Hahmon tiedoista jne.

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Hahmon tiedoista jne.

Viesti  köhköh lähetetty Ti Kesä 23, 2015 3:28 am

Asia 1. Eli pitääkö seuraava paikkansa, vaiko onko tämä päivitetty >> 1. vuosikurssin opiskelijat ovat syntyneet vuonna 1996, 2. vuosikurssin 1995 ja 3. vuosikurssin 1994.<< eli päteekö nuo syntymävuodet vuoden 2015 opiskelijoihin?

Asia 2. Tahtoisin omasta hahmostani vähän nuorempaa. 13 tai 14-vuotias ja olen katsonut joitain mahdollisia henkilöitä. Mistä löytyy jo käytössä olevat julkimot, etten vahingosa napaa jo olemassa olevaa?

Asia 3. Onko hahmon oltava oikea julkimo, vai voiko keksiä hahmon nimen iän ja kaikki täysin omasta päästä?

Asia 4. Olisiko hahmolle halukkaita olemaan suhteita valmiiksi, ettei tuo olisi ns. heti tyhjänpäällä?

köhköh
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Hahmon tiedoista jne.

Viesti  Maya lähetetty Ti Kesä 23, 2015 12:27 pm

Tervehdys sinä uusi mahdollinen pelaaja! <3 :] Vastailen kysymyksiisi parhaani mukaan!

1. Koin ihan jäätävän järkytyksen, että lukeeko jossain ihan totta tolla tavalla, ja jouduin selailemaan itsekin vähän noita infoja sun muita, ennen kuin kyseisen kohdan paikallistin. Mutta!
Tuo tieto on tosiaan virheellinen, näemmä sinne ei ole kukaan muistanut päivitellä, että missä nykyään oikein mennään.
Eli, tällä hetkellä tilanne on tämä; 1. vuosikurssin opiskelijat ovat syntyneet vuonna 1998, 2. vuosikurssin 1997 ja 3. vuosikurssin 1996.
Yliopiston opiskelijat ovat  näistä eteenpäin sitten vanhempia, mutta varsinaista määriteltyä "ikärajaa" tai syntymävuosia ei ole, sillä yliopistossahan voi opiskella avoimissa kursseissa ihan minkä ikäisenä vain.

2. Nuoremmat hahmot ovat enemmän kuin tervetulleita! Peli-infossa on "Muut - kategoriaan kuuluvat hahmot" - niminen topic, johon kannattaa tutustua, mikäli et ole vielä niin tehnyt.
Ja varattujen julkimoiden kuvalista löytyy kyllä, mutta siinä on vähän päivittelemistä, ennen kuin se vastaa foorumin tämänhetkistä hahmolistaa - päivitetty kuvalista on viimeistään huomenna valmis, ja se löytyy tuolta Hahmot - kohdan alimmaisena heti Muiden hahmojen esittelyjen alapuolelta nimellä "Hahmolistat".

3. Hahmon ei tarvitse olla oikea julkimo, vaan hahmo saa olla ihan millainen tahansa - juuri sellainen kuin itse haluat. Kaikki tiedot saa keksiä aivan omasta päästään nimestä ja iästä sun muista lähtien. Kunhan esittelyyn vain merkitään selvästi, että kuka hahmon kuvissa on!

4. Minä itse henkilökohtaisesti olen TÄYSIN valmiiden hahmosuhteiden kannalla, ja niitä saa ainakin mulle ehdottaa ihan rohkeasti! Ja muutenkin aina kannustan pelaajia valmiisiin suhteisiin, sillä ne helpottavat pelaamista kummasti, joten olen melko varma, että kaikki foorumin pelaajat ottavat kyllä valmiit hahmosuhde - ideat avosylin vastaan. :)

Jahka saat hahmopyyntösi valmiiksi ja esittelyn foorumille, sekä pääset itse rekisteröitymään pelaajaksi, niin pääset ehdottelemaan valmiita ideoita muille pelaajille! Mikäli siis olet jo tutustunut foorumilta löytyviin hahmoihin ja haluat luoda valmiin hahmosuhteen jonkun tietyn hahmon kanssa.

On myös mahdollista, että mikäli joltain foorumilla olevalta hahmolta löytyy sisaruksia / serkkuja / muita sukulaisia / tms, niin minä itse kannatan myös tällaisten valmiiden hahmosuhteiden puolesta!

Mikäli vielä jäi jotain kysyttävää tai epäselvää, niin kysy ihmeessä! :]

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  lisäkysymyksiä lähetetty Su Kesä 28, 2015 1:17 am

löysin kivoja kuvia, mutta ei nimiä... voiko kuvissa olla joku, jonka nimeä ei tiedä, vaiko julkimot vain, entä jostain animeleffoista kuvia hahmon ulkonäöstä?

lisäkysymyksiä
Vierailija

Viesti  voiko hahmon lähetetty Su Kesä 28, 2015 1:19 am

tehdä esim dressup-pelillä tai vastaavalla?

voiko hahmon
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Kesä 28, 2015 4:19 am

Moikka! :)

Ei mielellään nimettömiä henkilöitä kuviin, eli pitäisi kyllä olla selvillä, että kuka hahmon kuvissa on. Mutta mikäli et itse tiedä, kuka kuvissa esiintyy, niin jos vaan saat esimerkiksi kopioitua kuvan osoitetta tänne, niin mä voin yrittää auttaa selvittämään, että kukahan kyseinen henkilö mahdollisesti on. :)

Ja joudun valitettavasti myös sanomaan ei noille kaikille anime- ja piirroskuville, sekä erilaisille dress up - kuville, kun tällä foorumilla käytetään tosiaan noita face claimeja. :) Eli siis julkimoiden kuvia (ei ole väliä millainen julkimo on kyseessä, mutta kunhan kyseinen henkilö tosiaan on jollain tapaa julkisesti "tunnettu" ja josta löytyy nimellä hakiessa kuvia netistä.)

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa