla ois mitään homoja vastaan, mut heterona oleminen ois vaan yksinkertaisesti helpompaa. Elämä ei aina vaa mee iha niin ku haluis ja joskus tulee eteen tilanteita, joissa mä huomaan oman sukupuoleni edustajien viehättävän mua enemmän ku pitäis. Ja joskus se vetovoima vaan on vastustamaton ja mä en voi paeta tilannetta. Kuten esim. just nyt.

"Sä tosin et näytä siltä, et kuluttaisit liikaa aikaa tanssilattialla"

Mun eteen lasketaan samat annokset kuin mitä toisellekkin tuotiin. Mä nollaan ilmeeni ja vien shottilasin huulilleni. Vahva alkoholi menee alas helposti, niinkuin pitääkin. Toinen katsoo mua päästä vapaisiin arvioivasti ja mä kohotan kulmaani taas kiusoittelevasti. Toisen kiinnostus ei ole ihan niin huomaamatonta, kuin toinen ehkä haluaisi. Tai sitten mä taas luulen itsestäni vaan liikoja ja toinen vaan silmäilee mua varautuneesti tai jotain. HAH!

"Voi, nyt sä ihan loukkaat mua. Mähän suorastaan elän tanssimista varten."

Mä naurahdan huvittuneena ja pidättäydyn vaivoin iskemästä tälle silmää, sillä se, jos mikä olisi noloa. Tietenkin toinen on oikeassa ja mä en voi kun ihmetellä, mistä toinen päätelmänsä veti. Mikä mussa muka saa ihmiset ajattelemaan, etten mä tanssi? Luultavasti se oli vaan heitto, mut mun humaltuneet aivoni ajattelevat aina hieman ylikierroksilla, kun kyseessä on kiinnostava henkilö ja tämän sanomiset. Mä huomaan tutkivani toista hieman tarkemmin. Toinen on suunnilleen mun pitunen -ehkä hieman lyhyempi- ja kevytrakenteisempi. Se näyttää nuorelta pyöreine kasvoineen ja hoikkine, kapeine vartaloineen. Vaikka mä yleensä koen kiinnostuvani enemmän itseäni vanhemmista ihmisistä, toisen piirteet vetoaa muhun ja saa perhoset heräämään mun mahassani.

"Ootko sä muuten täällä ihan porukassa vai yksinäs?"

Mä silmäilen merkitsevästi sen yksinäistä juomaa ja kiireetöntä olemusta. Tietyllä tasolla mä tiedän kuullostavani tökeröltä ja mun repliikkini on kulunut, mut suoruus on yleensä nopein tapa saada haluamansa tieto toiselta. Ja mä todella haluan tietää, onko mulla edes mitään mahdollisuuksia.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Maalis 18, 2012 1:37 pm

Jiyong Kwon

Jiyong ei voinut muuta sanoa, kuin että tällä kertaa hänellä oli käynyt aivan mahdottoman hyvä säkä. Nuorukaisella oli tietynlainen miesmaku, eikä kuka tahansa todellakaan kelvannut hänelle - vaikka alkoholi ei tietenkään ollut mikään maailman paras ystävä tässä asiassa, kun se tuntui aina vääristävän hänen arviointikykyään. Mutta tällä kertaa mies hänen vieressään oli sanalla sanoen täydellinen ja Jiyongilla oli vaikeuksia pitää hävyttömästi toisen vartaloa nuolevia silmiään kurissa.
Tietysti saattoi olla, että hän oli vain juonut liikaa ja oli jo sen verran humalassa, että hänen juopunut mielensä sai toisen näyttämään suorastaan hävyttömän hyvältä, mutta nuorukainen ei jaksanut - saatikka pystynyt kiinnittämään tuonlaisiin ajatuksiin sen suurempia huomioita. Jos tämä kaikki olisi vain hänen humalaisen mielensä aikaansaannosta, niin hänhän nauttisi joka hetkestä täysin rinnoin.

Nuorukainen seurasi ehkä vähän turhan tiiviisti kuinka mies hänen vieressään kumosi shottilasin kerralla kurkustaan alas, eikä Jiyong voinut estää suorastaan naurettavan tyytyväistä hymyä nousemasta huulilleen, kun hän tajusi miehen huomanneen hänen arvioivan katseensa ja toinen vain kohotti kiusoittelevasti kulmaansa hänen katseelleen. Jiyongin humalainen mieli oli selkeästi sitä mieltä, että tämä vaaleahiuksinen komistus oli ainakin jollain tapaa kiinnostunut hänestä, eikä nuoremmalla ollut aikomustakaan päästää tuosta pienestä kiinnostuksesta irti.
Ruskeahiuksinen nuorukainen nauroi huvittuneen kuuloisena, kun hän kuuli toisen sanat. Vai eli toinen tanssimista varten? Jiyong ei voinut muuta kuin epäillä toisen sanoja, itse asiassa hän oli täysin varma, että mies vain puhui sitä mitä sylki suuhun toi, mutta ei se nuorempaa haitannut, ei lainkaan.
Ja miksikö hän edes epäili toisen tanssimisen lahjoja? Nuorukainen oli itse harrastanut tanssimista niin kauan kuin hän vain saattoi muistaa ja hän kyllä pystyi vähän humaltuneempanakin sanomaan, että kuka osasi tanssia ja kuka ei. Ei hän tietenkään voinut sanoa, että osasiko toinen lainkaan tanssia, mutta tämä vaaleahiuksinen mies tuntui sen verran "jähmeävartaloiselta", että tuskinpa toinen sentään tanssimista varten eli - kuten mies oli itse asian ilmaissut.

Jiyong siemaisi hitaasti edessään olevaa drinkkiä ja hän käänsi katseensa jälleen tuohon vaaleahiuksiseen, laittoman hyvännäköiseen mieheen, joka juuri tiedusteli, että mahtoiko hän olla juhlimassa ihan itsekseen vai jonkun porukan kanssa. Ihan selkeä iskuyritys, mitä Jiyong ei todellakaan laittanut pahakseen.
"Mun kaverit on iskemässä muijia vaihtelevalla menestyksellä - ", nuorukainen aloitti pilke silmäkulmassaan ja jatkoi, " - eli tällä hetkellä mä oon iha yksinäni." 'Ihan vapaata riistaa, jos sua kiinnostaa.'
Puoliksi tyhjä drinkkilasi tyhjeni muutamalla hörpyllä (hän niin katuisi tätä viimeistään siinä vaiheessa, kun kaikki tämä nousisi yhtä aikaa hänen päähänsä) ja laskettuaan tyhjän lasin baaritiskille, Jiyong käänsi merkitsevän katseensa vieressää nseisovan miehen puoleen.
"Kun sä niin kehuskelit sun tanssitaidoilla, niin sähän voisit lähteä mun kaa tanssimaan?" nuorukainen ehdotti kumartuen lähemmäs toista ja nuolaisten hivenen vihjailevasti alahuultaan.
Ah, hän tulisi niin nauttimaan tästä.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa