Well, hello there. [VALMIS]

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Well, hello there. [VALMIS]

Viesti  Maya lähetetty La Tammi 21, 2012 1:43 pm

// Shui ja Kyung :::::DD //

Maanantai 23.1.2012, Shibuya

Kazuhiro Saitou

Vaaleat melko pitkät ja suorat hiukset omaava ja aivan tytöstä käyvä poika hyräili iloisesti itsekseen erään hyllyrivin välissä asetellessaan uusia cd-levyjä niille kuuluville paikoille. Ulkonäkönsä puolesta hän olisi käynyt ihan täydellisesti tytöstä, eikä hänen pukeutumisensa paljon vähentänyt tätä ensivaikutelmaa; Bou oli pukenut ylleen mustapinkkiraidallisen löysähkön villapaidan ulkona vallitsevan kylmyyden takia, mutta siitä huolimatta hän oli villapaidan kaveriksi kiskonut lyhyen mustan, vähän rock-henkisen hameen, joka oli koristeltu pitsireunuksin. Jaloissaan hänellä oli mustat, pienellä korolla varustetut rusetein koristellut remmikengät, sekä valkoiset kevyesti pussittavat polvisukat, muutoin hänen jalkansa olivat paljaina kylmästä säästä huolimatta.
Hiuksensa hän oli aamulla laittanut imagoonsa sopivasti varsin söpösti; toisella puolella päälakea oli isompi ponihäntä, jonka hän oli kiinnittänyt suurehkolla, vähän löysähköllä mustalla rusetilla, muutoin hiukset roikkuivat täysin suorina hänen pyöreähköjä kasvojaan kehystäen. Bou oli myös kuluttanut aamulla tovin jos toisenkin meikatessaan kasvojaan söpöksi ja nyt ripsiä koristi muutama kerros ripsiväriä ja luomiin ja poskiin oli laitettu kevyt silaus vaaleanpunaista sävyä.

"Bou-chan! Mä lähen käymään tauolla, niin viitsisitkö vahtia myös kassaa?" Bou kohotti katseensa cd-levyistä, kun hänen työkaverinsa puki takkia päälleen ja katsoi häntä kysyvän näköisenä.
"Haaai, tottakai", Bou vastasi iloinen hymy huulillaan nyökytellessään myöntävästi päätään. Tähän aikaan kaupassa ei vielä ollut hirveästi asiakkaita tai yleisiä hengailijoita, sillä todella monet nuoret olivat vielä koulussa tai koulujensa kerhotoimintojen parissa. Mutta tunnin päästä paikka luultavasti kuhisisi nuoria, sillä beat&sound oli yllättävän suosittu nuorison keskuudessa.
Bou jatkoi cd-levyjen järjestelemistä, hyräillen taustalla soivan musiikin tahtiin.

Jiho Woo

"Aaaah, vihdoinkin!" Zico venytteli käsiään haukotuksen kera kävellessään parhaan ystävänsä kanssa keskustan katua eteenpäin. Maanantait olivat aina niin masentavia ja paljon rankempia koulupäiviä kuin muut. Hän oli sentään nähnyt Jaen muutaman kerran päivän aikana, mikä oli aina hetkellisesti piristänyt Zicon mielialaa muutamalla pykälällä.
"Mä en jaksa käsittää miks maanantait on aina niin helvetin masentavia", rastatukkainen nuorukainen valitti.
Päivä oli sentään ollut siinä suhteessa melko rauhallinen, että kaksikon arkkivihollinen, joka myös Cream-nimellä tunnettiin, ei ollut ollut koulussa. Hyvä vaan, eipähän tarvinnut koko aikaa katsoa tämän naamaa.

"Mennään hei käymään beat&soundissa, mä voisin tsekata yhtä levyä sieltä ja voitaisiin samalla kysellä niitä lippuja sinne yhelle keikalle, mikä on parin viikon päästä", Zico ehdotti Kyungille, suunnaten sujuvasti askeleitaan kyseistä kauppaa kohti odottamatta edes ystävänsä vastausta.
Beat&sound oli underground-tyylille suunnattu levykauppa ja siellä oli yllättävän laaja valikoima musiikkia laidasta laitaan. Paikka oli suosittu myös siitä syystä, että siellä myytiin myös lippuja useille pienille keikoille ja kyseinen paikka oli itse asiassa myynyt lippuja myös heidän rap-piirien keikoille. Ja jos kauppa ei olisi ollut niin piilossa, se olisi ollut vieläkin suositumpi, tai ainakin niin Zico ajatteli.
Zico avasi kaupan erilaisin keikkajulistein koristellun oven ja astui sisään Kyung perässään.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Su Helmi 05, 2012 6:15 am, muokattu 1 kertaa

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Well, hello there. [VALMIS]

Viesti  Vieraili lähetetty La Tammi 21, 2012 2:44 pm

Kyung Park

Kyung tyytyi vain nyökkäämään myöntävästi vieressään kävelevälle rastatukkaiselle ystävälleen, joka valitti par'aikaa maanantaiden olemassaolosta. Hän oli samaa mieltä: maanantait olivat ihan yleisen mielipiteen mukaan koko viikon turhimpia päiviä. Viikonloppu oli aina aivan liian lyhyt ja maanantaita seuraava viikko pitkä kuin nälkävuosi. Kyung ei siltikään antanut sen seikan häiritä, sillä loppujen lopuksihan se oli vain päivä muiden joukossa. Mustahiuksinen nuorukainen taputti rempseästi Zicoa selkään pari kertaa muka lohduttavasti.

Kaksikon melko päämäärätön matkanteko sai nopeasti suunnan, kun Zico ehdotti beat&soundissa käymistä, eikä Kyungilla tosiaankaan ollut mitään ajatusta vastaan. Eikä hän olisi edes ehtinyt mitään vastaan sanoakaan, kun Zico jo suuntasi askeleensa kyseistä kauppaa kohden. Levykauppa oli viihtyisä ja sieltä saattoi löytää vaikka mitä aarteita, kunhan vain jaksoi käydä runsaat levyhyllyt ja -laarit huolellisesti läpi.
Kyung astui sisään Zicon perässä ja kopisteli mustista tennareistaan ulkoa mahdollisesti tulleet töhkät ovensuuhun.
"Ah, lämmintä", nuorukainen kajautti tyytyväisenä ja skannasi kaupan ympäri silmälasiensa läpi.
"Hiljanen aika päivästä nä - ", hän jatkoi todeten itsestäänselvyyden kaupan sen hetkisestä asiakasmäärästä, mutta hänen lauseensa jäi puolitiehen, kun nuorukaisen silmät poimivat hyllyrivien välissä seisovan henkilön.
'... Vau', Kyungin silmät laajenivat ja hän joutui käskemään itseään nostamaan leukansa takaisin paikoilleen sieltä maan tasalta, jonne se oli ihan omia aikojaan mennyt loksahtamaan. Jos tämä vaaleahiuksinen villapaitaan ja hameeseen pukeutunut tyttö ei ollut nätti, niin ei ollut kyllä sitten kukaan.
Kyung seisoi hetken siinä ovensuussa tyttöä tuijottaen ennen kuin suoristi silmälasinsa, haraisi sormensa päässään kekottavien mustien hiusten läpi ja lähti suorilta sen enempiä turhia empimättä ja vatvomatta avaamaan keskustelua tuon kauniin tytön kanssa.
"Hei, käytsä usein täällä?" Kyungin huulien välistä lipsahti ehkä koko maailman noloin iskurepliikki, jota hän ei missään nimessä ollut aikonut sanoa, mutta sanat vain jotenkin pääsivät ryöpsähtämään ulos ennen kuin hän ehti purra itseään kieleen.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty La Tammi 21, 2012 3:22 pm

Jiho Woo

Zicon onneksi Kyungilla ei tuntunut olevan mitään hänen ehdotustaan vastaan - miksipä edes olisi ollut? Beat&soundissa käyminen oli yleensä varsin palkitsevaa, sillä sieltä löysi älyttömän halvalla hyviä cd-levyjä ja kun kaupassa vieläpä myytiin niitä keikkalippuja kaupungin jokaiselle asialliselle keikalle (Zicon mielestä siis).
Kaupan lämmin ilma iski mukavasti vasten kasvoja hyvän taustamusiikin kera, kun he astuivat ulkoilman kylmyydestä sisätiloihin. Zico katseli hetken aikaa ympärilleen ja hän oli juuri aikeissa sanoa jotain Kyungille, mutta rastatukkainen nuorukainen saikin huomata, että hänen ystävänsä oli näköjään bongannut jotain häntä kiinnostavampaa. Nimittäin söpön blondihiuksisen tytön, joka hääräsi jotain erään hyllyrivin luona.

Ja Zico sai kokea ehkä yhden elämänsä noloimmista hetkistä, kun yleensä aina niin sanavalmis ja juttua tyhjästäkin keksivä Kyung päästi suustaan maailmankaikkeuden surkeimman iskurepliikin. Ah, tuota myötähäpeän määrää. Zico käänsi nopeasti katseensa muualle ja hän hakeutui muutamalla ripeällä askeleella sen hyllyn luokse, josta hän yleensä löysi kaikki mieluisat cd-levyt.
Kyung tulisi niiiiiiiin kuulemaan tästä koko loppuikänsä.

Kazuhiro Saitou

Bou järjesteli cd-levyjä oikeille paikoilleen tasaiseen tahtiin, homma oli hänestä mukavan leppoisaa ja itse asiassa mukavaa muutenkin, kun sai samalla kuunnella hyvää musiikkia. Saatuaan ensimmäisen satsin levyjä oikeille paikoilleen, hän vilkaisi ympärilleen, mutta todetessaan kaupan tyhjäksi itseään lukuunottamatta, hän kävi nopeasti takahuoneessa hakemassa toisen laatikollisen uusia cd-levyjä.
Bou havahtui pienen jamittelunsa lomasta, kun hän kuuli oven avautuvan ja nopealla vilkaisulla hän huomasi kaksi opiskelijaa, jotka olivat tulleet sisään. Hymy kohosi Boun kasvoille, kun hän jatkoi työskentelyään. Oli mukavaa, kun paikalle alkoi tulemaan muitakin, eikä tarvinnut koko loppuiltaa olla yksinään.

Pitkään Boun ei kyllä tarvinnut yksinään cd-levyjen kimpussa ahertaa, kun hän huomasi jonkun tulleen nopein askelin hänen vierelleen ja avaavan keskustelun hänen kanssaan.
"Hei, käytsä usein täällä?"
Bou tuijotti hetken aikaa ihan hiljaa ylöspäin vieressään seisovaa silmälasipäistä ja mustatukkaista, häntä pidempää nuorukaista. Sitten hänen toinen kätensä kohosi hänen suunsa eteen, kun heleä naurahdus pääsi karkaamaan Boun huulilta.
"Mä olen kyllä töissä täällä, muuten ihan hyvä yritys", Bou vastasi leveä hymy huulillaan, huvittunut pilke silmäkulmassaan.
"Tarvitseko sä kenties apua?" Bou kysyi ja nopeasti hän vilkaisi mihin tämän silmälasipäisen rastatukkainen ystävä oli mennyt ja sitten hän kääsi taas katseensa vieressään seisovaan nuorukaiseen.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty La Tammi 21, 2012 4:00 pm

Kyung Park

Kyung ei ollut sitä tyyppiä, joka ujosteli, vaan hänelle oli helppoa vain loikata hetkeen ja vaikka sitten vähän nolata itsensä. Vaikka useimmiten hän ei kokenut kyllä itseään nolaavansakaan, niin nyt hänen kasvoilleen paukahti sellainen kuumotuksen tunne, että poikaparka pelkäsi punastuneensa. Tunne meni kuitenkin ohi alta aika yksikön, vaikka Kyung pelkäsi edelleenkin mokanneensa pahasti. Mitä jos hän oli säikäyttänyt tytön? // le gasp D: //

Tyttö kuitenkin vain päästi heleän naurahduksen ('Kuinka söpö jgadgafdjgggh!!') ja tuntui ottavan episodin ihan huumorilla.
Tyttö oli todellakin vain entistä nätimpi näin lähietäisyydeltä ja tuskin sataakuuttakymmentä senttiä pitkä. Ulkopuolisten näkökulmasta Kyungin silmät olivat saletisti ottaneet sillä hetkellä naurettavien vaaleanpunaisten sydänten muodon ja pullistuneet ulos päästä.
"Ei kiitos, en mä tarvitse, kiitos", Kyung vastasi nopeasti avuntarjoamiseen jo unohtaen, mitä varten he olivat koko kauppaan edes tulleet ja väläytti tytölle leveän hymyn ennen kuin palasi tämän aiempaan kommenttiin.
"Töissä?" nuorukainen kysyi todella älykkäästi, sillä olihan (kaunis!) tyttö sentään järjestelemässä levyjä hyllyyn. "Miks mä en ole nähny sua ennen?" hän jatkoi ja kohotti kulmiaan huulillaan yhä se vähän vähäjärkisen oloinen hymy.
"Kyllähän mä nyt muistaisin, jos näin kauniiseen tyttöön olisin aiemmin törmännyt", Kyung sanoi silmäten toisen päästä varpaisiin vain toinen kulma koholla. Oikeasti, Kyung oli kyllä liehittelemässä kulmakunnan tyttöjä tämän tästä, mutta tämä tapaus... huh-huh!
"Mikä sun nimi on?" mustahiuksinen kysyi, eikä kukaan olisi varmaan yllättynyt, vaikka hän olisi polvistunut siihen paikkaan, suudellut tytön kämmenselkää ja ojentanut tälle ruusun tai jotain vastaavaa yhtä ylidramaattista.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty La Tammi 21, 2012 4:39 pm

Jiho Woo

Zico oli sitä tyyppiä, ettei hän koskaan ikinä missään tilanteessa hävennyt mitään. Jos jotain vähän nolompaakin sattui tapahtumaan, niin yleensä hän vain kuittasi sen naurulla, mutta mitä sitä turhaan häpeämään. Mutta sillä hetkellä hän kyllä tunsi pientä myötähäpeää, kun hän kuunteli, kuinka Kyung ilmiselvästi yritti iskeä tuota blondia tyttöä.
Yleensä Zico vain kuunteli kyllästyneenä vieressä, kun Kyung lirkutteli sujuvasti kaikille vähänkin näteille tytöille, mutta sillä hetkellä rastatukkaisen nuorukaisen korvat taisivat saada pientä punaista häivähdystä pelkästään siitä syystä, että hän joutui kuuntelemaan Kyungin juttuja. Kyung oli yleensä varsin taitava tässä lajissa, mutta tällä kertaa Kyung oli kyllä vetänyt pohjat juttujensa tasolla.

'Ei, miks mä oikein joudun kuuntelemaan tätä?' Zicon ilme taisi käväistä ohimennen vähän tuskaisen puoleisena, kun hän tutki cd-levyjä edessään ja joutui samalla kuuntelemaan takaansa kuuluvaa epätoivoista lirkutusta. Ihme, ettei tuo tyttö ollut jo sanonut suoria sanoja ja palauttanut Kyungia takaisin maanpinnalle!

Kazuhiro Saitou

Tilanne oli Boun mielestä omalla tavallaan hyvin suloinen. Harvoin kukaan yritti tähän tapaan iskeä häntä, varsinkaan noin nopeasti. vastahan tuo tummatukkainen nuorukainen oli astunut ovesta sisään ja nyt tämä jo keskustelu sujuvasti hänen kanssaan.
"Joo, mä olen nyt ollut täällä muutaman kuukauden töissä", Bou vastasi hymy huulillaan, nyökäyttäen pari kertaa päätään, kun toinen tiedusteli, miksei hän ollut ennen nähnyt Bouta täällä.
"Mä olen tosin vain osa-aikaisena, joten mä en ole täällä joka päivä."
Bou naurahti jälleen heleästi toisen sanoille. Vaikka kaveri olikin väärässä tuossa 'tyttö' - kohdassa, niin lause sai Boun hyvälle tuulelle, sillä jos hän oli saanut ulkonäöllään tehtyä johonkuhun vaikutuksen, niin sehän vain tarkoitti sitä, että hän oli onnistunut siinä mitä hän yritti - siis olla söpö. Mutta ei hän kuitenkaan ruvennut korjaamaan toisen sanomisia.
"No kiitos vain", blondi vastasi hyväntuulisena ja jatkoi, "Vaikka mä kyllä luulen, että sä taidat sanoa noin monille."

"Mä olen Bou", hän esitteli itsensä suloinen hymy huulillaan räpäyttäen muutaman kerran silmiään. Se jos mikä tehosi aina.
"Ja sä olet...?" Bou katsoi toista kysyvänä, sipaisten vaaleita hiussortuviaan korvansa taakse, vaikkeivät ne siellä pitkään pysyneet.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty La Tammi 21, 2012 5:19 pm

Kyung Park

Kyung oli niin nolo, että hän olisi voinut vetää suorastaan voitontanssia, ettei ollut ollut onnistunut pilaamaan kaikkea ensimöläytyksellään. Vaikkakaan ei hänen jatkokaan mitenkään liian laadukasta ollut, ja poika taisi vain päätyä tekemään itsensä täydeksi pelleksi.
Kyung nyökytteli vähän turhan pontevasti ymmärtämisen merkiksi kuunnellessaan tytön selittävän työstään beat&soundissa. Hänen kiinnostuksensa oli suorastaan naurettavalla tasolla, muttei hän itse sitä siinä tajunnut.
Tyttö löi Kyungille hetkeksi luun kurkkuun, kun meni sanomaan, että Kyungille tällaisten lirkuttelu ja sirkuttelu oli varmaan vähän useamminkin tapahtuvaa hupia, ja poika mollotti toista pari sekuntia huuli pyöreänä.
'Please, mee mun kanssa naimisiin!'
"Shhh", poika kumartui lähemmäs tyttöä ja valehteli lainkaan häpeilemättä sujuvasti silmäänsä iskien. "Sä oot poikkeustapaus."

Kyung hymyili tytön sanoessa nimensä, joka taisi olla vain lempinimi, mutta nätti sellainen. Siitä Kyung sai pidettyä jotenkuten mölyt mahassaan; tosin lähinnä siitä syystä, että Bou kysyi heti perään kysymyksen.
"Kyung Park", Kyung esitteli itsensä kumartaen samalla kohteliaasti.
"Ihastuttavaa tavata", hän valitsi sanansa niin nolosti ja naurettavasti kuin koko maailmassa oli mitenkään rajoja venytellen mahdollista, ja muisti sitten jostain syystä Zicon olemassaolon ja vielä käsittämättömämmästä syystä otti toisen puheeksi.
"Tuo tuolla on Zico", Kyung sanoi viitaten jonnekin taustalleen, vaikkei edes tiennyt missä suunnassa Zico mahtoi sillä hetkellä olla möllöttää. Toisella kädellään hän avasi mustan koulupuvun päälle puetun ulkotakkinsa vetoketjun, sillä sisätiloissa oli oikeasti tosi lämmin.
"Et ole nähnyt meitä keikoilla?", silmälasipäinen alkoi retostella ja taisi lyödä viimeisen naulan arkkuunsa. Eihän tässä nyt mitään julkkiksia sentään oltu.

// Ai kamala, Kyung :::::::: DDDDD //

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Tammi 29, 2012 3:47 am

Jiho Woo

'Hei oikeesti, _please_ Kyung, älä puhu enää mitään', Zico ajatteli, kun hänen ystävänsä noloille jutuille ei sitten millään tullut loppua. Kaverihan häpäisisi heidät aivan totaalisesti! vaikkakin eniten Zicoa ihmetytti se seikka, että nykypäivän tytöt olivat niin helppoja, että he lankesivat Kyungin lirkutteluihin. Oikeasti, saattoiko kukaan olla niin tyhmä, että todella uskoi jotain noin kliseistä?
Tosin, Zico oli jopa vähän yllättynyt tavasta, jolla tuo blondi tyttö sai iskettyä luun Kyungin kurkkuun. Ehkei tämä tapaus ollutkaan ihan niin helppo kuin mitä hän oli juuri hetkeä aikaisemmin ajatellut. Kyungin seuraava klisee oli saada Zicon facepalmaamaan molemmilla käsillään, niin suuri se myötähäpeän tunne oli.

Tilanne oli sellainen, että Zico luultavasti toipuisi myötähäpeästä iltaan mennessä ja seuraavana päivänä hän ei enää muistaisi koko likkaa - tämä päti vain niissä tilanteissa, kun Kyung nolasi vain itsensä. Mutta kun hänen tummatukkaisella ystävällään oli pokkaa ottaa hänet puheeksi, Zico tunsi silmiensä rävähtävän ammolleen.
'Älä nyt vedä mua mukaan, mä en aio upota sun kanssas!' rastatukkainen nuorukainen ajatteli ja hänen teki mieli kääntyä mulkaisemaan Kyungia harvinaisen rumasti. Eivätkä asiat siitä paremmiksi muuttuneet. Ei tässä sentään mitään julkkiksia oltu, niin tuskin kukaan asiaan perehtymätön oli edes kuullut heidän nimiään. Eikä millään pahalla - mutta tämä blondi hempukka ei varsinaisesti vaikuttanut siltä, että hän kuuntelisi minkääntason rap-musiikkia.

Mutta kun Kyung oli kerran jo ottanut hänet puheeksi, niin Zicohan saattoi olla ovela ja pelastaa itsensä uppoavasta aluksesta. Ja Kyung saattaisi vain syyttää itseään, mitäs oli vetänyt Zicon liehittelyihinsä mukaan.
Zico laski käsissään olevan cd-levyn takaisin paikoilleen ja hän kääntyi suurielkeisesti ympäri, kävellen Kyungin ja tämän tyttösen luokse.
"Tosiaan, kuten Kyung jo mainitsikin, niin mä olen Zico", rastapää esitteli itse itsensä toispuoleinen hymy huulillaan.
"Äläkä välitä mistään mitä Kyung sanoo, me ei olla mitään julkkiksia - ei ainakaan sen tasoisia, jotta kukaan asiaan perehtymätön meitä tunnistaisi", hän jatkoi ja soi nopean vilkaisun ystäväänsä, kääntäen kuitenkin katseensa takaisin vaaleahiuksiseen tyttöön.

Kazuhiro Saitou

Bou hymähti kevyesti toisen sanoille. Ei hän tosin uskonut sanaakaan, mutta häne ntäytyi kyllä myöntää - tummatukkainen poika oli kyllä aikamoinen naistenmies sujuvien kielenkannattimiensa kera. Joten ei sinällään mikään ihme, jos tällä oli joka sormelle useampikin tyttö tiedossa.
Ja jos Bou olisi oikeasti ollut tyttö, niin hän olisi luultavasti langennutkin tämän sanoihin, mutta kun hän oli oikealta sukupuoleltaan poika, niin hän tiesi miten pojat ajattelivat.

Bou naurahti ääneen, kun Kyung esitteli itsensä ja vielä jostain syystä veti ystävänsäkin keskusteluun mukaan, joka ei tosin jostain syystä näyttänyt ilahtuvan asiasta - ainakin mitä Bou nopeasti tuota Zicoksi esiteltyä rastatukkaista nuorukaista vilkaisi.
Kun Kyung avasi puhuessaan ulkotakkinsa vetoketjun, niin jokin nuorukaisen koulupuvun värityksessä kiinnitti hänen huomionsa, mutta hän ei vielä keksinyt mikä, sillä keskustelu jatkui ja Zicoksi esitelty pitkä nuorukainen liittyi heidän seuraansa.
"Mä en hirveästi kuuntele rap-musiikkia, joten..." Bou sanoi vähän pahoittelevaan sävyyn, mutta hän kiirehti kuitenkin jatkamaan, "tai mä ainakin oletan, että te esitettä räppiä, kun sä seisoskelit tuolla rap-hyllyllä", hän nyökkäsi puhuessaan Zicoon päin.

"Ah! Te olette Sakurako Highin oppilaita!" Bou huudahti yhtäkkiä, kun hän huomasi Kyungin takin alta vilahtavan logon.
"Mä valmistuin sieltä viime keväänä", hän kertoi innostunut hymy huulillaan. Nyt heillä oli jotain yhteistäkin.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Su Tammi 29, 2012 5:07 am

// Zico näyttää varmaa TÄLTÄ siellä taustalla kuuntelemassa ::::: DDD //

Kyung Park

Tässä vaiheessa Kyungista alkoi jo tuntua siltä, että hän olisi voinut vetää itselleen reilut facepalmit, mutta koska oli aikamoinen fearless bastard, niin hän jatkoi juttuaan sujuvasti sen kummempia häpeilemättä. Tosin Zico päätti juuri sillä hetkellä pelmahtaa paikalle häiritsemään.
'ÄLÄ. TULE.'
Kyung loi Zicoon paljon puhuvan mulkaisun, kun tämä melkein tönäisi Kyungin tieltään ja esitteli itsensä. Kyungin teki mieli lätkäistä kätensä rastatukkaisen ystävänsä suun eteen, jotta tämä pitäisi turpansa tukossa ja mielellään häipyisi jonnekin, missä ei ollut näkö- eikä kuuloetäisyydellä. Mutta toinen ei ilmeisen tahallaan ollut tajuavinaan Kyungin ilmeilyä.
Kun tyttö puhui jälleen Kyung ei jättänyt Zicolle hetkeäkään, jotta tämä olisi ehtinyt sanoa sanaakaan.
"Hyvin päätelty", mustahiuksinen sanoi ensimmäisen mieleensä tulleen lauseen kovaan ääneen nyökytellen saadakseen Boun huomion taas itseensä, eikä Zicoon. Kyung vilkaisi ystäväänsä taas vaientavasti, mutta oikeastaan kaikkien onneksi jokin kiinnitti vaaleahiuksisen tytön huomion ja tämä vaihtoi sujuvasti lennosta aihetta.

Kyung tuijotti tyttöä hetken puulla päähän lyötynä, sillä puheenaiheenvaihdos oli sanalla sanoen yllättävä, eikä Kyung heti keksinyt sitä selkeää seikkaa, mistä toinen ylipäätään tunnisti asian.
"Mistä - ?" Kyung oli jo aloittamassa kysymystä, mutta vilkaisi sitten nopeasti alaspäin vaatetustaan tajuttuaan kesken puheen, että heillä taisi olla vielä koulupuvut päällä ja Kyungin takissa oleva koulun logo oli päätynyt näkyviin ulkotakin avaamisen takia.
"Oh", hän päästi hiljaisen tajuavan äännähdyksen ja pojan silmät laajenivat vähän turhan innostuneesti hänen nyökytellessään myöntävästi. Jotain yhteistä!
"Ihan oikeesti?" Kyung kysyi ikään kuin toisen sanoissa olisi jotain epäilemistä. "Me ollaan ekalla", hän jatkoi luoden Zicoon taas sivusilmällä katseen.
Itse asiassa Kyung oli vähäsen yllättynyt siitä, että tyttö oli jo valmistunut lukiosta, sillä tämä näytti sitä nuoremmalta, mutta ulkonäön perusteellahan ei tunnetusti voinut aina tehdä mitään päätelmiä. // Lol esim. sukupuolesta X'''''D //

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Tammi 29, 2012 9:56 am

// no kutakuinkin joo-o ! ::::D //

Jiho Woo

Zico jätti hävyttömästi noteeraamatta Kyungin paljonpuhuvat pahat mulkaisut, teeskennellen ettei hän muka ymmärtänyt mitä toinen katseillaan tarkoitti. Tottakai hän ymmärsi, he olivat olleet Kyungin kanssa sen verran pitkään parhaita kavereita, että hän tunnistaiti tuon liikkeet ja tarkoitusperät vaikka unissaan ilman pienintäkään empimistä. Mutta nyt Kyung saisi syyttää vain itseään, mitäs oli mennyt mainitsemaan Zicon nimen. Ei häntä nyt kaikille heiloille sentään tarvinnut esitellä!
'Pffftttt', Zico hymähti itsekseen, kun Kyung niin kovin kärkkäästi yritti keksiä puheenaihetta - tämä ei selkeästi halunnut, että Zico olisi sanonut sanaakaan, vaan mustahiuksinen yritti parhaansa mukaan saada blondin huomion kääntymään itseensä.

Zico joutui kyllä myöntämään itselleen, että tytön seuraavat sanat tulivat hänelle pienenä yllätyksenä. Tämä oli valmistunut samasta koulusta kuin missä he sillä hetkellä opiskelivat. Vaaleahiuksinen tyttö vaikutti vähän nuoremmalta, mikä omalla tavallaan vain lisäsi hänen yllättyneisyyttään. Tuo oli jo valmistunut lukiosta!
No jaa, maailma oli ihmeitä täynnä, eivät hekään Kyungin kanssa varsinaisesti lukion ekaa luokkaa käyviltä näyttäneet, niin kuin Kyung fiksusti meni seuraavana mainostamaan. Zico olisi jälleen voinut vetää facepalmia molemmilla käsillään.
"Sä oot jo ihan valmistunu lukiosta? Vau, ei uskois! Näytät paljon nuoremmalta", rastatukkainen nuorukainen sanoi esittäen taitavasti muka kiinnostunutta, ihan vain Kyungia kiusatakseen.

Kazuhiro Saitou

Bouta nauratti kaksikon selkeä kärhämä hänen takiaan, hän ei ollut mikään tyhmä, joten nuo muka viattomat poikien toisiinsa luomat mulkaisut eivät jääneet häneltä huomaamatta. Mutta toisaalta, olihan se ihan hauskaa saada tällä tavalla huomiota osakseen, mukava piristys työpäivään.
"Oho, tepä ootte nuoria", Bou ei voinut olla kommentoimatta vähän yllättyneen kuuloisena, kun Kyung kertoi heidän olevan Sakurako Highin ensimmäisellä luokalla. Hän olisi veikannut vähintään toista luokkaa - mutta toisaalta, kyllä hän olisi nämä luultavasti ulkonäöltä muistanut, jos hän olisi nähnyt heidät vuosi sitten samassa koulussa ensimmäisellä vuodella.

Bou ei voinut muuta kuin hymyillä vähän hämillään, mutta hyvillään, kun Zico kommentoi hänen näyttävän nuorelta, eikä lainkaan sen ikäiseltä, että hän olisi jo vuosi sitten valmistunut lukiosta.
"Joo, no mä kuitenkin valmistuin vuosi sitten", Bou sanoi hymy huulillaan.
"Millanen meininki siellä nykyään on? Kangin oli mun luokanvalvoja, joten meno oli aika rentoa", nuorukainen kertoi ja hänen kasvoilleen oli kohonnut nostalginen hymy, kun hän muisteli vuoden takaisia kouluaikojaan.

Vaaleahiuksisen nuorukaisen huomio kääntyi ulko-oven suuntaan, kun hän kuuli sen avautuvan ja hänen työkaverinsa tulikin jo takaisin tauoltaan.
"Sähän olit nopea", hän sanoi ihmetellen leveä hymy huulillaan. Olisi mies nyt voinut pitää kerrankin kunnon tauon.
"Bou-chan, onko kaikki menny ihan niin kuin pitää?" mies tiedusteli riisuessaan talvitakkia yltään, mutta sitten tämän katse pysähtyi Boun vierellä seisovaan kaksikkoon.
"No mutta Zico ja Kyung! Miten menee? Joko teillä taas pukkaa keikkoja?" mies tervehti iloisesti virnistäen vakioasiakkaitaan.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Su Tammi 29, 2012 11:23 am

Kyung Park

Kyung oli lähes valmis repimään Zicon palasiksi vaikka sitten siihen paikkaan. Se, että Kyung oli hölmöyksissään mennyt mainitsemaan Zicon puhuessaan ei tarkoittanut sitä, että Zico voisi noin vain jatkaa pälätystään ja jäädä tuohon asumaan. Mutta niin vain toinen oli tullut jäädäkseen, eikä inahtanutkaan aloiltaan, kun kerran oli mukavasti päässyt tuohon majoittumaan.
'Joo, pieniä ja viattomia', Kyung ajatteli Boun kommentista vähän sarkastiseen sävyyn, mutta näytti ulospäin suorastaan pelottavan iloista ilmettä nyökytellessään.
Kyung sai hillitä sisäisen raivarinsa, kun Zico kommentoi tytön ikää ja kuulosti aivan siltä kuin olisi hämmästynyt kuultuaan, että kolmikymppiseksi luulemansa bisnesnainen oli oikeasti jo neljäkymmentä. "Älä nyt huijaa, et varmasti ole neljääkymmentä. Max. kolmekymppinen tuolla naamalla!"
Kyungin polvet tekivät taas pienen notkahduksen, kun tyttö muisteli hymy kasvoillaan kouluaikojaan. Tosin kohta 'Kangin' sai nuorukaisen vähän nyrpistämään nenäänsä, sillä Zicolla jos jollakin oli kyseisestä opettajasta puhuttavaa. Olihan Zico liikunnanopettajalle jonkin sortin suosikkilapsi.
"Tuskin siellä vuodessa kovin paljon on muuttunut", Kyung sanoi keskittyen lähinnä töllöttämään vaaleahiuksista typerä hymy kasvoillaan.

Jonkin ajan kuluttua ovi kävi, kun työntekijä, joka yleensä oli paikalla Kyungin ja Zicon kaupassa asioidessaan astui sisälle ja huomasi pojat melkein heti.
"Moi", Kyung tervehti. "Kaikki on paremmin kuin hyvin", hän vastasi oikeastaan sekä Boulle suunnattuun että heille itselleen suunnattuun kysymykseen.
Hän vilkaisi merkitsevästi Zicoon, jotta tämä hoitaisi pulinat ja tilanneselvityksen ja hän itse voisi keskittyä Bouhun sen hetken ajan, kun he vielä kaupassa viipyisivät. Tosin Zico ei ollut tänään ottanut yhden yhtä Kyungin katsetta tosissaan, joten saisi nähdä, ottaisiko nytkään.

// HAHHAHAH ihan selkeesti Kyungin biisi TÄMÄ ::::::: DDDDDDDDDDDDD //

Vieraili
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Helmi 05, 2012 5:18 am

Kazuhiro Saitou

Rehellisesti sanottuna Boun ei olisi pitänyt olla niin yllättynyt törmättyään entisen koulunsa nykyisiin oppilaisiin, sillä niitähän ravasi kaupassa harva se päivä, sillä Sakurako High ei ollut mitenkään liian kaukana beat&soundista ja levykauppa oli kuitenkin aika suosittu. Mutta joka tapauksessa Bou oli sillä kertaa yllättynyt ja hänestä oli itse asiassa mukava päästä vaihtamaan koulun kuulumisia jonkun kanssa.
Bou itse oli tykännyt kyseisestä koulusta todella paljon, vaikkei hän mikään erityisen ahkera opiskelija ollutkaan. Opettajat ja meininki muuten oli ollut todella hauskaa ja vaaleahiuksinen nuorukainen oli nauttinut koulupäivistään näin jälkikäteen ajateltuna yllättävänkin paljon.
Bou olisi voinut jutella kyseisestä aiheesta vielä enemmänkin, mutta hänen työkaverinsa ja kaupan managerina toimiva Joonkun saapui tauoltaan ja mies ilmiselvästi näytti tuntevan tämän kaksikon, johon hän oli juuri tutustunut. Blondi seurasi vierestä kolmikon jutustelua, tosin Kyung näytti selvästi tahtovan jutella enemmän hänen kanssaan kuin Zicon ja Joonkunin. Bou ei voinut muuta kuin hymyillä itsekseen.

Jiho Woo

Zicolta ei jäänyt parhaan ystävänsä kiukkuiset mulkaisut huomaamatta, kun rastapää oli mennyt kehumaan Bouta nuorekkaaksi - eihän tämä vielä edes ollut vanha! Mutta tytöt tykkäsivät, kun heitä kehuttiin nuoren näköiseksi. Zico ei voinut muuta kuin hykerrellä tyytyväisenä mielessään.
Zico huomasi pitävänsä tästä blondista hetki hetkeltä enemmän, varsinkin sen jälkeen, kun toinen kertoi olleensa Kanginin luokalla. Kanginin entiset oppilaat eivät voineet olla kamalia, mies oli varmasti koulinut oppilaistaan kolmessa vuodessa kelpokansalaisia - juuri sellaisia kuin krhmn Zico itse. Rastapää olisi voinut jatkaa keskustelua lisääkin, mutta hän huomasi Joonkunin saapuneen levykauppaan. Mies oli käytännössä heidän bisneskumppaninsa, sillä tämä myi mielellään lippuja heidän keikoilleen ja mainosti muutenkin heidän porukkaansa muille asiakkailleen.
"Tervepä terve, mitä mies?" rastapää tervehti hyväntuulisesti.
"Tulevista keikoista on kyllä puhuttu, mut mä infoon tarkemmin kuhan tarkat päivämäärät on sovittu", Zico selitti, puhuen siihen tyyliin kuin he olisivat olleet suuremmankin luokan staroja.

Yhtäkkiä Zico muisti miksi he ylipäätään olivat kauppaan tulleet.
"Mut mä haluisin ostaa liput tonne Dynamic Duon parin viikon päästä olevalle keikalle", rastapää sanoi ja hän näytti siltä, että jos kyseiset liput olivat loppuunmyyty, niin hän kuristaisi jonkun paljain käsin.
Zico siirtyi tekemään kauppoja Joonkunin kanssa, jättäen hetkeksi kyyhkyläiset kahdestaan.

"Kyung! Nyt mennään", Zico huudahti käskevään sävyyn, kun hän oli saanut omat asiansa hoidettua ja hän oli tyytyväinen keikkalipun uusi omistaja. Rastapää ei voinut muuta kuin pudistaa kevyesti päätään, kun hän huomasi Kyungin vaihtavan puhelinnumeroita Boun kanssa.
Voi herranjestas.
Zico sai käytännössä kiskoa ystävänsä ulos kaupasta, kun tämä olisi niin mieluusti jääny liehittelemään Bouta, mutta sitähän Zico ei kaikessa diktaattorimaisuudessaan sallinut. Hetken aikaa he kävelivät katua pitkin eteenpäin hiljaisuuden vallitessa, kunnes Zicon oli ihan pakko rikkoa se.
"'Hei, käytsä usein täällä?' Mitä helvettiä oikeesti?" Zico repesi ihan hulvattomaan nauruun. Kyung todellakin tulisi kuulemaan tästä vaikka kuinka pitkään.

// lollollollollol ::::::DDD //

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vieraili lähetetty Su Helmi 05, 2012 6:10 am

Kyung Park

Kyung olisi voinut tuiskahtaa pyrstölleen ihan siitä hyvästä, että Zico oikeasti siirsi keskittymisensä Joonkuniin, eikä alkanut tapansa mukaan hankalaksi. Kun toinen keskittyi jutustelemaan keikoista ja muisti ne keikkaliputkin, Kyung siirsi huomionsa takaisin vaaleahiuksiseen tyttöön.
"Hei tota", mustahiuksinen aloitti pyyhittyään kasvoiltaan kaikki typerät virneet jättäen jäljelle jopa ihan melko normaalin hymyn, joka tosin sekin päätyi olemaan vähän koominen. "Voinko mä saada sun puhelinnumeron, ni voin vaikka infota, jos haluut vaikka tulla kattomaan jotakin keikkaa tai jotain?"
Kyung kaivoi puhelimensa taskustaan (löytämättä sitä ensin housujensa taskusta ja meinasi saada sydänkohtauksen ennen kuin tajusi sen olevan takkinsa taskussa) ja näpytteli esiin uuden yhteystiedon ennen kuin ojensi kännykän Boulle, jotta tämä voisi itse laittaa siihen nimensä ja numeronsa. Kyungin muka ovela tapa saada toisen puhelinnumero oli ehkä vähän läpinäkyvä, mutta hei, eihän suoraankaan toisen numeron vaatiminen olisi hänelle mikään ongelma.

Kyung ei edes kuullut Zicon ensimmäistä käskevää huudahdusta, että nyt olisi lähdön paikka, ja toisen hän jätti omaan arvoonsa pyöräyttäen silmiään. Tyytyväisenä saaliiseensa nuorukainen tuijotti hetken aikaa puhelimeensa ilmestynyttä uutta numeroa ennen kuin soitti siihen, jotta Bou saisi puhelusta hänen numeronsa.
Sen enempiä Kyung ei ehtinyt (ehkä kaikkien onneksi) sanallista arkkuaan avata, kun Zico jo tuli käytännössä repimään hänet käsivarresta ulos kaupasta.
Ulkona Kyung muisti mököttää toiselle tyytymätön ilme kasvoillaan ehkä kolmen askeleen verran, jonka jälkeen hänen kasvoilleen levisi naurettavan tyytyväinen ilme ja poika tunsi kävelevänsä parikymmentä senttiä irti maanpinnasta. Zicon sanat saivat tosin Kuyngin karahtamaan väritykseltään hyvin lähelle paloautonpunaista.
"Turpa rullalle", hän tuumasi kitkerän nolostuneesti ja tyrkkäsi naurusta hirnuvaa Zicoa hartiaan niin, että jo valmiiksi naurunhörötyksen takia vähän huterasti etenevä Zico sai ottaa useampia sivuaskeleita pysyäkseen pystyssä.

// jeeeeeeeeeeeeeeee! ::::::: DDD //

Vieraili
Vierailija

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa