Joulukalenteri 2014

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2014

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 15, 2014 12:43 pm

Parkkis; Luukussa numero 9 on tämän tarinan ensimmäinen osa, mikäli et ole sitä lukenut :::D Sieltä selviää miten tämä koko tapaus sai alkunsa~

Ahh en kestä, en pääse tosta "Myöhemmin kultaseni, myöhemmin" - jutusta yli, oli kyllä niin hyvä veto tähän. XD

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 15, 2014 2:58 pm

ohoh oon kerrankin yöllä postaamassa luukkua! :'D
Ja nyt kun kaikki on ollu niin ällösöpöä ja imelää tähän mennessä, niin mun on ihan pakko tarjoilla teille vähän angstia tässä luukussa.

16. luukku

Title: The Scent of Cinnamon flowers
Author: Maya
Rating: K-7
Genre: angst
Pairing: Kiyoharu/Yui

Sinä aamuna olisi pitänyt sataa lunta, niin säätiedotus oli ainakin luvannut. Yui istui iltateensä kanssa ikkunalaudalla keittiössä ja tuijotti hämärtyvää taivaanrantaa, syttyvien katulamppujen tuikkivaa merta.

Kiyoharu ei sanonut mitään, mies istui ruokapöydän ääressä hiljalleen palava tupakka huuliensa välissä, heidän ympärillään vallitsi hiljaisuus - yleensä heidän hiljaisuutensa tuntui pehmeältä, mutta tämä hiljaisuus oli hiukan liian syvää, hieman liian raskasta.

Tupakansavu leijaili hitaasti kohti tummunnutta kattoa, siitä näki että mies oli ennenkin polttanut sisällä. Hän yritti olla huomaamatta kuinka ikkunan läpi tulevat kylmyyden sormet tavoittelivat naisen kalpeita poskipäitä ja pujottautuivat villatakin silmukoista, yrittivät kevyesti silittää naisen hiuksia huurteisella kosketuksellaan.

Eikä mies muistanut milloin siitä oli tunnut niin vaikeaa, miksi oli niin vaikeaa koskettaa. Miksi oli niin vaikeaa kietoa käsivarret toisen ympärille ja vain katsoa toista silmiin, antaa katseiden uppoutua toisiinsa. Löytää toisen sielunpeileistä se sama tummuus, jonka hän löysi vain omista silmistään.
He saisivat hetkeksi unohtaa kaiken muun paitsi toisensa, ne hennon herkät hauraudet heidän hiipivissä katseissaan ja hän voisi antaa naisen tuoksun viedä kaikki murheet mennessään.

Yui tuoksui tuulelta ja siltä kuin nainen olisi aamulla herännyt hiukset letitettyinä kanelinkukkasiin. Kanelinkukkaset olivat miehelle muisto Yuista ja siinä tuoksussa oli aina jotain jouluista.

Kiyoharu uppoutui hetkeksi muistoihinsa, joissa Yui oli ollut vasta lapsi ja tuota orpolasta viihdyttääkseen he olivat yhdessä kesäisin solmineet seppeleitä ruiskukista ja hän muisti kuinka pieni tyttö oli halunnut leikkiä syksyn tuulissa sadepisaraa.
Sadepisaroita tyttö oli halunnut leikkiä vielä vähän vanhempanakin, juosta ulkona tuulen mukana, vapaana kuin taivaanlintu.

Mies havahtui mietteistään ja tupakka oli palanut huomaamattaan loppuun.

"Tänään on viikko jouluun", Yui kuiskasi hiljaa, Kiyoharu kuuli sen kuin vahingossa.
"Enkä minä tiedä kestänkö niin pitkään."

Eikä Kiyoharukaan ollut aikaisemmin tiennyt kuinka vaikealta tuntui päästää irti.

*~*~*

Seuraavana aamuna satoi lunta, pakkasen hiomaa puuterilunta leijaili taivaan täydeltä, jokainen pieni hiukkanen kimalteli aamun kirkkaudessa, kun talviaurinko kurkisti varovaisesti paksun pilviverhon takaa.

Kiyoharu makasi sängyssä kyljellään, nojaten päätään kyynerpäähänsä, Yuin hauraalta näyttävä vartalo vieressään. Naisen silmät olivat kiinni, kasvot näyttivät levollisilta, näytti kuin hän olisi pitkästä aikaa saanut nukkua kunnolla, paremmin kuin moneen vuoteen.

Mies silitti naisen ruskeita hiussortuvia ja hän tiesi paremmin, Yuin silmät eivät enää avautuisi.

Yöpöydällä oli maljakossa kimpullinen kanelinkukkia, niiden tuoksu täytti koko huoneen.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  redumu lähetetty Ti Joulu 16, 2014 2:30 am

Maya helvetti! Sun pitäis varottaa ficcien alussa henkisestä tuskasta! Hyvä etten itkeny aamulla ku luin ton ༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽
redumu

Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 16, 2014 6:58 am

Awww! :::D Älä itke murunen <33 Ja tuossa alussahan lukee, että tämä oli genreltään angstia~ Olis vissiin pitäny vielä se henkinen tuska lisätä siihen :---D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ti Joulu 16, 2014 7:23 am

AAAWWWSSS<3 Nyt voisin käpertyä peiton alle ja itkeä itseni uneen, koska Kiyoharu ja Yui <3 aivan ihana ficci <3<3<3 :3
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 17, 2014 9:27 am

Tällä kertaa ei ole ficciä, vaan piirsin tällaisen pienen töherryksen, joka yrittää olla söpö, mutta toivottavasti tykkäätte ^^ Huomaa, että siitä on aikaa kun viimeksi on piirtänyt XD

17. luukku

Rekkles ja Rosie - joulupukin ahkerat pikku apurit

Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 17, 2014 5:52 pm

KYAAAAHHH!!! Mun pieni Rekkles, voi ei kun se on niin söpö! ::::DD Ja Rosie! <3
Oon ihan sulaa vahaa~ <3 meidän söpöt pienet vaihtarit.

ps. mun oli pakko kääntää toi kuva oikeinpäin, en kestäny enää sitä peilikuvaa.... :----D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 17, 2014 8:21 pm

Oh my, vielä viikko jouluun! :'o
Okei, tähän luukkuun (paritukseen :----D) sain inspiraation siitä, kun viime jouluna kirjoitin Ru-chanille joululahjaksi Prince/Ren - ficin, joka nyt ilmeisesti oli ihan kelpaava (tai näin ainakin olen ymmärtänyt Ru-chanin vuolaista kehuista ja kiitoksista!), ja koska tykkään Princestä ja mun teki mieli kirjottaa siitä jotain.... :::D
Tämä siis syntyi!

Tämän luukun myötä haluan myös muistuttaa, että joulussa tärkeintä ei suinkaan ole ne loputtomat lahjavuoret ja kaikki se krääsä, johon on tuhlattu hirveät summat rahaa, vaan se kaikista tärkein asia on jotain aivan muuta.

18. luukku

Title: The other side of Christmas
Rating: S
Genre: fluffy
Pairing: Prince/Ren

Räikeänä loistavat mainosvalot pistivät ikävästi silmään Tokion ankean loskasään harmauden keskeltä (lunta oli pyryttänyt muutamana viime päivänä, mutta koska purevasta pakkasesta ei ollut tietoakaan, oli mittarissa näkyvät lämpöasteet muuttaneet valkean lumen inhottavaksi ja märäksi loskaksi).
Neonvaloja jatkui silmän kantamattomiin, sillä kaikki mainostivat joulutavaroita. Joulua oli kaikkialla. Joulukuusia, joulupukkeja, joulukoristeita, joululauluja, joulumieltä, jouluruokia...

Ja joululahjoja! Prince ei tiennyt kertakaikkiaan mitään niin kamalaa kuin joululahjojen ostelu. Laittoman tylsää kauppojen kiertelyä meluisassa ihmispaljoudessa, tungosta riitti joka puolella ja liian kirkkaat jouluvalot aiheuttivat päänsärkyä.
Ikävä kyllä Ren rakasti shoppailua ja joululahjojen ostelua, ylipäätään kaikki tuo jouluhössötys oli blondin pojan mieleen. Hän jaksoi kierrellä tuntitolkulla kauppoja miettiessään ystävilleen joululahjoja.
Prince taas vältteli jouluista ihmispaljoutta - vaikka hän noin muuten hyvin sosiaalinen olikin - mutta hän vain ei ollut ikinä lämmennyt tälle loputtomalle jouluhössötykselle, joka alkoi jo marraskuun keskivaiheen pakeilla, eikä hän ollut hyvä keksimään toisille lahjoja.

Niinpä hän oli keksinyt mitä mielenkiintoisempia tekosyitä, jotta hänen ei olisi tarvinnut lähteä sille pakolliselle kiertelykierrokselle, mutta nyt Ren oli pakottanut hänet mukaansa. Blondi oli ovelasti käskenyt häntä nimeämään päivän, jolloin Princellä ei ollut muuta menoa ja hän oli järjestänyt heille sille päivälle retken shoppailun ihmeelliseen maailmaan.

Oli jo joulukuun kahdeskymmenes päivä ja joululoma oli alkanut eilen, viimeisetkin joululahjat olisi saatava viimeinkin ostettua.
Jos Princeltä kysyttiin, niin Ren otti ihan turhaa stressiä lahjoista, sillä kuten rastatukkainen nuorukainen sai kuulla ties monennettako kertaa; "Mulla on vasta muutamalle ihmiselle lahjat, ymmärrätkö sä kuinka monta lahjaa mun pitää vielä ostaa! Ainakin Mikulle ja Kevinille, Ginalle ja Hyosungille..."
Nimilista oli loputon.

Prince osti lahjat Renin lisäksi vain Kurtille ja tämän sedälle, sekä Makille. Hän ei ollut luonteeltaan sellainen, että olisi sen kummemmin ostellut toisille lahjoja - eivätkä hänen antamansa lahjat koskaan olleet kovin erityisiä; Kurtille ja Makille oli helppo ostaa jotain sellaista mitä hän itse halusi tai mitä hänen milloinkin teki mieli (esimerkiksi pullollinen Jack Danielsia - jonka juomisessa hän tietysti itse myös auttaisi).
Renin lahjan puolestaan pitäisi olla jotain erityisempää - ja vaikka tärkeitä lahjoja oli ostettavana vain yksi, niin se ei suinkaan tarkoittanut, että se olisi ollut helppoa. Päinvastoin!

Vaaleakutrinen Ren kulki kaupasta toiseen Prince mukanaan hiljaisena kantajana. Rastahiuksinen nuorukainen ei juurikaan kommentoinut Renin loputonta sanavirtaa ja iloista hekumointia joulusta sekä lahjoista, joita tuo osteli ystävilleen.
Välillä Prince jäi kuitenkin katselemaan jotakin, joko korua tai vaatekappaletta, miettien tykkäisikö Ren siitä.
Miten Ren oikein keksi kaikki lahjat, jotka tämä antoi?

Miksi lahjoja piti ylipäätään antaa? Eikö tarkoituksetonsa ja nurkkiin lojumaan jäävää krääsää parempaa olisi vain läsnäolo ja yhdessä vietetty aika?
Eikö paras lahja olisi vain lämmin takkatuli, pehmeä sohva, kenties jotain hyvää juotavaa ja suklaata sekä joku, jonka kanssa oikeasti haluaa olla vain siinä. Ei sillä, että Prince olisi moisen päälle sen kummemmin ymmärtänyt, romantikon vikaa kun hänessä ei ollut, mutta siltä hänestä vain oli alkanut pikkuhiljaa näin vanhemmiten tuntua.

Prince huokaisi ja jatkoi pirteän Renin perässä kulkemista tietäen, että tänä vuonna hänen lahjansa saattaisi olla jotain muuta kuin turhaa tavaraa.

Joskus oikea lahja saattoi olla vain läsnäoloa.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Pe Joulu 19, 2014 9:10 am

Seuraavan luukun aika ja kohtahan on jouluaatto melkein! 8DDD WOHOHOHOHOO! \o/ Toivottavasti tykkäätte luukusta ^^

19. luukku

Title: Something sweet for you
Author: Samirix
Genre: Fluffy
Characters: Minho & Miyoun

Miyoun istui makuuhuoneen sängyllä hiljaa hyräillen tuudittaen pientä prinsessaa uneen. Pieni uupumus painoi hartioilla, mutta se ei estänyt pientä hymynpoikasta nousemasta hänen kasvoilleen. Hiukset oli laitettu tiukalle ponnarille ja muutamia hiussortuvia oli valahtanut vapaiksi. Naisella oli päällään valkea paita ja tummat housut. Pientä jokellusta kuului hänen sylistään, joka kertoi siitä ettei pienokainen ole nukahtaut vielä. Miyounista tuntui siltä että hän voisi nukahtaa siihen paikkaan.

Minho puolestaan oli keittiössä ja otti kaapista kaksi viinilasia ja vei ne olohuoneeseen laskien olohuoneen pöydälle. Päällään hänellä oli pitkähihainen kauluspaita, jonka ylimmät napit oli jätetty auki ja asiallisen siistit farkut jalassa.Viinipullon hän oli avannut aikaisemmin, jotta se voisi hengittää hetken aikaa. Olohuoneen nurkassa oli joulukuusi, jossa värikkäät jouluvalot loistivat kirkkaina. Televisiossa oli kuvaa takkatulesta, koska heillä ei valitettavasti ollut takkaa. Ajatus on tärkein kumminkin.

Miyoun poistui makuuhuoneesta mahdollisimman hiljaa ja sulki oven perässään. Naisen ajatuksenkulku pysähtyi kuin seinään huomatessaan himmeän valaistuksen olohuoneessa ja hetken aikaa hän oli suoraan sanottuna sanaton. Minho tuli keittiöstä kantaen viinipulloa ja suklaarasiaa ja väläytti lempeän hymyn vanhemmalle naiselle. Joka kerta Miyoun tunsi olevansa aivan sulaa vahaa ja joka kerta toinen onnistui yllättämään hänet.

”Valitettavasti meillä ei ole oikeaa takkaa, mutta toivottavasti leidille kelpaa tämä”, Minho sanoi astellessaan peremmälle olohuoneeseen ja viittoi televisiota kohti, johon Miyoun siirsi katseensa ja hän melkein haukkoi henkeä.
”Kyllä se kelpaa”, Miyoun sai sanottua hetken päästä ja nosti kätensä rintakehälleen. Nuori mies laski viinipullon olohuoneen pöydälle, jonka jälkeen sitten opasti Miyounin istumaan sohvalle ja kietoi tämän ympärille viltin. Nainen hymyili onnellisena silmät tuikkien liikutuksesta ja katsoi kuinka Minho kaatoi viiniä lasiin.
”Tässä, olkaa hyvä ja nyt voitte ottaa aivan rennosti”, Minho sanoi lempeästi ja ojensi lasin toiselle ja kaatoi myös itselleen. Sen jälkeen Minho istuutui Miyounin vierelle ja kietoi kätesä toisen ympärille. Nainen nojasi toista vasten ja henkäisi syvään ja antoi itsensä rentoutua. Tämä oli aivan täydellistä. Minho silitti hellästi naisen päätä ja siinä kaksikko nautti illasta täysin siemauksin.

”Meidän on kyllä alettava etsiä isompaa asuntoa”, Miyoun sanoi hiljaisuuden jälkeen ja alkoi miettiä asiaa entistä enemmän ja arjen stressi oli tulossa takaisin. Minho hyssytteli hiljaa.
”Nyt ei mietitä sitä, vaan nyt rentoudutaan ja nautitaan hetkestä”, nuorempi selitti ja suukotti hellästi Miyounin päälakea. Taas nainen antoi itsensä rentoutua ja henkäisi syvään sulkien silmänsä.
”Tuntuu kuin lämpö hehkuisi telkkarista”, Miyoun sanoi kuiskaten ja kuuli Minhon naurahtavan hänen kommentilleen.

~*~*~*~*~

Jouluradio

Miyavi: ”No niin! Nyt on joulukipaleita kuunneltu ja tunnelma on aivan katossa täällä meidän kopperossa!”
Kangin: ”Joulumieli on oikein katossa ja aivan varmasti on myös kaikilla kuuntelijoilla!”
Bom: ”Jee!”

Miyavi: ”Bom ja Onew on vielä täällä näin, koska he olivat avustamassa kuusen koristelua”
Onew: ”Minähän sen kuusen koristelin!”
Kangin: ”Ja minä autoin!”

Onew: ”Sinä vaan ahdistelit minua ja-”
Bom: ”Myönnä pois, sinä tykkäsit siitä”

Onew: ”No kyl- Tai siis en! Tarkoitin etten nauttinut siitä ollenkaan, koska me ollaan töissä ja sinä lupasit min-”
Miyavi: ”Hehe, tämä on kyllä viihdyttävää katseltavaa”
Kangin: ”Äläs nyt yhtään ujostele siinä kultaseni~”
Bom: ”Ja minä mietin välillä sitä, että miten hänellä on rakkauselämää, kun taas minulla ei ole. Oh! Olen siis sinkku, että voi pyytää treffeille ja-”

Miyavi: ”Kultaseni, tämä ei ole mikään treffipalvelu. Älä huoli, minä jakelen sun puhelinnumeroa kaikille hyville ehdokkaille”
Bom: ”Oikeasti?”
Kangin: ”Siis jos kaipaat treffiseuraa, niin antakaa tietonne meidän omalle treffiseurapalvelulle, Miyaville! Eli jos tuntuu siltä ettei ole rakkauselämää, niin ottakaa yhteyttä häneen vaikka samantien! Voi sitä laittaa viestiä facebookin kautta myös”
Onew: ”Ei kai kukaan oikeasti ole niin epätoivoinen, että tekisi niin?”

Miyavi: ”Ei noin saa sanoa. Sitä paitsi jos et olisi Kanginin kanssa nykyään, niin sinä olisit aivan varmasti ensimmäisenä yhteydessä minuun”
Onew: ”... Enkä olisi!”
Kangin: ”Ja nyt laitetaan taas musiikkia soimaan!”
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Pe Joulu 19, 2014 11:28 am

Voih eeiiiii, Minho ja Miyoun on niiiiin söpöjä! :::D IHIHIHIHIH <3 saan ihan hulluja fanityttökohtauksia, kun ajattelen niitä.

Ja jouluradio on aina niin viihdyttävä, siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri. Ihan parasta, että Bom on kans päässy sinne etsiskelemään seuralaista <3 Tiedä vaikka tärppäis! :---D
Koulu täynnä nuorta lihaa, ohohohohoo.

Näyttää jotenkin niin maailman ankeimmalta, kun nää kaks luukkua tuli peräkkäin ilman yhtäkään kommenttia välissä, niin nyt on kyllä pakko itte kommentoida, kun ihan itte väänsin niin hienon luukun, ja kun kaikille muille tää kommentointi nyt ilmeisesti tuottaa niin suurta tuskaa.

Voi Prince, kun sä oot kasvamassa isoksi (ainakin melkein!) ja alat ehkä muodostamaan jonkinlaista arvomaailmaa itsellesi! ...tai sit sä vaan oot niin laiska ostamaan muille lahjoja, mikä on siis ihan varteenotettava vaihtoehto.
Hienoa Maya, ihanaa kun kirjoitit niin ajatusta herättävän ja hyvän luukun <3

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sienis lähetetty Pe Joulu 19, 2014 12:32 pm

uhhhh voi hyvänen aika että hävettää .____. niin monta kertaa oon väittäny et joO kyl mä nyt otan itteeni niskasta kiinni ja aktivoidun mut um yeah.
nojoo sen kummempia selittelemättä; ihania luukkuja, joka ikinen ; 3 ; ♡ ootte selvästi nähny vaivaa, kiiitos hirmuisesti! ♡ jouluradio on ehkä mun lempijuttu maailmassa, keep up the good work!! <: ♡ pahoittelen superlyhyttä kommenttia, mut nyt mun pitää palata joulukorttien pariin. seitsemän vielä väsäämättä...
sienis

Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Su Joulu 21, 2014 3:48 am

Huoh, mä sanon!
Tää viikko on oll yhtä hullunmyllyä joka puolelta Very Happy Olen hidastunut etana tasolle kun kaikki mehut on puristettu ulos.. @.@ Päässäkin pyörii,mutta!

Vielä vähän ja sitten on joulu! :3 Saa levätä <3

Nyt kuitenkin.. Pahoittelen suuresti tätä hiljaisuuttani! ;_; <3
Nyt kuitenkin pääsin vihdoin tänne ja annan palautetta oikein sydämmeni pohjasta monelle luukulle <3

15-luukku : Wuhhhuuuu!!!! Keiko/Taka kaksikko jatkuuiiii!!! ~ Mutta! Loppua ei vieläkään saatu.. Kuka se varas oliiii?~ Noh, jospa vielä lisää on luvassa Cool odotan innolla..
Aivan ihana, Miku ja Kevinkin pistäytyivät vierailulla luukussa <3 ^^' Kihkih.

Jouluradio. IIIIAAHHHHHH~ Ihana, sinne tulikin nyt enemmän populaa Very Happy Jouluhan on aika rakkudellista aikaa, joten en yhtään ihmettele että jouluradiossakin on kuumat paikat ;D Mahtavaa.

16-luukku: Kiyoharu/Yui luukku.. Eikäää, Näistä kahdesta saa niin ihania tarinoita ettei mitään rajaa.. Rakastan kaksikosta kirjoitettuja juttuja <3 :3 Yui on niin ihana vaikka onki niin kylmä ! <3 Very Happy
Mutta nyt, mä kyllä itkin. ;( Voi eiii.. Se oli niin ihana, ksokettava, lumoava, täydellinen, itkettävä, surullinen, kaunis ja mitä vielä.. Liikaa sanoja mitkä kuvaavat tuota lyhyttä kaunista tarinan pätkää kahdesta ihmisestä.. <3 Oh, luoja Maya, mitä sinä oletkaan luonut! <3

17-luukku: AWWWWWWWWWW!  Sain kohtauksen.. Rixuuuu <3 Love it <3 Aivan ihana!!!! Mäki haluun tollasen kuvan Kevinistä ja Mikusta <3 ;DDD Ihanaaaaaa.... iiiiiiiikkkk...
Huh, sekosin.. Noniin..

18-luukku: Nyt, tätä mä olen odottanut ja viimein pääsen sen lukemaan, kun Maya aikaisemmin sanoi että oli tälläisen tänne mennyt julkaisemaan <3 Ooooh, Tosiaan, sain viime jouluna lahjaksi AIVAN YLI IHANAN FICCIN MAYALTA JUURI PRINCE/REN PARITUKSEEN LIITTYEN JA VOI LUOJA, SE OLI JOTAKIN NIIN TÄYDELLISEN IHANAA ETTÄ ETTE TIEDKKÄÄÄÄN KUINKA MONTA KERTAA OLEN SEN LUKENUT LÄPI JA TUNTUU ETTÄ SE ON KULUNUT PELKÄN KATSEENI ANSIOSTA OLEMATTOMIIN <3

Mä.. Mä.. Mä olen sanaton.. Ihana <3
En löydä sanoja tälle aivan henkeä salpaavalle lyhyelle ficcille, johon suinkin haluan jatkoa sillä että haluan palavasti tietää mitä Prince aikoo Renille antaa! :DD Oioioioioi... Iiiaa,, En tiedä välittyykö tämä intoni ja ihailuni tätä kohtaan tämän kautta hyvin tai ollenkaan, mutta vamistaudu Maya ! Kun näemme seuraavan kerrran, olen varma että tulet kuulemaan sen intoni, ihastukseni ja kaiken muunkin oikein huolella <3 Very Happy Love that and you <3

19-luukku: Voi että, jotakin niin söpöä ja suloista paistoi todella selvästi tästä luukusta. Rentouskin näytti pulppuavan lopussa todella hyvin Smile Ihana, tuli itsellekkin todella rento olo ja fiilis että voisi hiippailla olohuoneeseen, pyytää isä laittamaa takka päälle ja istuutua siihen eteen peitto ympärillä ja vaikka glögimuki käsissä Smile Ihana ajatus <3 Mahtava luukku <3

Jouluradio: Miyavi - Mä annan yhteystietoni sulle.. HANKI MULLE RAKKAUSELÄMÄ! :DD Haha.. Voi että, Bom oli ihana <3 yhdyn häneen.. Ja sitten tämä kyyhkyläispari Very Happy Olkaapa nyt ihan rehellisiä, hih Very Happy Sööttejä <3

LOVETAN TEIT TYTÖT! JOTAIN NIIIIIIIIN HELMEÄ JA tiedättekö mitä? En ole ostanut tänä vuonna ollenkaan muita joulukalentereita, sillä tämä on MINULLE SE AINOA JA OIKEA JOULUKALENTERI <3

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 21, 2014 5:31 am

Voih eiiii, Ru-chan !! <3 Sä itketät mua noilla sun kommenteilla! ;___________; Oot niin rakas, etten voi sitä edes sanoin kuvailla! <33

Ja tosiaan, pahoittelen suuresti, etten saanut eilen postattua luukkua - mulla ei vaan eilen yksinkertaisesti ollut sille aikaa (eikä sen puoleen kiinnostustakaan, oon ihan vakavissani miettiny, että tämä jääköön viimeiseksi Seven Daysin joulukalenteriksi, mutta nyt Ru-chan sai mut taas miettimään tätä uudestaan - sä oot niin kultainen ja rakas ja saat aina piristettyä mua, niin pakko kai se on laittaa Seven Daysin joulukalenteri pystyyn vaikka ihan vaan sua varten <3)

Tulin eilen tosiaan Kuopioon mun porukoiden luokse joulunviettoon ja eilen en ehtinyt hirveästi edes istumaan aloillani, kun koko ajan oltiin menossa ja sitten kun illalla olisi ollut aikaa kirjoittaa, niin olinkin niin poikki ja väsynyt, että rehellisesti sanottuna menin PALJON mieluummin nukkumaan kaheksalta, kuin että olisin avannut koneen ja alkanut kirjoittaa jotain sellaista, josta en saa edes mitään itselleni takaisin.

Tosin, Ru-chanin kommentit on kyllä parasta mitä voisin koskaan saada, ihanaa kun sä tykkäät <3 ;----;

Jahka tässä kohta toivottavasti saan photobucketin toimimaan, niin postailen tuon eilisen luukun.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 21, 2014 5:38 am

Tässä on tosiaan tämä eilisen luukku vähän myöhässä!

20. luukku

Title: Write me a story about love
Pairing: Rosie/Ray

Ray istui asuntolan huoneessaan, kirjoitti kirjettä Rosielle ja yliviivasi yksi toisensa jälkeen jokaisen kirjoittamansa lauseen. Mustekynä sotki paperin, se oli tahrinut pojan kädet ja jopa hänen poskeaan koristi yksittäinen mustetahra.

"Ei sillä ole mitään väliä", Rosie oli vastannut, kun Ray oli sanonut ettei hän osannut kirjoittaa kirjeitä.
Hän oli jankannut sitä moneen otteeseen, mutta joissain asioissa vaaleatukkainen Rosie ei vain antanut periksi. Sujautettuaan kymmenittäin kirjeitä ja lappusia Rayn koulukaappiin ja huoneeseen, taskuihin ja milloin minnekin, hän alkoi jo kyllästyä poikaystävänsä vastaamattomuuteen.

"Jos en saa sulta jouluun mennessä kirjettä, niin mä..." Rosie aloitti.

"...jätät mut?" Ray täydensi lohduttomana.

"En sentään, senkin höpsö". Rosie nauroi pojan surkealle ilmeelle ja roiskautti vettä hänen kasvoilleen.
He istuivat kahdestaan asuntolan lähellä olevan puiston liepeillä pienen lammen luokse rakennetulla laiturilla, kesä oli lämmin ja ilta hiljainen.

"Mutta en aio antaa sulle yhtäkään suudelmaa ainakaan kahteen kuukauteen", Rosien uhkaus kuulosti tummatukkaisen Rayn korviin kohtuuttoman julmalta - olisihan tytön pitänyt jo tietää, ettei poika ollut mikään runoilija tai muutenkaan erityisen hyvä kirjoittamaan.

Mutta Rosie oli kuitenkin järkkymätön. Kerta  toisensa jälkeen hän muistutti poikaystäväänsä uhkauksesta ja ajasta, joka tuntui lentävän ohi kuin siivillä. Syksynlehdet tanssahtelivat tuulessa, ensimmäinen huurteinen aamu marraskuussa, lumihiutaleet, joita pariskunta jahtasi riemunkiljahdusten soidessa korvissa...

Nyt oli joulukuun kahdeskymmenes päivä ja Ray alkoi jo pikkuhiljaa vaipua jonkinlaiseen epätoivoon. Edes hänen huonetoveriltaan L.Joelta ei herunut apua, hän vain tuhahteli ystävänsä avunpyynnöille.

"Tuo on kuule just niitä juttuja, joista sun pitää selvitä ihan omin neuvoin. En mä ole kirjoittamassa kirjeitä puolestasi koko loppuelämäsi ajan", L.Joe sanoi ja näytti, että pojalla oli itselläänkin joulun aiheuttamia huolia omastakin takaa yrittäessään keksiä Capille sopivaa joululahjaa.

Ray huokaisi raskaasti. Hänen kaikki yritelmänsä olivat päätyneet kuukausien saatossa rypistettyinä roskakoriin.

Jouluaatto koputti jo ovelle ja kaksikko vietti aikaa yhdessä aivan kuten kaikki muutkin pariskunnat. Rosie oli tivannut tottakai heti alkuun kirjettä, mutta Ray oli sanonut tytön saavan sen illalla yhtä aikaa joululahjansa kanssa.

Rakastavaisten juhlanakin tunnettu jouluaatto sujui hyvin, heillä oli hauskaa yhdessä, vaikka Rayn mieltä painoikin kirjeen puuttuminen. Hän oli toivonut, että päivän aikana jouluntaika olisi näyttänyt voimansa ja hän olisi saanut mystisen inspiraation kirjeeseen, mutta mitään ei tullut.
Hän alistui kohtaloonsa ja murehti jo etukäteen tulevia kuukausia, painaen suudelmia tyttöystävänsä huulille pitkin päivää. Rosie ei sanonut mitään, mutta hänen hymyssään oli ripaus sääliä.

Kun he istuivat myöhään illalla vieretysten Rosien huoneessa sängyn laidalla ja tyttö oli saanut joululahjansa, mutta kirjettä ei näkynyt missään.

"Ei tässä ole mitään kirjettä", Rosie sanoi ja siristi silmiään uhkaavasti kääntäen katseensa poikaystäväänsä.

"Koska en saanut sitä valmiiksi", Ray tunnusti ja huokaisi. Hänen olkansa lysähtivät.

"Saithan sä", tytön vastaus yllätti pojan täysin. Rosie painoi huulensa kevyesti Rayn huulille ja silitti pojan mustia hiuksia toisella kädellään.

"Montakin. Mä löysin osan ja L.Joe toi mulle loput", Rosien hymy oli ilkikurinen. Hän otti laukustaan vinon pinon rypistyneitä papereita, jotka hän oli ilmeisesti salakavalasti pominut Rayn roskakorista - hänen keskeneräiset yritelmänsä ja lukenut ne omin luvin.

"Sä... mut..." Ray tuijotti Rosieta typertyneenä, eikä hän osannut lopettaa lausettaan - ei hän edes tiennyt miten hänen olisi pitänyt tähän reagoida. Eikä hän voinut uskoa L.Joen pettäneet hänet näin.

"Ne olivat kaikki hurjan kauniita, kyllähän sä osaat kirjoittaa", Rosie kuiskasi. Ja kun tyttö kurkottautui uudelleen suutelemaan poikaystäväänsä, Ray ei voinut olla hymyilemättä.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Su Joulu 21, 2014 10:21 am, muokattu 2 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Su Joulu 21, 2014 6:06 am

Kiiiiääääähhhhhh....... * Kihisee innosta*
Aivan hurjan ihana luukku, voi että Ray raukka Very Happy On se vaan niin hupsun säälittävä tapaus mutta ihana <3 kihkih. ^^' Rosie on kyllä hurjan ihana tyttönen :3 Ja L.Joe, senkin kurjake Very Happy Menit antamaan kirjeet selän takana Very Happy Mutta ihanan palveluksen teki ystävälleen, nytpä ei jää suukot saamatta Wink Nih,
Mahti söpötyksiä kyllä <3 Kiitos Maya ihanasta luukusta jälleen kerran <3 Hykertelen itsekseni loppu päivän. Very Happy Mah..

Voi Maya <3 Älä sellasia höpötyksiä mieti Smile Joulukalenteri on parasta koko vuonna <3
etenkin kun sinä ja Rixu niitä rustailette <3 Smile Rakastan lukea niitä ja kun vielä osaatte tehdä ne niin taian omaisiksi, jotka tempaa mukaansa <3 haluaisin niin kokea nuo kaikki rakkauskertomukset itsekkin. :> Ovat niin ihania <3 Oh. <3
Sanattomaksi meinaa aina vetää, ettei tiedä mitä oikein kirjottelisi. (: Vaikea tuoda omat tunteet tällälailla esille kommenteissa, mutta kertaan ne tosiaan kun seuraavan kerran nhdään <3 Smile

Ja mielestäni, jos inspiraatio vai oliko se pinspiraatio ei sytytä juuri silloin kun luukun pitäisi ilmestyä niin siirtää seuraavaan päivään sitten Smile Ei se pahasta ole vaikka vähän jälkijunassa tulloo Very Happy <3

Tsemppiä murmelit <3

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Electra lähetetty Su Joulu 21, 2014 10:34 am

Jos sitten minäkin tänne jotain rustailisin... Smile

20 luukku oli kyl sellainen luukku, joka oli tunnelmaltaan ihana! Tykkäsin. ^^ Kirjoitustyyli on tosi selkeää, joten tätä oli mukavaa lukea! Loppui aika kivasti Very Happy Näitä on kyllä niin kiva lueskella, kun on aikaa! Smile

Olenkohan ainoa, joka on nyt sitä mieltä, että olis antoisaa lukea vähän 'synkempiä' ficcejä, jossa olis vähän angstia tai jokin suuri spektaakkeli (esim. vaikka kolmiodraama), joka kuitenkin päättyisi onnellisesti lopulta. Very Happy

Electra

Viestien lukumäärä : 182
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 21, 2014 11:19 am

Awww, voi ei! Kiitos ihanat! <33 ^_________^

Electra; Joo, angstia ei tosiaan oo mitenkään hirveesti ollu tarjolla, vaikka välillä oon kyllä miettiny, että olis ehkä ihan kiva kirjoittaa sellaistakin - en sitten tiedä miten se kävisi tänne joulukalenteriin, mut ehkäpä sellasia ficcejä vois kirjoittaa ihan muuten vaan ja julkaista sit täällä. :D
Ainoa angstisempi luukku on nyt toistaiseksi ollut tuo 16. luukku Kiyoharusta ja Yuista :]

En voi oikeesti uskoo, että vielä olis mulla huomisen luukku ja sit pitäisi kasata teille tuo jouluaatonkin luukku. :o Nopeesti on aika mennyt~

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  plane lähetetty Su Joulu 21, 2014 5:20 pm

Voi eeeiii!! Aivan ihana luukku :3

Ja muutenkin joulukalenteri ollut taas pimeiden iltojen piristys ^^

Täytyy itseä kyllä ottaa niskasta kiinni yhden jjos toisenkin asian suhteen, ihan liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa ja jos aikaa kerrankin sattuu olemaan, niin inspis tipotiessään -_-

Mutta kyllä se inspis sieltä vielä palailee :D
plane

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ma Joulu 22, 2014 6:10 am

Kiitoksia ihanista kommenteista <3 :3

Miulla on aikamoisia teknisiä ongelmia ollut koko päivän ajan, jonka takia en ole kyennyt laittamaan luukkua :/ yritän saada tuon koneen toimimaan vielä ^^
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 22, 2014 11:04 am

Hih, hyvä että toi eilisen luukku oli planen mieleen! Rosie on kyllä niin maailman söpöin :---D <3

Mä en nyt pyge postaamaan tota tän päivän luukkua, kun Rixu ei oo vielä saanu tota eilistä luukkua...... :'D Ainakin toi mun luukku menee huomiseen, koska en jaksa jäädä ootteleen josko Rixu saa sen luukun tänne vai ei, sillä oon taas tänään ihan superväsyny (ollu ihan hirveen kiireinen päivä ja viime yönä jäi yöunet tosi vähälle...) ja meen hyvin todennäkösesti kohta nukkumaan. :]

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ti Joulu 23, 2014 11:05 am

Koko helahoito on pitänyt pariin otteeseen kirjoittamaan uudelleen ja mun kone on tällä hetkellä kanveesi kunnossa, jonka takia sitten jouduin turvautumaan siskon koneeseen -.-' Olen hyvin pahoillani, että tämä tulee tosi pahasti myöhässä ja yritän saada korjattua sen verran tuon koneeni, että kaikki jutut olisi turvassa vielä hetken aikaa edes... Stressiä, stressiä, stressiä...

21. luukku

Title: Kadonneen piparkakkutalon mysteeri
Author: Samirix
Genre: Humour, mystery
Characters: Keiko, Taka, Miku, Takeru, Yuusei, Kevin, Feeldog, Bom, Onew

Part III

Keiko ja Taka oli matkalla kokkikerhon tiloihin, jonka edessä törmäsi vanhaan naiseen, joka toimi siivojana. Ennen kuin neitokainen ehti avata kokkikerhon oven, siivooja pysäytti hänet.
”Siellä on kylmä, koska ikkuna on jäänyt auki. Olen kyllä aivan varma siitä, että se oli kiinni, kun eilen illalla kävin siellä”, siivoojaa selitti ja näytti hämmentyneeltä. Keiko katsoi siivoojaa hetken aikaa ja sitten kääntyi tämän puoleen.
”Kummallista on myös se, että avonaisen ikkunan alapuolella oli lammikko. Olisiko voinut olla että lunta on satanut viime yönä ja sen takia sitten lunta oli tullut sisälle”, nainen selitti ja nosti kätensä poskelleen. Keiko kurtisti kulmiaan, koska hän tiesi sen ettei viime yönä satanut lunta. Tässä haiskahti jokin todella pahasti.

”Näittekö piparkakkutaloa, kun olitte eilen täällä?”, Keiko kysyi vanhemmalta naiselta, joka nyökkäsi päätään myöntävästi.
”Kyllä. Se on aivan upea, mutta minun piti siirtää se, koska oli vähän tiellä siivotessani siellä”, nainen selitti ja meni Keikon ohi kokkikerhon tiloihin. Keikon ilme venähti ja katsoi naisen perään. Tällainenkö ratkaisu tällä mysteerillä olikin!? Kumminkin tyttö seurasi siivoojaa ja hänen perässään tuli Taka, jonka huulilla oli hivenen huvittunut hymy. Ei kumminkaan sanonut mitään. Ainakin hän voisi keskittyä omiin juttuihinsa.

”Piparkakkutalo on löydetty. Siivooja oli siirtänyt sen yhteen kaappiin”, Keiko selitti Bomille, joka huokaisi helpotuksesta ja kyynerpäällään törkkäsi Onewia, joka oli aikomassa sanoa jotain aiheeseen liittyen.
”Kiitoksia tosi paljon”, punahiuksinen opettajatar hihkaisi iloisena ja huojentuneena. Keiko puolestaan ei tuntenut kovinkaan suurta innostusta asiasta ja oli lähdössä, mutta kuuli jonkun puhuvan:
”En ymmärrä. Olin jättänyt paperini tiettyyn järjestykseen ja kun aamulla tulin, niin ne oli sekasin. En meinannut löytää erään kokeen vastauksiakaan kun ne oli väärässä paikassa”. Keiko jäi miettimään asiaa tarkemmin, kelaten mielessään päivän tapahtumia. Pikku hiljaa palaset alkoivat loksahdella paikoilleen ja pikku hiljaa tytön huulet kaartuivat hymyyn.
”Suosittelen teitä vaihtamaan kokeen vastaukset”, Keiko kehotti ja sen jälkeen poistui opettajanhuoneesta ripein askelein. Hänellä oli vielä hommat kesken.

”Meillä ei ole mitään hätää, joten ota ihan rennosti”, Miku sanoi Yuuseille, joka oli hetki sitten ilmestynyt muiden luokse ja oli edelleen paineissa. Kevin taputti Yuuseita selkään rohkaisevasti.
”Niin, kuulin yheltä kaverilta, että se etsi syyllistä piparkakkutalon katoamiseen, joten meillä ei ole mitään hätää”, Takeru sanoi ja Miku purskahti nauruun, kun taas Yuusei poti aivan kamalaa syyllisyyttä. Ei oikein tiennyt uskaltaisiko hän toivoa sitä ettei Keikolle selviäisi tämä, mutta taas tavallaan hän toivoi sitä.
”En olisikaan niin varma asiasta”, pojat kuulivat tutun äänen ja poikien kasvot vääntyivät irvistykseen. Jokainen kääntyi Keikon puoleen, joka oli ristinyt käsivartensa rintakehälle ja katsoen tiukasti poikia.
”Mistä sä oikein puhut?”, Miku näytteli viatonta ja antoi katseensa kiertää muualla.
”Koe vastauksista ei ole mitään hyötyä teille enää. Olen hyvin pettynyt teihin”, ruskeahiuksinen neitokainen selitti ja kurtisti kulmiaan. Taka seisoi taka-alalla seuraten mielenkiintoisena tilannetta. Pieni hymynpoikanen syntyi hänen kasvoilleen.
”Mitä sä oot oikein menny tekemään!? Tajuutko sä ollenkaan että meidän joululoma menee pilalle tän takia? Sä et voinu joulun kunniaks jättää meitä rauhaan!?”, Miku alkoi samantien räyhäämään ja heristi nyrkkiään. Yuusei oli huojentunut, vaikkakin hän ei uskaltanut katsoa Keikon suuntaan. Sinne meni hänen mahiksensa tytön suhteen. Pojan teki mieli lyödä päätä seinään typeryytensä takia. Taka puolestaan katseli huvittuneena tilannetta. Välillä oli kyllä ihan hauska joutua Keikon takia tällaisiin tilanteisiin.

Myöhemmin ruskeahiuksinen neitokainen etsi Yuuseita, joka oli poistunut paikalta kun hän oli joutunut väittelemään Mikun kanssa. Tai no enimmäkseen se oli ollut sitä, että Miku oli haukkunut häntä koska oli pilannut heidän mahdollisuutensa läpäistä koe. Keiko huomasi tutun pörröpään koulunkirjastossa ja asteli tämän luokse. Hän oli pettynyt poikaan, mutta olihan toinen sentään hänen ystävänsä.
”Miksi sinä menit noiden yhtien mukaan?”, Keiko kysyi Yuuseilta, joka näytti säpsähtävän säikähdyksestä.
”Ööh, en tiedä..”, poika sanoi hiljaa ja painoi päänsä lähemmän kirjaa, kun Keiko istuutui toisen viereen ja katsoi tätä.
”Olisithan voinut pyytää apua. Sinähän olet aikaisemmin pärjännyt niin hyvin kokeissa", Keiko selitti ja katsoi poikaa, joka ei suostunut edelleenkään nostamaan katsettaan häneen. Yuusei nimittäin tunsi syyllisyyttä niin paljon eikä kehdannut katsoa Keikoa. Hän oli mokannut niin pahasti ettei oikein tiennyt miten olisi. Hyppäisikö ikkunasta ulos vai löisikö päätään pöytään.

Keiko katsoi hetken aikaa poikaa ja huokaisi hiljaa samalla kun kaivoi koulukirjoja esille ja laittoi ne pöydälle.
”Okei, tämän kerran annan anteeksi, mutta ensi kerralla saat luvan pärjätä yksin”, tyttö selitti vakavalla äänellä ja katsoi tiukasti toista. Yuusei siirsi katseensa tyttöön pöllästyneen näköisenä. Hän ei oikein tiennyt mitä sanoa ja tytön katse oli hivenen jopa pelottava, mutta tunsi pientä helpotusta.
”No niin, missä tarvitset apua?”, Keiko kysyi otti esille paperia ja kynän. Hymynpoikanen nousi pojan huulille.
”Kiitos”, hän sanoi hiljaa ja tunsi itsensä onnekkaaksi.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 23, 2014 11:50 am

Aaaaaws, voi että! ::::D Niin söpöä, niin söpöä. Onneksi koko homma päätyi lopulta parhain päin ;] (Mikua käy melkeen sääliks, raukka kuitenki joutuu pänttäämään koko loman uusintakokeen takia!)

Teknisille ongelmille ei tietenkään voi mitään, niitä sattuu ja tapahtuu :'''D Toivottavasti nyt saatais nää loput luukut ilman sen kummempia ongelmia tänne postailtua.

Postaan ton eilisen luukun tässä mitä pikemmin, jahka vaan muilta kiireiltäni ehdin! Aletaan just koristelemaan kuusta mun siskojen kans, eli joskus sen jälkeen :-----DD

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 23, 2014 1:35 pm

No niin ja nyt pääsen postaamaan vihdoinkin tän eilisen luukun! :---DD
Kyllä me vielä saadaan nää luukut tänne teidän iloksi, no worries!

22. luukku

Title: Christmas card
Characters: Keiko, Taka ja Tsuzuku

Keiko asteli ulos kuvaamataidon luokasta tähyillen ystäväänsä Takaa katseellaan. Hän ei tosin ollut yllättynyt lainkaan, ettei poikaa näkynyt missään, vaikka hän oli pyytänyt tuota odottamaan häntä, jotta he voisivat mennä yhdessä syömään - Taka ei ollut sellainen persoona, joka olisi kiltisti tullut odottelemaan toisia käytävälle näiden luokkien nurkille, luultavasti tummatukkainen poika oli jo kirjaston nurkilla vakionurkkauksessaan, jonne Keiko aina tuppautui omine lupineen.
Mutta koskaan Taka ei ollut suoranaisesti kieltänyt häntä tulemasta sinne seurakseen, joten ruskeahiuksinen tyttö piti sitä positiivisena asiana, ja hän oli varma, että myös Taka piti häntä syvällä sisimmässään ystävänään.

Keikon ruskeat hiukset oli letitetty löysähkölle pitkälle letille, letti laskeutui kauniisti vasemmalta puolelta hänen rintakehälleen. Koululaukku roikkui tytön hartialla ja sylissään hänellä oli pari taidehistoriaa käsittelevää kirjaa, hän käveli kaikessa rauhassa käytävää pitkin kohti portaikkoa.
Etsiväluonteensa vuoksi tyttö tuli aina ja kaikkialla kiinnittäneeksi huomiota kaikkiin pikkujuttuihinkin, joita kukaan muu ei yleensä huomannut lainkaan, ja nytkin hänen huomionsa kiinnittyi käytävän reunaan heitettyyn rypistettypaperitolloon.

Keikon uteliaisuus heräsi kuin napin painalluksella ja hän käänsi kävelykurssinsa paperia kohti. Kiinnostuneena hän nappasi sen lattialta ja avasi sen. Paperi oli tummanpunaista kartonkia ja siihen oli liimattu itsepiirretty, todella kaunis kuva lumihiutaleista.
Jonkinlainen kortti siis, todennäköisesti joulukortiksi tarkoitettu. Keiko käänsi kortin, jotta näkisi kenelle se oli osoitettu.

Keiko, kortissa luki hienolla, vanhahkolla kaunokirjoituksella. Keiko melkein hätkähti ja tytön kasvoille kohosi hämmästynyt ilme. Kuka oli aikonut antaa hänelle joulukortin, mutta kuitenkin tullut toisiin aatoksiin ja yliviivannut hänen nimensä?
Sherlock Holmes ei olisi voinut jättää tapausta sikseen, eikä siis voinut Keikokaan - hän päätti vakaasti selvittää asian.

"No, mitä nyt?" Taka kysyi lopulta, kun painostava hiljaisuus hänen ja Keikon välillä oli jatkunut tarpeeksi pitkään.

He istuivat kahdestaan koulun kirjastossa heidän omassa nurkkauksessaan ja tekivät viimeisiä kotitehtäviä ennen joululomaa, tarkoituksena oli saada kaikki valmiiksi, jotta lomalla ei tarvitsisi lainkaan ajatella koulua tai mitään siihen liittyvää.
Keiko tosin oli istunut hievahtamatta aloillaan jo pidemmän aikaa ja tuijottanut edessään olevaa rypistynyttä korttia, nyrpistellyt naamaansa mietteliäänä ja päästänyt suustaan turhautuneita äännähdyksiä.

"Ei tästä tule mitään", hän puuskahti lopulta, "en ikinä löydä tämän kortin lähettäjää."
Joulukortin löytymisestä ol kulunut jo kolme päivää, eikä Keiko kuumeisista etsinnöistä huolimatta ollut yhtään sen paremmin selvillä siitä, keneltä kortti mahdollisesti saattoi olla.
"Tässä koulussa on satoja oppilaita, eikä mulla ole sen erityisemmin kavereita - olin ihan varma, että lähettäjä olisit joko sä tai Yuusei, mutta nyt vaihtoehtoja on aivan liikaa."

"Lopeta se liika miettiminen", Taka vastasi tytön tuskailuun, "varmasti se kortin lähettäjä tulee jossain vaiheessa esiin."

Keiko ei ollut asiasta niin varma, mutta päätti pitää ajatuksensa itsellään. Hänen täytyi vain lopettaa kortin lähettäjän etsiminen ja koko asian miettiminen, ja sillä hyvä. Ei rypistetty kortti nyt niin iso asia voinut olla, eihän?

Keiko oli päättänyt jättää tapauksen sillä kertaa siihen ja lopettaa kortin lähettäjän etsimisen, hän tiesi itsekin, että kestäisi ikuisuus, jos hänen pitäisi käydä koulun jokainen oppilas yksi kerrallaan läpi, eikä hänellä ollut edes johtolankoja saatikka mahdollisia epäiltyjä.
Hänen täytyi nyt keskittyä kouluun ja selvitä parista viimeisetä päivästä ennen lomaa kunnialla läpi, jotta hän voisi itsekin vähän rentoutua lomalla ja suunnata ajatuksensa johonkin paljon tärkeämpään.

Oli toiseksi viimeinen koulupäivä ennen joululomaa ja vaikka suurin osa oppilaista ajatteli jo nurkantakana odottavaa lomaa, oli Keikolla silti kiire. Tyttö kiiruhti nopeasti Japanin historian valinnaistuntien jälkeen ensimmäiseen kerrokseen opiskelijoiden kaappien luokse, tarkoituksenaan mennä hakemaan eräs sinne unohtunut kirja, jota hän tulisi tarvitsemaan seuraavalla oppitunnilla.
Hän kaiveli kaappinsa avaimia laukustaan, eikä tajunnut katsoa ollenkaan eteensä.

Keiko törmäsi voimalla vastaantulevaan henkilöön, mutta sai onneksi pidettyä tasapainonsa.
"Ah, anteeksi!" hän pyyteli automaattisesti ja kyykistyi vaistomaisesti nostamaan tältä toiselta henkilöltä pudonneita papereita ja kouluvihkoja.
Tarkkasilmäisenä henkilönä Keiko tuli kiinnittäneeksi huomiota kouluvihkon sivuilla komeileviin muistiinpanoihin, tarkemmin sanottuna käsialaan. Hän rypisti kulmiaan, mutta havahtui kuitenkin ajatuksistaan ja kohotti katseensa edessään seisovaan henkilöön.

Tsuzuku Inoue, kolmannen vuosikurssin oppilas, seisoi siinä hänen edessään ja katsoi häntä ilmeettömänä tummanpuhuvan silmämeikkinsä takaa ja ojensi kättään häntä kohti.
"Tässä, ole hyvä", Keiko sanoi ja ojensi nuorukaisen koulupaperit takaisin tuolle.
"Kiitti", Tsuzuku vastasi värittömästi, otti paperinsa takaisin ja jatkoi matkaansa Keikon ohitse, suomatta enää katsettakaan tytön suuntaan.

Ruskeahiuksisen tytön päässä raksutti hurjaa vauhtia, kun hän jäi katsomaan pojan perään otsaansa rypistäen. Käsiala oli näyttänyt hyvinkin tutulta...
Saattoiko kortin lähettäjä tosiaan olla Tsuzuku?

Keiko tuijotti illalla omassa huoneessaan rypistynyttä korttia, joka lepäsi hänen kirjoituspöydällään. Se tosiaan oli Tsuzukulta, käsiala oli taatusti sama.
Hän ei millään käsittänyt miksi poika olisi halunnut antaa hänelle joulukortin, he eivät edes tunteneet toisiaan, eivätkä olleet varmaan koskaan jutelleet toisilleen, he olivat niin erilaisia ihmisiä ja liikkuivat eri piireissä.

Tyttö mutristi mietteliäänä huuliaan ja kohotti hieman leukaansa istuessaan siinä tuolillaan polvet rintakehää vasten vedettyinä ja kädet kiedottuina jalkojensa ympärille.

Kyllä, hän tiesi mitä tekisi.

Oli viimeinen koulupäivä ennen lomaa ja Keiko seisoi hivenen jännittyneenä käytävän toisella puolella kaappien luona, puristaen paria koulukirjaansa rintakehäänsä vasten. Hän ei ymmärtänyt miksi häntä oikein jännitti, se ei ollut lainkaan hänen tapaistaan.

Hän oli päätynyt yön pimeinä tunteina askartelemaan Tsuzukulle melko tavallisen joulukortin enkelipiirroksen kera, jonka toiselle puolelle hän oli kirjoittanut lyhyen viestin ja sujauttanut sen pojan kaappiin.

"Hyvää joulua Tsuzukulle!
- K
P.S. Kiitos kortista."

Oppitunti oli loppunut vähän aikaa sitten ja kaapeille oli jo saapunut muitakin oppilaita. Pian hän huomasi muiden ihmisten seasta Tsuzukun ja hän seurasi katseellaan kuinka nuorukainen käveli kaappinsa luokse, kaivoi avaimen taskustaan ja avasi kaapin oven.
Hän näki kuinka poika huomasi kaappiin ilmestyneen joulukortin ja nosti sen hämmästyneenä lähemmäs, jotta saattoi lukea siihen kirjoitetun jouluntoivotuksen. Sitten hän nosti katseensa näyttäen epäuskoiselta, ja kumartui lukemaan kortin uudestaan.

Viimein Tsuzuku käänsi katseensa kortista, vilkuili hieman ympärilleen, ja huomasi hieman kauempana seisovan Keikon.
Heidän katseensa kohtasivat ja pojan huulille oli kohonnut lämmin hymy, joka ylsi hänen tumman meikin takana oleviin silmiin saakka, ja Keiko huomasi itsekin hymyilevänsä.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Ti Joulu 23, 2014 3:44 pm, muokattu 1 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ti Joulu 23, 2014 3:37 pm

21- luukku : Ihana! :DDDD Oli todella hyvä lopetus vaikka mysteeri olikin siirtokeikka Very Happy Haha.. Mutta onneksi se oli turvassa niin Bomkin pääsi helpotuksella Very Happy
Hahahaha.. Sääliksi käy poikia, mutta pänttääminen auttaa, haha Very Happy Hupasaa.. Ja Miku se jaksaa räyhätä Very Happy Minnekkäs Ren oli jääny.. Very Happy Piiloon?

Keiko oli kyllä ihanan kiltti enkeli kun kuitenkin eni auttamaan Yuuseita Smile
<3

22-luukku : Voi ettäää... Toi oli super söpö ja ihana <3 :3
Salaperäisyyttä ja lopetukseksi selkeys kaikkeen Smile Mahtava tarina jälleen kerran <3
Luoja miten osaat kirjottaa kaikista hahmoista kaikkea jännää Smile <3 Olet taitava Maya <3

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 23, 2014 3:43 pm

Hihii, kiitoksia! :D <3 Parhaiten tottakai handlaan omat hahmoni, mutta yllättävän kivuttomasti on tänä vuonna sujunut tämä muidenkin hahmoilla kirjoittelu~ :'''D Hyvä jos on kelvannu! <3

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa