Joulukalenteri 2013

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2013

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 23, 2013 2:04 pm

Viimeinen luukku olisi nyt täällä! Tätä on ollu tosi hienoa ja hauskaa ja omalla tavallaan myös hyvin haastavaa toteuttaa, mutta jotenkin ihmeen kaupalla me selvittiin tästä Rixun kanssa hengissä! :DIsot kiitokset Elpille ja Destielle, jotka ovat myös kantaneet kortensa innokkaina kekoon, ootte ihan mahtavia <3
Toivottavasti tää viimeinen luukku nyt miellyttää ja hirrrrrmuisen ihanaa joulua teille kaikille SD:n pelaajille! Ootte ihan huippuporukkaa ja toivottavasti tiedostatte sen itsekin <3

Jouluradio-pätkistä jälleen kerran kiitokset Rixulle ja ficci-pätkät ovat minun, Destien ja Elpin käsialaa! Jokaisessa lukee kyllä, kuka minkäkin on kirjoittanut :)

24. luukku

Sakurako Highin Jouluradio

Seungho: ”Jouluaatto on tänään ja meillä päin se on enemmän rakastavaisten juhla, mutta länsimaissa se on perhejuhla. Joulupukki tuo lahjoja kilteille lapsille ja-”

Seungho: ”Mit-!? Miyavi, mitä sulla on päällä!?”

Miyavi: ”Houhouhou! Onko täällä kilttejä lapsiaaa~? Seungho, enkö näytäkin upeelta?”
Seungho: ”Err...”

Miyavi: ”Hehe, oot ihan sanaton. Mä tiedän että olen upea ja arvaa mitä rakas partnerini”
Seungho: ”Haluanko tietää?”

Miyavi: ”Totta kai haluat! Olen hankkinut sulle upean lahjan, joten tässä ole hyvä”
Seungho: ”MITÄ!?”

Miyavi: ”Mitä? Tässä on lahja sulle. Ota se”
Seungho: ”Miyavi, oletko lyönyt pääsi? Anna mun kokeilla onko sulla kuumetta”

Miyavi: ”Mitä sä oikein höpäjät? Mä olen terve! Mitä sinä oikein kuvittelet musta? Ota nyt tää sun paketti tai heitän sen kohta ikkunasta ulos”
Seungho: ”Täällä ei ole ikkunaa, mutta kiitos.. Err, mulla ei ole sulle lahjaa kylläkään..”

Miyavi: ”Miksi ei!? Minä hyvää hyvyyttäni hankin sulle lahjan ja sulla ei ole mulle lahjaa? Enkö mielestäsi ole tarpeeksi hyvä vai? HÄH!? Kiitti vaan näistä, sidekick. Just alenit pohjamutiin”
Seungho: ”En minä osannut kuvitella että annat mulle lahjaa! Ja sitä paitsi joulu on enemmän rakastavaisten juhla-”

Miyavi: ”Olen loukkaantunut nyt! Mä en kestä tätä! Näinkö vähän sä rakastat mua!?”
Seungho: ”Älä viitsi, olet ihan tarpeeksi sekottanut muiden päät sillä, että me oltaisiin pari ja nyt vielä tämä. Meidän täytyy ihan oikeasti keskustella tästä vähän”

Miyavi: ”Keskustellaan siitä kun et antanut mulle lahjaa”
Seungho: ”Älä ole lapsellinen”

Miyavi: ”En ole lapsellinen! Olen loukkaantunut! Kuuletko kuinka sydämeni särkyi tuhansiksi sirpaleiksi? Se tuntuu paljon pahemmalta kuin kuulostaa ja minä just kuolin sisältä. Tämä on sun syytä! Kuulitteko kuuntelijat!? Miyavi-sama tekee kuolemaa ja KUKA SITTEN TEITÄ VIIHDYTTÄÄ!? EI KUKAAN!”
Seungho: ”Rauhoitu nyt, Miyavi. Tämä menee nyt vähän yli sulta-”

Miyavi: ”MENEE YLI!? Ettäs kehtaat kuule nyt syyllistää minua, kun olen uhri tässä! Särjit minun sydämeni ja nyt vielä väännät puukkoa haavassa? Kiitti näistä!”
Seungho: ”Olen iloinen lahjastasi kyllä, mutta sinun on ymmärrettävä milloin on lopetettava tämä näyttely. Päätä alkaa jomottaa heti aamusta.. Käyn hakemassa kahvia”

Miyavi: ”Tuo mulle myös!”
Seungho: ”Yhtäkkiä ääni muuttui kellossa..”

~*~*~*~*~

Title: But she looks just like Sunny!
Author: Maya
Rating: S
Genre: fluffy
Characters: 11-vuotias Gina ja Sunny

Joulu oli sujunut perheen kesken samalla tavalla kuin muutkin joulut. He olivat tulleet jo viikko sitten Japaniin isovanhempien luokse koko perheen voimin.
Edellisenä iltana oltiin koristeltu joulukuusi - se kaikista isoin joka torilta oli löytynyt! - ja tänä aamuna oltiin syöty paljon riisipuuroa, kilpailtu siitä kuka saisi puuron sekaan piilotetun mantelin. Jouluisia ohjelmia oli tullut telkkarista koko päivän, välillä oli ihan valinnanvaikeus, että mitä kanavaa sitä seuraavaksi katsoisi.
Isä oli jopa vienyt lapset päivällä pulkkamäkeen, kun Tokion laitamille oli satanut lunta jopa huikeat kymmenen senttimetriä!

Mutta siitä huolimatta pieni ruskeahiuksinen tyttö näytti surumieliseltä ja suupielet roikkuivat välillä murheellisesti alaspäin.

Syynä oli se, että hän oli löytänyt viikko sitten pienen orvon kissanpennun, se oli ollut niin onnettoman näköinen, turkki sotkuisena ja töpöhäntäisenä, ja se oli ollut selvästi nälissään ja viluissaan. Gina oli kiikuttanut löydöksensä perheensä luokse, aikeinaan adoptoida pentu itselleen ja syöttää sen masu täyteen maitoa.
Hänen vanhempansa eivät kuitenkaan olleet ilahtuneet tästä katukissasta, tiedä vaikka sillä olisi tauteja, he eivät ennenkään olleet ottaneet lemmikkejä, joten samalla linjalla mentäisiin nytkin.

Niinpä Gina oli joutunut luopumaan särkynein sydämin pienenpienestä töpöhäntäisestä kissasta, eikä jouluviikko ollut tuntunut lainkaan samalta kuin ennen.

"Gina, aletaan nyt avaamaan lahjoja", tytön äiti viittoili ruskeahiuksista Ginaa liittymään heidän seuraansa olohuoneeseen, jonne muu perhe olikin jo pikkuhiljaa kokoontunut.
Äidin silmissä oli lempeä katse, jopa hieman tietäväinen pilke, kun Gina huokaisten käveli muiden luokse.
"Jospa aloitettaisiin Ginan lahjasta", äiti sanoi ja hän kantoi vaaleanpunaisen kannellisen, muodoltaan neliskanttisen paketin tyttärensä eteen. Naisen kasvoilla oli lämmin hymy, kun hän pörrötti pienesti tytön ruskeita kutreja, kunnes hän siirtyi vähän sivummalle.
Perheen aikuiset seurasivat tiiviisti, melkein henkeään pidättäen, kun Gina avasi pakettia.

Kun vaaleanpunaisen paketin kansi nostettiin, Ginan kasvoille levisi niin leveä ja onnellinen hymy, että se saattoi sulattaa kenen tahansa sydämen.
"Sunny!" tyttö kiljaisi riemuissaan, kun hän näki pienen töpöhäntäisen kissanpennun, jonka turkki oli nyt paljon hoidetumman näköinen ja kissan silmissä oli havaittavissa pientä pilkettä.
Kissanpentu löytyi nopeasti tytön sylistä ja onnellisena tuo hymyili vanhemmilleen, jotka olivat huokaisseet helpotuksesta - tytön murheellisuudesta ei ollut enää tietoakaan. Eivät he olleet raaskineet antaa kissaa pois, kun heidän tyttärensä oli ollut niin murheen murtama.

"Miks just Sunny?" tytön isoveli kysyi huvittuneen oloisena, joka oli siirtynyt Ginan kaksoissiskon kanssa hieman lähemmäs silittelemään kissanpentua, joka olisi nyt heidän uusi perheenjäsen.
"Se näyttää ihan Sunnylta", Gina vastasi ja silitteli pehmeästi kehräävää kissanpentua.

Heidän molempien joulu oli juuri pelastettu.

*~*~*

Title: Memories on the wall
Author: Destie
Raiting: k-11 (kiroilua ja princemäistä kielenkäyttöä)
Genre: Humor, fluffy
Characters: Maki, Prince

”Mitä helvettiä sä oikein ripustelet sinne ja miks?” Kysyi Makin huoneen lattialla makaava Prince, joka oli levittäytynyt x-asentoon. Kyseinen nuorukainen olisi asettanut itsensä tuohon Makin sängylle, ellei pitkähiuksinen tyttö olisi levitellyt sängyn päiväpeiton päälle kauheata kasaa valokuvia ja ripustellut niitä yksitellen seinässä oleville jouluvaloille. Prince ei nähnyt mitään järkeä tuon tytön tekemisissä ja vaikka hän piti Makia yhtenä parhaana ystävänään – joskus hänkin mietti tytön selväjärkisyyttä.

Kuullessaan toisen närkästyneen äänensävyn Maki mutristi huuliaan ja kääntyi katsomaan lattialla makaavaa ystäväänsä, samalla kun kiinnitti yhtä valokuvaa.
”Kyllähän sä sieltä saakka näet, vai onko se kaikki naiminen vihdoinkin sokaissut sut?” Tyttö kysyi ja valitsi seuraavan valokuvan kädeltä.

Prince tuhahti ja nousi vaivalloisen näköisesti istumaan – eilinen ryyppyreissu oli venähtänyt muutaman shotin liian pitkäksi ja juuri sillä hetkellä hän sai tuntea sen koko vartalossaan.
”Hah hah, sä kuvittelet olevas välillä liiankin hauska. Ja sitä paitsi, tarkista faktas. Mä oon se joka pistää muut sokeaks”, rastapäinen poika murahti ja teki tilaa itselle sängylle, istahtaen sitten siihen. Hän nappasi yhden valokuvan käteensä ja kurtisti kulmiaan.
”Millo vitussa tääki on otettu?”

Tyttö kohotti hiukan kulmiaan ja kurkkasi kuvaa joka oli toisen kädessä.
”Ai tuo, se on viime kesältä. Yks meidän monista bileistä, ai että me ollaan nii kuumia”, tyttö kertoi ja nappasi kuvan toisen kädestä ja kallisti päätään. Niin, siinä kuvassa olivat hän ja Prince – Kurt taisi olla kuvan ottaja – ja molemmilla oli erittäin typerä virne naamallaan. Juuri sellainen virne, että he tiesivät saavansa kenet tahansa ja missä tahansa. Tyttö naurahti hiukan ja kiinnitti sitten kuvan muiden joukkoon valojen väliin.
”Mä haluan muistella jouluna kaikkia mun hyviä hetkiä – aivan kuin viettäisin katsos joulun kaikkien tärkeiden ihmisten kanssa! Mä kato rakastan teitä kaikkia jotka tällä seinällä on”, Maki kertoi hiukan naurahtaen ja jatkoi ahkerointiaan.

Hetken hiljaisuus oli vallannut huoneen ja se juuri Makin hiukan epäluuloiseksi. Hän käänsi lopulta huomionsa seinästä Princeen ja näki tuon tuijottavan häntä hassusti.
”Eh, Prince?” Maki kysyi ja lopulta tytön silmät laajenivat lautasen kokoisiksi, kun tuo rastapää painoi huulensa Makin huulille hellään suudelmaan. Suudelma oli niin epä-Princemäinen, että Maki pelkäsi toisen tekevän jo kuolemaa. Pelko kuitenkin haihtui saman tien kun tuo poika irrotti huulensa tytön huulilta ja tokaisi: ”Nyt vittu sitä ruokaa, seksiäkö täällä pitää alkaa myymään, et saa vatsan täytettä – saatana?” Samalla kun Prince tuon tokaisi, oli tämä noussut seisomaan ja haroen rastojaan lähti Makin perheen keittiöstä etsimään syötävää.

Hölmistynyt Maki tuijotti toisen perään ja pieni hento hymy lopulta ilmestyi tytön huulille. Hän tunsi tuon rastapäisen pojan sen verran hyvin, että ymmärsi mitä tuo tuolla hiukan töksähtelevällä eleellä oli halunnut kertoa:

Mäki rakastan sua.

*~*~*

Miyavi: ”Seungho, pikku linnut ovat laulaneet mulle siitä, että sinä olet toiminut mallina joskus nuorempana”
Seungho: ”Mitä?”

Miyavi: ”Kerro meille upeasta mallin urastasi”
Seungho: ”Eh, mitä kerrottavaa siinä on?”

Miyavi: ”Noh kerro jotain siitä. Miten susta tuli malli ja kerro kokemuksistasi mallina olemisesta”
Seungho: ”Opiskelun ohella tein mallintöitä.. Voisin kertoa harrastuksistani mieluummin”

Miyavi: ”Ei kun me halutaan tietää sun mallin urastasi”
Seungho: ”Ei minulla varsinaisesti ole ollut mitään mallin uraa. Voisimme varmasti puhua jostain muusta. Ketään ei varmastikaan edes kiinnosta kuulla siitä!”

Miyavi: ”Oletko tyhmä? Totta kai me halutaan tietää! Siis kuka ei haluaisi nähdä söpöä tietotekniikan maikkaa alusvaate mainoksesta!? ”
Seungho: ”Äh! Ei tietenkään ketään kiinnosta!”

Miyavi: ”Minä ainakin haluan tietää! Olisko sulla tallella niitä kuvia? Hehe, haluaisin ne itselleni~”
Seungho: ”S-sinulle en ainakaan anna niitä!”

Miyavi: ”Eli sulla on niitä vielä tallessa!? Hoohohohooooo! Pitää soittaa keltanokalle ja pyytää sitä ettimään ne mulle~”
Seungho: ”Mit-!? EI! Ei Onew halua auttaa sua siinä”

Miyavi: ”Kuulehan, minä osaan kyllä vetästä oikeista naruista ja Onew ei mahda mitään mun charmilleni~”
Seungho: ”Ugh, et voi olla tosissasi..”

Miyavi: ”Rakkaat kuulijat, soittakaa tähän numeroon seuraavan kipaleen aikana ja kertokaa kuinka paljon haluatte kuulla juttua Seunghon mallin urasta. Nyt musiikkia maestro!”
Seungho: ”Älkää soittak-!”

(Kappale alkoi soimaan)

~*~*~*~

Title: I want to spend this Christmas with you
Author: Elppi
Rating: S
Pairing: Yama-chan/Gina

Ryosuke Yamada tuijotti itseään kylpyhuoneen peilistä. Sinä pystyt siihen, poika hoki mielessään itselleen. Sinä pystyt siihen. Ryosuke nojasi lavuaarin reunoihin ja tuijotti itseään otsa rypyssä silmästä silmään. Hän oli huuhdellut kasvonsa kylmällä vedellä, ja otsatukasta valui edelleen vesinoroja kasvoille, josta ne tipahtelivat yksi kerrallaan lavuaariin. Poika puristi lavuaarin reunoja hieman lujempaa, rystyset nyt lähes valkoisina, keräten rohkeutta.

Ryosuke oli Ginan isovanhempien kylpyhuoneessa. Se, miten hän oli sinne päätynyt, oli todella lyhyt tarina. Hän ja Gina (tai oikeastaan Gina) olivat keksineet viettää joulun yhdessä tytön isovanhempien luona. Nämä asuivat Tokion lähiöalueella, ja Ryosukelle suunnitelma oli sopinut paremmin kuin hyvin. Asiassa oli vain yksi pieni mutta... Gina oli "unohtanut" kertoa Ryosukelle, että hänen isovanhempansa matkustivat jouluksi Etelä-Koreaan Ginan vanhempien luokse, ottaen Ginan sisarukset mukaansa. Eli siis, että he olivat isossa talossa kahden. Ryosuke pyyhkäisi kosteat etuhiuksensa pois kasvoiltaan ja käänsi katseensa pois peilistä. Ei hän voinut tänne kylpyhuoneeseen jäädä asumaan. Gina odotti häntä, hän oli sanonut viipyvänsä vain hetken. Hetki oli kestänyt nyt kaksikymmentäkolme minuuttia.

Ryosuke avasi kylpyhuoneen oven ja palasi olohuoneeseen Ginan luokse. Tyttö oli istumassa sohvalla, jonne poika hitaasti asteli, istahtaen toisen viereen. Hän oli nopeasti pyyhkäissyt kasvonsa käsipyyhkeeseen ennen paluutaan olohuoneeseen. Ryosuke katseli minne tahansa muualle kuin tyttöystäväänsä, joka selvästi odotti hänen sanovan jotain. Pojan katse harhaili suuresta joulukuusesta (joka oli koristeltu todella kauniilla, vanhoilla lasisilla kuusenkoristeilla), ikkunaan ripustetun valaistun joulutähden kautta pöydällä hiljaa lepattaviin punaisiin kynttilöihin. Gina oli sytyttänyt ne hänen poissa ollessaan.

"Ajattelin, että olisi tunnelmallisempaa", Gina hymyili vienosti ja Ryosuke kääntyi viimein katsomaan tätä. Hän nyökkäsi ja yritti hymyillä, joskin hänen kasvoilleen levisi jotain irvistyksen tapaista.

"Joo", poika sanoi ja pakotti itsensä hymyilemään vinosti. Hänen kasvonsa punoittivat heleästi, joskaan se ei tässä tunnelmavalaistuksessa varmasti kovin pitkälle näkynyt. Kello oli puoli kuusi, ja ulkona oli jo pimeää. Valoa huoneeseen toivat vain Ginan sytyttämät kynttilät (joiden viereen tyttö oli muuten tuonut suuret mukilliset kaakaota kermavaahdolla), ikkunan joulutähti ja joulukuusen sähkökynttilät. Tunnelma oli juuri sellainen kuin Ryosuke oli toivonutkin, mutta ainoana miinuksena häntä jännitti niin että vatsa vääntyi solmuun. Eikö hän voisi rentoutua edes yhtenä päivänä vuodessa? Edes yhtenä?

Ryosuke nojautui ottamaan kaakaokupin käteensä ja hymyili, itsesä yllättäen varsin luonnollisesti, Ginalle kiitokseksi. Paljon tyttö jaksoikin nähdä vaivaa hänen eteensä. Gina nojasi päänsä pojan olkaa vasten ja Ryosukesta tuntui, että häneen oli iskenyt varhainen syvä Alzheimerin tauti, oireet ainakin olivat sen mukaisia. Käsi rehellisesti vapisten poika kohotti sen Ginan olan yli ja kiersi käsivartensa tytön ympärille, hieman nolona hymyillen. Ryosuke ei Ginan kasvoja nähnyt, mutta tyttö hymyili pojan paitaa vasten. Siinä oli varsin hyvä olla.

Lahjat he olivat vaihtaneet jo aikaisemmin. Eivät he olleet mitään erityistä toisilleen hankkineet: Gina sai Ryosukelta pienen kauan toivomansa kaulakorun ja Ryosuke Ginalta lahjakortin kirjakauppaan. Ei mitään kovin henkilökohtaista, tyttö oli pahoitellut pojan avattua lahjan. Ryosuke oli kuitenkin enemmän kuin onnellinen, sillä kaikkein vähiten hän olisi halunnut mitään tyhjänpäiväistä krääsää, vaikka Ginalta saatuna silläkin olisi tietysti ollut tunnearvoa. Ryosuke hörppäsi kaakaokupistaan ja laski sen pöydälle. Gina oli edelleen käpertyneenä hänen kainaloonsa ja Ryosuke nojautui hieman tytön kasvoja kohti pörröttäen tämän hiuksia.

"Nukahditko?" hän kysyi suorastaan leikkisästi. Ryosuke oli saanut jostain äkillisen rohkeudenpuuskan, vaikka hänen kasvonsa punoittivatkin edelleen kevyesti. Hän nosti vapaan kätensä Ginan leualle taivuttaen tytön päätä taaksepäin lempeästi, painaen huulensa kevyesti toisen huulille.Gina vastasi suudelmaan yhtä kevyesti, sulkien silmänsä Ryosuken tavoin. Suudelma oli aluksi ujo ja varovainen, mutta hieman rohkeutta saatuaan sekin rohkaistui hieman. Gina kiersi käsivartensa Ryosuken kaulan ympärille, ja pojan kädet valuivat alemmas, kietoutuen tytön lantion ympärille.

"Hyvää joulua, Ryosuke", Gina sanoi hiljaa heidän irrottauduttuaan, otsa painettuna Ryosuken otsaa vasten. Hän hymyili lämpimästi katsellen ruskeahiuksista poikaa silmiin.

"Hyvää joulua, Gina."

*~*~*

Title: Underdogs can have a little bit Christmas spirit too.
Rating: k-7
Pairing: hide/Taka

Askeleista kuului pientä töminää, kun jalat osuivat puista lattiaa vasten. Tummatukkainen pörröpää käveli perinteisen japanilaisen asuinrakennuksen ulkokäytävää pitkin eteenpäin, eikä hän oikeastaan itsekään tiennyt minne hän oli siellä valtavalla alueella menossa.
Joku saattoi luulla, että joulu Ryūjin-kain valtavissa asuintiloissa olisi ollut ankea ja ehkä se olikin Taka ei kuitenkaan välittänyt, tämä kaikki oli paljon parempaa mitä hän oli ennen saanut.
Ja oli totta, että yakuzaklaani ei liiemmin panostanut jouluun, koska se sattui olemaan rakastavaisten juhla - uusi vuosi puolestaan oli perhejuhla ja siihen nähtäisiin enemmän vaivaa, klaanin kesken uutta vuotta vietettäisiin hyvin perinteikkäällä japanilaisella tavalla; aivan kuten muinakin vuosina, kun Taka oli heidän keskuudessaan asunut.

Ulkoilmassa saattoi haistaa pienen pakkasen, mutta tummatukkainen poika ei tuntenut kylmää. Luultavasti se iskisi jossain vaiheessa, sillä pelkkä tumma huppari ja pillifarkut eivät olleet suinkaan riittävä varustus pidempään ulkona vietettävään aikaan.
Takalla ei oikeastaan ollut klaanin tiloissa sen kummempaa tekemistä, hänen isoveljensä Umikin oli sillä hetkellä hoitamassa jotain Ryūjin-kain asioita - yakuzaklaanissa työt  menivät jouluhömpötyksien ohi kirkkaasti, joten luultavasti Taka viettäisi tämänkin joulun ihan omissa oloissaan.
Juttelisi ehkä hetken aikaa joidenkin jäsenten perheiden kanssa, asuinalueella oli paljon tällaisia "naapureita", ja sen jälkeen hän luultavasti vain vetäytyisi omaan huoneeseensa.

"Mitä sä yksin täällä seisoskelet?" Taka kuuli tutun äänen jostain sivultaan ja nopeasti hän käänsikin katseensa äänen suuntaan. Hide, hänen isoveljensä pomo. Yksi klaanin luutnanteista.
Punatukkaisen miehen hiukset sojottivat pystyssä tuulen tuivertamina ja tuon kasvoja koristi hyvin itseriittoinen ilme, mikä ehkä oli Hiden kaltaisella miehellä ihan sallittua, miehen ego kun oli kokoa valtava.
"Ah... Hide-sama", poika vastasi äänessään pientä jännittyneisyyttä. Hän nyökkäsi miehen suuntaan, kylmästä värisevät sormet oli työnnettyinä hupparin taskuihin, ja hän jätti oikeastaan vastaamatta miehen varsinaiseen kysymykseen.

Hiden huulilta karkasi kieltään naksauttava, hivenen tyytymätön ääni. Hetkeen hän ei vilkaissutkaan Takaan päin, keskittyi vain kaivelemaan avonaisen pitkähelmaisen takkinsa taskuista tupakka-askiaan ja sytkäriään.
"Ei sun tartte käyttää tota 'sama'-liitettä, pelkkä Hide riittää", mies vastasi lopulta saatuaan sytyttyn sätkän huuliensa väliin. Hän otti muutaman askeleen lähemmäs Takaa, seisoen nyt siinä puolen metrin päässä nuoremmasta.
Hän oli useammankin kerran joutunut asiasta nuoremmalle sanomaan, mutta silti Taka itsepintaisesti aina kutsui tuota Hide-samaksi. Pörröpäinen nuorukainen puraisi kevyesti alahuultaan, eikä hän tiennyt mihin olisi katseensa suunnannut.
"Ei mut ihan oikeesti, mitä sä täällä teet? Sä oot nuori jannu, etkä sä varsinaisesti kuulu klaaniin, ei sun helvetti sentään tartte viettää joulua täällä - sä voit ihan hyvin lähtee kaupunkiin ja hakeutua vähän hilpeempään seuraan", mies puhui ja poltteli samalla röökiään. Tummien silmien katse oli luotu nuorempaan poikaan, joka selvästi vähän vältteli hänen katsettaan.
Takassa oli jotain, mikä muistutti häntä Umista, kun tuo oli ollut nuorempi. Umi tosin oli ollut paljon röyhkeämpi, tämä suloinen pörröpää taas tuntui viihtyvän enemmän omissa oloissaan. Mutta molempien olemuksessa oli jotain.... koiramaista. Tietynlaista alistuneisuutta.

Pörröpäinen poika vilkaisi silmillään roikkuvien hiuksiensa lomasta tupakkaa polttavaa Hideä. Mies näytti hyvältä - niin kuin aina, jos takalta kysyttiin - ja tuon ulkoisessa olemuksessa oli sitä itsevarmuutta ja luonteenlujuutta, joka kiehtoi nuorempaa.
Hän oli aina pitänyt isoveljensä pomoa hyvännäköisenä ja kai hänellä oli teinivuosien aikana ollut jonkinlainen ihastus ja pakkomielle Hidestä, mutta mitään hän ei ollut koskaan Umille myöntänyt; eikä kyllä kenellekään muullekaan. Umi repisi pelihousunsa, jos saisi tietää - mies ei halunnut sotkea pikkuveljeään yakuzaan, vaikka todellisuudessa Taka oli jo syvällä niissä asioissa.
Tuskin hän koskaan pääsisi tästä klaanista irti.

Taka naurahti kevyesti, pientä huvittuneisuutta äänessään ja seassa aavistus sarkasmia.
"Ei mulla oo ketään, kenen kanssa viettää joulua", hän sanoi tuijottaen tummilla silmillä eteensä, mutta pienen hiljaisuuden jälkeen hän käänsi katseensa Hideen ja jatkoi; "eikä tässä paikassa mitään vikaa ole. On tää parempi, kuin mitä me ollaan ikinä saatu."
Hide ei irrottanut katsettaan pojasta, kun hän veti viimeiset henkoset tupakastaan, tiputti sen laiskanoloisesti sormiensa lomasta maahan ja astui sen päälle. Punatukkainen mies oikaisi hieman selkäänsä ja toinen käsi käväisi koskettamassa tuulen tuivertamia hiuksia.
Hän hymähti ja vilkaisi nuorempaa päästä varpaisiin.
"Ehkä sulle sit pitäs antaa vähän lisää niitä hyviä muistoja."

Pörröpäinen nuorukainen ei ehtinyt kuin kohottaa kysyvästi kulmiaan ja vilkaista Hiden suuntaan, kun hänet oli jo paiskattu vähemmän nätisti takana olevaa seinää vasten, piiloon muiden katseilta.
Takan huulilta karkasi hiljainen älähdys ja äkillinen kipu sai hänet hieman värähtämään. Hän ei ehtinyt sanoa asiaan juuta eikä jaata, kun hän jo tunsi vanhemman miehen huulet omillaan. Suudelma sai nuoremman pojan sydämen sykkimään nopeampaan tahtiin ja tilanteen tuoma jännitys kipristeli hänen vatsassaan.

"Hyvää joulua vaan sullekin", Hide henkäisi lopulta suudelman loputtua, vetäydyttyään hieman kauemmas Takan huulilta. Miehen kasvoille oli kohonnut se tavanomainen, hieman toispuoleinen hymyn ja virneen sekainen ilme.

*~*~*

Seven Daysin jouluruno, author Destie

”Missä?”, Kangin ihmeissään kuiskaa,
kun Prince uudemman
kerran päätti taas koulusta luistaa.
”Joulua se vain päätti etukäteen juhlistaa”,
Kurt ystäväänsä puolustaa.
Samaan aikaan salaa tunnilla,
Hati puhelimellansa päätti shoppailla.

Myös Takeru jossakin,
paperiviillon sormeensa saa,
kun poikaystävänsä Renin lahjaa,
yrittää epätoivoisesti somistaa.
Kun taas Yong Guk kentällä varmistaa,
ettei joulukinkut vartaloon pääse
yllättämään.

Joulu ei TOP:ia taas kauheasti hätkäytä,
koskaan eihän coolia jätkää
mikään hämmästytä.
Kun taas Jongin jossain maahan keikahtaa,
kun täydellistä koreografiaa joululauluun
yrittää soveltaa.

Maki tyttöystävänsä poskelle
taas kerran suukon antaa,
onhan joulu antamisen aikaa!
Satsuki vieressä ehkä hiukan silmiä pyöräyttää,
ja Simsiltä puhelimestaan viestin lopulta löytää.

Jouluhan on rakkauden aikaa,
sekä tietysti antamisen aikaa.
Joten kipin kapin suukko läheiselle anna,
ettei tällä huoli kiviä sydämeen kanna.
Rosiehan sen parhaiten tietää,
onhan hän kotoisin sieltä
mistä joulupukki lentää.

Hyvää joulua!

*~*~*

Title: Under the mistletoe
Rating: k-7
Pairing: Prince/Rosie

Sakurako Highin asuntolassa soi menevä joulumusiikki ja ensimmäisestä kerroksesta leijaili ihanan jouluinen tuoksu pitkin koko asuntolaa; glögiä ja pipareita, joulutorttuja ja joulukuusen raikas tuoksu täytti koko asuntolan ja tunnelma oli kaikkiaan mitä ihanin.
Rosie tunsi olonsa yllättävän kotoisaksi, eikä hänellä yllättäin ollut lainkaan koti-ikävä (ei ainakaan sillä nimenomaisella hetkellä), sillä asuntolan tuoksut ja äänet muistuttivat todella paljon Suomen joulua - ilmeisesti tuossa länsimaisessa tavassa viettää joulua oli jotain, mikä iski aasialaisiin.
Ajatella, että hän oli saapunut tänne vuosi sitten! Miten aika saattoikaan mennä niin nopeasti? Kuluneen vuoden aikana hän oli saanut valtavasti uusia ystäviä, tavannut paljon uusia ihmisiä, oppinut hirveästi uusia asioita ja japanilaisia tapoja. Hänellä olisi niin paljon vietävää takaisin kotiin, kun hänen vaihto-oppilas - aikansa loppuisi.

Kolmannen vuosikurssin oppilaat olivat päättäneet piristää asuntolan elämää ja ilmeisesti ainakin Maki oli ollut mukana vetämässä ideaa siitä, että joka puolelle ripustettaisiin mistelinoksia ja jos niiden alle oikeasti sattuisi useampi henkilö yhtä aikaa, pitäisi näiden vaihtaa keskenään suudelma.
Vaaleahiuksinen Rosie ei oikein tiennyt miten asiaan olisi suhtautunut - itse asiassa hän piti sitä erittäin epätodennäköisenä, että hän itse joutuisi kenenkään kanssa samaan aikaan mistelin alle, ja sitä paitsi, kuka näitä tilanteita olisi edes vahtimassa? Aivan, ei kukaan.

Kevein askelin ja reippain mielin Rosie käveli portaita alaspäin olkalaukku hartiallaan, fiilikset täysin joulun pauloissa, ja hän olikin törmätä johonkuhun, joka sattui seisoskelemaan ensimmäisen kerroksen yhteisten tilojen nurkalla.
"Hups... anteek - ", Rosie aloitti automaattisesti, kohottaen sitten katseensa tähän nuorukaiseen, johon hän oli meinannut törmätä.
Hänen huulensa raottuivat pienesti, kun hän kohtasi parin tummia silmiä ja tutun rastapehkon. Prince.
"Ah, se olitkin vain sinä", vaaleahiuksinen tyttö soi vanhemmalle ystävällisen hymyn. Rosie ei oikein tiennyt miten olisi Princeen suhtautunut - okei, nuorukainen oli todella hyvännäköinen, rastapää oli yrittänyt moneen kertaan iskeä häntä, mutta hän tiesi  millainen playeri tuo todellisuudessa oli. Eikä hän halunnut olla yksi Princen uusista valloituksista, jotka unohtuisivat sen sileän tien, kun nuorukainen olisi saanut haluamansa.

"Vain mä?" nuorukainen toisti huvittuneen hymyntapaisen kera, suoristautuen hieman, sillä hän oli nojaillut seinään takanaan.
Rosie ei voinut olla kurtistamatta hieman kulmiaan toisen jotenkin turhan tietäväiselle ilmeelle.
"Okei, mitä sä nyt oot keksinyt?" hän kysyi lopulta, kun Prince ei ollut ottaa lopettaakseen tuota hymyilyään. Rastatukkainen nuorukainen vain kohotti hieman kulmiaan ja katsoi lopulta merkitsevästi ylöspäin, kohti katonrajaa.

Ei helkkari sentään.
Tottakai siellä täytyi killua yhden niistä mistelinoksista, joita Maki ja muut moiseen hömpötykseen mukaan lähteneet olivat ripustaneet ympäri koulua! Mutta... oliko Prince tarkoituksella seisoskellut yhden mistelinoksan alla, ikään kuin vaanimassa sopivia uhreja?
"Hei, aika likanen temppu, sä oot siinä vaan kytiksellä!" Rosien oli pakko mainita asiasta, kun hän oli sen juuri itsekin tajunnut. Itse asiassa toisen toimintasuunnitelma oli juurikin niin princemäisen ovela kuin mitä nuorukaiselta saattoi olettaakin.
Prince vain kohautti muka vaatimattomasti olkiaan, mutta tuon ilkikurisuuteen taittava virneenpoikanen paljasti hänet.
"No ei sulta muutenkaa heru, niin pakkohan tässä oli ottaa kovemmat aseet käyttöön - että mä rakastan joulua ja Makia, kun se keksii aina kaikkee tällasta typerää", vanhempaa poikaa näytti melkein naurattavan koko tilanne, mutta hän käänsi kuitenkin katseensa kunnolla Rosieen.

"Ei mut, vaikka toi nyt kuulosti tosi röyhkeeltä, niin mä oon hei halunnu suudella sua kohta vuoden päivät, niin jos nyt mitenkään?" Rastapäinen nuorukainen loi kasvoilleen melkein koiranpentumaisen ilmeen.
"Mä oon ihan täysin varma, et säkin haluut suudella mua", Prince jatkoi sujuvasti, liikehdinnällään käytännössä saartaen nuoremman tytön seinän nurkkausta vasten.
"Vai... miten on?" hän suorastaan kehräsi kumartuen lähemmäs vaaleahiuksisen tytön kasvoja, eikä häneltä jäänyt huomaamatta kuinka Rosie nuolaisi varovasti huuliaan.
Rosie tunsi toisen hengityksen huulillaan, kun heidän kasvojensa välillä oli vain vaivaiset viitisen senttiä.
"Niin haluankin", hän vastasi lopulta lähes kuiskaten ja se oli riittävä vastaus Princelle.

Prince painoi suudelman tytön huulille, alkuun se oli pehmeä ja suorastaan hellä, mutta pikkuhiljaa se muuttui hieman kiihkeämmäksi, eikä rastapäinen nuorukainen halunnut irroittaa otettaan tästä suomalaisesta kaunottaresta.
Rosie oli huomaamattaan pudottanut olkalaukkunsa lattialle ja kädet olivat nurkkauksen suojissa kietoutuneet Princen kaulan ympärille, pieni puna oli suudelman lomassa kohonnut koristamaan hänen kasvojaan.

*~*~*

Miyavi: ”Saimme viime kipaleen aikana yllätysvieraan, joka välttämättä halusi päästä meidän vieraaksemme. Tai no voisi sanoa ettei suostu nousemaan tuosta penkistä ennen kuin on päässyt lähetykseemme”
Kangin: ”Hei kaikki!”
Seungho: ”Tervetuloa, jos oikein ymmärsin äsken, niin olet siis kiinnostunut jouluradion juontamisesta?”

Kangin: ”Todellakin! Olen jopa keksinyt pari hyvää jouluista vitsiä, jotka voisin kertoa”
Miyavi: ”Ooh, haluatko kertoa ne nyt heti?”
Seungho: ”Kangin, voin luovuttaa paikkani sinulle heti! Ole kiltti ja tule tähän istumaan ja minä voin pakata kamani ja häipyä täältä samantien”

Miyavi: ”Et sinä kyllä minnekään mene. Etkö halua kertoa meidän kihlauksestamme?”
Kangin: ”Hohoo, tän haluun kyllä nähä. Olis pitänyt ottaa popcorneja mukaan”
Seungho: ”ETTÄ MITÄ!?”

Miyavi: ”Kuulitte aivan oikein! Olemme päättäneet edetä suhteessamme ja olemme kihloissa, YAY!”
Seungho: ”Et voi olla tosissasi.. Menit juuri äsken möläyttämään jotain tuollaista suorassa lähetyksessä?”
Kangin: "Tätä on hauskempi kattoa livenä kuin kuunnella"

Miyavi: ”Eikö olekin upeaa, Kangin?”
Kangin: ”Saanko järjestää sun polttarit? Ooh, minulla on nyt monta aivan mahtavaa ideaa!”
Seungho: ”Sinäkin!? Olette kummatkin ihan sekasin”

Miyavi: ”Seungho vain ujostelee, se purskahti itkuun, kun oli niin liikuttunut tästä”
Kangin: ”Aah, ymmärrän.. Onneksi olkoon! Tätä pitäisi juhlistaa”
Seungho: ”Tämän täytyy olla unta.. Todella kamalaa painajaista..”

Miyavi: ”Voimme juhlistaa kupposella. Nimittäin minulta löytyy glögiä. Eiköhän kilistetä tämän kunniaksi? KIPPIS!”
Kangin: ”KIPPIIS!”

Miyavi: "Ja nyt seuraavaksi laitetaan vähän musiikkia soimaan"

(Tämän jälkeen alkoi radiosta kuulumaan oikein menevää joulumusiikkia, kun taas Miyavi ja Kangin jäivät rupattelemaan niitä ja näitä. Seungho puolestaan halusi kadota sieltä jonnekin muualle. Ei kehtaisi näyttää naamaansa missään tämän jälkeen)

~*~*~*~*~

Seungho: ”Nyt alkaa olla päivä pulkassa, joka tarkoittaa sitä että on aika sanoa teille kaikille katsojille hei ja toivottaa hyvää joulua”
Miyavi: ”Pakko myöntää, että tulee ikävä tätä meidän jouluista rakkauden kopperoamme”

Seungho: ”Jos totta puhutaan niin onhan tämä ollut hyvin tapahtuma rikasta aikaa. Sinä olisit voinut monen jättää pois, mutta loppujen lopuksi.. Tämä on ollut ihan hauskaa”
Miyavi: ”Oliko tuo rakkauden tunnustus?”

Seungho: ”EI. Voin aivan mielelläni antaa paikkani Kanginille ensi vuodeksi, mutta on täällä ollut hyvätkin hetkensä. Tosin hyvin harvoin..”
Miyavi: ”Hehehe, koko ajan täällä on ollut hauskaa ja olen aivan varma, että olet tämän aikana oppinut väähn minulta tätä muiden viihdyttämistä~”

Seungho: ”Älä ala puhua siitä. Yritän unohtaa ne kaikki hetket, jolloin sait minut melkein kuolemaan häpeästä..”
Miyavi: ”Alahan sinä siivoamaan täällä, niin minä viihdytän sinua kitarani kanssa~ Ja teille, rakkaat kuuntelijat, on meidän aika sanoa hyvästit. Pysykää kuulolla! Jouluradio palaa taas ensi vuonna! Muistakaa! Isoveli valvoo~”

(Ja näin Sakurako Highin jouluradio sulkeutui ja mahdollisesti jatkuu taas ensi vuonna~ Pysykää kuulolla!)

*~*~*

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Vierailija lähetetty Ma Joulu 23, 2013 2:12 pm

Se on ohi!! Joulu on nyt virallisesti täällä!

Oh my! Ihania tarinoita on Maya, Rixu ja nyt myös Elppi kirjoitellut! Jouluradio sai taaas nauramaan. Ahaha, noita tulee ikävä. <3 Ja ahhaha, voin kuvitella kuinka Maki tosiaanki on ripustellut ympäri koulua mistelinoksia ja Prince käyttänyt niitä ihan hävyttömästi just tuolla tavalla hyväkseen.

Voi että, onko joulu nyt muka tän päivän jälkeen ohi? ;_____;

Kiiiiiiiiitooooos teille kun ootte tällaisen jutun pitäneet täällä! Ensvuonna uusiksi!! Tuun hehkuttaa myöhemmin tänne lisää, nyt koisii. ;) et jaksaa aamulla herätä katsoo joulupukin kuumaa linjaa. Ja kyllä, Destie, 21-vuotta sitä katsoo.

Vierailija
Vierailija

Viesti  Samirix lähetetty Ma Joulu 23, 2013 2:34 pm

Jotenkin selviytyi hengissä..! AIVAN IHANA! Tai siis noista miun osuuksista en ollut niin ylpeä, koska... Well, ne oli paljon parempia miun pienen pään sisällä XD Mutta nuo muut oli aivan ihania että oksat pois!<3 Hahaha, naureskella sai kuten myös awwitella täällä, jonka takia oli hyvin vaikea olla hiljaa, koska jotkut nukkuttavat jo täällä! Ihania! Ei löydy sanoja kuvailemaan niitä ja tätä tunnetta, joka nyt tällä hetkellä myllertää sisälläni! Suuri kiitos Elpille ja Destielle, jotka ovat olleet mukana<3<3<3<3
Aika on kyllä mennyt todella nopeasti ja tuntuu kuin eilen olisin hermoillut sitä kun julkaisin ensimmäisen luukkuni! Tätä on ollut todella kiva tehdä ja toivottavasti olette tykänneet SD:n joulukalenterista ja se on auttanut pitämään joulumieltä yllä<3 Vaikka tuntuu helpottavalta että tämä on ohi, mutta tätä tulee kyllä ikävä. Se tunne, kun jännitys pakkautuu vatsaan, kun odottaa teidän reaktiota luukkuihin ja ne kaikki sekoilut, kun on hermoillut omasta luukustaan. Haha, on ollut kyllä mahtavaa aikaa, vaikka vatsahaava meinasi iskeä kerran tai pari XD Se todellakin oli hauskaa, kun tällein jälkikäteen ajattelee.

Jos olette oikein kiltisti, NIIN EHKÄ ensi vuonna SD:n joulukalenteri tekee comebackin~ ;D

Heheheee, tunnustan, että olen paastonnut tämän päivän, jotta huomenna jaksan syödä moninkertaisesti~ >DD

Olkaa vielä huominen kiltisti, koska joulupukki voi muuttaa mielensä vielä matkalla! Repäsee risuja lähiön metiköstä ja heittää ne teille, jos ette ole olleet kilttejä XD Okei, lopetan huonon vitsin heittämisen tähän! KIITOS!<3

Rixu toivottaa kaikille erittäin rauhallista joulua!
Samirix

Viestien lukumäärä : 407
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ti Joulu 24, 2013 2:07 am

21-luukku..

Hmm.. Hmm.. AIVAN IHANA.. Miku<3 Very Happy
Pojilla hieman meinas toi siivoominen luistaa hyvin nopeasti Very Happy hahaha... Ihania huligaaneja <3

Piparkakkumuffinit.. Hmmhm.. NAAAAM! Mä tahtoo.. Kuka leipoo mulle? 83 Namnam..

Ja tämä JOULURADIO! Voi ei.. Very Happy Voin niin kuvitella sen kopin ja Miyavin ja Seunghoon sinne pikku koppii ja sitte vielä se joulukuusi! :DDD Ei hyvänen aika! Tunnelma on tiiviimpi kuin missään.. ;D Nom! Mikä rakkauden kutuluola!

22-luukku!

PRINCE! Ensimmäinen mikä iskeytyi silmiini oli Princen nimi, joka pomppasi hahmoluettelosta :DDD Ai että!
Hahahahah! Vaikka Princellä olikin toodella pieni rooli tässä, mutta silti xDDD Niin Princeä <3
Tytöt.. Very Happy MÄ HALUAN KANSSA PULLONPYÖRITYSTÄ! Very Happy Muhahah
Voi ei, tuo oli hauska luukku ja todella hyvä juoni. (: Aivan loistava! Desti pelasti ja oasi hienosti Wink

23-luukku.

Voii eiil.. Niin ihana.. :< Mulla meinas jälleen kerran tippa tulla linssiin.. Byyää!
Se oli aivan ihanasti kuvattu ja pysty melkein ite seisomaan Yuin ja Kiyoharun vierellä siellä aukiolla kattelemassa mitä upeimpia jouluvaloja ja todella kaunista kuusta.. ;__; Aivan ihana.. Etenkin kun siinä oli ensin menneisyys tämä ensimmäinen kerta ja sitten nykyhetki, kun siitä oli kulunut jo todella monta vuotta.. <3

Elpin blogi on kyllä hyvä.:DD Sitä on hauska lukea ehkä juuri siksi että siellä on PAAalJooOON KUVIA! <3 Kiitos että olet jakanut blogin kanssamme <3

24-luukku!

Eii,... Tämä joukuradion paholainen iskeytyi päin naamaani heti ensimmäiseksi :DDD Hahahahah.. Miyavi on huippu kyllä.. Se ei häpeile sanojaa yhtään ja antaa kaiken tulla ulos juuri sellaisenaan <3 ihana mies kertakaikkiaan ! Very Happy
Seungho raukka. :DD joutuu kestämään <3 Tsemppiä!

Voi ei... Miyavi ja draama! :DD

Voi ei! GINA ja pikkuinen töpöhäntäinen kissanpentu SUNNY! ;___; Murheen murtama olen! Niin ihana pikkuinen pätkä kauniista ystävyydestä ja perheen lisäyksestä.. Tuo yllätys! <3

Voii eiii PRINCE, sä olet mun... juuri niin.. Olen hiljaa.. Köhköh.. Siis. Very Happy Mihin jäin.. niiin! Maki ja Prince pätkä oli aivan ihana, (: Vaikka hiukan vaikea uskoa Princellä olevan naispuolisia kavereita jotka on noinki läheisiä sille. Very Happy Noh mutta.. Valokuva idea oli aivan helmi! ja haluan itse samanlaisen! :> LOISTAVAA!!! Ensi joulua odotellessa. ;D

Ryosuke & Gina!! Oi että.. Toinen oli ihan paniikissa ja Gina vaan odotti :DD Ihana.. Söppänäiset <3
Niin ujoa ja varovaista, mutta niin kaunista <3 Ah

MISSÄ SE MIES ON KUN SITÄ TARVITAA, että voin toteuttaa nämä kaikki luukut itse! :DD

Aaaahh! Takaaa!!!!! Ja veljet! Umikin sai nimensä hetkellisesti tarinaan mukaan <3 Naaww..
ahahhaha.. Very Happy Koiramaiset veljekset <3
JAA PERRRKELEEEEE!!!! HIDE!! SÄ NIIN KUOLET! Very Happy

JOULURUNO!!! Repesin Takerun kohdalla, mutta ei se mitään.. Nyt olen kasassa liiman ja teipin voimalla joten jatketaan! Very Happy
Aivan huippu runo <3 kiitos <3

Eiikäää Prince ja Rosie!! Very Happy Voi ei.. Mistelinoksat! Mäkin haluun ;_; Missä missä missä sellasia oooon!!! Hei tää on epäreilua! Surprised
Joulu on joo.. Daaam.. Mä aina myöhästyn!
Mutta ihana tarina ja jotenkin niin princemäisen ihana, nam<3 Kyllä se osaa. ;D

Voi eiii.. Se on ohii! :<<< Nyt jo!! Daaam! Ei vielä vasta huomenna, eikun ylihuomenna, eikun ensi kesänä.. Jookos kookos? ;D En halua loppua! :< mutta odotan ensi vuotta <3

KIITOS KAIKILLE TÄSTÄ KULUNEESTA VUODESTA JA HYVÄÄ JA JA RAUHAISTAA JOULUA KAIKILLE RAKKAILLE SD:LÄISILLE <3 Olette ihania karvapalleroita <3 Love you !

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: