Joulukalenteri 2013

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2013

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 04, 2013 11:33 am

Rixu on ollu niin paineissa tän luukun kanssa siitä, että mitä mieltä sä Parkkis oot tästä, niin ei se oo mitään tuommosia ajatusvirheitä huomannu. XDD Mä oon kaks päivää kuunnellu tuota valitusta siitä, miten paineissa ja kusi sukassa se on ollu, kun se on stressannu sitä, et miten se on onnistunu Yuusein luonteen kuvailussa :::D

Muttah, mää tykkäilen tästä kans~ <3

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 04, 2013 2:06 pm

Mun piti olla ilkee ja laittaa tää vasta aamulla ja mennä aikasin nukkuu, mut täällä mä vaan oon. :::D

5. luukku

Title: "Merry Christmas, Prince."
Author: Maya
Rating: K-7
Genre: fluffy
Pairing: Prince/Kurt

*~*~*

Prince upotti sormensa Kurtin lyhyisiin vaaleisiin hiuksiin ja hän tunsi jonkin selittämättömän tunteen sisällään. Pakahtumista onnesta? Ei kyllä kuulostanut yhtään Princeltä, sillä tämä reggaerastahulttio ei todellakaan ollut mikään romanttisuuden perikuva (ei hän edes tiennyt miltä tuntui pakahtua onnesta!) - ei kyllä ollut Kurtkaan.

Oli jouluyö ja hiljaisuus; nauru ja hyväntuulinen puheensorina kaikui enää vain muistoissa, pieninä ja kertakaikkiaan suloisina varjoina uneliailla huulilla. Kurtin huone oli hämärä, melkein pimeä, mutta verhon takaa pilkottava kuunhohde kaartoi valoaan hiljaiseen hämäryyteen.
Prince ei ollut koskaan viettänyt perinteistä joulua - ei hän saatana sentään tiennyt, mitä se 'perinteinen joulu' edes tarkoitti. Siitä asti, kun hän oli tutustunut Kurtiin, hän oli viettänyt joulunsa parhaan ystävänsä ja tämän sedän luona autokorjaamon yhteydessä olevassa vähän ränsistyneessä, mutta mukavassa asunnossa.
Ja se kaikki tuntui enemmän kodilta kuin mikään, mitä Prince oli koskaan ennen kokenut.

He makasivat vierekkäin Kurtin sängyllä, Kurt oli lämmin ja tuoksui kanelilta. Ehkä se oli se terästetty kaakao, jota he olivat aikaisemmin juoneet. Prince nautti toisen kosketuksesta, miten sormenpäät piirsivät pieniä ympyröitä käsivarren ihoon, aivan kuin tunnustellen, vaikka Kurt tiesi jokaikisen pienenkin kohdan hänen vartalostaan.
Rastatukkainen nuorukainen nautti siitä, miten hengitys muuttui aina välillä katkonaisemmaksi, ja miten jännitys kipinöi heidän välillään, vaikka he olivat kokeilleet kaiken mahdollisen joka ilta, joka yö, joka paikassa ja aina silloin, kun kukaan muu ei muka huomannut, ei välittänyt tai oli jo nähnyt kaiken.

"Ens jouluna me ollaan Ibizalla ja juhlitaan aamuun asti", Prince sanoi matalalla äänellä naurun kupliessa kurkussa ja ilkikurisuuden tuikkiessa tummissa silmäkulmissa.
Hän hymyili, kun hän tunsi kevyen hymähdyksen rastoissaan ennen suudelmaa, joka oli niin kevyt, ettei sitä välttämättä edes huomaisi, ellei tietäisi. Niin Kurt teki aina, ja vaikka he eivät olleet lähellekään suloisia, eivätkä helliä - vaan nuoria ja riehakkaita, täydellisen välinpitämättömiä - silti Prince rakasti salaa kevyitä kosketuksia ja hän tiesi myös Kurtin pitävän niistä.

"Joo, juodaan viinaa ja ollaan onnellisia", vaaleahiuksinen mies kuiskasi hiljaa, maalaten mielikuvia heidän molempien mieliin; Prince ja Kurt, yövalot, auringon polttama rantahiekka ja kylmät huurteiset, kun he odottaisivat auringon ensisäteiden nousua.
He molemmat nauroivat hiljaa ajatukselle, he tiesivät haaveen epätodelliseksi, mutta he nauttivat silti siitä tunteesta, hetken aikaa he uskoivat sen kaiken todeksi.

Prince tunsi Kurtin kietovan käsivartensa hänen ympärilleen, ikään kuin vetäen hänen paljaan ylävartalon kainaloonsa ja vieden vapaan käsivartensa hänen rintakehälleen. Se tuntui hyvältä ja lämpimältä, huulet painautuivat hänen ohimoaan vasten ja nuorempi uskalsi kevyen huokauksen saattelemana sulkea silmänsä.
"Ens vuodesta tulee loistava", hän kuiskasi kuin luvaten, mutta Kurt ei vastannut; hymyili vain vetäessään rastatukkaista vieläkin lähemmäs itseään.
Juuri ennen nukahtamistaan, Prince kuuli Kurtin kuiskaavan hiljaisella äänellä hänen korvaansa;

"Hyvää joulua, Prince."

*~*~*

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 04, 2013 2:31 pm

UUOOOOAAAAAARRRRGGGHHHH!!!<3 Kurtti ja Prince!<3<3 Kurtin pitää nyt kisata oikein urakalla ja haalia sellaiset voittorahat kasaan, että pääsevät sinne Ibizalle ;DD Awwsss, ihana luukku! Voin hykerrellä pelin ääressä itsekseni nyt~

Parkkis, hyvä että tyksit siitä ja sori, olin aika sekavassa tilassa silloin, joten en yhtään ihmettele jos sieltä löytyy jotain omaa sekoilua. Tää osaa olla rankkaa XDD Mutta voin sitten huokaista helpotuksesta ja ottaa rennosti hetken aikaa kunnes on uuden luukun aika :'D
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Pe Joulu 06, 2013 8:05 am

6. luukku

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Tämä on siis meidän ylläpitäjien yhteinen luukku, jota ollaan väkerretty tässä tämän päivän ajan. Taisitte pelästyä, kun luukku ei ilmestynytkään puolen yön jälkeen? ;D Hehehee, tehtiin teille pieni jekku että ähäkutti sentään! XD
Meillä ei ole kumminkaan mitään Suomen itsenäistymiseen liittyvää luukkua, vaan pistettiin korttipaja pystyyn! :DPikku hiljaa pitää aloittaa niiden korttien lähettäminen~
Pääsette näkemään meidän upean korttipajan, mutta sitä ennen haluan esitellä meidän uudet perheen jäsenet, jotka kaikella rakkaudella kaivettiin Tiimarin alelaarin pohjalta ja emme raaskineet näitä jättää sinne, joten otettiin ne mukaan.

Ilpo ja Pyry ovat tässä ja siinä on heidän söpö joulukuusi<3 Ilpo ja Pyry ovat aivan ihana pari ja heidän rakkauden väliin kukaan ei voi tunkeutua!

Nyt kun ollaan esitelty heidät teille, niin voimme palata taas itse asiaan! Korttipaja pistettiin pystyyn tänään ja askarteltiin upeita kortteja! (Tai no minä olin todella hidas tekemään niitä, niin suurimman osan on tehnyt Maya XD)

Mayan ja Rixun korttipaja

Tässä on siis korttipajamme aluillaan ja totta kai meillä oli sitten tonttulakit messissä mukana, koska niitä me pidetään melkein joka päivä päässä. Me ollaan niin tonttuja, että naapurin lapset varmasti luulevat meidän olevan tonttuja XD Ja siellä näyttää olevan seikkaileva piparitonttu, joka on iloinen siitä, että pääsee korttiin kohta~

Aloimme sitten ahkerasti tekemään kortteja ja annoimme mielikuvituksen laukata~ Sen kyllä huomasi meidän jutuista, jonka seurauksena vähän väliä naureskeltiin kortteja tehdessä.

Alettiin väkertämään kortteja ja meillä oli kyllä hauskoja juttuja kanssa, että naurun pyrähdyksiä saatiin aina välillä. Ja kuten huomaatte minun päässeen kuvaan myös. Haha, en ole mitenkään kuvauksellinen, että toivottavasti ette nyt saaneet kauheita traumoja miun naamataulusta XD
Ai niin, varmaan ihmettelette sitä miksi minulla on silmälasit, niin... Ne jäivät miun päähän, kun pilkoin sipulia ja lasit toimivat suojalaseina siinä hommassa :D

Joku ehti pitää taukoa ja kuvailla jalkojaan siinä, kun taas minä ahersin korttien kanssa! (kuten aikaisemmin mainitsin, niin kumminkin Maya sai aikaiseksi paljon enemmän kuin minä XD) Sitten sain tapella poron kanssa, kun harjoittelin sellaisen piirtämistä ja ensimmäinen oli sellainen epäsikiö, ettei oikein tiennyt mikä hitto se oli XD Nimittäin porolta se ei ainakaan näyttänyt!

Tässä on sitten kaikki kortit valmiina~ :)

Toivottavasti viihdyitte meidän korttipajalla ja tervetuloa uudestaan! Toivottavasti saitte inspiraatio meidän - enemmän tai vähemmän - upeista korteistamme.
Me tonttuilevat SD:n ylläpitäjät toivotamme teille hyvää itsenäisyyspäivää!<3[/i]

Viimeinen muokkaaja, Samirix pvm Pe Joulu 06, 2013 11:26 am, muokattu 2 kertaa
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Pe Joulu 06, 2013 8:18 am

Sori Rixu, mutta nauroin niin tuolle sun kuvalle. XD Minä olen yleensä säästänyt itseäni ja antanut kaupankortteja vähemmän läheisille ihmisille. Mutta hienoja kortteja saitte aikaan!
Hei, oliko ne porot siis Ilpo ja Pyry vai Ilpo ja Ilmari? :D
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Pe Joulu 06, 2013 8:22 am

Voihan vattu, kävi pieni kömmähdys XD Siis Pyry ja Ilpo ovat he XD Korjaan asian samantien!
Lol, en yhtään ihmettele jos joku kuolee nauruun miun kuvan takia :'DD
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Pe Joulu 06, 2013 8:36 am

Ahh mun koipeni ovat maailman kauneimmat <3 JA NOI VILLALEGGINSIT, NIIN MAAILMAN MUKAVIMMAT JALASSA. En luovu niistä enää koskaan !

ps. Saatiin aikaseks siis 16 korttia yhteensä ja niistä 11 on mun tekemiä :::D eli mulla oli oikeus välillä pitää vähän taukoo !

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maeri lähetetty Pe Joulu 06, 2013 10:14 am

Nonnih minäkin tänne vihdoin ja viimein kommentoimaan

Nawww, nättejä korttejaaaa~ :') Joulukorteista tulee aina niin joulufiilis vaikka muuten onkin tänä jouluna vähän tunnelma ollut hukassa... Söpö luukku anyways ♥ Ja ihanat nuo teidän porot!
Maeri

Viestien lukumäärä : 35

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Pe Joulu 06, 2013 12:11 pm

APUA!!! ~

Mun täytyy nyt ruoskia itseäni, sillä olen sähläykseni lomassa mennyt unohtamaan tämän minulle TÄRKEÄN joulukalenterin!!!
Voitteko uskoa!!! Ei herranen aika!!
Sain sätkyt kun Maya ilmoitti että missä olen. :DHuhhu, tätä sydämen tykytystä ja tätä kuumottavaa käsien hikoilua!
Ei hyvänen aika sentään, herranen aika!
'Olen ollut huono seuraaja :< ANTAKAA ANTEEKSI MINULLE!
Nyt siis ryhdistäydyn toden teolla ja varmasti tulette jokaisesta luukusta saamaan oman palautteen tästä lähin!

Tuo avatar-juttu oli aivan ihana :)Ja nyt jokaisella toivottavasti on oma ava, joka kuvastaa tätä kaunista joulun odotusta :)Aivan ihana <3 Suuri ja mahtava kiitos kuulu Mayalle ja Rixulle <3 (: Tätä en ihan heti osannutkaan odottaa !

1 ja 2 luukut olivat ihania tarinan pätkiä ja etenkin tuo radio-show ON MAHTAVA! Miyavi ja Seunghon ovat aivan loistavia ''juontajia'' ;D Toivottavasti radio pysyy päällä loppuun asti kaksikon merkeissä ja miksipä ei yllätys vieraita kuulisi ;)vinkvink!
HAha :DOlen jotenkin niin haltioissani että en meinaa pysyä paikoillani Surprised

Jatketaan lukemista... --> :3

3-luukku... * Suu auki jääden odottamaan jatkoa.. ' JOTA EI TULE!
Byyää, niin ihana että tahdon siitä varmasti vielä joskus jatko-osan vaikka väkisin! Very Happy
Huhhu, kävi kylmät väreet iholla, voin vain kuvitella millainen tunne Boulla oli, sillä itselläni on aivan samanlainen toive päälle.
Bou, toivon sinulle sitä oikeaa rakkautta tänä jouluna Wink

4-luukku.. Pitääkö tästä nyt jotain sanoa? o.o' Ei!
Sillä tämän luukun tarina oli aivan sydäntä sulattava ja hullaannuttava pätkä <3 Sanattomaksi tämä vetää.
Lumiukon teko oli itsellekkin pienenä se yksi perus asia jonka halusi tehdä heti kun vain oli maassa riittävästi lunta.. Lumiukko, sinä muistojen mies <3 Very Happy

5-luukku: Taisin just käydä kyynelten valtaamassa meresä. ;_; aivan yli ihana tarinan pätkä!
* Pyyhkii vuolaita kyyneliä * siis todellakin, huhhu.. Tuo jos mikä oli ihana <3
Hellää ja kaunista kahden nuoren pojan välillä <3 Love that..
Tämän tekstin tulen vielä moneen otteeseen lukemaan, kun joulua odotan (:

Itteppäisyyspäivä!
Ilpo ja Pyry ovat kyllä hulvaton pari :DIhania!
Olikos nuo valkoset koristeelliset raidukat niissä jo valmiiksi kun ne löysitte ja adobtoitte? Very Happy

Korttipajanne on hieno ja arvostan suuresti niitä immeisiä jotka jaksavat väkertää kortteja itse :)Tai edes ylipäätänsä osaavat niitä tehdä Smile
Rixun lasit aivan ihanat ja Mayan housut jouluset :DKyllä on olu teillä hauskaa, sen kyllä huomaa kuvista aivan selvästi :3

Huhhu!
Tässä tuli sitten 6:denteen luukkuun asti potaskaa 8)Siis järki puhetta! TOTTA JOKA SANA!
Uskokaa tai älkää. Wink
Ja vielä kumarruksen kera pahoittelen törkeää epämuistiani!
Itsekkin täytyy sitä ihmetellä. :< Mutta parannan heti tapani!

Suuri kiitos ja lämpöiset halit Mayalle & Rixulle tästä suuresta vaivasta ja työstä, jonka olette meille suoneet. Smile
Tämä joulukalenteri on jopa edellis vuotta ihanampi ( Eihän se tietty sille yhdelle luukulle vedä vertoja, jossa Ren on, mutta.. ) Very Happy
Odotan innolla tulevia luukkuja, sillä nähtävästi meitä odottaa jännät ajat ennen joulua. (:
Kiitos, olette todella ihania ja kultaisia ystäviä <3

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Pe Joulu 06, 2013 12:22 pm

Voih Ru-chan! Oot kyllä niin kultainen <33 Sun kommenttis oli oikeesti parhain tähän mennessä, vaikkei me mitään ihmeellistä palautetta sinällään "kaivatakaan", pelkkä kiitos riittää ja tieto siitä, että joku edes lukee näitä, niin toi sun perusteellinen kommenttisi oli kyllä ihana ja sydäntä lämmittävä :''D
Oot niin rakas ja kultainen ihminen <3 Innolla oottelen ens viikonloppua, kun nähdellään pitkästä aikaa!

Ja joo, kun me adoptoitiin Ilpo ja Pyry, niin niissä oli jo nuo valkeat koristukset :D Ihan tuollaisinaan heidät sieltä Tiimarin alelaaristä löydettiin!

Maerillekin tuhannet kiitokset ekasta kalenterikommentista, kiitoskiitoskiitos <3

Seuraava luukku ilmeisesti ilmestyy taas tuossa puolenyön tienoilla, pysykää kuulolla :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Pe Joulu 06, 2013 2:06 pm

Nyt taas on uuden luukun aika, toivottavasti pidätte luukusta~ :)

7. luukku

Title: Christmas spirit
Author: Samirix
Rating: S
Characters: Onew & Bom

Onew huomasi seisovansa Bomin oven takana, jota oli koputtanut hetki sitten. Aikaisemmin hänellä oli ollut aikomuksena katsoa elokuvaa kotisohvallaan. Oli ehtinyt laittaa kaiken valmiiksi, mutta sitten hänen kännykänsä oli alkanut soimaan ilmoittaen jonkun soittavan hänelle ja mies oli vastannut siihen. Vielä silloin hän ei osannut aavistaa sitä, että hänen suunnitelmansa tulisivat muuttumaan radikaalisti. Ehkä hänen olisi pitänyt epäillä sitä mahdollisuutta, kun oli huomannut tutun punapäisen naisen soittavan hänelle. Nainen oli alkanut selittämään hänelle siitä, että miten hän haluaisi koristella kotinsa jouluisilla koristeilla, mutta ei oikein osannut. Lopulta se oli mennyt siihen, että Onew oli hyvää hyvyyttään tarjoutunut auttamaan siinä, josta Bom oli innostunut aivan täysin ja lupasi tarjota miehelle kahvia kiitokseksi. Puhelun jälkeen ruskeahiuksinen mies oli saanut tajuta, että nainen odotti hänen tulevan jo tänään auttamaan.

Sen takia siis Onew seisoi oven takana ja ei kauaa kestänyt, kun nainen avasi oven hymyillen iloisena ja kietoi kätensä Onewin ympärille aivan kuin Onew olisi pelastanut hänen hengen.
”Olen niin iloinen siitä, että autat minua tässä”, Bom sanoi iloisella äänensävyllä. Onew hymyili Bomille samalla kun taputti naisen selkää. Kohta Bom jo hoputti miestä sisälle ja asteli kohti olohuonetta viittoen miestä seuraamaan häntä innoissaan. Onew seurasi ja huomasi ison laatikon, joka oli täynnä joulukoristeita olohuoneen lattialla. Miehen suu loksahti auki huomatessaan joulukoristeiden määrän.
”Eräs mukava naapuri auttoi minua laatikoiden kanssa. Hän oli aivan herttainen. Harmi vaan, että hänellä on tyttöystävä.. Miksi aina ihanien miesten pitää olla varattuja?”, Bom selitti hieman alakuloisella äänensävyllä samalla kun mutristi suutaan pienesti, mutta kohta hän palasi iloiseen olemukseen ja asteli peremmälle olohuoneeseen ja meni laatikon luokse.

Aikaa oli kulunut jonkin aikaa ja Onew laitteli jouluvaloja olohuoneen ikkunan yläpuolelle seisoen tuolin päällä samalla kun taiteili jouluvalojen kanssa. Bom puolestaan selitti kaikkea mitä mieleen nousi samalla kun lakkaili kynsiään sohvalla ja välillä opasti miten ne jouluvalot halusi sinne laitettavan. Onew oli onnistunut muutaman kerran kompastumaan joulukoristeisiin, joita lojui lattialla, kun mies oli joutunut kaivamaan laatikon pohjalta jouluvalot, joita nyt yritti saada asetettua Bomin haluamalla tavalla. Nyt hän kuunteli naista, joka kertoi eräästä nuoresta miehestä, jonka oli tavannut eräissä pikkujouluissa ja odotti vieläkin mehen yhteydenottoa, mutta tästä miehestä ei ole kuulunut enää sen jälkeen, kun he olivat käyneet yhdillä treffeillä.
”Onko teillä miehillä jotenkin lyhyt muisti vai miten te ette ikinä muista mitään?”, punahiuksinen kysyi ystävältään kurtistaen kulmiaan pienesti mietteliäänä samalla kun nosti katseensa Onewiin, joka sai laitettua viimein ne jouluvalot paikoilleen. Naisen ilme kirkastui huomattavasti.
”Onew, olet paras! Juuri noin ne halusinkin”, nainen huudahti innoissaan samalla kun tuon kasvoja koristi pirteä hymy. Onew puolestaan pyyhki otsaansa ja hymyili itsekseen. Hän voisi taputtaa itseään selkäänsä, koska oli onnistunut olla kaatumatta tuolin kanssa.

Onew laittoi valojen töpselin seinään kokeillakseen, että ne varmasti toimisivat, mutta heti kun tuo sai laitettua sen töpseliin, niin koko sähköjärjestelmä päätti ylikuormittua mystisesti ja koko asunto pimeni yhtäkkiä ja Bom kiljahti säikähdyksestä. Koko huoneisto oli pimeänä ja pelokkaana Bom pysytteli paikoillaan ja huusi Onewia, joka rymisi olohuoneen poikki onnistuen telomaan itsensä monta kertaa ennen kuin pääsi naisen luokse yrittäen rauhoittaa naisen, joka hysteerisenä tarttui Onewista kiinni heti, kun tuo pääsi hänen luokseen.
Loppuilta menikin siihen, että Onew yritti selvittää mitä oli tapahtunut ja kohta selvisikin, että sulake oli kärähtänyt. Bom oli sytyttänyt kynttilöitä valaisemaan pimeää asuntoa. Kohta kaksikko nauroivat tapahtumalle oikein kunnolla.

~*~*~*~

Sakurako Highin jouluradio

Miyavi: ”Äsköinen menevä jouluinen kipale sai varmasti kaikilla sukat pyörimään jalassa ja heilumaan hullun lailla rytmin tahtiin! Ja jotkut ehkä jopa rohkenivat pomppia pöydille fiilistelemään. Mutta tällä hetkellä minä, Miyavi-sama istun yksin täällä meidän rakkauden kopperossamme ja nyt hyvät kuuntelijat, aion tehdä pienen yllätyksen partnerilleni, joka on juuri käymässä vessassa”

Miyavi: ”Nimittäin olen löytänyt tällaisen upean mistelinoksan, jonka aion ripustaa tähän yläpuolelle ja saa nähä mitä Seungho tykkää siitä. Hehe, oikeesti se tykkää siitä, mutta on vähän ujo vaan. Lupaan ottaa kuvan siitä tapahtumasta ja laittaa Jouluradion facebook sivulle sen samantien”

(Kuuluu pientä kolinaa, kun Miyavi yrittää ripustaa mistelinoksaa roikkumaan katosta ja heti kun hän ehtii istuutua alas, Seungho avaa pienen kopperon oven)

Miyavi: ”ARVATKAA KUKA TEKI COMEBACKIN! KAIKKIEN RAKASTAMA SEUNGHO YOO ON PALANNUT KESKUUTEEMME! ANTAKAAMME KUNNON APLOODIT HÄNELLEEE!”
Seungho: ”Joskus ihmettelen miten sinusta lähtee ääntä koko ajan. Eikö sinua ala sattumaan kurkkuun kun mölyät vähän väliä noin?”

Miyavi: ”Tykkäät kumminkin”
Seungho: ”Enkä tykkää. Kuulo tässä menee”

Seungho: ”Miksi katsot minua noin?”
Miyavi: ”Miten?”

Seungho: ”Oletko tehnyt jotain? Oletko mennyt sanomaan jotain taas? Oletko laittanut mun juomaan jotain!?”
Miyavi: ”En ymmärrä mistä puhut?”

Seungho: ”Äh, tästä ei tule mitään. Unohda koko juttu, niin voidaan sit-”

Seungho: ”Onko tuo-? Miksi katossa roikkuu mistelinoksa?”
Miyavi: ”Mitä? Onko siellä sellainen? Oho, ehkä tonttu on käynyt laittamassa sen, kun kukaan ei ollut kattomassa”

Seungho: ”Jostain kumman syystä minusta tuntuu, että sinulla on ollut näppisi mukana tässä”
Miyavi: ”Hehehee, en minä ikinä tekisi mitään tuollaista”

Seungho: ”Ainakin toisella meistä on hauskaa.. Mitä kaikkea joudunkaan kestämään takiasi..”
Miyavi: ”Niin kuin kaikki tietää, niin meidän on suudeltava, koska mistelinoksaa~”

Seungho: ”Ei kyllä tule kuuloonkaan! Tämä menee jo liiallisuuksiin.”
Miyavi: ”Rakkaiden kuuntelijoiden joulumieli häviää kuin tuhkatuuleen, jos et suostu tähän. Ajattele kuinka he tällä hetkellä tuntevat kuinka heidän jalkansa pettävät alta, happi tuntuu loppuvan ilmasta ja kuinka helvetinmoinen kipu polttelee heidän kehossaan ja-”

Seungho: ”Toi nyt menee yli, Miyavi. Eivät he kuole siihen!”
Miyavi: ”Mutta pitäähän meidän pitää joulutunnelmaa yllä”

Seungho: ”Miten mistelinoksa liittyy siihen?”
Miyavi: ”Näytetään heille mistelinoksan voimat! Mikä onkaan sen romanttisempaa kuin-”

Seungho: ”Romanttisempaa? Ihan kuin sinä tietäisit mitään romantiikasta”
Miyavi: ”Älä aliarvioi minun taitojani~”

Seungho: ”Jaa-a, tähän asti et ole ollut yhtään romanttinen.. Nyt unohdat sen mistelinoksan ja laitetaan jotain musiikkia soimaan. Meidän on vähän juteltava kahden kesken”
Miyavi: ”Aws, Seunghoa ujostuttaa”

Seungho: ”Älä viitsi Miy-”

(Musiikki alkoi soimaan, mutta kappaleen aikana jouluradion facebook sivulle ilmestyi kuva, jota yllättävän moni odotti jo innoissaan. Muutamassa hetkessä tykkäyksiä oli jo paljon)
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Pe Joulu 06, 2013 2:20 pm

Kivva, kun tykkäsite viestistäni Smile
Yritin olla monipuolinen, mutta se kyllä ei oikein onnistunut Surprised Sillä noissa tarinoissa ei ole mitään pahaa sanottavaa tai edes negatiivistä mieltä tai mitään mitä korjaisin. Ainakaan omasta mielestäni Surprised
On hauska seurata kuinka kaksi hiukan erilaista ylläpitäjää tekee joulukalenteria Smile
Kirjoitatte todella hyvin ja erilailla, joten tätä on niiiiiiiiiiin mielettömän kiva seurata (:

Ja kyllä, näemme ensi viikonloppuna ^^ Odotan sitä innolla. :> Sillä on jo kova kova ikävä <3
Ette tiedäkkään.. :3

Rixun tekemä luukku oli todella hauska ja kuten arvata saattaa :DD NAISET! Vaikka me osataankin tehä lähestulkoon kaikkea itse, niin pieni avuttomuus ei tee kellekkää pahaa jos apuun saa miehen. Wink Eikös?
Hauskempaa se on sohvalta komentaa ku tehä itte Very Happy Ja silmäki voi hyvin levätä näkemässään.. ;D Ehkä..

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Pe Joulu 06, 2013 3:13 pm

Kuulehan, siun kommentista on vaikea olla tykkäämättä :D <3 Piristi kummasti päivää se, koska täällä me ollaan paineissa koko ajan - tai no MINÄ olen paineissa ja välillä menee överiksi, mutta onneksi Maya on jaksanut miun sekoiluja :DD

VIHDOINKIN NÄHDÄÄN! :D Pitkän aikaa on pitänyt siirtää tapaamista ja nyt vihdoin<3 Tulee ihan tippa linssiin X3 Sinua on ollut ikävä myös~

Joo-o, se näyttää olevan kivaa ja me ollaan hyvin eläydytty välillä meidän hahmoihin XD Onew on niin tossun alla että oksat pois *reps* Bomin ja Onewin ystävyys on kyllä hyvin mielenkiintoinen ja hauska. Oli kyllä hauska kirjoittaa tätä luukkua, kun tämä kaksikko osaavat olla hauskoja :DDD
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty La Joulu 07, 2013 2:30 pm

Nyt olis jälleen kerran aika seuraavan luukkusen! Ai kauheeta, nyt on jo 8. päivä :D

8. luukku

Title: I have a present for you, and it's only for you
Pairing: Yama-chan/Gina

"Yama-chan? Miks sä halusit tavata juuri täällä?" Gina kysyi uteliaan näköisenä vieressään seisovalta pojalta.
Ilta oli alkanut hämärtää ja pieni pakkanen kipristeli ilmassa, saaden hengityksen höyryämään. He seisoskelivat asuntolan lähellä olevassa puistossa, jossa ei sillä hetkellä ollut heidän lisäkseen muita, mikä taas ei ollut mikään ihme, sillä kello alkoi olla jo sen verran, että oli illallisen aika.

Ginalla oli yllään vaaleanruskea toppaliivi, jonka hupussa oli tummempi karvareunus, ruskea villapaita sen alla, sekä jouluisella kuosilla koristellut villalegginsit. Hiukset olivat huolettomilla kiharoilla ja korvia lämmitti pörröiset korvaläpät.
Hän oli yllättynyt, kun Ryosuke oli pyytänyt, että voisivatko he tavata ulkona - kysymys sinällään ei ollut mitenkään erikoinen, mutta kellonaika oli vähän kummallisempi. Nyt tyttö vain katsoi vieressään seisovaa poikaa utelias ilme kasvoillaan.
Mitä asiaa toisella mahtoi hänelle olla?

Ryosuke oli pohtinut jo jonkin aikaa sopivaa tapaamispaikkaa, sillä hän oli halunnut paikan olevan sopivan suojaisa ja rauhallinen, jossa ei olisi liikaa häiriötekijöitä. Eikä hän halunnut paikalle ylimääräisiä silmä- ja korvapareja todistamaan tilannetta, jos asiat eivät luistaisikaan hänen suunnittelemallaan tavalla.
Puisto oli tuntunut jouluvaloineen sopivalta tapaamispaikalta, sillä se kattoi myös hänen toisen vaatimuksensa paikan suhteen; romanttisuuden.
Gina näytti todella kauniilta seisoessaan siinä hänen edessään kasvoillaan utelias ilme ja hiljakseen taivaalta leijailevat puuterimaiset lumihiutaleet olivat tarttuneet tytön silmäripsiin.
Ryosuke tunsi sydämensä lyövän tiuhempaan tahtiin.

"Mulla olis sulle lahja", poika sai sanotuksi ja hän kaiveli olkalaukustaan jouluisesti koristellun neliskanttisen litteän rasian, jonka hän ojensi Ginalle.

Gina otti lahjan yllättyneenä vastaan, vilkaisten Ryosukea hiukan kysyvänä - pitikö hänen avata lahja nyt? Kun poika nyökkäsi hänelle vastaukseksi, tyttö avasi rasian varovasti ja hänen huuliltaan karkasi henkäys, kun hän näki mitä rasia piti sisällään.
Hopeoitu kaulakoru, jossa roikkui kaksi toisiinsa liitettyä sydäntä. Koru oli sama, jota Gina oli aikaisemmin ihastellut koruliikkeessä.

"Mä niin haluan, että mun tuleva poikaystävä antais mulle tän korun lahjaksi, se olis niin romanttista!" ruskeahiuksinen tyttö selitti innoissaan ja muutama haaveileva huokaus karkasi hänen huuliltaan, kun hän ihasteli kaunista hopeista kaulakorua kahdesta pienestä sydämestä.
Oranssihiuksinen Hyosung vain nauroi hyväntahtoisesti parhaan ystävänsä haaveilulle.

"Voi, kiitos!" Gina henkäisi lopulta ja hän kohotti onnellisen katseensa Ryosukeen, joka oli vähän turhankin jännittyneenä seurannut sivusta, kun tyttö oli availlut rasiaa.
Ilme tytön kasvoilla muuttui hieman surullisemmaksi.

"Mitä? Etkö pidä siitä?" Ryosuke kysyi huolestuneena, mutta hän sai kuitenkin huokaista helpotuksesta, kun Gina pudisti naurahtaen päätään.
"En mä sitä... Mulla vaan ei ole sulle lahjaa", hän vastasi kulmat hivenen kurtistuneina, "Ellei sitten..."

Gina kietoi käsivartensa Ryosuken niskan taakse, painaen hieman ujostellen kylmästä värisevät huulensa pojan huulille. Suudelma oli alkuun tunnusteleva, mutta se muuttui varmemmaksi ja pehmeämmäksi, eikä kumpikaan välittänyt mitä ympärillä sillä hetkellä mahtoi tapahtua.
Suudelman jälkeen tyttö vetäytyi hieman, jotta hän pystyi kohtaamaan nuoremman katseen.

"Kelpaako tämä lahjaksi?" hän kysyi melkein kuiskaten ja Ryosuke tunsi poskiensa kuumottavan ja sydämensä takovan ihan hurjana.
"E-eiköhän tämä kelpaa..."

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty La Joulu 07, 2013 2:38 pm

Nyt voisi heittäytyä lattialle hykertelemään itsekseen ja awwailemaan itsekseen, koska tämä oli niin SÖÖTTI!<3<3 Awwwssspihdsugtfrsaydeswaghjbfyory! Tässä jää aivan sanattomaksi, kun oli niin suloinen että oksat pois :) Muuta järkevää en saa nyt kommentoitua tähän XDD
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Su Joulu 08, 2013 6:18 am

YAMA-CHAN!!!! <3

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 08, 2013 6:22 am

NIINPÄ!!! <3

Se on kasvanu isoks :::D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Su Joulu 08, 2013 10:54 am

OLET JO ISO POIKA YAMA-CHAN

Vierailija
Vierailija

Viesti  Ru-Chan lähetetty Su Joulu 08, 2013 11:08 am

Oumai!
Taas yksi sydäntä lämmitävä joulutarina.. ;__;
Mäkin HALUAAAAN!!!!! ~
Missä mun mies ja missä mun miehen lahja! Very Happy Tämä on niiin epistä ja niiiin söpöä. :<<<
Olen kateellinen tälle söpöyden määrälle, joka tällä sivulla vallitsee!

Pööööh~
:<

Mutta aivan ihana ja jotenkin niin loistava tarina, joka on kirjoitettu niin suloisesti että... Jään sanattomaksi. :<

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 08, 2013 2:04 pm

Taas on luukun aika ja tällä kertaa saatte oikein kunnolla lukemista~

9. luukku

Title: Every story has an end, but in life every end is a new beginning
Author: Samirix
Rating: S
Genre: fluffy, comedy
Characters: Kyung, Zico, Hyosung, Gina & Terroristi kaksikko aka Miku ja Feeldog

Talvipakkanen paukkui voimakkaasti ja mustahiuksinen nuorukainen käveli reippaasti katua pitkin katua pitkin ja tuon kasvot olivat vääntyneet pieneen virneeseen. Hän oli onnistunut hankkimaan itsensä taas sellaiseen tilanteeseen, että hän tulisi olemaan kuollut, jos ei keksisi jotain. Kyung piti käsiään takkinsa taskussa ja olkapäitä nosti ylös yrittäen saada haudattua suurimman osan päästään kaulahuivin suojiin. Lapaset oli jäänyt matkasta kuten myös se pipo, jonka keksijää Kyung ylisti oikein kunnolla, koska oikeasti, se henkilö on kyllä keksijöiden kuningas! Hän voisi kehuskella vielä enemmän jos se hemmetin pipo olisi ollut hänen mukana sillä hetkellä!
Kyung kaiveli taskustaan kännykän ja valitsi parhaan ystävänsä numeron ja kohta nosti kännykän korvalleen. Hengitys höyrysi ja lumi narskui pojan kenkien alla, kun hän jatkoi matkaansa eteenpäin reippain askelin. Tuttu tuuttaus kuului pitkän aikaa ja Kyung ehti mielessään hoputtaa ystäväänsä vastaamaan siihen hemmetin kännykkään. Nyt oli kyse elämästä ja kuolemasta!
Kohta toinen vastasikin ja Kyung ei kylläkään odottanut toisen sanovan mitään, vaan alkoi samantien selittämään tilannetta:
”Zico! Nyt sun on pakko tulla auttamaan! Muuten mä olen niin kuollut kuin kuollut voi vain olla! Hemmetti sentään, olen taas onnistunut sopimaan tapaamisen kaikkien naisten kanssa samalle hiton päivälle! Joten tule heti tänne!”.

Zicon ilme venähti kun kuuli Kyungin selittävän sellaista tahtia, että oli vaikea pysyä perässä, mutta hän kyllä ymmärsi mistä oli kyse, vaikka ei keskittynyt niin paljoa kuuntelemaan toisen puhetta. Oikeastaan hänen ei tarvinnut kuunnella, koska toisen äänensävy kertoi kaiken. Taas toinen oli onnistunut tyrimään aikalailla naistensa kanssa ja nyt häiritsi häntä sitten.
”Se on sun vika, joten hoida ongelmasi itse”, blondi sanoi kurtistaen pienesti kulmiaan samalla kun liikahti pienesti sohvalla ja vilkaisi vierelleen huomaten tutun oranssihiuksisen tytön katsovan häntä hivenen huolestuneena.
”Zico, sun on pakko auttaa mua! Sä et voi kääntää selkää parhaalle ystävällesi nyt! Mikä on mukamas niin tärkeää kuin paras kamusi!?”, Zico kuuli Kyungin puhuvan hätäisesti ja poika nosti kyynerpäänsä sohvan selkänojalle kääntyen pois päin Hyosungista.
”Katson elokuvaa tyttöystäväni kanssa, se on paljon tärkeämpää. Moikka”, Zico tokaisi tylysti ja sulki puhelun, jonka jälkeen sammutti kännykkänsä, ettei Kyung alkaisi pommittamaan häntä, jonka seurauksena heidän elokuva hetkensä keskeytyisi uudestaan. Kaiken lisäksi heitti kännykän olkansa yli lattialle, ettei se vahingossakaan häiritsisi heitä.
”Onko kaikki hyvin?”, kuuli Hyosungin kysyvän ja siirsi katseensa tyttöön huolettomasti hymähtäen tyttöystävälleen.
”Nää, ei se mitään maailmaa mullistavaa ollut”, vaaleahiuksinen nuorukainen sanoi huolettomasti samalla kun ojensi kätensä tyttöä kohden asettaen sen toisen olkapäille. Hyosung hymyili pienesti ja nojautui Zicoa vasten samalla kun painoi play-nappia ja he jatkoivat elokuvan katsomista yhdessä. Huonetta valaisi vain telkkarin ruutu, muuten siellä oli pimeää.
He eivät ehtineet kauaa siinä olla, kun Hyosungin kännykkä alkoi soita pöydällä. Zico vilkaisi tyttöystävänsä kännykkää mielessään kiroten soittajan, olkoon se kuka tahansa. Oranssihiuksinen nousi poikaystävänsä viereltä ja otti kännykkänsä käteensä ja vastasi siihen.
”Hyosung, sun on pakko auttaa mua!”, kuului Kyungin ääni ja se myös kantautui Zicon korville, jonka katse synkkeni monta astetta, koska oli tuolla idiootilla pokkaa soittaa hänen tyttöystävälleen.
”Mitä nyt, Kyu-”, Hyosung oli kysymässä, mutta huomasi Zicon viittovan häntä antamaan kännykkä hänelle ja Hyosung katsoi poikaystäväänsä hämmentyneenä. Vaaleahiuksinen poika ojensi kätensä ja otti Hyosungin kännykän selvästi ärtyneenä.
”Sinä et sotke Hyosungia ongelmiisi! Nyt jätät meidät rauhaan ja jos vielä jotenkin häiritset meitä, niin hakkaan sut niin ettei kukaan naisistasi tunnista sua enää ikinä!”, Zico sanoi puhelimeen korottaen ääntään ja sulki puhelun, laitettuaan sen äänettömälle.
”Entä jos se on jotain vakavaa?”, Hyosung kysyi huolestuneena, kun taas Zico pudisti päätään.
”Se on Kyung, hän kyllä selviää. Sitä paitsi oma vikansa, kun niitä naisia haalii niin monta ja onnistuu mokaamaan noin pahasti”, Zico tokaisi selvästi ärtyneenä siitä, että toinen kehtasi soittaa hänen tyttöystävälleen, vaikka hän oli juuri sanonut tuolle, että suksisi kuuseen ja jättäisi heidät rauhaan.
Hyosung nyökkäsi päätään samalla kun kurtisti kulmiaan pienesti.
”Hän ei taida ikinä oppia..”, sanoi huokaisten pienesti samalla kun käpertyi Zicon kylkeä vasten ja he jatkoivat elokuvan katsomista yhdessä.

”Mikä hitto sitä riivaa? Mä olen hengenvaarassa ja se lyö mulle luurin korvaa, on siinäkin yks iso paska”, Kyung valitti samalla kun valitsi toisen numeron. Tämä henkilö varmasti auttaa häntä, jos ei kukaan muu. Kohta nosti kännykkänsä korvalleen samalla kun kuunteli tuttua tuuttaamista kärsimättömän näköisenä ja asteli eteenpäin. Gina kyllä auttaisi häntä jos ei kukaan muu. Nimittäin hän todella tarvitsi apua nyt. Heti kun kuuli toisen vastaavan hänelle, Kyung alkoi samantien selittämään tytölle:
”Hei, sun täytyy auttaa mua! Mulla on pieni ongelma ja se yks idiootti löi mulle luurinkorvaan, joten sun on pakko auttaa mua, Gina!”. Hermostuneena poika talsi eteenpäin samalla kun odotti toisen reaktiota.
”Kyung? Mikä on?”, kuuli punaruskeahiuksisen tytön kysyvän ja Kyung huokaisi syvään, vaikka mielessä veti voiton tanssia. Hän tiesi että Gina auttaisi häntä!
”Mulla kävi sellainen pieni moka, että mulla olis aika monet treffit samaan aikaan, niin tarviin vähän apua”, Kyung selitti nopeaan tahtiin samalla kun pysähtyi paikoilleen keskittyen hengittämiseen. Jos hän nyt mokaisi, niin hänet jätettäisiin yksin! Sehän ei sopinut Kyungille. Hän piti huolen siitä, ettei näin tulisi käymään, mutta jotenkin aina välillä hän huomasi olevan tässä tilanteessa. Jotenkin yllättävästi tämä tilanne tuli hänelle ja sitten olikin liian myöhäistä.
”Eh, miten minä voisin auttaa sua? Sinun kannattaisi pikku hiljaa alkaa ottaa opiksesi tästä”, Gina selitti samalla kun kurtisti kulmiaan pienesti ja huokaus karkasi tytön huulilta. Kyung irvisti samalla kun yritti keksiä jotain.
”Sun on pakko auttaa mua, Gina! Olenko koskaan kertonut kuinka ihana tyyppi olet? Noh, nyt kerron, että olet aivan ihana ja olet ihanempi jos autat mua nyt. Voin tarjota sulle kaakaot tai jotain”, Kyung selitti nopeasti anoen toista auttamaan häntä. Jos olisi Ginan luona, niin hän voisi heittäytyä toisen jalkoihin ja anella tuota auttamaan häntä. Nimittäin Kyung oli niin pahassa pulassa ettei hän ehkä selviäisi hengissä siitä.
”Olen pahoillani, mutta en osaa auttaa sinua”, Kyung kuuli Ginan sanovan pahoittelevaan sävyyn, mutta ihan kuin hän olisi kuullut tytön äänessä vivahteen huvittuneisuudesta. Ehkä hän vain kuvitteli sen ja niin kohta puhelu katkaistiin ja pieni paniikki kasvoi pojan sisällä. Voi hitto sentään! Ystävien pitäisi tulla apuun, kun on tällainen hyvin vakava tilanne. Oli kyse elämästä ja kuolemasta.
”Mitä hittoa mä nyt teen? Perkeleen Zico, oot kyllä yksi pieni-”, Kyung höpötti itsekseen samalla kun näppäili kännykkäänsä lukiessaan viestejä naisiltaan, joiden kanssa oli sopinut treffit tälle päivälle. Voi hitto, miksei hän voisi kloonata itsensä ja sitten päivän päätyttyä tuhota klooninsa, niin homma olisi hoidettu. Kumminkin pojan mieleen juolahti eräs kaksikko, jotka voisivat auttaa häntä pikkuisen. Veikeä virne nousi pojan huulille samalla kun alkoi näppäilemään kännykkäänsä ja yritti soittaa pikku terroristeille. He olivat melkein aina kahestaan, joten aivan varmasti tälläkin hetkellä olivat sekoilemassa yhdessä.

Miku kaivoi kännykän taskustaan samalla kun naureskeli Feeldogin kommentille, joka todellisuudessa ei ollut niin hauska. Ainakaan muiden mielestä, jotka olivat asuntolan yleisessä oleskeluhuoneessa samaan aikaan poikien kanssa, ja silmäilivät kaksikkoa siihen malliin, että harkitsivat poistumista paikalta mahdollisimman nopeasti ettei kaksikon kuivat läpät vahingossakaan tarttuisi heihin.
Kohta vaaleahiuksinen vastasi edelleen hekottaen huvittuneena ja kohta kuuli tutun äänen ja pojan silmät kirkastuivat innosta.
”Hei, arvaa mitä me just puhut-”, Miku avasi suuren suunsa, mutta eipä kauaa kestänyt, kun tämä mölyapina hiljeni, kun Kyung keskeytti hänet ja pyysi häntä raahaamaan Zico hänen luokseen. Miku mutristi suutaan loukkaantuneena siitä, että Kyung keskeytti hänet samalla kun kääntyi Feeldogin puoleen, joka katsoi kysyen häntä. Nimittäin harvemmin Miku keskeytti puheensa kesken kaiken, vaikka kuinka yrittäisi puhua toisen päälle saadakseen hänet hiljenemään.
”Se haluu meidän hakevan Zicon.. Eikun nyt se käski kidnapata se”, vaaleahiuksinen huligaani selitti samalla kun katsoi parasta ystäväänsä. Feeldogin pää raksutti hetken aikaa, koska hän muisteli sitä, että Zicolla taisi juuri tänään, jopa sillä hetkellä olla jotain muuta tekemistä.
”Venaa hetki, kurkku”, Miku sanoi nopeasti naurahtaen omalle jutulleen samalla kun laski puhelimen korvaltaan.
”Eikö sillä ollut..?”, hän aloitti katsoen kysyvästi samalla kun kurtisti kulmiaan miettiessään sitä, että vanhemmalla taisi olla suunnitelmia tänään. Feeldog nyökkäsi päätään samalla kun nosti kätensä kaulalleen kuin viiltäen kurkkunsa auki.
”Jep. Se tappais meidät, jos mentäisiin häiritsemään heitä”, rastapäinen sanoi vakavalla äänellä ja jopa Miku vakavoitu siinä vaiheessa. Zico nirhaisi heidät samantien kun huomaisi heidän olevan oven takana ja se ei jäisi siihen, vaan raahaisi heidät takaisin tuonpuoleisesta ja nirhaisi yhä uudelleen ja uudelleen.
Miku nosti kännykän korvalleen ja ilmoitti selkeällä äänellä Kyungille:
”Me ei haluta kuolla, joten ei voida auttaa. Heippa!”.

”Mitä? Hei! Mä maksan teille sii-!”, Kyung sanoi anovalla äänellä, mutta kuuli puhelun katkeavan ja hän mutisi muutaman kirosanan samalla kun pudisti päätään. Mitä hittoa!? On hänellä todella hyviä ystäviä, kun eivät voi auttaa kaveria pulassa!
”Hitto, mikä kaikkia oikein vaivaa?”, mutisi itsekseen samalla kun asteli kohti tuomiotaan. Hän tulisi niin kuolemaan. Sitten kun hän näkee Zicon ensi kerralla, niin hän kyllä näyttää sille tyypille taivaan merkit, kun ei voinut auttaa parasta ystäväänsä, kun todella tarvitsi apua. Zicolle ja muille ei kyllä herunut 'Vuoden Ystävä'-titteliä. Ei kyllä todellakaan, kun eivät voineet auttaa häntä. Ja niin Kyung asteli kohti loppuaan, missä hän joutuisi kokemaan aikamoisen raivon, kun jäisi kiinni.. Taas.

Aikaa oli vierähtänyt tunti ellei jopa kaksikin, kun Kyung istahti masentuneen näköisenä puistonpenkille ja raskas huokaus karkasi pojan huulilta. Tuon molemmat posket punoittivat, mutta se ei johtunut pakkasesta, vaan siitä, että hän oli saanut tuntea aika monta kättä poskillaan, kun oli jäänyt kiinni. Kipu poltteli poskilla ja Kyungin mieliala mateli maassa. Hänen ei olisi pitänyt nousta tänä aamuna sängystä. Kaikki kaverit olivat kääntäneet selkänsä hänelle ja ehkä olisi pitänyt tajuta se, kun hän aamulla oli kompuroinut peittonsa kanssa lattialle, että kannattaisi pysyä sängyn pohjalla. Leikkiä sitä, että olisi kipeänä, mutta EI! Hän oli kömpinyt ylös ja poistunut huoneestaan. Sitten oli se kaikki pahuus iskenyt häneen. Mitä hän oli tehnyt ansaitakseen tällaisen kohtelun!?
Kyung kallisti päätään vähän samalla kun alkoi miettiä syvällisemmin. Näh, ei hän todellakaan ole ansainnut sitä. Nyt hänellä ei ollut ketään, kun se yks idiootti paskiainen oli tyttöystävänsä kanssa ja ei millään voinut auttaa ystävää hädässä. Tämän hän kyllä muistaisi aina ja ei kyllä antaisi anteeksi sille itsekkäälle blondille, vaikka tuo anelisi häneltä. Naurahti huvittuneesti omille ajatuksilleen. Sen hän haluaisi kylläkin nähdä. Kumminkin se alakuloisuus palasi takaisin, koska todellisuus potki häntä takapuoleen taas, muistuttaen siitä ettei hänellä ollut ketään nyt. Mitä hän nyt tekisi?

Kyung ehti murehtia siinä jonkin aikaa, kunnes hän kuuli sulosointuisen äänen, joka kuulosti ihanalta korvissaan ja käänsi katseensa siihen suuntaan mistä ääni tuli. Puhdas valo melkein sokaisi hänet ja Kyung oli aivan varma siitä, että hän kuuli enkelten laulavan hallelujaa, kun hän huomasi erittäin kauniin naisen, joka katsoi häneen. Oliko enkeli tippunut taivaasta hänen viereensä? Kyungin suu melkein loksahti auki, kun hän katsoi tuota sädehtivän kaunista neitokaista, joka oli istuutunut hänen vierelleen ja näytti puhuvan hänelle. Ehkä hän kysyi jotain häneltä? Kyung ei kuullut mitään muuta kuin jotain taivaallista musiikkia korvissaan ja nopeasti hänen mielialansa koheni taivaisiin ja ryhdistäytyi, ettei vain epäryhdikkäästi möllöttänyt siinä puiston penkillä. Hänet oli pelastanut tämä suloinen enkeli ja Kyung todellakin ei todellakaan päästä tätä neitokaista menemään ohitseen. Poika väläytti itsevarman ja viehkeän hymyn naiselle samalla kun kääntyi toisen puoleen kokonaan keskittäen huomionsa vain tähän enkeliin, joka oli pelastanut hänet vajoamasta synkkyyteen.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 08, 2013 2:10 pm

MÄ EN KEHTAA TÄN METRIMAKKARAN JÄLKEEN LAITTAA TÄNNE ENÄÄ MITÄÄN.

Ei mutta, ihana luukku :::D Kyung-parka. Ei se vaan vieläkään ottanu opikseen!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 08, 2013 2:12 pm

ANTEEKSIIIIHH!!! Oikeasti yritin saada siitä mahdollisimman lyhyen, muttaaa! Olen niin sukka, kun en onnistunut siinä XDD

Kyung ei ole vielä osannut ottaa opikseen siitä, mutta ehkä se vielä joskus oppii~ ;D Tai sitten ei..
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ma Joulu 09, 2013 4:25 am

Metrimakkaraa!!! :DDDD Wuhuuu!!!
Johan oli pätkä! :DD Hahaha

playboy! Jau.. ;D Joskus sitä aa olla ronkeli, mutta opiksi pitäs kerrasta ollaa. :DD
Kai se vaan on Kyungin mielestä paratiisi kun on monta naista kerralla. ;D Ei voi tietää..

MUTTA MISSÄ MUN KEVIN TALLUSTI, ku Miku oli Feelin kans. ;___; Kaameeta, tulee viel sota! :DDDD

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ma Joulu 09, 2013 11:05 am

Uh, anteeksi että tulen nyt vasta kommentoimaan! Oon tykänny näistä kaikista luukuista ihan älyttömän paljon ja rupee aina väkisin hymyilyttää toi jouluradio ku Seungho on kirjotettua niin hyvin ja ja ja-- Oon ihan joulufiiliksissä täällä ku kuuntelen kaikkea joulumusiikkia ja ulkona sataa lunta ja luen teidän väkertämiä söpöstelyficcejä. Kaiken lisäksi sain inspiraatiota omiin joulukortteihini tosta joulukorttiluukusta. :D Kiitos siitä siis. Nyt odottelen innolla seuraavia luukkuja~

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 09, 2013 2:25 pm

Jjjaaaaaaaaa seuraava luukkunen, olkaa hyvä. ps. Kai te muut tajuatte ton tarinan lopun nerokkaan kaksimielisyyden, kun Rixu kaikessa viattomuudessaan ei sitä tajunnu! XD

10. luukku

Title: Snowfight with your best friend. ...and maybe something more.
Pairing: Cream/Sims

Pitkänhuiskea nuorukainen nappasi kasan lunta tummien lapastensa väliin ja hän taputteli siitä sileäpintaisen lumipallon. Cream, jolla oli päässään raidallinen pipo, jonka alta pilkisti tällä kertaa vähän punertaviksi värjätyt hiukset, seisoskeli vähän matkan päässä selin häneen päin.
Sims tajusi, että hänen tilaisuutensa oli juuri koittanut.

Hän viskasi voimiensa takaa sen malliesimerkkilumipallon parasta ystäväänsä kohti ja se läsähti suoraan vanhemman niskaan. Cream kääntyi salamana Simsiin päin.
"Saatanan pirulainen!" Cream kirosi naurunsa keskeltä ja hän ryhtyi pyörittämään itselleen lumipalloa.
Kohta pallo lensikin Simsiä päin, joka kuitenkin ehti juuri ja juuri väistää, mikä oli aikamoinen suoritus, koska pidempi nuorukainen oli kuolla naurusta.

Seuraavassa hetkessä Sims tajusi, että Cream oli lähtenyt vitutuspäissään juoksemaan häntä kohti. Pidempi nuorukainen lähti juoksemaan karkuun ja hän melkein ulvoi naurusta - tilanne ei sinällään edes ollut erityisen hauska, mutta leikkimielinenkin lumisota sai aina adrenaliinin virtaamaan.
"Perkele, mähän otan sut kiinni!" Creamin uhoaminen kuului takaa, "Ootas vaan!"

Pidempikinttuinen Sims juoksi ystävänsä edellä, vilkuillen vähän väliä taakseen nähdäkseen oliko Cream saamassa hänet kiinni. Sitten hän juoksi hetken aikaa katse menosuuntaan päin niin lujaa kuin jaloista pääsi, kunnes hän vilkaisi taas taakseen.
Simsiltä pääsi joku kiljahduksen ja karjahduksen sekainen äännähdys, kun hän tajusi, että perkele, Creamhän oli saavuttamassa häntä!

Ja lopulta joku vitun pieni jäätynyt lumihanki päätti kampata Simsin ja nuorukainen lensi rähmälleen siihen. Cream juoksi niinkutsutun parhaan ystävänsä luokse ja hänellä oli pokkaa nauraa räkäisesti seisahtaessaan siihen Simsin vierelle.
Pidempi nuorukainen mulkaisi ystäväänsä kulmiensa alta noustessaan vähän vaivalloisen oloisesti ylös hangesta.
"Et sitte viittiny ojentaa auttavaa kättäs ja kiskoa mua ylös?"
"Aattelin, et kyl sä pääset itekin."

Sims tuhahti ja vilkaisi Creamia. Sitten hän otti muutaman askeleen poispäin, aikeinaan talsia lähimpään kahvilaan saakka ja tilata valtava kupillinen kuumaa kaakaota pienellä terästeellä. Pitkälle hän ei ehtinyt suunnitelmansa kanssa edetä, kun hän tunsi, kuinka hänet tuupattiin kumoon siihen hankeen ja niskaan liiskattiin lumipallo.
Lunta meni Simsin takin kauluksesta sisään ja se tuntui kylmältä niskassa ja selässä.
"Mitä vittua?" hän käänsi päätään ja sai huomata kuinka Cream hohotti siinä hänen vierellään ja katseli häntä huvittuneen oloisena tummilla silmillään, yleensä niin kurtistuneet kulmat vähän rennompina.
"Älä hei viitti nauraa siinä", Sims murahti hyväntahtoisesti ja ryhtyi taas vähän vaivalloisesti könyämään ylös. Ei ollut helppoa olla pitkä ja omistaa vielä pidempiä raajoja.

Creamilla tuntui kuitenkin olevan ihan omat suunnitelmat mielessään ja hän tuuppasikin Simsin jälleen kerran sinne hankeen. Oikeesti, ei helvetti sentään!
Sims tuijotti ystäväänsä, joka kyykistyi siihen hänen viereensä ja nuorempi oli juuri aikeissa kysyä, että mitäs helvettiä, mutta Cream pääsi yllättämään hänet painamalla huulensa hänen huulilleen ennen kuin Sims sai avattua sanaista arkkuaan.
Suudelma tuntui vain jatkuvan, eikä kumpaakaan näyttänyt haittaavan, vaikka joku viaton ohikulkija tai koiranulkoiluttaja saisi elämänsä traumat päästessään todistamaan näkyä toisiaan nuoleskelevista nuorista miehistä.

Suudelman jälkeen Cream taas tuijotti Simsiä niillä kuuluisilla tummilla silmillään.
"Senki kusipää", nuorempi tokaisi hyväntuulisena könytessään taas ylös hangesta, "Antaa muuten olla viimenen kerta, ku kaadat mut hankeen."
Cream nousi myös seisomaan ja hänen kasvoillaan kareili tuttu virnistys.
"Aattelin, et haluut vaihteeks kaatua jonneki muualle ku sänkyyn", pipopäinen nuorukainen vastasi ja iski nuoremmalle silmää. Sims vain tuhahti ja pudisti hyväntuulisena päätään.
"Mä lähen nyt kaakaolle. Jos tuut mukaan, niin saat ite ostaa omat juomas - mä en sulle tarjoo."
"Hei kamoon, mä sentään käytännössä just suutelin sun aivot pihalle!"
"Mut ei se muuta sitä tosiseikkaa, että sä just tuuppasit mut turhan monta kertaa tonne lumihankeen!"

Cream virnisti vähän turhankin hävyttömästi toisen sanoille ja itsevarmoin ottein hän veti pidemmän nuorukaisen lanteista lähemmäs itseään.
"Voisinkohan mä jotenki hyvittää, että mä tuupin sua tonne hankeen?" Cream murahti matalalla äänellä Simsin korvan juuressa.
"Jos mä vaik kaataisin sut sinne sänkyyn ja tuuppisin sua siellä?"
Sims ei voinut estää virnistystä leviämästä kasvoilleen ja silmät tuikkien hän katsoi ystäväänsä.
"Pannaan harkintaan."

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: