Joulukalenteri 2013

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2013

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 15, 2013 2:09 pm

Jjjjaaaaaaa seuraava luukku, olkaapa hyvä !

16. luukku

Title: Christmas couple
Author: Maya
Rating: K-7
Genre: fluffy
Pairing: Zee/Maki

*~*~*

"En osaa päättää, kummat laittaisin", Maki sanoi epätoivoisen kuuloisena. Hän seisoi peilin edessä pidellen käsissään kahta kenkäparia; toisessa kädessä tytöllä oli joulunvihreät korkkarit ja toisessa hohtavan punaiset.
Zee kohotti katseensa tummatukkaiseen kaunottareen, joka yritti epätoivoisesti saada viimeisteltyä asunsa täydellisellä kenkäparilla - neitokainen kun oli tunnetusti heikkona kenkiin ja jos kengät olivat täydelliset, muukaan asu ei voinut olla pilalla. Lyhythiuksinen nuorukainen oli istunut tytön huoneessa tämän sängyllä jo ihan hyvän aikaa ja seurannut vierestä toisen tuskailua vaatteiden parissa - Maki oli ehtinyt vaihtaa vaatteitaan moneen kertaan ja vaikka Zee kuinka oli yrittänyt avuliaasti kertoa omia mielipiteitään, toinen oli löytänyt kaikesta jotain vikaa.

Zee oli vähän kahden vaiheilla sen kanssa ymmärsikö hän toisen tuskailua vaiko ei; periaatteessa hän tiesi, että Maki rakasti pukeutumista ja vaatteita ja näyttää nätiltä, mutta toisaalta hän ei ollut koskaan ymmärtänyt tuota tyttöjen tapaa stressata ulkonäöstään silloin, kun piti oikeasti mennä johonkin.
Ja nyt heillä oli edessä Zeen perheen keskeiset pikkujoulut, ja se ehkä oli omiaan lisäämään Makin stressitasoa. Piti tehdä hyvä vaikutus muuhun perheeseen.

"Kuule", Zee aloitti seuratessaan tyttöystävänsä tuskailua vierestä, "laitoitpa kummat tahansa, niin näytät joka tapauksessa maailman kauneimmalta."
Maki kääntyi vilkaisemaan häntä suurin silmin, räpäyttäen kerran jos toisenkin ripsivärillä korostettuja ripsiään. Suloinen hymy koristi neitokaisen huulia ja huulien välistä karkasi jokin kevyt hymähdykseksi luokiteltava äännähdys.
"Olet suloinen, mutta aion silti tehdä hyvän vaikutuksen perheeseesi", Maki vain vastasi ja jatkoi kenkien mallaamista peilin edessä, tällä kertaa pieni hymy tosin koristi tuon kasvoja.

Alkuaikoina Zee oli ajautunut ihmettelemaan useampaankin kertaan, miksi hän oikein ihastui Makiin - tyttöön, joka oli niin erilainen kuin hän, tyttöön, jonka maine oli kiirinyt tämän edellä, tyttöön, joka eleli välillä täysin omissa ihmeellisissä maailmoissaan, tyttöön, jonka kaveripiiri oli kaikkea muuta kuin mieluinen Zeelle itselleen.
Kauaa hänen ei kuitenkaan tarvinnut miettiä syytä; juuri se, että Maki oli niin erilainen kuin hän itse veti häntä vastustamattomasti puoleensa. Toista Makia hän ei varmasti löytäisi ikinä, tuo neitokainen oli ainoa laatuaan.
Ei Zee edes tahtonut löytää toista.

"Nyt mä olen päättänyt!" Maki hihkaisi lopulta silmät sädehtien, jaloissaan joulunvihreät korkokengät. Ne sopivat loistavasti tytön mustan ihoa myötäilevän kotelomekon kanssa, jonka helma ulottui polvien yläpuolelle.
Tyttö tosiaan oli maailman kaunein.

Hetki oli yksi niistä, jolloin Zee oikeasti tajusi kuinka paljon hän Makia rakasti. Tämä sai mustaan kauluspaitaan, valkoiseen kravattiin ja tummiin farkkuihin pukeutuneen Zeen ponkaisemaan ylös sängyltä ja siirtymään peilin edessä itseään ihastelevan Makin taakse, hän käänsi hajuvedeltä tuoksuvan tytön ympäri ja painoi huulensa tuon huulille.
Neitokainen vastasi suudelmaan, tiputti punaiset korkkarit käsistään ja kietoi kätensä Zeen kaulan ympärille.
"Mistäs hyvästä toi oli?" Maki kehräsi tyytyväisenä, painautuen lähemmäs tyttöystävänsä vartaloa vasten.
"Siitä, että sä olet sä", Zee vastasi ja painoi vielä yhden suudelman Makin huulille, "rakastan sua. Sä teet kaikesta niin ainutlaatuista."

*~*~*

Ja koska mun ona ficci oli niin lyhyt ja yhyy, niin pyysin Rixua tekemään pienen pätkän jouluradiota!
Mutta tykätkää silti tosta munkin pätkästä, vaik jouluradio onkin ihan huippu! :'D

Sakurako Highin jouluradio

Miyavi: ”OOOOOOAAAAAARRRGGGHHH!! Nyt rakkaat kuuntelijat, on tänne meille saapunut upea joulukuusi, jonka aiomme koristella nyt! Whiiiiii!”
Seungho: ”Miyavi, rauhoitu taas ja tätä menoa kaadut sillä tuolilla, kun pyörit sillä koko ajan”

Miyavi: ”Seungho, etkö ole innoissasi meidän hienosta joulukuusesta?”
Seungho: ”Olen kyllä innoissani, mutta.. Täällä on muutenkin ahdasta, niin onko tuo nyt niin tarpeellinen lisä tänne loppujen lopuksi?”

Miyavi: ”Totta kai on! Kuule, meidän tehtävä on ilahduttaa kuuntelijoita ja pitää joulutunnelmaa yllä. Jos meillä ei ole joulutunnelma katossa, niin miten me voimme nostattaa kuuntelijoiden joulutunnelman kattoon?”
Seungho: ”...”

Miyavi: ”Mitä? Miksi katot mua noin? Mä tiedän, että olen hyvännäköinen, mut bitch please~”
Seungho: ”En tiennytkään että kykenet järkevään ajatteluun”

Miyavi: ”Hehehehee, olen yllätyksiä täynnä, beibe”
Seungho: ”Olen positiisivesti yllättynyt, oikeasti”

Miyavi: ”Ooh, saanko sitten suukon palkinnoksi?”
Seungho: ”Nyt sinä pilasit tähti hetkesi! Kröhöm, kumminkin voisimme siirtyä varsinaiseen aiheeseen ennen kuin poikkeamme aiheesta liikaa”

Miyavi: ”Hehehe, ettet vain menetä itsehillintää ja hyökkää minun kimppuun”
Seungho: ”Voisitko jo lopettaa? Sinun takia meistä kirjoitetaan tuollaisia ja jopa piirretään hyvinkin... Err, erikoisia kuvia..”

Miyavi: ”Tykkäät kumminkin~”
Seungho: ”Voi luoja..”

Seungho: ”Kumminkin, meidän pitäisi varmaan tuo joulukuusi koristella”
Miyavi: ”Ai niin! No niin, ala sinä laittamaan niitä koristeita, niin minä voin soittaa kitaraa tähän taustalle.

Seungho: ”Mitä!? Ehei, sinä myös osallistut tähän hommaan. Sinä tämän halusit tänne, joten saat luvan auttaa koristelussa”.
Miyavi: ”Hei, viihdytän kuuntelijoita tässä samalla. Aloita vaikka noista kuusenkynttilöistä”

Seungho: ”Ehei, sinä nouset siitä tuolista ja tulet koristelemaan kanssani”
Miyavi: ”Ehei, olen pomo tässä projektissa, joten minä istun tässä ja juon kahvia samalla kun ohjeistan sinua ja luon tunnelmaa soittamalla kitaraani”

(Niin alkoi kuusen koristelu ja Miyavi nosti jalat pöydälle ja alkoi rämpyttää kitaraansa samalla kun ohjeisti Seunghoa kuusen koristelussa)

*~*~*

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Ru-Chan lähetetty Su Joulu 15, 2013 2:20 pm

Ihana luukku jälleen kerran.. Näistä niin huomaa kuinka kaipaisi itsekkin parisuhdetta. :< Olen niin surullinen!
Mutta onnellinen nuista söpiksistä jotka saavat noin IHANIA suhteita <3
Nawww.. <3

Jouluradio.. Nyt se kuusi sitte on siellä! Very Happy Hahahahha.. Ahtaus vain tiivistyy ja kohta siellä ei mahdu olemaan muuta ku sylikkäin :DD Ahahahah.. Kuumuus Kuumuuus.. Poskeni rupes helottaa pelkästä ajatuksesta Very Happy

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  redumu lähetetty Su Joulu 15, 2013 3:03 pm

Minä tulen korjaamaan virheen, KOSKA VOI HYVÄ LUOJA SE HÄIRITSEE MINUA! Anteeksi...

Mutta siis. Eikö tuossa lopussa, toka vikalla rivillä, pitäisi lukea "poikaystävän vartaloa", jos Makista puhuttiin??

Mutta muuten, ai että tykkään teidän luukuista, vaikka oonkin maan huonoin kommentoimaan. Ja nyt mä palaan kattomaan How I Met Your Motheria! Kiitos !!
redumu

Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 15, 2013 3:30 pm

Oli kyllä todella ihana luukku!<3 :3 Ei voi muuta kuin awwailla sille ja tuo jouluradio on kyllä aika... Hehe, mun mielessä se oli paljon parempi XD Mutta mitä kaikkea Miyavi vielä keksiikään Seunghon pään menoksi siellä, se ehkä selviää joskus.. Tai sitten ei~ ;DDD Hohohohohohohooo!

Redumu, Zee on tyttö, joten siellä ei ole mitään virhettä :)
Kiitos kommentistasi <3 On kiva tietää, ettei tää meidän joulukalenteri ole ollut mitenkään kamala floppi teidän mielestä XDD
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  redumu lähetetty Su Joulu 15, 2013 3:36 pm

NO PERJANTAI! Katoin taas sen kuvat nopeesti sillee "mm jätkä" jaksamatta lukee tietoja. My Bad, gomenne \(゜ロ\)
redumu

Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 15, 2013 3:38 pm

Ei se mitään :) Sellaista sattuu aina välillä, mutta aina kannattaa lukea tietoja, ettei tule tällaisia väärinkäsityksiä :D
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Su Joulu 15, 2013 10:55 pm

Nää teidän joulukalenterin luukut tappaa mun miehisyyttäni.

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 15, 2013 11:24 pm

Mää tiiän, siihen me ollaan vähän salaa tähdättykin. ::::DD Ei mutta, kyllä joulukalenteriluukkujen kuuluu olla söpöjä <3 ihih.

Ja joo, Zee on tosiaan tyttö :D Se on oikeasti thaimaassa ehkä tunnetuin tomboy mitä löytyy ja juurikin siksi se oli tarpeeksi mielenkiintoinen, että halusin väsäistä siitä hahmon itselleni!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ma Joulu 16, 2013 10:11 am

. . . . ! ! ! ! ! !

Niin hyvää, että ei sanotuksi saa.

Mutta yhyyy! ZeexMaki! I'm so happy now! :'((( Nämä ovat onnenkyyneleitä! Ihhihi. Ne on niin perfectoja toisille. Maya oot tosi hyvin kirjottanut. Maki varmasti just tuskailisi tuolla tavalla Zeen perheen kohdatessa. Vähän erilainen perheidylli niillä nimittäin. XD Se on sellainen tietynlainen täydellisyyden tavoittelija. Ihhih. Zee kyllä kelpaisi mullekin. Onneks se on jo Makin! Ihhhhiiih. Hymyilyttää vaan nyt. Oon niin onnellinen. Söpöö! Joulu! Ja tuo kuva sopii tuohon ihan älyhyvin. Niiiin samaa näköö. Onkohan Maki ja Zee oikeessakin elämässä tekemisissä. XDD

ps. jouluradio oli taas ihan parhautta!

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 16, 2013 10:18 am

Haha, voi kiitos rakas, hyvä jos sulle kelpasi! <3 XD Jotenki ton tyylinen mielikuva mulla just on siitä, että jos Maki kutsuttais Zeen perheen luokse viettää joulua :D Raukka tuskailis ulkonäkönsä kanssa. Ja Zee vaa kattois vierestä ja sanois, että sä oot jo maailman kaunein :'''D <3

JA TOI KUVA. Olin jo kirjottanu ton pätkän, kun aloin metsästää kuvaa ja toi vaan pisti niin silmään, kun ne näyttää ihan niiltä! Just täydellinen kuva XD <3

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ma Joulu 16, 2013 3:01 pm

Ja taas jälleen kerran on luukun aika, olkaapas hyvä~ Taas on tarjolla metrimakkaraa! XDD

17. luukku

Title: Paw trail in the snow
Author: Samirix
Rating: K-7
Genre: Fluffy
Pairing: Miku/Kevin

”Hei tsekkaa tota!”, yhtäkkiä ilmassa kajahti innokas ääni, kun Miku oli huomannut maassa jalanjälkiä ja osoitti siihen suuntaan samalla kun toisella kädellään oli tarttunut vieressään seisovan pojan takin hihasta kiinni ja ravisti sitä voimakkaasti saadakseen toisen huomion. Pieni lumikerros oli peittänyt maan ja maassa oli paljon erilaisia jälkiä, mutta Miku oli bongannut pieniä jälkiä vähän syrjemmältä ja ne näyttivät pieniltä tassunjäljiltä. Pojan tummat silmissä oli hullu kiilto ja voimakkaasti ravisti Kevinin takin hihaa innoissaan. Kevin tunsi kuinka toinen ravistei hänen kättään ja vilkaisi lyhyemmän suuntaan hölmistynyt ilme kasvoillaan, mutta sitten siirsi katseensa pieniin tassun jälkiin.
”Noi on aivan varmasti koiranpennun jälkiä. Mä keksin! Seurataan niitä. Älä jää siihen kököttämään, vaan tule jo!”, vaaleahiuksisen poika selitti nopeaan tahtiin ja ehti astella siihen suuntaan minne jäljet johdattivat, mutta huomasi sitten että Kevin oli jäänyt seisomaan paikoilleen vähän eksyneen näköisenä ja marssi toisen luokse ja tarrasi toisen kädestä kiinni. Kevinin aivot eivät ehtineet rekisteröidä kaikkea mitä toinen oli selittänyt hänelle, jonka seurauksena oli jäänyt seisomaan paikoilleen ja käsitteli äsköistä nopeatempoista kohtausta mielessään. Kohta kaksikko asteli eteenpäin ja Miku ei irrottanut otettaan toisen kädestä.

Pakkanen paukkui ja aamu oli muuttunut päiväksi pikku hiljaa. Miku ja Kevin olivat heränneet aikaisin, vaikka tänään ei ollut koulua edes ja se oli sentään aikamoinen saavutus Mikulta, joka yleensä tykkäsi nukkua pitkään. Isommalla kaveriporukalla oli suunniteltu kunnon lumisota, johon oli loppujen lopuksi aikamoinen porukka kasattu ja se oli kyllä ollut aikamoinen tapahtuma. Lumipalloja oli lentänyt aikamoista tahtia. Loppujen lopuksi kaikilla oli ollut hauskaa – paitsi niillä, jotka olivat saaneet aikamoisen lumipesun ja sen seurauksena olivat olleet aivan märkiä.
Kaksikko oli kumminkin eronneet muusta joukkiosta, kun he halusivat viettää aikaa kahdestaan.
He kävelivät erään leikkipuiston läpi. Lumikerros oli peittänyt alleen liukumäen ja kaiken muun.
”Miksi olet niin varma, että nämä ovat juuri koiranpennun jälkiä?”, Kevin kysyi toiselta samalla kun katsoi kuinka Miku oli kyykistynyt ja katseli tarkkana maata etsien samaisia jälkiä.
”Minkä muunkaan ne voisivat olla? Tai siis kato nyt noita jälkiä. Se on varmasti sellainen söpö pieni koiranpentu, jonka isäntä on heittänyt sen pihalle ja nyt raukka yrittää selviytyä täällä karussa maailmassa yksin”, Miku selitti dramaattisesti ja nosti katseensa Keviniin mutristaen suutaan. Pidempi poika katsoi pitkän aikaa toista kohottaen kulmiaan ja hetken aikaa kaksikko katsoi toisiaan.
”Mä oon aina halunnut koiranpennun!”, kohta Miku ilmoitti innoissaan ja hänen ilmeensä oli muuttunut sekunnissa pirteän iloiseksi. Kevin iski kädellään otsaansa ja Miku vain naureskeli samalla kun siirsi katseensa maahan.
”En usko että se on mikään hylätty koiranpentu”, Kevin sanoi hetken päästä samalla kun laski kätensä kasvojensa edestä katsoen toista, jonka olemus hehkui innosta. Kohta pojan huulet taipuivat huvittuneeseen hymyyn. Joskus hän kyllä mietti mistä toinen sai tuon kaiken energian.
”Hei, se on mennyt tähän suuntaan!”, Mikun ääni havahdutti Kevinin ajatuksistaan ja huomasi toisen rämpineen jo aika kauas hänestä ja poika lähti toisen perään ripein askelin. Pieni hymy pysyttelin hänen kasvoillaan, kun kuunteli Mikun selostuksia siitä minne päin ne jäljet johdattelivat milloinkin.

Aikaa oli vierähtänyt jonkin verran, Kevin ei ollut varma oliko mennyt vartti vai jopa puolituntia, mutta lumessa he olivat rämpineet jo jonkin aikaa. Sinä aikana he olivat ehtineet väitellä siitä kuuluivatko tassunjäljet kissalle vai koiralle. Miku oli niin varma siitä, että ne kuuluivat koiralle, kun taas Kevin oli perustellut hyvin sen että ne kuuluivat kissalle. Lopulta he olivat sitten lyöneet vetoa ja häviäjä tarjoaa kuumaa kaakaota voittajalle sitten. Molemmat olivat aivan varmoja siitä, että oli oikeassa. Kumminkaan loppua jäljille ei näyttänyt tulevan, vaan he rämpivät ympäriinsä ja välillä he joutuivat etsimään tassunjälkiä, mutta tarkka katseinen Miku aina kumminkin löysi uudestaan. Aikaa ehti kulua vielä lisää ja kohta kaksikko bongasi edessä päin pienen kissan, joka näytti todella pieneltä ja se oli kullanruskean värinen turkki. Silmät pyöreinä eläin katsoi kaksikkoa, jotka olivat pysähtyneet kuin seinään ja molemmat pidättivät jopa hengitystään. Kohta kuului hento maukaisu ja kissanpentu nosteli tassujaan, kun maa tuntui liian kylmältä. Raukka maukui hiljaa ja söpösti samalla kun liikahteli paikallaan pieni ja pöyheä häntä pystyssä. Miku nosti kätensä suulleen kun katseli tuota pientä viatonta kissanpentua, jonka söpöydellä ei ollut rajoja.
Kevinin mielestä kissanpoikanen oli niin söpö, mutta kumpikaan ei tehnyt pienintäkään liikehdintää ettei pikkuinen lähtisi karkuun ja tämä oli suuri saavutus Mikulta, jonka teki mieli vain ottaa tuo söpöläinen syliinsä ja suojella maailman pahuudelta tuota. Kuka idiootti ikinä olikaan potkaissut kissan pihalle ansaitsisi kunnon selkäsaunan ja viettää nakupellenä yön ulkona.
”Se on niin söötti”, Miku sanoi hiljaa enemmän itsekseen samalla kun kyykistyneenä asteli lähemmäs kissanpentua, joka katseli poikia maukuen hennolla äänellä, jota he eivät melkein kuulleet. Miku pystyi kuvittelemaan sen kuinka toinen valitti siitä kylmyydestä ja pojan mielikuvitus laukkasi niin lujaa ettei mitään rajaa. Kevin puolestaan seisoi paikoillaan ja oli aivan varma, että tuo kissanpoikanen pinkaisi juoksuun Mikun takia, mutta niin ei ikinä käynytkään. Miku ojensi kätensä yllättävän rauhallisena, kun oli saanut revittyä lapasen pois ja antoi kissan haistella hänen sormiaan ja kohta Miku oli saanut nostettua kissanpennun syliinsä samalla kun leperteli kaikenlaista kissanpennulle. Kevin oli kuin puulla päähän lyötynä ja tuon mantelin muotoiset silmät olivat laajenneet aikalailla, koska hän ei ole Mikua nähnyt ennen tuollaisena. Oliko joku kidnapannut hänen Mikunsa ja jonkun epämääräisen kloonin laittanut tuon tilalle. Pojan poskia alkoi kuumottaa pikkuisen tajutessaan mitä oli äsken ajatellut. Kaikki taisivat tietää sen, että heillä oli jonkinlainen seurustelusuhde, kun Mikulla oli välillä paha tapa möläytellä asioita liiankin kovaan ääneen, jonka takia aina välillä hän halusi vajota maahan tai kadota paikalta mahdollisimman nopeasti. Kevin ei ehkä pystynyt niin helposti sanomaan ääneen asioita kuin Miku, jolla ei näyttänyt olevan mitään ongelmaa sen asian suhteen, mutta hän yritti osoittaa sen toisella tavalla sitten.

”Mä olen aina halunnut kissanpennun”, Miku hihkaisi onneissaan samalla kun nousi seisomaan ja silitti kissanpentua, joka oli hänen sylissään ja pystyi näkemään kuinka raukka tärisi hänen sylissään. Kevin katsoi vaaleahiuksista nuorukaista pitkän aikaa ja hänen ilmeensä oli venähtänyt.
”Sähän just äsken sanoit et-”, hän aloitti, mutta Miku keskeytti hänet astellessaan hänen luokseen:
”Sen nimi on Donald!”. Jos oli edes mahdollista, niin pidemmän pojan ilme venähti entistä enemmän.
”Donald? Toi on kyllä typerä nimi kissalle.. Et voi olla tosissas ottamassa sitä ittelles! Entä jos sen omistaja ettii sitä!?”, Kevin selitti ensiksi rauhallisesti ja kurtisti kulmiaan, jonka jälkeen sitten hätääntyneesti heilutti kättään.
”Eikä ole! Kato sitä, se näyttää ihan Donaldilta”, Miku selitti innoissaan ja laski katseensa kissanpentuun, joka oli alkanut kehräämään hänen sylissään. Jotenkin tuo näky oli todella suloinen Kevinin silmissä, mutta hän ei suostunut sanomaan sitä ääneen.
”Siis mit-? Toi ei ole mikään hyvä perustelu sille. En tiedä miltä Donald näyttää, mutta en usko tuon näyttävän siltä”, Kevin sanoi ensiksi hölmistynyt ilme kasvoillaan, mutta kohta huvittunut hymy ilmestyi hänen kasvoillaan.
”Entä jos se on tyttö?”, hän kysyi hetken päästä samalla kun kohotti kulmiaan ja odotti mitä toinen vastaisi siihen. Hetken hiljaisuus ja Mikun katse pysyi kissanpennussa.
”Donald on unisex nimi”, Miku tokaisi virnistäen leveästi toiselle, joka löi kädellään otsaansa.
”Voi luoja, ei kyllä varmasti ole”, pidempi mumisi pitäen kättään otsallaan. Mistä hitosta toinen välillä keksi noita juttujaan?
”No kyllä varmasti on! Vai mitä pikku Donald? Hehehe, olen samaa mieltä kanssasi”, vaaleahiuksinen nuorukainen sanoi mutristaen suutaan ja laski katseensa sylissään olevaan kissanpentuun, joka nosti kuononsa ja haisteli ilmaa uteliaana. Kevinin huulilta karkasi naurahdus ja pudisti päätään.
”Tuossa ei ollut mitään järkeä”, sanoi hetken päästä ja huvittunut hymy pysyi hänen kasvoillaan.

Ei kauaa kestänyt, kun heitä muutaman vuoden nuorempi tyttö ilmestyi paikalle ja tytöllä tuntui olevan haukan tarkka katse, kun bongasi tutun kissanpennun Mikun sylistä ja lähti astelemaan kaksikkoa kohti silmät loistaen puhtaasta ilosta.
”Löysitte hänet! Oi, olen niin iloinen siitä, että löysitte hänet!”, molemmat säpsähtivät yllättyneenä tyttömäisestä äänestä ja silmät pyöreinä katsoivat tyttöä, joka oli Mikua vähän lyhyempi. Mikun sydän melkein petti, kun hän joutui pieneen paniikkiin. Hitto sentään, oliko tuo tän kissanpennun omistaja!?
”Ei me löydetty ketään!”, poika sanoi nopeasti ja kääntyi pois päin tytöstä ja yritti piilotella pikkuista Donaldia. Hän oli ehtinyt kiintyä siihen kissanpoikaseen, ettei halunnut luopua siitä nyt. Kevin mulkaisi lyhyempää poikaa, mutta tyttö ei näyttänyt ottaneen moksiskaan siitä.
”Pelkäsin etten löytäisi häntä ikinä. Hän livahti karkuun jotenkin ja olen etsinyt häntä jo kauan”, tyttö selitti ja hymyili aurinkoisesti Kevinille ja kesti hetken aikaa ennen kuin tyttö sai viimein kissansa Mikulta, joka ei selvästi halunnut luopua kissanpoikasesta. Nimittäin jos hän olisi saanut päättää, niin hän olisi potkaissut tytön toiselle puolelle maapalloa ja pitänyt Donaldin itsellään. Sitä paitsi tyttö oli nimennyt kissan Lunaksi! Kuka idiootti nimeää hänen Donaldinsa Lunaksi!? Ihan dorka nimi.
Miku mutristi huuliaan samalla kun katsoi kuinka tyttö onneissaan piteli kissaa sylissään. Tytön mustat hiukset oli letitetty nätisti ja tytöllä oli päällä kirkkaan punaisen värinen talvitakki. Kevin huomasi Mikun ilmeen ja nosti kätensä toisen selälle lohduttaakseen toista. Hän oli nähnyt kuinka toisen silmät olivat tuikkineet kirkkaasti pidellessään kissaa sylissään.
”Jos ikinä kohtelet Donaldia huonosti, tiedän missä asut”, Miku tokaisi katsoen tuimasti tyttöä ja sitten lähti astelemaan pois päin. Tyttö katsoi kysyvästi poikaa ja kurtisti kulmiaan. Kevin hymyili kohteliaasti tytölle ja lähti Mikun perään ja sanoi hiljaa tuolle:
”Ethän sä tiedä missä se asuu”. Mikun huulet taipuivat leveään virneeseen.
”Antaa sen luulla, koska sitten se ei uskalla satuttaa Donaldia”, selitti Kevinille ja siirsi katseensa toiseen. Kevin ei voinut olla nauramatta ja nosti kätensä toisen hiuksiin pörröttäen niitä. Hetken mielijohteesta Kevin pysäytti lyhyemmän toisen ja painoi hellän suudelman toisen huulille. Miku oli selvästi yllättynyt tästä, jonka seurauksena kesti hetken aikaa ennen kuin vastasi suudelmaan samalla kun kietoi kätensä Kevinin ympärille. Se tuntui niin mukavalta ja paukkuva pakkanen ei sillä hetkellä tuntunut missään. Mikua ei enää harmittanut se että joutui luopumaan Donaldista, koska hänellä oli Kevin, joka oli paljon parempi kuin Donald.
Kevinin sydän hakaksi rintaa vasten sellasta tahtia, että oli suorastaan ihme että se ei ole pomppassut hänen rintakehänsä läpi vielä.
"Sä oot ehdottomasti parempi kuin Donald", Miku sanoi virnistäen huolettomasti ja suukotti pikaisesti Kevinin poskea, kun toinen purskahti nauruun.
"Olisin aika surullinen tapaus, jos olisin hävinnyt sille kissalle", Kevin sanoi naurun lomasta samalla kun nosti kätensä toisen vaaleisiin hiuksiin pörröttäen niitä uudelleen.
"Noh, jos se olis yrittänyt viedä sut multa, niin aivan varmasti olisin potkassut sen toiselle puolelle maapalloa ja ottanut sut kainaloon ja lähtenyt juoksemaan mahdollisimman kauas", lyhyempi selitti samalla kun halasi poikaystäväänsä tiukasti. Kevinistä hän ei ikinä suostuisi luopumaan taistelutta.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ti Joulu 17, 2013 5:24 am

VOOOII EEEIIIIII MÄ KUOLIN!!!!!

Ihana luukku Mikusta ja Kevinistä metäsästämässä eläimiä. Very Happy Aivan ihana!
Sitä tuolta kaksikolta voisikin olettaa aivan helposti. <3

Lopussa tirautin pari kyyneltä. :<< Se oli niiin ihana loppu <3 Maw<3
Olen niiiin onnellinen Mikun ja Kevinin määrittelemättömästö suhteesta <3 Very Happy Haha.. Ne kaks.. Huhhu.. On kyllä parhaita!

Kaiken huippu. Miku haluaa ensin koiran ja kun tajuu jälkien olevan kissan niin vaihtaakin sanomisensa halutessaan kissan :DDD Ihana <3

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ti Joulu 17, 2013 5:48 am

Haha, he ovat kyllä aivan ihanan koominen kaksikko ettei mitään rajaa<3 :DD Mutta tosi kiva että tykkäsit~ :3
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 17, 2013 11:38 pm

Tälleen pienenä muistutuksena vielä, että Elpin järjestämään kisaan voi osallistua viel klo 15 asti, eikä uusin luukkukaan ilmesty ennen kuin voittaja on selvillä.
Tosin, koska mulla alkoi tänään taas 3kkn jälkeen koulu, niin saattaa olla vähän kiirettä, joten luukku ilmestyy tän vuorokauden puolella sitten kun sen ehdin laittamaan :)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 17, 2013 11:43 pm

ps. Te voisitte myös vähän kunnostautua tuon kalenterin kommentoimisen kanssa - aattelin, ettei tästä tartteis enää uudestaan sanoo, kun kerran jo tuli sanottua. Ja ne, keitä tämä ei koske, tietävät sen kyllä itsekin.

Pakko kysyä, että jos luukkuja on ilmestyny jo 17, niin kuinka montaa te ootte prosentuaalisesti kommentoineet?

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ke Joulu 18, 2013 12:47 am

~53% jos tätä ei lasketa. :D
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Joulu 18, 2013 3:32 am

Mistä tuon prosentin näkee, yritin ettiä mut ei löytynyt? :C

VIELÄ KERKEE OSALLISTUA!
Ootte ollut tosi saamattomia osallistujia, ei kauheen montaa osallistumista oo tullu, hyi teitä! Vielä ehtii, armonaikaa saa noin puoli neljään, koska pääsen niihin aikoihin kotiin ja arpomaan :)

Vierailija
Vierailija

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Joulu 18, 2013 3:35 am

Eiku äh, tajusin vasta nyt et noita yksittäisiä luukkuja! ::DD Lukihärö.

En osaa laskea prosenttia, mut muutamia tällein tänne foorumille? :o

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 5:08 am

ÄÄLIÖT, SE OLI RETORINEN KYSYMYS. Jonka tarkoituksena oli saada jokaisen omatunto vähän kolkuttamaan, että kun me ollaan tämmönen hirvee urakka tehty ja nähdään vaivaa, niin olis ihan äärettömän kiva saada edes sitä kiitosta, jos teillä ei tosiaan muuta kommentoitavaa ole - paitsi tietysti silloin, kun oma hahmo sattuu jossain luukussa vilahtaa.
Ottaen huomioon, että jokainen teistä käy täällä päivittäin useammankin kerran (KYLLÄ, stalkkaan teitä tuolta Members-osiosta), niin on se kumma kun ei oo sitä minuuttia aikaa raapustaa ihan kommenttiakin.

Saattaapi olla että ens vuonna ei niin kauheen ahkerasti mitään kalentereita väsäillä, vaan keskitytään ihan omaan elämäämme - sellasta kun ei meillä tän kalenterin takii oo ollu viimeseen kahteen kuukauteen.

ps. niin mulla oli tänään eka koulupäivä kolmeen kuukauteen ja on sen takii hermot vähän kireellä. en oo nukkunukaan viime yönä ja silleen. mut se ei tarkota, ettenkö tarkottais kaikkee mitä just tohon ylemmäs kirjotin.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Joulu 18, 2013 5:38 am

Yhyy Mayaaaaaa ;---; ANNA HALI!

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 5:40 am

Pahin raivari meni jo ohi... XDD Kiitos rakas~ <3

Elpistä oon muutenki ihan saatanan ylpee, kun se on jaksanu tsempata ja vähän kunnostaututa tuon ropettamisen kanssa näin joulun kunniaksi!
Oot itse asiassa ylittäny kaikki mun odotukseni :::D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 18, 2013 5:47 am

Olen myös sinusta hyvin ylpeä, että meinaa tulla itku onnesta, Elppi!<3 Olet ällikällä yllättänyt meidät kaikki! :D

Totta kai olen rakkaasta Mayasta ylpeä myös, joka nyt sai viimein purettua vähän sydäntään<3<3 Totta kai se olisin voinut laittaa nätimminkin XD
Nimittäin näiden luukkujen väkertäminen ei ole mikään helppo nakki ja meillä ei tosiaan ole ollut kauheasti elämää, kun ollaan haluttu ilahduttaa teitä näillä meidän hienoilla jutuillamme :) Ei me tästä ilkeyttämme sano, vaan tämä on vähän sama juttu kuin niiden yksäreiden kanssa, että yritetään inspiroida tässä samalla siitä, että niiden suhteiden luomisessa ja tutustuisitte paremmin muiden hahmoihin myös.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 5:56 am

Joo, no mä nyt yleisesti ottaen kattelen tilanteita aina jonkin aikaa, mut sitkun alkaa tarpeeks ärsyttää, niin saatan vähän kärkkäämmin asiasta sanoo - kiivasluonteinen kun olen. :D

Ja ihan niinku Rixukin just sano, niin meillä ei tosiaan oo ollu minkäänlaista vapaa-aikaa saatikka omaa elämää viimeseen kahteen kuukauteen, kun ollaan stressattu tätä kalenteria.
Koko ajan stressaa, et "yhyy mitähän ne nyt tästäkin ajattelee, onkohan tää tarpeeks hyvä, TYKKÄÄKÖHÄN NE TÄSTÄ, mitä mä tähän luukkuun kirjotan, mitä hahmoja mä käytän, VOI EI OLLAANKS ME NYT KÄYTETTY KAIKKIEN HAHMOJA, ETTEI KELLEKÄÄN TULE PAHA MIELI...." ja niin edelleen.

Ja tässä on just osittain pointtina se, että saatais teitä vähän edes houkuteltua tutustumaan muiden pelaajien hahmoihin, kun ilmeisesti osalle on ihan hakusessa, että minkä tyyppisiä hahmoja kenelläkin pelaajalla edes on.
Kun olis niin hienoo, jos te innostuisitte suunnittelemaan kanssapelaajienne kanssa noita valmissuhteita, koska mun omasta mielestä ne on ihan parhautta. Mä vihaan erinäisiä tutustumispelejä, ellei ne oikeesti oo ihan paikallaan hahmojen tilanteen huomioon ottaen, mutta oppilaat - KAIKKI oppilaat tietää ihan tasan tarkkaan toisensa ulkonäöltä ellei jopa nimeltäkin, kun ne käy samaa koulua ja asuu samassa asuntolassa; ne näkee toisiaan kaikki melkein päivittäin.
Ottakaa mallia vaik mun uuden hahmon Takan esittelystä, taikka sit Rixun Keikosta - kummallakaan ei oo pelattu viel yhtäkään peliä, ne on ollu täällä vasta hetken, ja molemmilla on ihan himmee lista porukkaa suhteissa!

Niin joo, tää on joulukalenteri-topic, täällä pitäs puhuu ilosista asioista. Joo. Noh, tulipahan nyt avauduttua. :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Joulu 18, 2013 6:02 am

Min pahoittelen että mulla oli kauhee väli kun en kommentoinu. :( työt alko vaa nii tyhmästi ja en kerinny koneella oleskelee. Mut sit paikkasin tilanteen ja kommentoin KAIKKIA! Mhuaha!

Mutta siis, tuo mitä en ole kommentoinu vielä! MikuxKevin juttu.

Rixu.. Eiks Maya puhunut että sellaisia söpön lyhyitä juttuja? Yks on taas kirjoittanut kauhean maratooni tekstin! Ihanaa että jollain löytyy tuollaista inspistä kirjoittaa, että tekstistä vain tulee pitkiä. Kade oooon. <3

Oli taas ylisuloinen! Mä pakahdun kohta tästä kaikesta söpöydestä. Ei voi vain mitään. XD

ja ps. mä oon ainaki otettu tästä kalenteristä. Kun ootte jaksanu nähdä vaivaa. <3 :))love yaaa guys. hugs and kisses!! pusumusu!

Vierailija
Vierailija

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 18, 2013 8:37 am

Niin hän se sanoi, että söpön lyhyitä, mutta jotenkin sit tuli sitä pituutta lisää ja lisää JA VIELÄ LISÄÄÄ! XD
Mutta jatkan yrittämistä ja ehkä ensi kerralla onnistun kirjoittamaan lyhyemmän~ :3

Aws, haleja pusuja sinne myös, Destie <3<3
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun