Joulukalenteri 2013

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2013

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 11:11 am

Postaan teille nyt seuraavan luukun!

18. luukku

Title: 20 seconds of insane courage
Author: Maya
Rating: K-7
Genre: fluffy
Pairing: Feeldog/Jongin

Jongin nauramassa ystäviensä kanssa koulun käytävällä, Jongin keskittyneenä opiskelemassa koulun kirjastossa, Jongin hikisenä tanssitreeneissä, Jongin, Jongin, Jongin... Rastapäinen poika nojasi päätään turhautuneena taaksepäin niin, että hänen päässään ollut valkoinen lippa oli tipahtaa hänen rastojensa päältä.
Häneltä oli mennyt puolet ohi parhaan ystävänsä Mikun höpötyksestä - itse asiassa Feeldogilla ei ollut aavistustakaan mistä pienempi poika höpötti innokkaana, luultavasti jotain Keviniin liittyvää ja hyvänä ystävän hänen olisi kuulunut olla edes vähän kiinnostuneempi, mutta pojan ajatukset olivat täysin tuon pidemmän tanssijapojan pauloissa.
He pitivät elokuvailtaa yhdessä Mikun kanssa, ja vaikka leffa oli jo pitkällä, ei Feeldogille ollut jäänyt mitään mieleen, hän tiesi käytännössä vain elokuvan nimen, mutta siinä se sitten olikin.

Feeldog ei ollut varma missä vaiheessa kaikki se oli tapahtunut, eikä hän todellakaan tiennyt miksi. Miksi hän oli ihastunut tuohon tummatukkaiseen tanssijaan?
Yhtäkkiä hän oli vain huomannut kiinnittävänsä vanhempaan nuorukaiseen enemmän huomiota, ajatellut tuon olevan suorastaan laittoman hyvännäköinen, eikä hän voinut olla ajattelematta kuinka Jonginin suupielet kohosivat hänen hymyillessään ja kuinka tuon silmät tuikkivat aina lämpimän sävyisesti.
Rastatukkaisen nuorukaisen teki mieli haudata päänsä käsiinsä turhautuneena ja yrittää saada itsensä ajattelemaan jotain muuta - ketä tahansa muuta - jotta hän olisi pystynyt edes pienen hetken ajan keskittymään meneillään olevaan hetkeen ja siihen leffaan, jota he Mikun kanssa katsoivat.
Pian hän kuitenkin tajusi, ettei se olisi toiminut, sillä Jongin oli viime aikoina täyttänyt hänen ajatuksensa kaksikymmentäneljä kautta seitsemän - aivan kuin tanssijapoika olisi ollut pari kuukautta sitten ohjelmoitu hänen päähänsä kaiken valloittaneena, häiriköivänä vieraana, joka ei suostunut lähtemään pois.

Tottakai Feeldog oli moneen otteeseen miettinyt, että mitä jos hän vain menisi ja täräyttäisi asian päin tanssijapojan kaunista naamaa. Mitä olisi pahimmillaan voinut tapahtua? Ei tilanne olisi oikeastaan muuttunut juuri lainkaan, sillä eivät he olleet edes kavereita keskenään - Jongin kun kuului tanssiporukkaan ja Feeldog taas hengasi korisporukan seurassa, Mikua ja Zicoa porukoineen unohtamatta.
Mutta kun ajatteli mitä hyvää asian kertomisesta olisi voinut seurata... Parhaimmillaan hän saisi tietää, miltä tuntuisi suudella Jonginia ensimmäistä kertaa, miltä pojan iho tuntuisi hänen sormiensa alla ja miltä Jonginin kädet tuntuisivat hänen vartalollaan. Mitä hänen pitäisi tehdä saadakseen vanhemman huokailemaan mielihyvästä...

Yhtäkkiä rastapään harhailevat ajatukset keskeytti se pirun leffa, joka pyöri edelleen taustalla Mikun höpötyksen kera. Leffan päähenkilön repliikki iskeytyi voimalla Feeldogin tajuntaan;
”You know, sometimes all you need is twenty seconds of insane courage. Just literally twenty seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come out of it.”

Tuntui kuin Feeldog olisi kokenut jonkintasoisen valaistumisen, kun hän huomasi ajattelevansa, kuinka oikeassa leffan päähenkilö oli - kuinka totta tuo äskeinen repliikki oikeasti oli.
Eihän se veisi kuin kaksikymmentä vaivaista sekuntia kertoa Jonginille.

"- ja sit me aateltiin, et voitais mennä käymään -", Mikun selitys meni täydellisesti harakoille ja tuo keskeyttikin puheensa kuin seinään hölmistynyt ilme kasvoillaan, kun Feeldog yhtäkkiä ponkaisi pystyyn lattiatasolta, tehtyään nopeasti päätöksensä.
Jos hän ei nyt tekisi sitä, hän ei uskaltaisi koskaan.
"Hei, mihin sä meet?" hiekanruskeat hiukset omaava poika tuijotti parasta ystäväänsä silmät ymmyrkäisinä, kun tämä selkeästi teki lähtöä.
"Sori, tää on tärkeetä. Mun on pakko tehä tää nyt, tai mä en saa ikinä aikaseks - mä kerron sulle myöhemmin!" Feeldog puhui samalla, kun hän tunki puhelinta taskuunsa, asetteli lippaansa paremmin päähän ja suuntasi askeleensa nopeasti ovea kohti.
Hän paukautti oven kiinni perässään suomatta enää katsettakaan ystäväänsä.

Sydän hullusti rinnassa takoen Feeldog suuntasi ripeitä askeliaan kohti seuraavaa kerrosta, jossa kolmasluokkalaiset majailivat. Samaa tahtia hän käveli Jonginin huoneen oven taakse ja vasta siihen päästyään hän pysähtyi miettimään, että entä jos toinen ei ollutkaan huoneessaan? Osittain hän jopa toivoi sitä. Mutta entä jos tuolla olisi lauma kavereitaan seuranaan, mitä hän sitten tekisi?
Ennen kuin hän ehti liikaa puida tilannetta mielessään ja tulla katumapäälle, hän koputti oveen pari kertaa.
Kaksikymmentä sekuntia hullua, täysin nolostuttavaa rohkeutta, kaksikymmentä sekuntia... hän toisteli tuota mielessään sulkiessaan silmänsä pieneksi hetkeksi, kun hän kuuli jonkun kävelevän huoneen sisällä oven luokse.

Ovi avautui ja Feeldog kohtasi ruskeiden silmien yllättyneen katseen, kun pidempi poika silmäili koputtelijaa päästä varpaisiin, ilmeisesti tietämättä kuinka tähän yllätysvierailijaan olisi pitänyt suhtautua.
He kun tosiaan eivät varsinaisesti tunteneet toisiaan, tiesivät vain, koska he olivat eläneet jo melkein kaksi vuotta samassa asuntolassa ja käyneet samaa koulua.
"Öööö...." Feeldog aloitti vakuuttavasti ja hetken aikaa hän joutui ihan keräämään viimeiset rohkeuden rippeensä, jotta hän saisi asiansa sanottua.
"Me ei tosiaan hengata samassa porukassa tai mitään - ei sillä ettenkö haluais, suhun olis tosi kiva tutustua paremmin ja mä haluaisin olla sun ystävä ja -", rastapää huomasi hermostuksissaan selittävänsä vähän sitä sun tätä asian vierestä.
"... ja mä oon ihan kusessa suhun."
"En mä nykyään muuta mietikään kun sua ja mun oli pakko tulla sanomaan tää sulle nyt, koska muuten mä en olis ikinä saanu tätä sanottua", Feeldog jatkoi ja hän huomasi miettivänsä, että jokohan hänen kaksikymmentä sekuntia alkoi olla täynnä. Polvet ainakin alkoivat tuntua vähän heiveröisiltä ja sydän ehkä tulisi läpi hänen rintakehästään.

Hetken hiljaisuus laskeutui heidän välilleen ja kun hän kuuli käheähkön naurahduksen karkaavan vanhemman huulilta, hän uskalsi kohottaa katseensa Jonginiin ja hän sai huomata, että tuon kasvoja koristi pehmeän ilkikurinen hymy, silmät suorastaan loistivat kuin taivaan tähdet.
Feeldog seurasi katseellaan kuinka Jongin kohotti toisen kätensä häntä kohti, antoi sormiensa takertua hänen hupparinsa kauluksen reunaan ja hymyn kera tuo alkoi kiskomaan nuorempaa sisälle huoneeseensa, oven sulkeutuessa heidän perässään.

*~*~*

ELPIN LEIVONTAKILPAILU ON MYÖS PÄÄTTYNYT JA VOITTAJA ON SELVINNYT!

Dundundundundundundunddudndudndusvdiuvhnsudfkhnvdjuvbhnjgfr....... Ja voitto menee Destielle! :DOlkaa yhteyksissä toisiinne, kiitos. Niin pääsee palkinto oikeaan osoitteeseen.

Osallistujia oli huimat kaksi; Destien lisäksi myös Rixu! (huomaa miten ahkerasti porukka täällä jaksaa ottaa osaa yhtään mihinkään.... :D)

Tässä olisi siis voittajan luomus kaikessa loistossaan;

Mulla ei ole aavistustakaan postasiko Destie kuvansa mukana mitään tekstiä taikka tarinaa, mulle asti ei ainakaan tullut mitään, joten siinä on siis pelkkä kuva. :D

Rixu tuli siis toiselle sijalle ja tässä olisi hänen luomuksensa söpön tarinan kera;

Title: Jouluinen yllätys
Author: Rixu
Rating: S
Genre: Fluffy
Characters: Gina & Hyosung

Koulupäivä oli alkanut olla lopuillaan ja monet olivat suuntaamassa koulurakennuksesta mahdollisimman nopeasti pois tai sitten jotkut osallistuivat kerhojen toimintaan. Kokkikerho ei kokoontunut tänään, joten sen luulisi olevan autio tällä hetkellä, mutta niin asia ei ollut. Nimittäin käytävälle asti kuului iloista joulumusiikkia kokkikerhon tilasta ja siellä oli myös valot päällä. Ulkona oli alkanut olla pimeää, mutta lumen ansiosta siellä ei näyttänyt olevan niin pimeää.
Ruskeahiuksinen tyttö, joka oli vielä Sakurakon Highin koulupuvussa ja joulun punaisen värinen essu suojasi vaatteita sotkeutumasta. Tyttö levitti taikinaa varovaisesti pellille ja taikina oli saanut kauniin ruskean sävyn ja siellä näkyi pieniä suklaanpalasia, jotka olivat olleet vuorokauden ajan pakastimessa. Häntä vähän jännitti, koska ne suklaahippuset olivat heidän oma lisäyksensä, joten ei ollut aivan varmaa toimiko tämä edes.
”Tässä on nää meidän puvut”, Gina kuuli tutun äänen ja nosti katseensa oranssihiuksiseen Hyosungiin, joka kantoi punaisia asuja, joita oli aikaisemmin käynyt hakemassa. Ginan huulet taipuivat innokkaaseen hymyyn paljastaen valkeat hampaansa parhaalle ystävälleen. Hän oli juuri saanut laitettua pellin uuniin ja alkoi järjestelemään työtasoa, jolla oli tarvittavien aineisten purkkeja ja kupposia. Hyosung asteli ystävänsä luokse ja asetti punaiset asut turvallisen kauaksi heidän leivontapisteestä etteivät ne vahingossakaan liikaantuisi heidän leipoessa. Tämän jälkeen oranssihiuksinen tyttö laittoi joulunpunaisen essun vaatteidensa suojaksi. Kaksikko jatkoi leipomista ja ei kauaa kestänyt, kun makea tuoksu valtasi huoneen. Molemmat tytöt vetivät syvään henkeä ja tuoksu oli taivaallinen. Hyosung sekoitti mokkapalojen kuorrutuksen aineksia keskenään, kun taas Gina laittoi tomusokeria aina kun edellinen annos oli sekoittunut hyvin. Välillä he lauloivat joululaulun mukana innoissaan ja koko kokkikerhon tilassa tunnelma oli noussut kattoon.

Minuutteja oli vierähtänyt sen verran, että mokkapalat olivat valmiit. He olivat koristelleet ne söpösti nonparelleilla ja tomusokeria sirottaneet siivilän läpi päälle näyttäen siltä kuin lunta olisi satanut niiden päälle.
”Näistä tuli täydellisiä!”, Hyosung hihkaisi onnessaan vilkaisessaan heidän mestariteosta ja ojensi parhaalle ystävälleen söpöä pantaa, jossa oli punavalkoinen rusetti. Gina otti sen ja asetti päähänsä sen ja katsoi tummilla silmillään ystäväänsä, jonka kauniille kasvoille nousi söpö hymy.
”Se sopii sinulle täydellisesti”, oranssihiuksinen sanoi innoissaan taputtaen käsiään yhteen. Hyosungin asuun puolestaan kuului tonttulakki, muuten heidän asunsa olivat aivan samanlaiset. He olivat yksi päivä löytäneet ne kaupasta ja he eivät voineet olla ostamatta niitä. Asut olivat olleet todella söpöt ja he olivat käyneet sovittamassa niitä. He olivat pitkän aikaa kehuneet toisiaan samalla kun Gina oli innostunut ottamaan heistä muutaman yhteiskuvan kännykällään peilin avulla. Kuvissa he posettivat söpösti ja löytyi pari sellaista hassuttelu kuvaa, joita katsellessaan olivat nauraneet. Siellä he olivat keksineet sen, että voisivat tehdä yllätyksen eräälle kaksikolle. Sen takia he olivat tänään jääneet koulun jälkeen leipomaan jouluisia mokkapaloja.
”Olen aivan varma, että pojat tulevat tykkäämään näistä herkuista”, Hyosung sanoi samalla kun pakkasi omaan laatikkoonsa mokkapaloja asetellen niitä varovaisesti ja Gina teki samoin hänen vieressään.
”Kuule, he ovat aivan myytyjä, kun maistavat näitä”, ruskeahiuksinen tyttö sanoi tirskahtaen nauruun samalla kun tunsi poskiaan polttavan miettiessään sitä miten Yama-chan reagoisi tähän yllätykseen. Oranssihiuksinen neitokainen puolestaan kuvitteli mielessään sitä hetkeä, kun hänen poikaystävänsä, Zico, näkisi hänen yllätyksen. Molempien huulilta karkasi haaveileva huokaus ja vilkaisivat toisiaan ja tirskahtivat nauruun ja peittivät käsillään suunsa.
”Eiköhän aleta siivoamaan ja sitten lähdetään vaihtamaan vaatteet ja sitten on onkin show time”, Gina ehdotti ja vinkkasi silmää ystävälleen ja kohta kaksikko alkoi touhuta jännittyneinä pikkuisen ja eivät malttaneet odottaa sitä, että saivat nähdä poikien ilmeet.

*~*~*

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Ke Joulu 18, 2013 1:43 pm, muokattu 1 kertaa

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  sev lähetetty Ke Joulu 18, 2013 11:23 am

Mun on pitänyt kommentoida tätä jo aikaisemmin mutta ei ole oikein ollut tilaisuutta asettua kunnolla koneen ääreen silleen että olis sellanen kunnon rauha kirjottaa.. Mutta nyt on! : D Arvostan tosi paljon teidän vaivannäköä – tiedän ettei aina ole helppo löytää aikaa varsinkaan tälläiselle. Olen kyllä lukenut kaikki luukut mutten ole vielä ehtinyt kommentoimaan sen kummemmin. Kiitos teille! Tämä on mun ainoa joulukalenteri tänä vuonna ; D

Luukku 1.
- Kiitos ihanasta luukusta Koitin valita itselleni sellaisen avatarin, joka ei olisi vielä käytössä. Tänään en enää ehdi kuuntelemaan musiikkia kun tytär nukkuu, mutta huomenna ajattelin etsiä noi biisit ja kuunnella ne läpi Smile

Luukku 2.
- Pienessä kirjoituksessa on ihana tunnelma. Hauska päästä katsomaan tämän ihann parin aamun alkuun <3

Luukku3.
- Niin söpö teksti! Ihanaa ajatella, että Bou valmisti ihastukselleen omin käsin mekkoa <3

Luukku 4.
- Ihana kuvaus ystävyydestä

Luukku 5.
- Söpö tarina <3

Luukku 6.
- Ihanaa kun olette jaksaneet väkertää kortteja! Mulla jäi tänä vuonna ihan kokonaan tekemättä : ( Rixulla on ihanat lasit! Käyn ryöstämässä ne jouluyönä! >: D )

Luukku 7.
- Bom on aina niin söpö <3

Luukku 8.
- Iiiihaana pätkä <3

Luukku 9.
- Voi Kyung-parkaa :'D Naisilla ei leikitä Wink

Luukku 10.
- Tää oli hauska luukku <3

Luukku11.
- Hihihiihiii, minun Satsuki <3 Ihanasti oli saatu pätkään mukaan paljon hahmoja Smile

Luukku 12.
- Söpö pätkä <3 Nosti mieleen oman odotuksen Smile Ja nuo ohjeet! Pakko kokeilla!

Luukku 13.
- Hahahahha! Ihana luukku! Very Happy

Luukku 14.
- Ehkä ihanin kosinta ikinä <3

Luukku 15.
- Ihana pätkä, joka avasi mulle tosi paljon tän kolmikon yhteistä historiaa <3

Luukku 16.
- Söpö pätkä söpöstä parista <3

Luukku 17.
- Miku on tosi söpö <3 Toivottavasti hän saa sen kissan JA koiran!

Luukku 18.
- Ihana tunnustus <3

Yleisesti koulun radio-teksteistä: Ihania piristyksiä! Sai nauramaan. Kiitos! <3

Anteeksi aika hajanaisesta kommentista ja lyhyistä kommenteista. Mun pitää välillä poistua koneelta rauhoittelmaan tyttöä makkarin puolelle niin ajatukset katkeaa kivasti : /
sev

Viestien lukumäärä : 14

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 11:29 am

Oi eiiii, oon niin onnellinen tosta kommentista! Naama ehkä repee tän hymyn myötä :''D Kiitos sev, oot ihana! <3 Ja kommenttisi oli kaikkiaan mitä ihanin, ei ton enempää hei ees tartte kommentoida.

Ja hei, tää on myös ylläpitäjien ainoa joulukalenteri tänä vuonna! ;D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 18, 2013 11:50 am

Kiitos ihanista kommenteista Seville!<3 Ei tarvitse olla mitenkään ihmeellisiä niiden kommenttien :)
MINUN INSPISLASEJA ET RYÖSTÄ!!! XD Vaikka näytänkin aika dorkalta ne päässä, mutta ne on MINUN! >DD Hohohohohoooo~

Jep, paitsi onhan mulla tuolla toisella foorumilla joulukalenteri, jota seuraan, MUTTA EI OLE SUKLAAKALENTERIAAAAAAAHHHH!!! *pout*
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Joulu 18, 2013 2:23 pm

Nyt on kyllä aivan floppi luukku, ANTEEKSIIII!! Onnistuin saamaan siitä aika lyhyen, mutta laatu on mitä on... XD

19. luukku

Title: It's the little things that make life big
Author: Samirix
Genre: fluffy
Characters: Keiko & TOP

Seunghyun asteli koulun käytävää pitkin ja antoi katseensa harhailla muissa oppilaissa ja yritti nähdä erästä ruskeahiuksista tyttöä, johon oli vahingossa törmännyt aikaisemmin. Nimittäin tytöltä oli pudonnut jonkinlainen muistivihko. Sinihiuksinen nuorukainen ei ole vilkaissut sen sisältöä edes vahingossa, koska ei sitä tiennyt mitä siellä saattoi olla. Muutenkin hän ei nähnyt siinä mitään hauskaa lukea toisen juttuja. Ei sitä tiedä mitä salaisuuksia sinne on kirjoitettu, jos edes on kirjoitettu jotain sellaista. Voihan olla että siellä oli vain muistiinpanoja.
Hän oli saapunut ensimmäiseen kerrokseen ja oli kävelemässä kohti aulaa ja samalla yritti etsiä etsimäänsä henkilöä. Edes tytön nimeä hän ei tiennyt, joten hän ei oikein pystynyt kysymään keneltäkään. Oppilaiden kaappien luokse saavuttuaan hän huomasi tutun ruskeahiuksisen tytön kaappinsa luona ja lähti astelemaan kohti tyttöä.

Keiko oli keskittynyt tarkistamaan sitä oliko hän saanut mitään toimeksiantoja, mutta sillä hetkellä ei ollut mitään. Hän oli mainostanut vähän kaikkialla koulua sitä, että hänelle voi antaa toimeksiantoja, mutta kumminkin suurinosa niistä ovat olleet tosi helppoja. Kerran eräs tyyppi kertoi kadoittaneensa silmälasinsa ja loppujen lopuksi ne oli löytynyt toisen takin taskusta. Keiko oli odottanut jotain paljon haastavampaa, missä hän sai ratkaista kinkkisiä arvoituksia. Mutta ei! Huokaus karkasi tytön huulilta ja oli sulkemassa kaappiaan, mutta sivusilmällä huomasi jotain sinertävää ja siirsi katseensa sinihiuksiseen poikaan, joka näytti lähestyvän häntä. Toivon kipinä roihahti tytön sisällä, koska voi olla että toisella olisi toimeksianto hänelle!
Seunghyun ehti vain avata suunsa kertoakseen asiansa, mutta tyttö oli nostanut kätensä hiljentääkseen hänet.
”Odota hetki!”, Keiko sanoi nopeasti ja kääntyi kaappinsa puoleen samalla kun nopeasti sitoi hiuksensa kireälle ponnarille. Kohta hän laittoi päähänsä etsivähatun ja otti piipun ja suurennuslasin käsiinsä ja sitten kääntyi sinihiuksisen puoleen vakava ilme hänen kasvoillaan, mutta silmät tuikkivat selvästi innostuksesta. Oikeasti hän ei polttanut piippua, mutta se oli hieno rekvisiitta hänelle ja sitten nyökkäsi päätään pienesti vanhemmalle oppilaalle.
”No niin, miten voin auttaa?”, hän kysyi kohteliaasti samalla kun nosti piipun suulleen. Seunghyun katsoi pitkän aikaa Keikoa, joka kärsivällisesti odotti toisen viimein kertovan asiansa ja oletti sen olevan toimeksianto. Poika oli suoraan sanottuna sanaton tytölle ja näkymä ehkä huvitti häntä vähän. Kumminkin pojan katse pysyi kysyvänä ja vähän hämmeentyneenä ja laski katseensa vihkoon, jota piteli kädessään.
”Pudotit tämän, joten ajattelin tuoda sen sinulle”, Seunghyun sanoi hetken päästä kun sai takaisin puhekykynsä ja ojensi tummaa vihkoa tytölle, jonka koko olemus dramaattisesti lysähti huomatessaan ettei toisella ollutkaan toimeksi antoa. Hän oli ehtinyt innostua siitä todella paljon. Kumminkin Keiko suoristautui täyteen mittaansa ja hymyili kiitollisena Seunghyunille.
”Kiitos tosi paljon. En ollenkaan huomannut sen pudonneen minulta. Olen Keiko Kitagawa, hauska tutustua”, hän kiitti samalla kun hymyili leveästi pojalle. Hän ei tuntenut toista, mutta hänen silmissä vanhempi poika sai plussaa tämän seurauksena. Keiko otti vihon kätösiinsä.
”Seunghyun Choi”, poika esitteli itsensä hivenen epäröivästi. Hän ei ollut kovinkaan hyvä uusien tuttavuuksien kanssa, mutta Keikolla ei näyttänyt olevan mitään ongelmia. Kaksikko jäi siihen juttelemaan keskenään – oikeastaan enimmäkseen Keiko hoiti puhumisen, mutta kyllä välillä Seunghyun kommentoi johonkin jotain.

Viimeinen muokkaaja, Samirix pvm Ke Joulu 18, 2013 2:32 pm, muokattu 1 kertaa
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ke Joulu 18, 2013 2:31 pm

EN KESTÄ, KEIKO ON NIIN PARAS XDDD <3 Näen sieluni silmin kuinka se dramaattisesti hapuilee sen ohikiitävän keissin perään. :::D
Raukka, on se kyllä niin ihana, tuli ihan eläydyttyä tuohon sen epätoivoiseen lysähdykseen, kun Topilla ei ollutkaan sille hommia.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Joulu 18, 2013 10:59 pm

Jee, ihanat uudet luukut!

JA RIXUN TARINA! <3 Kiitos kun kirjoittelit tuommoisen, sen lukemisesta tuli toooosi hyvä mieli! Kuten näistä muistakin kuvista mitä kisaan saapui! :) <3

Eli onnea Destielle! Laitan sulle Facebookissa viestiä missä selvittelen osoitteesi! En ole nyt ollut kotona, eli paketti ei ihan ehdi perille jouluksi, mutta välipäivinä sitten :) Ja Rixulle on luvassa pieni yllätyspalkinto lohdutukseksi <3

Jee, mulla on hyvä mieli, vaikka muut olikin saamattomia eivätkä osallistuneet <3 Leipomuskuvat menee tänään illalla blogiini :)

Vierailija
Vierailija

Viesti  Samirix lähetetty To Joulu 19, 2013 5:04 am

Kiva että tykkäsit siitä pienestä tarinan pätkästä Elppi :D
Onnittelut Destielle voitosta<3 Tuo oli aivan mahtavan upea ja vaikka minun leipurin kunnia sai kovan kolauksen tästä, niin ei haittaa! XD Yay, saan lohdutuspalkinnon~ :3
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty To Joulu 19, 2013 2:20 pm

20. luukku

Heipähei rakkaat! Jouluun on enää vain muutama päivä jäljellä, joko jännittää? :)Mä itse ainakin olen jo miettinyt, että mitenköhän mä laittaisin hiukset jouluaattona - voi kyllä, mun on pakko laittautua aattona, ei siitä muuten tule mitään, kun äiti haluaa kuitenkin ottaa kuvia. :D

Ja siitä päästäänkin luukun teemaan; hiukset!
Mä oon aina tykänny laittaa muiden hiuksia (omia en niinkään, koska mun hiukset ei ole tarpeeksi pitkät ja paksut niihin kampauksiin, joista itse tykkäisin, möh.) mutta ihan lapsesta asti oon muille tehny kampauksia ja yleensä kaikki on ollut niihin ihan tyytyväisiä!
En siis ilmeisesti ihan turhaan meinannut hakea parturikampaajapuolelle opiskelemaan, heh.

Tässä olisi muutama tutorial-video suht helppoihin ja ihaniin kampauksiin, jotka käyvät moniin eri tilanteisiin.
Videot ovat enkuksi, mutta kaikkea ei tarvitse välttämättä edes ymmärtää (eli jos olet huonompi enkussa, niin do not worry!), koska videoiden tyttö demonstroi kaiken todella hyvin ja selkeästi! :)

NO HEAT Holiday curls + Easy hairstyles!

Okei, mistä mä alottaisin? I love this video! Tässä sinulle opetetaan miten tehdä nätit kiharat ilman minkäänlaista rautaa tai muuta vastaavaa apuvälinettä. Hiuksien täytyy tosin olla hieman märät.
Varsinkin tuo sotkuinen nutturakampaus vei ihan täysin mun sydämen mukanaan, pitää vissiin vaan laittaa pidennykset päähän ja kokeilla.

Quick & Unique Back to School Hairstyles!

Tämä. video. on. mahtava. Rakastan noita kampauksia - aion itse niin kokeilla tuota rusetti-kampausta! <3 Se on niin valtavan söpö, en ehkä kestä. :D
Muutkin videolla esitetyt kampaukset ovat todella ihania, just sellasia sopivan rentoja, mutta kuitenkin omaperäisiä, joita ei ihan jokaisella näe!

Two Gorgeous Picture Day looks!

Ihastuin täysin noihin meikkeihin! Itse asiassa taisin tykästyä noihin meikki-tutoriaaleihin tässä videossa enemmän kuin itse kampauksiin, vaikka kampauksetkin on loistavia ja tuli opittua taas uusia niksejä. :D

Luukun toisena teemana on kynnet.
Samoin kuin hiukset, niin kynsillekin voi tehdä lähestulkoon mitä tahansa, kunhan vain alkaa tarkemmin miettimään.
Jotkut tykkää rakennekynsistä (minä en, en mitä luultavamminkaan osais elää niiden kanssa) ja toiset taas tyytyy ihan tavallisiin kynsilakkoihin. Kynsilakkojakin on monenlaisia ja mä ite rakastuin viime keväänä yhteen tiettyyn tyyliin, jolla lakata kynnet.
Nimittäin; "syrup nails."

Syrup nails - tyyli on ihan valtavan suosittu japanilaisten tyttöjen ja naisten keskuudessa, enkä kyllä ihmettele ollenkaan miksi, koska ne on oikeesti niin ihanan kauniit ja tyttömäiset/naiselliset - riippuen väristä.

Mun toinen pikkusisko ei ehkä ole mikään malliesimerkki mistään supernaisellisesta tytöstä, joka laittautuisi kaikenaikaa ja olisi aina maailman huolitelluin ja meikatuin - ei todellakaan. Mutta se on kiinnostunut kaikesta tämmösestä pienestä ja itse asiassa sen kautta mä näihin syrup nailseihin törmäsinkin!
Testattiin yhdessä näitä kesällä ja voi herranen aika mä tykkäsin. Syrup nailseja ei voi tehdä ihan millä kynsilakalla tahansa, koska jotkut on aivan liian kirkkaita ja paksuja, eikä eroa huomaa, vaikka kuinka yrittäisi niillä syrup nailseja tehdä.
Mun sisko tykkää tilata ulkomailta kaikkea kummallista ja häneltä siis löytyi myös oikeanlaista kynsilakkaa, joilla tehdä syrup nailsit.

Tutorial Syrup Nails 시럽네일[

Tässä on ihan loistava tutorial-video helpoista syrup nailseista! Kynnet näyttävät ihanilta ja muutenkin kerrassaan kauniilta ja tyttömäisiltä - eron huomaa heti, että kyseessä ei todellakaan ole tavallinen kynsilakka, jota olisi vain sudittu sinne tänne kynnen peitteeksi.

Videossa mainitut tuotteet;
- NAILTEK II Intensive Therapy
- Etude House Look at my nails SOR201
- MODI Syrup Topcoat

Jep, siinä taisikin olla kaikki tällä kertaa. Tässä on teille vinkkejä kauniisiin joulu-lookkeihin, toivottavasti jokaiselle oli edes jotain!
Jos ei muuten, niin olette ainakin vähän fiksumpia hius- ja kynsijuttujen suhteen :D

Mukavaa joulun odotusta!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty To Joulu 19, 2013 2:50 pm

Aww..

20-luukku..

Noi kiharat ( eka video ) mä haluun ne! nyt nyt nyt.. <3

TOI RUSETTI JUTTU!!! OOhhlaalaaa!!!!! Haluuaaan! ;_; Miks oon niin surkea tekee omille hiuksilleni mitää ;<<<

Ihanat noi meikit jotka ne tekee :> hiuksiin en kerinnyt juuri ite kiinnittää huomiota ollenkaan :DDD haha,, Meikkiäää..

Oi ei mikä kynsivideo! Mä niin haluan kokeilla Very Happy harmi että omaan tällä hetkellä geelit kynsissäni Very Happy daam!

Todella ihana luukku ja varmasti haluan kokeilla tulevaisuudessa jokaista kikkaa mitä videoilta löyty ;> kaunista <3

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty To Joulu 19, 2013 3:05 pm

EIIIII.. Nyt mä rupeen itkemään ;_; Lähetin tänne just samaan aikaan kun Maya laitto 20-kuunun ni ison tekstin aikasemmista luukuista ja kaikkea.. JA SE EI TULLUKKAA TÄNNE!! ;;;_____;;; Mä niiin itken!

Noh., Yritetään uudelleen..
Huh..

Siis Köh..

Itse olen ollut kaiketi ja toivottavasti tapeeksi ahkera kalenterin suhteen :> Rakastan lukea toisten kirjottamia tarinoita ylikaiken <3 Ne on vaan parhaita!

Ja sitten.. Olen pahoillani etten kerinnyt osallistua leipomiskisaan.. Sillä vasta tänään pääsin leipomaan ja siinä menikin sitten ruhtinaallisesti KOKO PÄIVÄ.. Huhhu.. Ja nyt sitte on kurkku karhee.. Iih.. :l
Pahoittelen sitä suuresti. ;_;

Maya ja Rixu olette täysin oikeutettuja sanomaan asiat kuten ne ovat Smile Olette tehneet kovasti työtä tämän eteen ja sen kyllä huomaa töidenne jäljestä <3 Olette todella kultaisia ja arvostan teitä suuresti vaivanne takia <3
Minuun teidän jokainen sananne uppoaa kuin nuolet ja koitan parhaani mukaan myös ottaa niistä opikseni, jottei toiste tarvitse sanoa. Very Happy Kiitos ~

Mitähän mä kirjotin Feeldogin ja Jongin luukusta.. Hmm.. Noh joudun nyt turvautumaan erilaiseen sanavaraston.

SIIIS JUMALAUTA! FEELDOG sä olet äijä! Sulla on rohkeutta, toisin kuin mulla ;_; Huh... En ikinä voisi tehä tolleen tai todellakin multa se sydän pettäisi alta seittemän sekunnin.. Teki tiukkaa jo pelkkä lukeminen Very Happy
Mutta niin ihana ja niin ihanan rohkea <3 Tollasta se varmaan on kun oikeesti iskee silmäsä johonki.. Very Happy

KISA!
Olen kateellinen kuinka jotkut osaavatkin leipoa kauniita esille laitettavia tuotteita, toisin kuin minä! :DDD HAhah.. Tänäänkin sain niin mojovat naurut omista sähläilyistä että oksat pois ja ojaan kiitos!
Destin ja Rixun taideteokset ovat naaammmm, herkun näköisiä.. ' Kuolaa '
Ja
Se tarina, minkä Rixu oli kirjoittanut... Niin ihana :> Ystävyys on parasta, etenkin jos se toimii kunnolla. (: Joulu & mokkapalat <3 nooooom! Tuokaa tännekkin, tytööööööt!!! Very Happy

Jaja.. Sitten 19-luukku..
En voi muuta sanoa kun että KEIKO! Sinä ihanainen etsivä paholainen <3
Ja se kuinka hänen tunnelma lyhistyy kun Topilla ei ollutkaan tarjota hänelle toimeksiantoa.. Ihana <3
Toivottavasti häntä vielä lykästää. Wink

NO NYT! Nyt sinä pahuksen teksti menet sinne foorumille pomppimaan tai suutun!!! T_T

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  redumu lähetetty Pe Joulu 20, 2013 10:49 am

Olen gomenne, kun en ole kommentoinut!

Mut tykkään tosi paljon teijän luukuista ja äää ; ___ ; Yleensä oon tosi huono lukee mitään ficcejä, mutta näitä oon lukenu ja olen tykännyt. Vielä huonompi oon kommentoimaan (kuten näkee, hehe).

Oisin voinu osallistuu tohon leipomiskilpailuun, mut mulla ei oo vaan ollut aikaa leipoa! Maanantaina pitäis tehä suklaakakku aatoks ku mennään mummon luo mut se tulee vähän myöhässä Sad Hienoja leivoksia oli ~

Sitten noihin videoihin. OON NIIN KATKERA TEILLE JOILLA ON PITKÄT JA PAKSUT GIRLY GIRL HIUKSET! t. almost ankanperseletin omistava c:::
Joo mulla siis on nykyään tosi lyhyet hiukset kun kyllästyin mun hamppu-macgyver lettiin nii oon katkera teille joilla on paksut ja pitkät hiukset, mutta kivoja videoita oli ; u ;
Kynsissä mulla on vähän sama juttu. Mun kynnet on aina ihan järyttävässä kunnossa, koska mulla on sellanen tosi huono tapa kuin kynsien pureskelu (ja tupakointi, hups). Et näihinkää mun ei kannata lähtee laittamaan minkäänlaista kynslakkaa :{

Mutta joo hyvää joulun odotusta kaikille ja FIGHTING!
redumu

Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty La Joulu 21, 2013 11:28 am

Taas on luukku aika ja Rixu on pahoillaan siitä että tämä tulee vähän myöhässä, kun on ollut kiireitä ja muutenkin heikossa hapessa. Huomenna lähtö porukoiden luokse ja KOHTA ON JOULUAATTO! Ketä alkaa jänskättää?? MINUA!! >D

21. luukku

Title: Baking with troublesome group
Genre: fluffy, funny
Characters: Zico, Kyung, Miku ja Feeldog

Zico, Kyung ja terroristi kaksikko, Miku ja Feeldog olivat kokoontuneet Zicon veljen, Taewoonin kämpille, joka puolestaan ei sillä hetkellä ollut kotona. Ehkä oli ihan hyvä vain ettei tiennyt mitä nelikko aikoi tehdä hänen keittiössään.
”Onks tää nyt varmasti ihan okei? Tai siis sun veljes aivan varmasti tappaa meidät, jos se näkee mitä me tehään”, Feeldog kysyi hivenen hermostuneena samalla kun silmäili pientä keittiötä. Miku ja Feeldog eivät ole kauheasti nähneet Taewoonia kuin muutaman kerran ja he jopa ehkä ihan vähän pelkäsivät tuota.
”Älkää olko tuollaisia jänishousuja. Leivotaan nopeasti, siivotaan jälkemme ja lähetään livohkaan. Ei Taewoon huomaa mitään”, Kyung sanoi huolettomasti ja väläytti itsevarman virneen nuoremmille samalla kun nosti kassit pöytätasolle. He olivat aikaisemmin pöllineet leivontatarvikkeita kokkikerhon tiloista.

~*~*~*~*~

Kyung kurkisti kokkikerhon tiloihin ja varmisti sen olevan oikeasti tyhjä. Ketään ei näkynyt ja hiljaisuus vallitsi siellä. Kohta poika kääntyi vilkaisemaan parasta ystäväänsä ja näytti tuolle peukkua viestittäen, että reitti oli selvä. Kohta kaksikko hiippailivat kokkikerhon tiloihin ja alkoivat kerätä mahdollisia tarvikkeita, joita he tulevat tarvitsemaan seuraavaan projektiaan varten. Miku ja Feeldog olivat jääneet ulkopuolelle vahtimaan ettei kukaan yllättäisi heitä.
Nopeasti olivat tunkeneet kasseihin tavaroita ja kävivät kaikki kaapit ja laatikot läpi ettei mitään jäisi matkasta. Välillä kuului pientä kilinää ja kolinaa, kun kiireissään lappasivat tavaroita kasseihin. Sitten kun he viimein olivat valmiita, Kyung ja Zico ottivat kassit kätösiinsä ja lähtivät luikkimaan pois paikalta vähin äänin. Heidän onnekseen kukaan ei nähnyt heidän pöllivän kokkikerhon tavaroita ja kyllä he palauttaisivat joskus ne tavarat sinne.

~*~*~*~*~

Kyung ja Zico alkoivat purkaa kasseja ja nuoremmat pojat katselivat vierestä naureskellen todella kummallisen näköisille välineille.
”Mikä hitto tää on!?”, Miku kysyi nauraen samalla kun otti käsiinsä lihanuijan.
”Se on varmasti sellainen jolla voi muussata jotain”, Kyung selitti hyvin itsevarmalla äänellä kuin hän tietäisi jotain, vaikka todellisuudessa hänellä ei ollut mitään hajua mikä tuo esine oli. Feeldog katsoi nuijaa naureskellen myös.
”Mä olen projekti päällikkö ja tinttaan teitä päähän, jos alatte lepsuilla”, vaaleahiuksinen Zico tokaisi virnistäen ilkikurisesti samalla kun otti tyhjät kassit ja heitti ne sivuun. Mikun kimakka nauru täytti pienen yksiön ja kohta kolme muutakin naureskelivat samalla kun heittivät kuivaa läppää keskenään.

Kaikkia varmasti ihmetyttää se miksi tämä nelikko aikoivat leipoa. Kyung oli päättänyt auttaa vähän Zicoa ja siinä samalla opettaa nuoremmalle kaksikolle. Nimittäin olihan jouluaatto lähestymässä kovaa vauhtia ja Kyung oli keksinyt mahtipontisen kuningasidean! Hyosung varmasti olisi aivan myyty Zicolle, kun blondi antaisi tyttöystävälleen leipomiaan leivonnaisia. Tässä samalla Miku ja Feeldog voisivat ottaa opikseen sitten kun joskus niilläkin olisi rakkauselämää. Muutenkin Kyung voisi siinä samalla pölliä muutaman leivonnaisen ja ojentaa niille kaikille naisille, joiden kanssa hän deittaili ahkerasti sillä hetkellä.
”Yoosh! Zico, kai sulla on se ohje vielä tallella?”, Kyung kysyi samalla kun kääntyi vaaleahiuksisen ystävänsä puoleen. Zico katsoi toista pitkän aikaa samalla kun kaivoi taskustaan paperin palan, jossa oli ohje miten piparkakkumuffineita valmistettiin. Siis kukaan ei voi vastustaa näitä ja Kyung oli kehunut muffinien olevan jumalten herkkuja, vaikka hän ei ole ikinä edes maistanut niitä. Hän oli saattanut väittää osaavansa leipoa myös, joka myös oli täyttä potaskaa. Leipominen ei voinut niin vaikeata olla, joten Kyung oli aivan varma siitä että tämä olisi helppo homma.

Se ei ollutkaan ihan niin helppo keissi kuin he olivat kuvitelleet. Ensinäkin heillä ei ollut mitään hajua mitä välineitä heidän kuuluisi käyttää. Sokerin ja munien vatkaus oli heille hyvin ongelmallinen homma, koska he eivät oikein tienneet miten se tehtiin. Tai siis että millä ne pitäisi sekoittaa vaahdoksi.
”Mä muistan nähneeni joskus että ne on vatkattu käsin”, Miku tokaisi mietteliäänä ja muut katsoivat silmät pyöreinä poikaa.
”Okei, sä vatkaat sen”, Zico sanoi ojentaessaan kulhoa missä munat ja sokerit oli mitattu aikaisemmin.
”Miks minä!?”, Miku rääkäisi samalla kun yritti perääntyä, mutta Kyung esti häntä.
”Sä selvästi hallitset sen homman, niin hoida homma”, hän selitti naureskellen samalla kun tuuppi Mikua Zicon luokse. Feeldog puolestaan nauroi parhaan ystävänsä kohtalolle, mutta hiljeni nopeasti, kun Kyung passitti toisen mittailemaan kuivia aineita johonkin astiaan. Keittiössä alkoi olla aikamoinen kaaos, kun jauhoja oli vahingossa lentänyt jonkun päälle. Miku alkoi valittaa sitä että hän alkoi tehdä kuolemaa sen vatkamisen takia. Seuraava ongelma olikin se, että mistä he tiesivät milloin seos oli vatkattu vaahdoksi. Kyung otti ohjakset käsiinsä ja kuvitteli tietävänsä, jonka seurauksena tahallaan kiusasi toista. Miku veteli viimeisiään, kun oli viimein saanut seoksen vatkattua vaahdoksi. Muut naureskelivat raukalle, jonka kättä poltteli pieni kipu ja tuo makoilikin sitten lattialla pitkän aikaa ja ei kauaa kestänyt, kun hän alkoi huutelemaan sitä, että hänellä oli tylsää.

Aikaa vierähti todella paljon ennen kuin he olivat jotenkin saaneet tehtyä taikinan valmiiksi ja keittiö myös näytti todella kaoottiselta. Taikina oli laitettu muffinivuokiin ehkä vähän jopa sottaisesti ja he olivat voiton puolella nyt. Poikien kasvoilla oli taikinaa, jauhoja ja jotain muutakin ylimääräistä törkyä. Etenkin nuorimmilla pojilla oli, mutta kyllä sitä löytyi Kyungin ja Zicon kasvoilta vähän. Muffinit tungettiin uuniin paistumaan ja sitten alkoi kuorrutuksen teko, joka oli kyllä yhtä tapahtumarikasta kuin itse taikinan tekeminen. Kyung kailotti kovaan ääneen, että leipominen osasi olla todella raskasta hommaa, että tämä pitäisi luokitella urheiluksi jopa. Feeldog ja Miku olivat aivan samaa mieltä ja Zico tappeli kuorrutuksen kanssa, eli vatkasi kuorrutteen tasaiseksi tahnaksi. Sitten totta kai melikon oli aivan pakko maistaa kuorrutetta, kuten he olivat maistelleet taikinaa oikein kunnolla. Täytyy olla varma siitä että se oli varmasti hyvää! Sitten kun jokaisen mielestä se oli täydellistä, niin sitten jo piti ottaa muffinit pois uunista. Ensiksi totta kai jokainen ehti unelmoida siitä hetkellisestä lepotauosta ja olivat ehtineet unohtaa muffinit, jotka paistuivat uunissa. Kumminkin Feeldogin muistaessa uunin asukit ulvaisi epämääräisesti ja osoitti uunia, jonka seurauksena sitten Zico ampaisi uunin luokse ja yritti nostaa muffinit pois uunista nopeasti. Siinä samassa hän onnisti polttamaan kätensä, jonka seurauksena pieni ja lievä palovamma tuli pojan käsivarrelle. Zico oli hetken aikaa poissa pelistä ja kylmän veden alla piti kättään, kun taas kolme muuta keskittyivät muffineihin.
”Hei, noita pitää tökkiä sillein hienosti jollain tikulla, niin sitten tietää varmasti että ne on kypsiä”, Miku kohta selitti ja tämän seurauksena sitten Kyung etsi jotain millä voisi tökkästä niitä. Kohta löytyikin täydellinen väline siihen hommaan. Nimittäin Kyung oli löytänyt tehosekoittimen toisen vatkaimen ja veikeä virne kasvoillaan tökkäsi sen yhteen muffiniin, jonka seurauksena siihen jäi aikamoinen reikä.
”Siihen ei jäänyt yhtään taikinaa, joten se on valmis!”, Kyung sanoi sitten ylpeänä, kun taas nelikon nuorimmaiset katsoivat pitkän aikaa muffinia, jonka keskellä oli aikamoinen reikä.
”Toi on sitten sun muffini”, Feeldog sanoi ja Miku nyökkäsi ollessaan samaa mieltä ystävänsä kanssa. Kyung vilkaisi kahta vuorotellen.
”Väitättekö te sitä että tuossa on jotain vikaa? HÄ?”, hän kysyi kaksikolta, jotka tirskahtivat nauruun.

Taewoon oli tullut kotiinsa ja oli jo rappukäytävässä haistanut outoa tuoksua, joka selvästi tuli hänen asunnostaan. Vaaleahiuksinen mies oli avannut ulko-oven ja astunut pieneen yksiöönsä ja samantien huomannut nelikon, joka oli juuri siivoamassa hänen keittiötään ja asunnon oli vallannut muffinien tuoksu. Se ei ollut ongelma, vaan se että pennut kehtasivat leipoa HÄNEN KEITTIÖSSÄ. Naama peruslukemilla Taewoon seisoi paikoillaan samalla kun katsoi nelikon touhuja. Miku oli ensimmäinen, joka huomasi Zicon isoveljen ja jäätyi paikoilleen samantien. Feeldog oli seuraava, joka ihmetteli ensiksi mikä Mikulle tuli ja sitten huomasi Taewoonin ja jäätyi myös. Rastahiuksinen kumminkin veti Zicon paidasta nopeasti saadakseen tuon huomion itseensä ja viittoi Taewoonin suuntaan.
”Kato kuka tuli takasin!”, Kyung huudahti huolettomasti ja nosti kätensä tervehdykseksi miehelle. Toisin kuin nuoremmat pojat, Zico ja Kyung olivat aivan rentoina siinä. Terroristi kaksikko yrittivät hivuttautua taka-alalle huomaamattomasti.
”Tuu maistamaan meidän upeita muffineita”, Kyung sanoi viittoi hidän muffineihin, joista loppujen lopuksi oli tullut ihan asiallisen näköisiä. Ainakin jotenkin. Eivät ne nyt loppujen lopuksi niin katastrofaasia olleet kuin moni olisi kuvitellut niistä tulevan. Etenkin kun se itse leivonta oli ollut niin koomista.
”Ette sitten kerro kellekään että ootte leiponut ne mun keittiössä”, Taewoon vain sanoi astetta viileämmin kuin oli tarkoitus ja sitten päätti keskittyä omiin juttuihinsa, jättäen nuoremmat osapuolet omaan arvoonsa nyt hetkiseksi.
Tässä vaiheessa Miku ja Feeldog olivat melkein pääsemässä ulko-ovelle, ajatellen sitä että he ovat pelastautuneet, he selviäisivät hengissä.
”Mihin te kuvittelette menevänne?”, Zicon kysyi kovaan ääneen, jonka seurauksena pojat pysähtyivät kuin seinään.
”Tuli just mieleen, että..”, Feeldog aloitti hymyillen hivenen vaivalloisesti samalla kun hänen päänsä raksutti täyttä vauhtia keksiäkseen jonkun todella hyvän teko syyn.
”Meidän pitää opiskella! Me ollaan kunnon kansalaisia ja mallioppilaita, joten me mennään! Heippa!”, Miku selitti nopeasti ja hän ei oikein miettimällä miettinyt tekosyytä, vaan möläytti sen mitä ekana mieleen tuli. Feeldog nyökytteli päätään hyvin voimakkaasti yrittäen vakuuttaa vanhemmat pojat. Kyungin ja Zicon ilmeet venähtivät ja katsoivat pitkän aikaa Mikua ja Feeldogia, jotka joutuivat tekemään töitä sen eteen että pystyisivät pitämään pokkansa.
”Tekö muka mallioppilaita!? Hahahahaa! Voi hemmetti teidän kanssa”, Kyung oli eka joka purskahti nauruun ja joutui ottamaan Zicosta vähän tukea, kun nauratti niin paljon. Vaaleahiuksinen myös nauroi siinä ja heidän naurulleen ei näkynyt loppua. Nimittäin sellaisen vitsin olivat heittäneet että oksat pois.
”Just joo, takasin siitä siivoomaan”, Zico sanoi yhtäkkiä vakavoituen ja muistutti pelottavan paljon veljeään, Taewoonia.

~*~*~*~

Jos olet kyllästynyt tavallisiin piparkakkuihin, mutta pidät niiden mausta ja tuoksusta, tässä on toinen vaihtoehto piparkakuille!

Piparkakkumuffinit

½ dl juoksevaa margariinia
5 dl vehnäjauhoja
2 munaa
2 dl sokeria
1 ½ dl kermaviiliä, jogurttia (tai maitoa)
(1 dl puolukkahilloa)
2 tl inkivääriä
3 tl neilikkaa
3 tl kanelia
1 tl ruokasoodaa

Kuorrutus

50 g Philadelphia-juustoa
1 dl tomusokeria
2 tl hienoksi raastettua sitruunan kuorta

Voit kääntää uunin valmiiksi lämpiämään 225 C asteeseen. Vatkaa munat sekä sokeri vaahdoksi, vaahdon ei tarvitse olla niin kovaa, että pysyy väärinpäin kulhossa mutta selkeästi vaahtoa kuitenkin. Sekoita kermaviili/jogurtti (miulla ei ollut kumpaakaan ja totesin maidon olevan aivan yhtä hyvä korvike) sekä margariini (ja puolukkahillo, jos sitä käytät, itse en käyttänyt kun en siitä välitä) varovaisesti munasokerivaahdon sekaan.

Sekoita eri kulhossa vehnäjauhot, mausteet sekä ruokasooda. Lisää kuivat aineet varovaisesti kääntäen muun taikinan sekaan, tässä voi kyllä myös käyttää sähkövatkainta jos ranne tai muu käsi ei kestä, kannattaa vain varoa kuivien aineiden pöllähtämistä. Kun taikina on hyvin sekaisin, eikä jauhomöykkyjä ole, niin levitä muffinivuoat pellille. Jos käytät paperisia, niin niitä ei tarvitse voidella, mutta metalliset kannattaa voidella ja mahdollisesti korppujauhottaa myös. Teflonista tosin irtoaa suht helposti ellei jaksa voidella.

Annostele vuoat puolilleen taikinaa, sillä tämä nousi ainakin minulla melko paljon uunissa! Ellei sinulla ole vielä uunia päällä, niin pistä se viimeistään siinä vaiheessa, kun taikina on annostelua vaille valmis. Paista noin 15-20 minuuttia, mutta muista tarkkailla silti jos uunisi on todella tehokas. Ellet ole varma kypsyydestä, kannattaa kokeilla hammastikulla jääkö taikinaa tikkuun, ellei jää, niin ne ovat valmiita.

Halutessasi voit vielä tehdä kuorrutteen jäähtyneiden muffinien päälle. Vatkaa Philadelphia-juusto, tomusokeri sekä sitruunankuoret tasaiseksi tahnaksi ja levitä jäähtyneiden muffinien päälle. Näistä tulee muuten aika rapsakoita, ainakin omalla, noin vartin paistoajalla.

Voíla!

~*~*~*~*~

Sakurako Highin Jouluradio

Miyavi: ”HYVÄÄÄ HUOMENTAAAAAAARRRGGGHHH!!!! Kävin tuossa aikaisemmin pienellä happihyppelyllä ja mikä aamu! Kaikki vain ylös, ulos ja KOULUUN!”
Seungho: ”Älä räyhää heti aamusta! Ja jos en olisi herättänyt sinua, niin olisit aivan varmasti nukkunut puolille päivin”

Miyavi: ”Tsk, tsk. Minä olen aina ajoissa ja sitä paitsi tämä on unelmaa, koska ei tarvitse astua ovesta ulos, kun ollaan täällä meidän rakkauden kopperossamme valmiiksi~”
Seungho: ”Älä aloita heti aamusta tätä.. Hei! Menehän omalle puolellesi siitä. Äh! Miyavi, ihan oikeasti! Sinulla oli tärkeää kerrottavaa!”

Miyavi: ”Ah! Olet oikeassa. Siis nyt on taas se aika vuodesta, kun järjestään ”X of a year 2013” - gaala! WOHOHOHOHOOOOO!!!!! Kaikkia varmasti jänskättää se, että kuka vie voiton missäkin kategoriassa ja totta kai 'Vuoden Opettaja' tittelin vie MIYAVI-SAMAA!!”
Seungho: ”Sinä olet ihan sekaisin..”

Miyavi: ”Ja totta kai vuoden pari on Miyngho! Tule tänne rakkaani~ Minulla on jo vieroitusoireita huulistasi”
Seungho: ”K-kuulehan nyt! Minä en tähän ryhdy, joten pysy omalla puolellasi! Älä koske muh-mph!”

Miyavi: ”Jaa nyt kuunnellaan jouluista musiikkia ja kannattaa tsekata facebook sivuamme, koska sinne voi ilmestyä pieni yllätys kaikille ihanille faneillemme~”
Seungho: ”Voisitko lopettaa jo tämän!?”

(Siinä samassa Miyavi otti heistä taas jälleen kerran kuvan ja seuraavan kappaleen aikana jouluradion facebook sivulle ilmestyi kuva heistä)
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Su Joulu 22, 2013 12:14 am

Woo, hyvä luukku taas :) Hauska! :D

Jouluun pari päivää! Kuumeisesti eilen paketoin viimeiset lahjat ja tein joulukortit (ajoissa olen taas!), mut nyt on viimein valmista :D Vielä kun leipaisee tallin omistajille menevät piparit niin ei tartte stressata ennää mittään!

Vierailija
Vierailija

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Su Joulu 22, 2013 1:42 am

Jouluradiooo~ Ihania nuo Miyavi ja Seungho. ♥ Voi että! Tässähän melkein haluaisi mennä katsomaan tuota fb-sivua, jos sellainen vain olisi oikeasti. :D Sori, en ole oikein ehtinyt luukkuja lueskella kun on ollut kamalaa kiirettä vähän kaiken kanssa; BG-itsenäistä ja muuta joulupakettien paketointia. Mutta onneksi nyt on loma, ehtiin vähän paremmin.
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 22, 2013 3:06 am

Eilen en ehtinyt muuta tehdä kuin tunkaista luukun nopiasti, joten nyt ehdin vähän kommentoida teidän kommentteihinne :DD

Redumu, kiitos kommentistasi<3 :) Hyvin kommentoit ja ei tähän tarvitse mitään sen ihmeellisempiä kirjoitella, pelkkä kiitos kelpaa myös :D

Elppi, No niin! Just just sait kaiken tehtyä~ Itsellä on ollut niin kova kiire, että pari joululahjaa on vielä kesken ja saa nähdä ehdinkö ennen jouluaattoa tehdä valmiiksi :) Jotenkin tämä joulukalenteri on vienyt sen verran aikaa, että tänä vuonna en ole ehtinyt keskittyä joululahjoihin niin paljoa XD

Parkkis, ELÄ MUUTA SANO! Itse haluaisin myös nähdä tuon sivun! XD Lol. Itsekin olen aina naureskellut itsekseni, kun olen kirjoittanut jouluradiota ja olen itseasiassa aika ylpeä siitä :D
Yritä ehtiä rentoutua lomalla myös<3 :)

Kaikille muille iso kiitos kommenteista<3 En muista enää mitä kaikkea kukakin on kommentoinut, mutta Rixu kiittää ja kumartaa. Yritetään saada tää joulukalenteri kunnialla valmiiksi, kun ei ole enää montaa luukkua :'DD
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 22, 2013 9:43 am

Ah meidän kokkikolmoset ollu vauhdissa <3 Kiitokset tosiaan kaikille ihanista kommenteista! Vielä loppurutistus, niin sitten tän vuoden kalenteri alkais olla kasassa :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 22, 2013 9:53 am

Heti alkuun joudun pahoittelemaan; itselläni on ollut ihan jumalaton kiire tässä viimepäivät - ihmettelen edelleen, että miten hitossa Rixu sai kaiken kiireen keskellä väännettyä tuon edellisen luukun, sillä mä ite oikeesti hukun hommiin ja kiireisiin ja siitä syystä mun tämän päiväinen luukku ei valitettavasti valmistunut (enkä sitä ehdi nyt illallakaan loppuun kirjoitella, kun koneella en oikeen muuten kerkee olemaan, mitä nyt välillä puhelimella käyn tsekkailemassa tilannetta.)

Mutta no worries, ette te ilman luukkua suinkaan jää! Onneksi mulla oli back-up plan ja Destie ryntäsi pelastavan enkelin lailla hätiin!
Tämän päiväinen luukku on siis kokonaan Destien käsialaa, jonka mä vain tulin teille postaamaan. :)

22. luukku

Title: Christmas time, so spin the bottle already!
Author: Destie
Rating: k-7
Genre: Humor
Characters: Maki, Gina, Hyosung, Satsuki, Rosie ja Prince

*~*~*

Oli jo yö ja joululaulut soivat hiljalleen radiosta samaan aikaan kun glögin ja piparin tuoksu valtasivat makuuhuoneen, joka oli juuri sillä hetkellä täynnä pyjamapukuisia tyttöjä, jotka kenties olivat glögin kanssa juoneet hiukan vettä väkevämpää.  Kikattelevat tytöt olivat istuutuneet piiriin ja keskellä heitä oli lasipullo, joka osoitti juuri sillä hetkellä vaaleatukkaiseen suomalaiseen tyttöön.

"Ah, Rosie! Totuus vai tehtävä?" Kysyi Satsuki, joka istui Rosien oikealle puolella ja oli juuri äskettäin sitä pulloa pyörittänyt. Tytöistä tummin katsoi vaaleahipiäistä suomalaista, kun Rosie huokaisi dramaattisesti syvään kertoen valitsevansa tehtävän. Häntä kyllä hiukan epäilytti, koska paikalla oleva Maki oli keksinyt siihen mennessä kaikki tehtävät ja totuudet - ja arvata saattoi - ne eivät olleet helpoimmasta päästä.

"Vau, sä oot kyllä nyt aika rohkee", kehui paikalla oleva oranssitukkainen Hyosung, joka oli edellisellä kierroksella joutunut soittamaan Zicolle ja naama punaisena lukemaan Makin kirjoittaman lappusen kyseiselle nuorelle miehelle ja se lappu oli ollut sen verran hävytön, että hän ei ollut varma miten pystyisi enää punastelematta katsomaan Zicoa silmiin. Hän niin saisi kuulla tästä huomenna.

"Maki, Rosie valitsi tehtävän", aloitti valkoiseen vaaleanvihreä palloiseen yöpukuun somistautunut Gina, joka jatkoi saman tien: "joten mitä hänen täytyy tehdä?" Gina näperteli samalla pitkiä hiuksiaan, kun käänsi kysyvän katseensa tuohon illan emäntään - jonka makuuhuoneeseen nuo tytöt olivat myös sillä hetkellä ahtautuneet. Häntä myös samalla hiukan meinasi naurattaa, kun hän muisti mitä oli joutunut itse äskettäin tekemään paikalla olevan Satsukin kanssa. Voisi kai vihjaista, että alusvaatteet ja ulkona juokseminen talvisaikaan ei ollut kauhean lämmittävä yhdistelmä. No, ainakin hänellä olisi hiukan erikoinen tarina kerrottava tulevaisuudessa.

Maki, joka sillä hetkellä oli keskittynyt lähettämään tekstiviestejä tyttöystävälleen, nosti katseensa puhelimestaan ja räpytteli hetken aikaa suuria silmiään. Tehtävä? Rosielle? Hän jatkoi silmiensä räpyttelyä, kunnes virne levisi tytön kasvoille.
Hän kääntyi taas puhelimensa puoleen, näpräili sitä hetken aikaa, kunnes työnsi puhelimensa lähemmäksi toisen kasvoja.
”Heti kun joku vastaa, ala laulaa jotain joululaulua”, Maki käski ja Rosie veti syvään henkeä. Mitä ihmettä hän laulaisi? Muut paikalla olevat tytöt kerääntyivät lähemmäksi kuullakseen paremmin mitä tulisi tapahtumaan. Kaikkien onneksi puhelin oli kaiuttimella, joten heillä kaikilla oli mahdollisuus kuulla mitä tulisi tapahtumaan myös puhelimen toisesta päästä.

Hetki kului ja Rosie ehti jo huokaista helpotuksesta ja toivoa, että se jokin ei vastaisi, kunnes kuului vastauksen ääni langan toisesta päästä: ”Haloo?”

Rosie räpytteli silmiään ja kuin apteekin hyllyltä alkoi laulaa ensimmäistä laulua joka hänelle sattui tulemaan mieleen:

”He sees you when you're sleeping
and he knows when you're awake.
He knows if you've been bad or good,
so be good for goodness sake!

You better watch out.
You better not cry.
You better not pout.
I'm telling you why:
’cause Santa Claus is coming to town!”

Lopulta Rosie sulki suunsa ja pidätteli hengitystään – kaikki muut tytöt tekivät samoin. Ainoastaan Makilla oli tietäväinen hymy huulillaan. Hetken aikaa luurin toisessa päässä oli hiljaista, kunnes lopulta selvisi kuka siellä toisessa päässä puhelinta oli.

”Mitä helvettiä?! Kuka saatana siellä oikein on? Tiedätkö kuinka paljon kello on! Minkälainen vähä-älyinen.. niin mitä Kurt? Katsoinko kuka soitti? No tottakai minä..”
Hetken hiljaisuus.
”Saatana Maki! Mä niin tapan sut huomenna kun nähdään!” Prince huusi puhelimen toisessa päässä ja jatkoi meuhkaamista huomaamatta, että Maki oli lyönyt jo ystävälleen luurin korvaan.

Hetken oli hiljaista tyttöjen keskuudessa, kunnes kaikki repesivät nauruun.

”Ahahahahhaa! Hyvä juttu Rosie! Ja vielä tuo laulu Princelle”, Satsuki nauroi ja muut tytöt kikattelivat mukana. Myös mukana naurava Maki heitti kätensä Rosien hartioille ja taputti tätä selkään: ”En olisi itse pystynyt parempaan. Tämän paremmin joulun alkua ei voisi juhliakaan.”

*~*~*

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 22, 2013 12:23 pm

Jos totta puhutaan niin en itsekääm tiedä miten onnistuin saada sen valmiiksi ja sen kyllä huomaa tuosta sisällöstä XD
Naws, itsellä on myös nämä päivät aika täyteen puukattu, mutta kyllä tää tästä~<3 :3

Aivan ihanan luukun Destie on väkertänyt! Tytöillä mennyt lujaa ja meinasin kuolla nauruun XD <3
(olen kännyllä nyt, joten elkää ihmetelkö jos typoja löytyy)
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  plane lähetetty Su Joulu 22, 2013 1:44 pm

Awws meinasin revetä ihan totaalisesti xD
Onneksi oon virnuillut viestitellessäni niin paljon viime päivinä että pistin tämänkin saman syyn piikkiin :D
Mutta kun Prince vaan olisi tiennyt kuka siellä oikeasti lauloi xE

Mutta ihania luukkuja ollut ja itseäni ihan kaikesta kiireestä huolimatta harmittaa että en oo ehtinyt niin säännöllisesti lukea tai kommata kalenteria. Ens kesänä meikä sitten aktivoituu taas oikeen kunnolla :3
plane

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 22, 2013 2:04 pm

Toiseksi viimeinen luukku! Jumaleissön sentään, tämä on kyllä mennyt pelottavan nopeasti! Jotenkin ollaan Mayan kanssa selvitty hengissä tästä! :DD Viimeiset ponnistelut vielä ja sitten ollaan selvitty! WOHOOO! XD
Tässä on kumminkin 23. luukku, olkaa hyvä!<3 :) Toivottavasti tykkäätte~

23. luukku

Title: Let me show you the beauty of this world
Genre: fluffy, friendship
Characters: Kiyoharu & Yui

24. joulukuuta 1993

Pienen Yuin suu oli pienesti raollaan samalla kun hän katseli kaikkia niitä valoja, jotka loistivat niin kirkkaina ja tummat silmät loistivat kirkkaina. Se mitä hän näki oli jotain sellaista, mitä tyttö ei ole ikinä nähnyt. Yleensä niin sisäänpäinsuuntautunut lapsi oli nyt aivan ihmeissään kaikesta mitä hän näki. Kiyoharu katsoi lasta, joka pysytteli hänen lähellään ja ei voinut olla hymyilemättä pienesti nähdessään sitä ihmettelevää katsetta lapsessa.
Vanhempi poika oli vienyt tytön eräälle aukiolle, missä joka joulu olisi hienot jouluvalaistukset ja aukion keskellä oli suuri joulukuusi, jossa valot vaihtoivat väriä ja valaisivat jouluisen yön. Taustalla soi iloista joulumusiikkia.

Lähellä oli pieniä putiikkeja ja toreja, joiden luona oli lämpimästi pukeutuneita ihmisiä. Muita ihmisiä ei ollut paljoa, mutta heitä oli muutamia siellä, mutta Yuin huomio ei pysynyt heissä, vaan niissä kaikissa valoissa, jotka näyttivät samalta kuin taivaalla tuikkivat tähdet. Se oli niin kaunista ja tyttö katseli niitä silmät laajentuneina ihmetyksestä. Ihan kuin hän olisi tullut satumaailmaan. Yui ei sanonut mitään, mutta Kiyoharu näki tytöstä sen, että hän piti siitä. Ei voinut olla hymyilemättä katsellessaan Yuita, joka suu raollaan katseli ympäristöä, jota koristivat hienot jouluvalot ja koristeet.
Kiyoharulle itselle se ei ollut sen ihmeellisempi, mutta hän oli halunnut tuoda Yuin tänne. Tyttö ei ole paljon puhunut ja hänen sosiaaliset taidot olivat huonot, joten viime kuukausina Kiyoharu oli yrittänyt opettaa tytölle erilaisia asioita. Nimittäin Yuin tietämys kaikesta oli todella vähäinen. Nyt hän halusi näyttää tämän tytölle, opettaa hänelle mitä joulu oli.

”Tule, käydään katsomassa lähempää, Yui-chan”, Kiyoharu sanoi lempeästi lapselle katsoen tyttöä, joka siirsi katseensa häneen. Yui katsoi silmät loistaen vanhempaa nuorukaista innoissaan. Tytön kasvoilla näkyi se suuri ihmetys, mutta hänen silmistä loisti se innostus tätä uutta juttua kohtaan. Yui ei ole ollut kuin muut lapset, jotka leikkivät leluillaan innoissaan ja pitivät aikamoista ääntä. Nauroivat ilosta ja kyselivät kaikkea vanhemmilta. Yui ei kysellyt, vaan pysyi hiljaisena ja katseli ympärilleen kuin yrittäen itse keksiä vastauksen kaikkeen ihmetykseen. Tyttö teki kaiken hiljaa. Hän ei kiukutellut tai edes itkenyt.
Yui otti Kiyoharun kädestä kiinni samalla kun seurasi vanhempaa poikaa katsellen joulukuusta. Tyttö oli aivan haltioissaan siitä kaikesta ja mukavan lämmin tunne valtasi hänet. Ei ole ikinä kokenut mitään tällaista. Mikä tämä oikein oli? Miksi siellä oli tällaisia valoja? Miksi täällä soi tällainen musiikki?
Niin paljon kysymyksiä pulpahti pienen tytön mieleen ja uteliaisuus valtasi hänet.

Kiyoharu osti heille takeaway-mukiin kuumaa kaakaota ja palasi Yuin luokse, joka istui penkillä katsellen joulukuusta. Kohta tytön katse siirtyi häneen ja Kiyoharu ojensi nuoremmalle mukin, jota Yui katsoi hetken aikaa hiljaisena ennen kuin otti sen käsiinsä tuntien lapasten läpi sen lämmön, joka huokui pahvisesta mukista. Tyttö katsoi mukia ja kurkisti sen sisälle tuntien lämpivän höyryn kasvoillaan ja haistoi kaakaon tuoksun nenässään.
”Juo varovasti. Se on kuumaa”, Kiyoharu sanoi Yuille rauhallisella äänellä samalla kun istui tytön vieressä penkillä, joka nosti katseensa häneen katsoen tuota tummilla silmillään kysyen. Poika nosti mukin reunan huulilleen ja puhalsi hiljaa mukiin, jonka jälkeen varovasti joi kulauksen kaakaota kuin näyttääkseen nuoremmalle miten juotiin.
Yui katsoi miten Kiyoharu teki ja sitten teki samoin puhaltaen mukiinsa myös ja tunsi kuinka lämpöhöyrysi hänen kasvoilleen. Tuoksu oli todella hyvä ja yritti juoda varovaisesti, mutta säpsähti voimakkaasti säikähäten tuntiessaan kuinka kuumaa se oli. Muki melkein tippui hänen pienistä käsistä, mutta Kiyoharu oli ollut varuillaan, jonka takia tytön muki ei pudonnut maahan. Poika ei voinut olla nauramatta, jonka takia sai tytöltä hämmentyneen katseen. Kohta kumminkin tyttö itsekin alkoi nauramaan hiljaa, vaikkakin ei tiennyt miksi hän nauroi. Kumminkin oli sillä hetkellä onnellinen. Se kaikki oli niin ihmeellistä, kaunista ja uutta.

~*~*~*~

24. joulukuuta 2013

Yui istui penkillä haltioituneena ihastellessaan kuinka jouluvalot loistivat kirkkaina ja kuunteli kuinka joulumusiikki soi taustalla. Toriaukio oli koristeltu joulun teeman mukaan ja siellä liikkui muutamia pareja viettäen jouluaattoa yhdessä. Lumihiutaleita leijaili ilmassa kun lunta tuprutti taivaalta. Yui ei voinut olla hymyilemättä ja tunsi kuinka pieni pakkanen puri häntä poskista. Naisen koko olemus huokui innostusta tästä hetkestä.

Kiyoharu kantoi kahta mukia kädessään, jotka oli käynyt hakemassa läheisestä kahvilasta ja asteli Yuin luokse katsoen naista, joka jaksoi innostua tästä heidän pienestä perinteestä jälleen kerran. Siitä oli jo 20 vuotta, kun hän oli ensimmäisen kerran vienyt Yuin katsomaan jouluvaloja ja siitä oli tullut heille perinne, että joka joulu he menisivät ulos katselemaan jouluvaloja ja juomaan kaakaota. Joka ikinen vuosi Yui oli ollut innoissaan siitä omalla tavallaan. Nainen ei mitenkään hyppinyt innoissaan ja päästänyt ilon kiljahduksia, vaan hänen silmät loistivat melkein samalla lailla kuin jouluvalot, jotka loistivat kirkkaina ja jotkut vaihtoivat väriään.
Yui kuuli Kiyoharun askeleet ja käänsi katseensa mieheen pieni hymy huulillaan ja toisen ojentaessa lämmintä mukia hänelleen, otti mukin käsiinsä ja katseli sitä pienen hymyn pysyen hänen huulilla.
”Sinä se jaksat innostua tästä vieläkin”, Kiyoharu totesi huvittuneella äänensävyllä samalla kun istahti naisen vierelle ja katsoi Yuita huvittunut pilke silmissään.
Yui nyökkäsi päätään samalla kun katseli kaakaota ja henkäisi syvään henkeä nauttien kaakaon makeasta tuoksusta. Hän ei voinut olla innostumatta tästä hetkestä, koska tämä oli ollut aina hänen lempipäivänsä. He istuisivat ulkona pari tuntia juoden kaakaota ja katselisivat jouluvaloja. Sitä Yui oli aina odottanut, jopa nykypäivänä hän odotti tätä hetkeä. Aina hänelle tuli sellainen ihanan lämmin tunne, jonka oli tuntenut silloin, kun ensimmäisen kerran Kiyoharu oli vienyt hänet ulos silloin 20 vuotta sitten.
”Mmh”, Yui mumisi hiljaa samalla kun nyökkäsi päätään ja nosti mukin lähemmäs kasvojaan ja puhalsi mukiin hellästi. Kohta nosti mukin reunan huulilleen varovaisesti juoden kaakaota. Se oli kuumaa, mutta nyt nainen ei säpsähtänyt voimakkaasti säikähdyksestä vaikka kaakao poltti hänen kieltään vähän.

Kiyoharu katsoi hetken aikaa Yuita, joka yritti juoda kuumaa kaakaota ja pystyi muistamaan todella hyvin sen, kun toinen oli ensimmäistä kertaa juonut kaakaota. Hän ei innostunut tästä samalla lailla kuin Yui, mutta hän nautti tästä heidän pienestä perinteestä. Siitä kuinka he istuisivat ulkona jonkin aikaa ja sitten palaisivat kotiin myöhemmin.
Ulkopuolisen silmissä he saattoivat näyttää söpöltä parilta, jotka viettivät joulua kahdestaan, vaikkakin todellisuudessa he eivät olleet mikään pari. Heillä ei ollut mitään romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Hiljaisina kaksikko istui penkillä vierekkäin ja joivat kuumaa kaakaota unohtaen kaiken muun ja nauttivat siitä näkymästä ja toistensa seurasta. Heidän ei tarvinnut puhua mitään toisilleen, koska aina ei tarvittu sanoja, vaan heille kelpasi se, että olivat toistensa seurassa. Se oli heidän joulunsa, joka ei ehkä loppujen lopuksi ollut kovinkaan hääppöinen, mutta Yui piti siitä todella paljon.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 22, 2013 2:10 pm

YHYYYYYYY NIIN SÖPÖÄ, MÄ EN KESTÄ! <3 Sun piti säästellä tätä parhautta viimeseen asti :D Voih ei, Kiyoharu ja Yui on niin ihaniaaaa <3

AATELKAA NYT HERRANEN AIKA, HUOMENNA ON JOULUAATTO! tai siis ylihuomenna, koska huominen on vasta sit kun on nukuttu ja silleen..... MUTTA KUITENKIN.

ps. Kuopiossa sataa vettä.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 22, 2013 3:03 pm

Viimeinkin sain tämän julkaista! Ette arvaakaan miten olen odottanut tätä hetkeä! XD He ovat niin ihania ettei sillä ole mitään rajaa<3

TOSI VAIKEA USKOA ETTÄ JOULUAATTO ON NIIN LÄHELLÄ! Yleensä sitä on niin vaikea malttaa odottaa, mutta tänä vuonna tämä aika on emnnyt niin nopeasti, ettei ole oikeastaan ollenkaan ehtinyt jännittää, joka saa haaveilemaan siitä mukavasta jännityksen tunteessa vatsassa ja sitä kuinka pystyi nauttimaan siitä joulun odotuksesta :D
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ma Joulu 23, 2013 12:43 am

Jee, ihana luukku <3 Tuli tooooosi hyvä mieli tästä! <3 Avaudun nyt että ootte kaikki ihania!

Mäkään en meinaa uskoo et huomenna on JOULUAATTO. Tuntuu taas siltä et äsken oli lokakuu ja syysloma. Mitä hittoa oikeesti? :D Miks joulu tulee niin kauheen äkkiä! Ei ehi ollenkaan fiilistellä kun vasta eilen pääs semmoseen joulufiilikseen! No tänään vähän vielä piparien koristelua ja VIIMESET joululahjat ostamaan! Onneks oon ajoissa kaikkien miljoonan muun kuopiolaisen kanssa tuolla keskustassa! ":)"

Käykää kattoon [url=http://yksinaisiabanaaneja.blogspot.fi/2013/12/parasta-joulussa.html]Elpin suosikki joulujutut[/url] tän luukun perään! UNOHTU MAINITA TÄÄ FOORUMIN JOULUKALENTERI KUN TUIJOTIN TUOTA MUN BLOGILISTAA TUOTA TEHDESSÄ (ja olin varma et unohin jotain!)

Vierailija
Vierailija

Viesti  sienis lähetetty Ma Joulu 23, 2013 1:29 am

VOI KUULKAA miten mun tekis mieli ryömiä johonkin koloon ja kuolla sinne, oon ollu niin hävettävän huono tässä kommentoimisessa. ; - ; mut hei huomenna on jouluaatto (MITEN) ja agghh oli nyt viimeistään tässä vaiheessa pakko ryhdistäytyä ! mutta oikeesti hei oon tosi pahoillani, mä tajuan kyllä miten kovasti ootte puurtanu tän kalenterin parissa, iso kiitos siitä !

aaahhh ihana luukku, ehdottomasti yksi suosikeistani ! ; u ; *squeals* en malttais yhtään odottaa huomisen luukkua <3 (also, pahoittelut näin lyhyestä kommentista, mulla on täällä vaikka mitä tehtävää vielä huomista varten ja kirjotin tän nyt kiireessä puhelimella... D:)
sienis

Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: