Ylläpitäjiin tulossa muutosta!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Ylläpitäjiin tulossa muutosta!

Viesti  Maya lähetetty Pe Maalis 13, 2015 4:42 am

Ihanaa alkavaa kevättä kaikille SD-läisille!

Kuten tässä aikaisemmin on tosiaan ollut jo puhetta, niin nyt kevään aikana on foorumille tulossa monenlaisia uudituksia.
Isojakin uudistuksia on luvassa ja yksi näistä koskee foorumin tämänhetkisiä ylläpitäjiä.

Rixu on tosiaan oman henk.kohtaisen elämäntilanteensa vuoksi päättänyt lopettaa ylläpitäjänä ja sen myötä myös jäädä pidemmälle tauolle roolipelaamisesta.
Toivottavasti hän kävisi täällä asiasta itse kirjoittamassa ja ilmoittamassa tarkemmin, sekä yleisesti ottaen tervehtimässä pelaajia, häntä kun ei täällä joulun jälkeen ole näkynyt.

Foorumille on tulossa minun lisäkseni kaksi uutta ylläpitäjää - irinannana ja Ru-chan!

Tämän lisäksi aiomme yhdessä uudistaa ylläpitotehtäviä ja sitä, kuinka ne tästä eteenpäin hoidetaan; jokaiselle ylläpitäjälle tulee omat vastuualueet ja mikäli pelaajille tulee jossain vaiheessa jotain kysyttävää jostain tietystä asiasta, ottaa hän tästä lähtien yhteyttä siihen ylläpitäjään, joka on kyseisestä asiasta vastuussa.
Näin vähennetään sitä taakkaa, mikä on koko foorumin olemassaolon aikana kasaantunut minun itseni hoidettavaksi.

Yhdessä tottakai päätämme isommista asioista ja kysymme toistemme mielipiteitä, ja viimeisin päätäntävalta on tottakai minulla (pääheju kun olen!), mutta päällimmäisenä pointtina tämän uudistuksen myötä on tosiaan saada foorumista entistä aktiivisempi ja sujuvampi, ja kolme suht aktiivista ylläpitäjää on toivottavasti juuri sitä, mitä tämä foorumi kaipaa!

Ylläpitäjien uusista tehtävistä ja toiminta-alueista tulee myöhemmin ihan oma ilmoitus.

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa