Joulukalenteri 2013

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Joulukalenteri 2013

Viesti  Maya lähetetty Pe Marras 29, 2013 9:35 am

Joulukalenteri 2013

Taas on se aika vuodesta, että on aika haalia kaikki mahdolliset suklaa- ja kuvakalenterit hyppysiin ja laskea päiviä jouluaattoon, ja niin tehdään tänä vuonna myös Seven Daysissä kera meidän oman joulukalenterin!
Ja koska viime vuoden joulukalenteri oli suoraan sanottuna pienoinen fiasko, kun sitä ei koskaan saatu loppuun asti, mutta tänä vuonna tilanne on aivan toinen! (Ainakin toivottavasti!)

Mä viime talvena Rixulle sanoin, kun juhlittiin mun synttäreitä, että sano mun sanoneen, mä oon ihan varma että Seven Days kuopataan kesään mennessä, koska harva rope elää näinkin pitkään - mutta kesän mittaan ja tuossa syksyllä oon moneen kertaan ehtinyt taivastella uusia pelaajia ja sitä, miten tämä foorumi yhtäkkiä vaan heräsi taas eloon täydessä voimassaan.
En ikimaailmassa olettanut, että Seven Daysistä tulisi näinkin iso juttu - oikeesti aattelin, että pelaillaan täällä jonkun aikaa omassa kaveriporukassa ja sitten unohdetaan koko juttu, mutta kummasti tänne vaan on eksynyt ihan meille tuntemattomia ja randomeja pelaajia ja monen monta uutta ystävää on tätä kautta löytynyt.

Kiitokset siis teille, kun jaksatte täällä pyöriä - välillä vähän aktiivisemmin ja välillä vähän vähemmän <3 Ootte kaikki mussukoita!

Ja juurikin siitä syystä me aiotaan saada tää kalenteri tänä vuonna kunnialla valmiiksi, jotta voitaisiin vähän teidän joulunodotusta piristää! :)

Aivan kuten viime vuonnakin, tänäkin vuonna luukut ilmestyvät päivittäin ennalta määrittelemättömään ajankohtaan, laitetaan sitä mukaa kun keretään, eli ei välttämättä aina kannata olla kytiksellä heti vuorokauden vaihduttua. :D
Kommenttia saa ja pitääkin laittaa, mukava kuulla teidän mielipiteitä jokaisesta luukusta :)
Luukkujen linkit ilmestyvät aina tähän ensimmäiseen viestiin ja koska ylläpitäjiä on tätä nykyään kaksi, niin molemmat olemme teille kehitelleet kaikenlaista ja pistetään niitä tänne vuorotellen. ;)

- Maya & Rixu, Seven Daysin ylläpitäjät

1.12.
2.12.
3.12.
4.12.
5.12.
6.12.
7.12.
8.12.
9.12.
10.12.
11.12.
12.12.
13.12.
14.12.
15.12.
16.12.
17.12.
18.12.
19.12.
20.12.
21.12.
22.12.
23.12.
24.12.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Ma Joulu 23, 2013 2:05 pm, muokattu 13 kertaa

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Joulukalenteri 2013

Viesti  Ru-Chan lähetetty La Marras 30, 2013 6:37 am

Tätä mä oon oottanu ku kuuta nousevaa <3
Love you girls ! <3 Smile
Odotan innolla että pääsen seuraamaan kalenterianne.. Smile

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty La Marras 30, 2013 9:07 am

Tuleeko tänäkin vuonna hahmoista fanfictioita!? Se oli aina hirveän hauskaa odottaa, milloin omasta hahmosta tulee jotain. :D
Mutta kyllä minäkin tätä olen odottanut vaikka millä mitalla!
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty La Marras 30, 2013 11:29 am

Ei me nyt etukäteen kerrota mitä meidän kalenteri pitää tänä vuonna sisällään, eihän se sit oo mikään yllätys :D Pysykää siis kuulolla ;)

Vinkvink; tän vuoden eka luukku ilmaantuu aikalailla heti puolen yön jälkeen ja jos haluatte siihen hommaan lähtee mukaan (mitä mystistä tämä luukku nyt sisältääkään!), niin te haluatte olla nopeita ja kytiksellä :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty La Marras 30, 2013 2:02 pm

Aika korkata tän vuoden eka luukku! ;D

1. luukku

Tän vuoden ensimmäistä luukkua varten mä kyhäsin muutaman avatarin ihan teitä Seven Daysin pelaajia ajatellen! (kuvista kiitokset weheartit.comille!)

Eli ajatuksena siis olisi, että jos vaan haluatte joulukuun ajaksi lähteä hommaan mukaan, niin valitsette jonkun näistä avatareista ja vaihdatte sen itsellenne :) Ja pointtina olisi myös se, että nopeat syövät hitaat; eli samaa avataria ei saa käyttää kahdesti!
Se joka ehtii ensimmäisenä nappaamaan jonkun itselleen, niin se on sitten varattu. ;)

* * *

(Tähän väliin palanen Rixun tekstiä!)

Sakurako Highin jouluradio

Miyavi: ”HYVÄÄ JOULUAAA!! Miyavi-sama täällä juontamassa Sakurako Highin jouluradiota ja nostamassa teidän joulumieltä avaruuksiin asti!”
Seungho: ”Tuota..”

(Taustalla soi menevää Kulkuset-musiikkia dubsteptekno-biitillä)

Miyavi: ”Ja tässä vieressä istuu piipittävä Seungho, joka toimii pikku apulaisena, sidekick, you know~ annetaan kunnon aploodit hänelle siis”
Seungho: ”Sidekick?”

Miyavi: ”Jep, sidekick. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?”
Seungho: ”Tiedän, totta kai tiedän, mutta-”

Miyavi: ”Hyvä! Good boy. Nyt voidaan sitten palata itse asiaan! Eli ottakaa tonttulakit esiin ja tunkekaa päähän, kuten myös me teemme. Seungho, kaiva esiin ne tonttulakit esiin!”
Seungho: ”Mitkä tonttulakit? Tai siis ei meillä ole tonttulakkeja täällä”

Miyavi: ”Mitä? Etkö sä ottanut niitä mukaan? MISSÄ MUN TONTTULAKKI ON!”
Seungho: ”Eh, sinullahan ne tonttulakit olivat yhdessä vaiheessa, joten oletin sinun ottavan ne”

Miyavi: ”...”
Seungho: ”Miyavi, mitä sinä teet?”

Miyavi: ”HAHAHAHAHAA! Ne olivatkin mulla! Hehehe, siinä sulle, Seungho ja nyt soitetaan kuuntelijoille kunnon joulumusaa. NAUTTIKAAAAARRRGGHHH!!! WOOOOOOOOOOO!”

* * *

Koska viime vuonna mentiin vähän perinteikkäimmillä joulubiiseillä (no en nyt tiiä siitä "perinteikkäästä" :D), niin nyt on listattu kaikkee muuta ku perinteisiä jouluisia biisejä.
Näitä kuuntelemalla saat viritettyä itsesi jouluiseen tunnelmaan heti joulukuun ensimmäisestä päivästä saakka!

All Time Low - Merry Christmas Kiss My Ass
Ihan helvetin loistava biisi, en muuta voi sanoo. :DMää tykkään! Tykätkää tekin!

Chris Brown - This Christmas
Alun hempeilyn jälkeen yllättävän menevä biisi!

Christina Perri - Merry Christmas Darling
Oih ei, ihana nainen ihanan äänensä kera.

Colbie Caillat ft. Brad Paisley - Merry Christmas Baby
Tässä vähän rockahtavampaa meininkiä, kuulostaa hyvältä ja varsin menevältä jouluaaton jamittelubiisiltä!

Coldplay - Christmas Lights
Ahhh mun mieleni lepää tätä biisiä kuunnellessa, rakastan tota ääntä.

Dido - Christmas Day
Oon aina ollu sitä mieltä, että Didon ääni on kaunis ja tässä se oikeen korostuu.

Enya - Christmas Secrets
Itkin, itkin ihan oikeesti kun kuulin tän ekaa kertaa, ihan mielettömän kaunis kappale! Ja Enyan ääni ja biisit on yleisesti ottaen muutenkin jotain maailman kauneinta. <3

Hurts - All I Want for Christmas Is New Year's Day
I-HA-NA. oh fuck, yes! <3

Jason Mraz - Winter Wonderland
Pakollinen biisi tähän listaan!

Linkin Park - My December
Koska Linkin Park on kautta aikain ollu yks mun lemppareista ja tää biisi on jotain niin kaunista,
etten ehkä kestä. <3

Train - Shake Up Christmas
Meneväinen biisi, herranen aika!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  redumu lähetetty La Marras 30, 2013 2:06 pm

ubuu kivaa ; u ; ja minä vein itselleni avatarin jo. Nyt tuli tällanen lyhyt viesti, mutta joo. Mukavia joulun odotuksia ja sillee. Odotan innoissani seuraavia luukkuja ; 3 ;;
redumu

Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty La Marras 30, 2013 2:14 pm

HUHHUH! Tästä se alkaa~ :D Jänskättää kyllä vähän, mutta ei haittaa~
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty La Marras 30, 2013 11:56 pm

Toivottavasti en nyt sitten ottanut avataria, jonka joku oli jo varannut. :D
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 01, 2013 12:03 am

Nahh, ei näitä voi "varata", ne menee sitä mukaa, kun joku vaan laittaa itelleen avatariks :D Jos joku on tota sun kuvaa katellu, mutta ei oo sitä heti laittanu, niin se on ihan oma moka!

Toivottavasti muutkin lähtis tähän hommaan mukaan, olis kiva nähdä edes joulukuun ajan tämmösiä jouluisia avatareja :) Ja vieläpä ihan erilaisia mitä teillä muuten yleensä on :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Su Joulu 01, 2013 6:38 am

Voi Maya sentään minkä teit! Ei saa valita ja tehdä noin kivoja avatareja, jolloin on aivan liian vaikia valita minkä ottaisi. :(( Tappelin itseni kanssa kahden vaihtoehdon välillä, kunnes päädyin tähän >>

Toivottavasti kukaan sitä ei vielä ole ottanut!

Muttah mhuahaa, lisäluukkuja odotellessa. Minä silloin joskus yritin vedellä hieman naruista ja saada tietoa mitä on luvassa, mutta liian hyvin te pintanne piditte. Innolla odotan. <3

Vierailija
Vierailija

Viesti  plane lähetetty Su Joulu 01, 2013 7:36 am

Oi! ^^ Minullekin lähti yksi avatari. Toivottavasti sitä ei vielä kukaan ollut napannut... :D

Mielenkiinnolla odottelen mitä kaikkea keksitte seuraaville luukuille :)
plane

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Su Joulu 01, 2013 2:01 pm

Voi jumaleissön sentään, jänskättää niin paljon että on suorastaan ihme etten ole seonnut ja poksahtanut tässä XD Sillein pumppu ei meinaa kestää tätä, mutta toivottavasti tykkäätte :)
Ollaan oltu niin surullisia ettei olla saatu aikaiseksi pelattua kaksikolla, mutta tässä suuri paljastus: HE OVAT YHDESSÄ!<3 Peli-ideoita on ollut paljon, mutta ei olle saatu mitään aikaiseksi. Mutta nyt tiedätte sen~ YAY! :D

2. luukku

Title: In our winter wonderland
Author: Samirix
Rating: S
Genre: fluffy
Characters: Minho & Miyoun

Pikku hiljaa ulkona oli alkanut olla valoisaa ja ikkunoista luonnonvalo tunkeutui asuntoon, jossa sisustus oli vaaleaa ja siellä oli pieniä tummia yksityiskohtia. Minho seisoi keittiössä laittaen kahvia tippumaan. Taustalla soi radiosta musiikkia hiljaa. Pojalla oli päällään valkea kauluspaita, jonka ylimmät napit oli jätetty auki ja tummat housut jalassa. Ruskean väriset hiukset taipuivat pienesti kiharalle. Pieni hymy koristi pojan kasvoilla ja nosti katseensa keittiön ikkunaan. Näki kuinka lumipeite oli peittänyt alleen melkein kaiken. Kuukausi oli muuttunut joulukuuksi jo ja nuorukainen mietti sitä kuinka vuosi alkoi pikku hiljaa lähestyä loppua. Vuosi tuntui menneen todella nopeasti. Vuoden alussa hän oli ollut masentunut, mutta hän oli selvinnyt siitä. Hän ei ollut yhtään ylpeä siitä, ettei valmistunut silloin kun piti, mutta tavallaan hän oli tyytyväinen siitä, koska muuten hän ei olisi ikinä tutustunut kunnolla Miyouniin, johon hän oli rakastunut todella pahasti. Henkäisi syvään samalla kun siirsi katseensa kahvinkeittimeen.

Minho kuuli askeleita ja kääntyi katsomaan siihen suuntaan huomaten ruskeahiuksisen naisen, joka näytti siltä, että oli herännyt hetki sitten. Naisen pitkät hiukset oli vapaina ja naisella oli päällään vain iso valkoinen kauluspaita.
”Huomenta”, Minho toivotti Miyounille, joka hymyili lämpimästi pojalle samalla kun kallisti päätään hieman.
”Maistuisiko aamukahvi?”, poika kysyi hetken päästä hymyillen leveästi ja hetken päästä laittoi radiota vähän kovemmalle. Miyoun naurahti hiljaa samalla kun piti katseensa Minhossa, joka lähestyi häntä.
”Kyllä, kiitos”, nainen sanoi nyökäten pienesti päätään ja ei voinut olla hymyilemättä nuoremmalle. Rauhallinen musiikki soi taustalla. Minho ojensi kätensä samalla kun kumartui pienesti hymyn pysyen hänen kasvoilla.
”Saanko luvan?”, kohteliaasti kysyi pitäen ruskean värisen katseensa naisessa. Miyoun tarttui Minhon kädestä nyökäten päätään pienesti ja ei voinut olla hymyilemättä. Aamu oli kirkastunut todella paljon jo nyt, vaikka Miyoun ei ole ollut hereillä kuin vasta jotain kymmenen minuuttia.
Minho suoristautui ottaen hellän otteen naisen toisesta kädestä ja kaksikko alkoi tanssahdella siinä paikoillaan. Ulkopuolinen pystyi näkemään sen kuinka onnellinen kaksikko oli yhdessä. Se suorastaan loisti heistä ja koko muu maailma unohtui, kun he olivat yhdessä.
Miyoun huulilta karkasi naurahdus tanssahdellessa Minhon kanssa ja tämä oli niitä hetkiä jolloin hän ei ollenkaan välittänyt muusta maailmasta. Vain ja ainoastaan siitä hetkestä, jonka jakoi rakastamansa ihmisen kanssa. Lukuvuoden alussa hän ei ikinä olisi uskonut sitä, että näin tulisi käymään. Pyörähdettiin ja keinuttiin puolelta toiselle. Ajantaju katosi nopeasti, vaan he tanssivat yhdessä siinä nauttien yhteisestä aamusta täysin siemauksin.

- - - -

Sakurako Highin jouluradio

(Ennen kuin kappale ehtii loppua, alkaa yhtäkkiä kuulua keskustelua)

Miyavi: ”-täällä me asustetaan yhdessä koko kuukausi sitten. Eli et ole menossa minnekään”
Seungho: ”Miten niin asutaan täällä? Tämä on pieni koppero! Miten me tänne mahdutaan?”

Miyavi: ”Uhraamme itsemme piristääksemme muita ja pidämme joulutunnelman katossa ja hyvin tänne mahtuu. Tsekkaa, meille on tuotu tuollainen pieni jääkaappi jopa ja kaikki on hoidossa. Oot tän koko kuukauden mun bitch”
Seungho: ” Sun mikä? Hei, nyt tää menee vähän yli nyt.. Sitä paitsi täytyy mun hakea kaikki tarvittava kotoani”

Miyavi: ”Elä huolehdi rakkaani, kävin hakemassa aikaisemmin sun kämpiltä tarvittavat kamat. Ei tarvitse kiittää”
Seungho: ”Sinä mitä!? Miten pääsit sisälle edes?”

Miyavi: ”Keltanokka avasi oven, totta kai. Haha, aika mielenkiintoinen asunto teillä”
Seungho: ”Kuka on keltanokka?"

Miyavi: "Onew, sun kämppäkaveri. En tiennytkään että olette kämppiksiä. Hmm, pitäisikö minun huolestua tästä..?"
Seungho: "Miyavi, shhh!”

Miyavi: ”Sinä et hyssyttele minulle! Tän kuukauden ajan asustat täällä mun kanssa ja olet KOKO KUUKAUDEN MUN! Unoha että sulla on muuta elämää”
Seungho: ”Älä puhu niin kovaa, vihreä valo pal-”

Miyavi: ”Älä puhu päälle, kun olen selittämässä sulle. Oot mun bitch tää kuukausi ja sillä selvä. Sitä paitsi jos tätä ei olisi, niin nuoret jäisivät ilman joulumieltä ja he tylsistyisivät kuoliaaksi, mutta me pelastetaan heidät siltä kohtalolta, rakkaani!”
Seungho: ”Kaikki taisi kuulla tuon.. Voi ei..”

Miyavi: ”Mitä sanoit? En ihan kuullut, kun mutisit niin hiljaa”
Seungho: ”Vihreä valo palaa”

Miyavi: ”Oho, siltä näyttää. Hahaha,  taisivat kaikki kuulla meidän keskustelun. Nyt se tuli julki, joten meidän ei tarvitse salailla meidän suhdetta~”
Seungho: ”...”

(Samaan aikaan toisaalla kolmannen vuosikurssin tytöt saivat voimakkaita fanityttö-kohtauksia kuunnellessaan koulun jouluradiota koulunkäytävillä)
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Joulu 01, 2013 2:06 pm

MINÄ EN KESTÄ, IHANA LUUKKU!!!!!! <333 ihanaa olla välillä ite kommentoimassa näitä luukkuja, vaikka rakastankin ottaa vastaan palautetta omista luukuistani XD

Feeldog on niin mustis Seunghosta, ne tulee viel Mikun kaa kostamaan Miyaville ::::D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Su Joulu 01, 2013 11:22 pm

HAHAHHAHAHA! ET OLE RIXU AINOA, JOKA EI KESTÄ! XD
Kaikki varmaan katsoo minua täällä koulun käytävällä kummissaan kun naureskelen itsekseni. XD meidän ope on paljon myöhässä. Ei se mitään olisi muutenkin ruotsia.
Mutta nämä luukut kyllä piristää aamuja, kiitos!
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 02, 2013 12:29 pm

Nyt on ihan pakko ilmaista omaa mielipidettä tänne väliin. Mitenkähän mä tän muotoilisin silleen, ettei kuulostais ilkeeltä taikka "lapselliselta"...

Me ollaan tietoisia, että varmaan kaikki on käyny näitä paria ensimmäistä luukkua jo lukemassa ja varmasti seuraatte kalenterin loppuun asti, mitä nyt tuosta intoilusta saattoi päätellä ennen kuin tän vuoden kalenteri korkattiin - olisiko se siis liikaa vaadittu, jos me toivottaisiin teiltä myös jotain kommenttiakin? :)
Parkkista tämä ei koske millään tavalla, Parkkis on muutenkin foorumin aktiivisin - sulle kaikki kiitokset siitä, kun jaksat olla niin aktiivinen <3

Mutta me tosiaan tätä joulukalnteria teille tehdään ihan sitä varten, että voitaisiin teitä ilostuttaa ja piristää ja tän tekeminen on ollu ihan hirmuisen hauskaa - mutta hauska olisi myös kuulla teidän mielipiteitä luukuista ja saada edes jonkinlaista kommenttia. Pelkkä kiitoskin riittää, ei me tällä tarkoiteta, että pitäis jokasesta luukusta vääntää hirmuiset rakentavat palautteet, ei todellakaan. :D

Ja jos tosiaan tuntuu siltä, ettei kellään ole mistään luukusta mitään sanottavaa, niin ei kai sille sitten mitään voi. Siitä vaan meinaa meille sitten tulla sellanen fiilis, että ollaanko me nyt tyritty ja ettekö te tykkää tästä kalenterista. :'D
Ei mulla muuta.

Seuraava luukku ilmaantuu varmaan taas kerran tuossa joskus puolenyön jälkeen.

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ma Joulu 02, 2013 2:11 pm

Jees, tässä olis nyt sitten tää seuraava luukku. :)Toivottavasti tykkäätte! Laittakaa kommenttia.

3. luukku

Title: All I want is true love
Author: Maya
Rating: K-7
Genre: fluffy, a little bit angst
Pairing: Bou/Hati

*~*~*

Pienen yksiön täytti hiljaisella soiva jouluinen, ehkä hivenen surumielinen hymni, ja ikkunalaudalla palavat kynttilät ja pöytälamput loivat varjoja seinille, saaden huoneen näyttämään aavistuksen suuremmalta kuin mitä se oikeasti oli.
Huone oli yhdistelmä olohuonetta ja makuuhuonetta, leveähkö sänky oli asetettu nurkkasyvennykseen ja se oli rajattu söpöllä tavalla koristeellisella sermillä. Huoneesta löytyi myös meikkipöytä kaikkine erilaisine tilpehööreineen ja sen vieressä oli rekillinen erilaisia söpöjä vaatteita omissa hengareissaan.

Boun hohtavan vaaleat pitkät hiukset roikkuivat suurimmaksi osaksi suorina ja vapaina hänen kapeille harteilleen, mutta päänpäällä oli hänelle ominaisella tavalla vedettynä kaksi pientä ponihäntää, korostamaan hänen söpöyttään.
Nuorukainen istui meikkipöytänsä matalahkolla tuolilla, sylissään valtavasti vaaleanpunaista kangasta, jonka tarkemmin tarkasteltuna saattoi huomata mekoksi. Mekon laahus oli valahtanut lattialle. Se oli kiinnitetty miehustaan hopeisilla nuppineuloilla, jotka kimalsivat kynttilöiden liplattavassa valossa yhtä kirkkaina kuin taivaan tähdet.
Bou irrotti neuloja yksi kerrallaan, hän taittoi laahusta laskoksille, ennen kuin pujotteli nuppineulat takaisin paikoilleen. Laskokset olivat suuria ja leveitä, ja pienen hetken ajan Bou saattoi kuvitella niiden olevan sylistään lattialle valahtaneita aaltoja.

Vaaleahiuksinen Bou nousi seisomaan ja hän nosti mekon syliinsä. Se oli kaunis. Hän piteli mekon hihoista kiinni, aivan kuin hän olisi tanssittanut mekkoa, jonka sisällä ei ollut ketään. Se oli vain kangasta, jonka hän oli ommellut ihmisen muotoiseksi. Vaaleanpunaiset laineet viistivät pitkin lattiaa hänen kävellessään huoneen keskellä olevaa mallinukkea kohti.
Mallinukke seisoi kahdella laihalla jalallaan pyöreällä metallialustalla, se oli vain pelkkä muovinen ihminen, sekään ei ollut oikea.
Bou puki mekon mallinuken päälle, yläosa istui myötäillen nuken päälle, helma ja laahus sen sijaan valuivat lattialle vaaleanpunaiseksi aallokoksi. Hän jatkoi laahuksen laskostusta hivenen huolimattomin ottein, sillä hänen ajatuksensa olivat ajautuneet muualle. Siihen kauniiseen ihmiseen, jota ajatellen hän oli mekon ylipäätään valmistanut.

He olivat tutustuneet pikkuhiljaa Boun työpaikalla, kun tuo oranssiruskeat hiukset omaava poika oli alkanut käymään siellä useammin. Bou oli samantien huomannut tuon kauneuden, se oli lumonnut hänet ja kietonut ympärilleen, eikä hän tahtonut päästää siitä irti. Hati oli kaunis sanan feminiinisellä tarkoituksella.
Hän oli kiintynyt nuorempaan, hän oli päässyt pikkuhiljaa kurkistamaan tuon kaunottaren karkean pinnan alle ja hän oli saanut huomata, ettei tuo oikeasti ollut niin ilkeä kuin mitä antoi ymmärtää. Oikeasti hänellä oli puhtoinen sydän, josta löytyi pehmeyttäkin.

Hati oli liian kaunis, liian haluttu. Tuolla riitti paljon ihailijoita ja nuoret miehet suorastaan jonottivat päästäkseen tekemään hänen kanssaan lähempää tuttavuutta. Bou olisi antanut mitä tahansa, että hän saisi pukea Hatin. Ja riisua. Pukea uudelleen ja riisua taas. Mutta ei tehdä mitään sen enempää, hän ei ollut samanlainen kuin ne muut miehet.
Hän halusi pujottaa sormensa nuoremman hiuksiin ja vetää tämän suudelmaan. Hän halusi suudella Hatia ja hymyillä vasten tuon huulia. Ja hän halusi Hatin vastaavan hänen hymyynsä ja koskettavan huulillaan hänen poskeaan.
Mutta miksi Hati edes vilkaisisi häneen kahta kertaa sillä tavalla? Hän oli niin kaunis, kuin taivaasta laskeutunut enkeli ja Bou taas ei ollut. Hän ei ollut kaunis, hän oli vain söpö. Suloinen. Mutta ei kaunis.

Bou ei ollut koskaan uskonut joulupukkiin, mutta hän uskoi joulun ihmeisiin. Että jouluna saattoi esittää puhtaasta sydämestään yhden toiveen, jota toivoi kaikista eniten maailmassa, ja joulun taika toteuttaisi sen.
Niinpä hän oli kirjoittanut puhtaasta sydämestään paperinpalalle toivovansa tänä jouluna vain oikeaa rakkautta. Hän halusi vihdoinkin löytää sen oikean ja salaa hän oli syvällä sisimmässään toivonut sen olevan Hati, jotta hän voisi näyttää nuoremmalle mitä rakkaus oikeasti oli.

Huomaamattaan Bou oli vajonnut lattialle istumaan ja hänen katseensa oli kiinnittynyt vaaleanpunaisena hohtavaan mekkoon. Ajantaju oli kadonnut ja ajatuksien punainen lanka oli kadonnut johonkin, eikä hän enää itsekään tiennyt mitä ajatella.
Pieni huokaus karkasi kapeilta huulilta ja käsivarret kietoutuivat polvien ympärille.

Ovikello soi ja sen vaativa ääni sai vaaleahiuksisen nuorukaisen hätkähtämään takaisin tähän maailmaan. Taustalla soi edelleen hiljaisella toistolla jouluisen surumielinen hymni ja kynttilät olivat palaneet melkein loppuun.
Bou könysi ylös lattialta ja hän suuntasi varovaiset askeleensa kohti ulko-ovea, kurtistaen mietteliäänä kulmiaan, sillä kuka saattoi pimpottaa hänen ovikelloaan tähän aikaan illasta?

Hän avasi oven ja kohtasi tumman meikin kehystämien ruskeiden silmien katseen, kiharaiset oranssinruskeat hiukset ja kapeilla huulilla kareilevan pienen hymynpoikasen.

*~*~*

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ma Joulu 02, 2013 2:21 pm

AWWWSSSS<3 Ei voi muuta sanoa :3 Tekisi mieli vain heittäytyä lattialle vierimään ja hihitellä itsekseen, kun on niin suloinen luukku <3<3 :DDD
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sienis lähetetty Ma Joulu 02, 2013 2:49 pm

gahhhh anteeksi tosiaan kun en oo kommentoinu, oon ollu tosi vähän koneella lähiaikoina ja puhelimella on ikävä kirjottaa ku typoja tulee enemmän ku laki sallii. D: mutta ! tosiaan joo minäkin valitsin tuolta ensimmäisestä luukusta itselleni avatarin, tykkäsin kaikista kyllä niin paljon että oli vaikeaa päättää minkä ottaa. :'D ja ah jouluradio on ollu ihan mahtava, kiitos siitä Rixu ! XD

JA TÄÄ VIIMESIN LUUKKU EXCUSE ME WHILE I ASJHFABGSASDGF ♥ hei oikeesti aghhh söpöintä mitä oon vähään aikaan lukenu ! ; u ; ♥
sienis

Viestien lukumäärä : 156

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Ti Joulu 03, 2013 2:44 am

Ootte kyllä tosi ahkereita ollut ja mielikuvitus selvästi laukannut teillä. <3 onneks on tuollaisia ylläpitäjiä jotka piristää joulun odotusta tällaisilla jutskilla. <3 :))

Molemmat tarinat olleet aivan ihania! Tuskin maltan odottaa, että mitä vielä tuutte keksimään. Tai ootte jo keksinyt! Ihhih, ihan joulumieli tässä leviää <3 KIITOS!

Rakentavaa palautetta en jaksa kehitellä tai kirjoitella nyt. Mut ei ehkä nyt mitään sellaista tarvitsekkaan, vaan voi vain rauhassa ihkutella ja kyherrellä kuinka söpöjä kaikki on. <3

Vierailija
Vierailija

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ti Joulu 03, 2013 7:17 am

Ei tässä mitään rakennettavaa enää ole. :D Itse en löydä mitään muuta kuin ehkä Hatin pinkissä mekossa, joka oli järkyttävä mielikuva. Nauroin koulussa taas itsekseni tätä lukiessa. Oliko se mekko Hatille? Vai Boulle itselleen? Itse sain kuvan, että se oli Hatille. No korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin. XD
Ainoa mikä tässä iskee on alemmuuskompleksi kun osaatte kirjoittaa niin hyvin. Kaikki kuvailut on selkeitä, eikä mitään toisteta. murr. (<-- ja tässä se kommentti mitä pyydettiin. Mikä meni taas pieleen? :D)
Voi vitsi, en malta odottaa seuraavaa luukkua!
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Ti Joulu 03, 2013 8:31 am

Ooii kiitokset ihanista kommenteista! <3 Piristi kummasti, kun on muuten ollu tosiaan astetta huonompi päivä :'D Kyllä tää tästä taas.

Parkkis; Se on vaaleanpunainen, eikä pinkki! XD Ja vaaleanpunainen on ihan looginen valinta, kun se mekko on kerta Boun tekemä. :D Ja joo, se oli tosiaan Hatille tehty - vaikkei Bou ikinä kuvitellutkaan pääsevänsä sitä mekkoa Hatille pukemaan. Itse asiassa tässä kyllä jätetään vähän auki, että saako se sitä ikinä sille puettua... Jääköön se lukijan päätettäväksi. ;D

Mutta tosiaan, mielikuvitus on taas kerran päässyt kukkimaan oikein kunnolla ja meillä on parin viime kuukauden aikana Rixusen kanssa ollu sellasia ideariihejä, jollon ollaan etukäteen koitettu miettiä hyviä ideoita ja omaperäsiä juttuja teidän iloksi. :D
Pysykää kanavalla, niin teillekin valkenee nämä meidän loistavat ideanpoikaset!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ti Joulu 03, 2013 8:40 am

Rixu kiittää myös ihanista kommenteista ja näyttää siltä että jouluradio saa jatkoa :'D
Mielikuvitus on todella laukannut meillä, että välillä miettii sitä mistä niitä juttuja oikein tulee XDD Toivottavasti tulette tykkäämään lopuista luukuista myös~<3 Rakkaudella ollaan tehty niitä teidän iloksi :3
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ti Joulu 03, 2013 2:02 pm

Nyt on taas uuden luukun aika, toivottavasti tykkäätte~<3 :D

4. luukku

Title: Friendship never melts away
Author: Samirix
Rating: S
Genre: fluffy
Characters: Minhyun & Yuusei

Lunta tuprutti taivaalta ja päivä oli muuttunut illaksi. Ulkona oli alkanut hämärtää, mutta lumi kimalteli kauniisti katuvalojen valossa. Lumi ei ollut koskematon, koska siellä oli aikaisemmin jotkut oppilaat riehuneet ja jonkinlainen suurempi lumisota oli järjestetty siellä, jonka seurauksena siellä oli ollut aikamoinen meno. Kumminkin nyt siellä oli hiljaisempaa. Minhyun istui huoneessaan katsoen Transformers animaatiosarjaa keskittyneenä. Koulukirjat olivat hänen edessään, joita hän teki siinä välillä, mutta tällä hetkellä keskittyi enemmän telkkarin katsomiseen, koska sillä hetkellä oli jännittävä taistelu Optimus Primen ja Megatronin välillä. Minhyun kuuli kuinka huoneen ovi kävi, mutta ei kääntänyt katsettaan, koska se ei voinut olla kukaan muu kuin hänen huonekaverinsa.
”Hei Minhyun!”, kuului pirteä tervehdys ja tummahiuksinen poika nyökkäsi hiljaisena päätään, mutta katse pysyi telkkarissa.
Yuusei katsoi huonekaveriaan, joka näytti istuvan samassa asennossa kuin silloin kun hän oli lähtenyt näkemään kavereita. Yuuseilla oli vielä ulkovaatteet päällä ja hänen poskensa olivat saaneet vähän väriä. Poika asteli peremmälle huoneeseen ja vilkaisi telkkaria huulien kaartuen pieneen hymyyn samalla. Minhyun tykkäsi Transformersista, se oli päivän selvää. Tai no oli ainakin hänelle selvää, mutta Yuusei tunsi huonekaverinsa sen verran hyvin, että tiesi toisen olleen sisällä koko ajan, vaikka ulkona oli niin hieno ilma.
”Sinä vieläkin katsot tätä”, Yuusei tokaisi iloisella äänensävyllä samalla kun ajatteli riisuvansa ulkovaatteet pois päältään, mutta tulikin toisiin aatoksiin. Nimittäin hän voisi yrittää saada Minhyun lähtemään ulos hänen kanssaan.
”Hei Minhyun, lähdetään ulos”, Yuusei sanoi innoissaan ideastaan ja käänsi katseensa huonekaveriinsa. Minhyun oli kääntänyt katseensa toiseen ja kohotti kulmiaan hivenen. Ulos lähteminen ei houkutellut häntä niinkään paljoa, mutta ei se tekisi pahaakaan. Kumminkin häntä houkutti jäädä katsomaan Transformersia. Yuusei huomasi sen myös, mutta asteli Minhyunin luokse ja otti toisen kädestä kiinni.
”Voit katsoa myöhemmin sitä. Ulkona käyminen tekee hyvää sulle, koska olen aivan varma siitä että olet istua nököttänyt koko illan sisällä”, selitti pidemmälle pojalle, joka käänsi katseensa takaisin häneen.
”Tämä loppuu kohta”, Minhyun sanoi hiljaa ja rauhallisena ja ei suostunut hievahtamaan paikaltaan. Yuusei mutristi suutaan hetken aikaa ja sitten ehdotti:
”Mennään nyt ulos ja katsotaan sitten yhdessä Transformersia, okei?”.
Minhyunista se kuulosti hyvältä, vaikka hän olisi mielellään jäänyt sisälle. Hän sammutti telkkarin ja keräsi koulukirjojaan kasaan, jonka jälkeen alkoi valmistautua lähtemään ulos. Yuusei sillä aikaa pirteästi hymyili itsekseen odotellessaan Minhyunin olevan valmis lähtemään ulos.
”Mä keksin! Tehdään yhdessä lumiukko”, kohta hän ehdotti oven luona ja Minhyun katsoi pitkään häntä. Yuusei ehti luulla, että toinen kieltäytyisi siitä, mutta huomasi pidemmän pojan kohauttavan olkiaan ja suostuvan siihen. Se tuli yllätyksenä hänelle, mutta Yuusei oli siitä iloinen, että toinen oli suostunut siihen. Minhyunia oli ehkä vähän vaikea kuvitella tekemässä lumiukkoa, mutta toinen osasi yllättää. Yuusei ei voinut olla hymyilemättä, vaan suloinen hymy koristi hänen kasvoillaan.

Ulkona pakkanen paukkui todella ja lunta satoi eikä loppua näkynyt sille. Kaksikko astui ulos asuntolasta ja Minhyun laittoi kaulahuiviaan paremmin, joka peitti osan hänen kasvoistaan. Tumma pipo lämmitti hänen päätään myös ja saman sävyinen oli hänen takkinsa. Lunta oli tullut lisää ja tätä menoa kohta sai rämpiä lumessa.
”Ulkoilma tekee hyvää sulle”, Minhyun kuuli huonekaverinsa kommentoivan ja nosti katseensa lyhyempään poikaan, joka asteli jo vähän edempänä reippaasti ja suunnitteli sitä, mitä he voisivat tehdä. Kohta hehkulamppu syttyi pojan pään päällä ja hän kääntyi Minhyunin puoleen suorastaan loistaen innosta pimenevän illan keskellä.
”Tehdään lumiukko!”, hän hihkaisi innoissaan ja nosti kätensä ylös. Minhyun kohotti kulmiaan samalla kun asteli lyhyemmän pojan luokse piilottaen nenänsä kaulahuivin taakse. Ulkona osasi olla kylmä. Nyt hän muisti sen miksi viihtyi enemmän sisällä tähän aikaan vuodesta.
”Lumiukko?”, sanoi kysyvällä äänensävyllä päästyään toisen luokse ja pysähtyi katsoen tummilla silmillään Yuuseita, joka puolestaan nyökäytti päätään.
”Jep. Se on hauskaa”, hän sanoi hymyillen pirteästi Minhyunille.
”Mutta jos et halua, niin voidaan keksiä jotain muuta”, lisäsi hetken päästä samalla kun nosti kätensä päänsä taakse ja huolettomasti hymyili huonekaverilleen. Minhyun oli hiljaa hetken aikaa ja Yuusei yritti löytää toisen kasvoilta – tai siitä mitä toisen kasvoilta näkyi, kun kaulahuivi ja pipo piilottivat suurimman osan toisen kasvoista – jonkinlaista vastausta tai edes reaktiota. Ei ollut kovin helppo homma, tuntui jopa mahdottomalta hommalta.
Minhyun ei muistanut milloin viimeksi oli tehnyt lumiukkoa edes. Hänellä oli kyllä tunne siitä, että oli joskus tehnyt jonkinlaisen lumiukon, mutta ei saanut kaivettua muistikuvaa mieleensä. Ei hän ole kauheasti ole kiinnostunut liikkumaan talvella ulkona, vaan helposti jäi sisälle, missä oli mukavan lämmintä ja keskittyi tekemään jotain muuta. Lukemaan kirjaa tai kirjoittamaan lyriikoita, kuunteli musiikkia tai sitten katsoi Transformersia. Joskus hän vietti aikaa Yuusein kanssa, jonka seurassa hän huomasi viihtyvänsä todella paljon. Aluksi hän oli ollut hyvin varautunut, mutta tänä päivänä hän kykeni luottamaan huonekaveriinsa epäröimättä ollenkaan.
”Tehdään vain lumiukko”, Minhyun sanoi rauhallisena ja hiljaisella äänellä, että Yuusei yritti kuunnella niin tarkkaan kuin pystyi, oikein pinnistämällä pinnisti kuuloaan niin tarkaksi kuin pystyi, jotta pystyi olemaan varma, että oli kuullut oikein. Nimittäin hänen koko olemus kirkastui entistä enemmän, kun Minhyun suostui hänen ehdotukseensa. Ehkä se oli vähän hupsua, mutta Yuusei oli niin iloinen siitä. Lumiukon tekeminen Minhyunin kanssa on varmasti erityisen hauskaa. Pidempi oli helposti todella sisäänpäin suuntautunut, mutta hän oli huomannut sen, että kun he olivat kahden Minhyun näytti hänelle minkälainen hän todella oli. Ainakin Yuusei uskoi niin.
”No niin, eiköhän aleta ahertamaan sitten”, Yuusei hihkaisi ja kyykistyi alas ja alkoi muotoilla lumipalloa, jota vieritti maata pitkin, jonka ansiosta lumipallo kasvoi pikku hiljaa suuremmaksi. Minhyun teki samoin ja alkoi vierittämään lumipalloa hiljaisena.

Aika lensi kuin siivillä ja pojilta oli ajantaju kadonnut kokonaan. Yuusei jutteli niitä ja näitä Minhyunille, joka välillä kommentoi jotain, mutta enimmäkseen Yuusei puhui. Lumiukko valmistui pikku hiljaa. He tekivät kahden pallon lumiukon. Vartalo oli iso ja pyöreä. Minhyun oli viimeistellyt sitä lopuksi. Sitten Yuusei oli tunkenut pään vartalon päälle ja kaksikko oli taputtanut sen kiinni vartaloon. Sen jälkeen he etsivät jotain, millä voisi tehdä lumiukolle napit vartaloon, päähän silmät ja suun. Nenäksi laitettiin porkkana, jonka Yuusei kävi pikaisesti hakemassa sisältä. Minhyun puolestaan yritti löytää jonkinlaisia kiviä, joista sai napit, silmät ja suun. Kohta pojat astuivat taaksepäin ja katselivat muhkeaa lumiukkoa, joka hymyili iloisena.
”Se tarvitsee vielä jotain..”, Yuusei sanoi mietteliäänä, mutta Minhyun pysyi hiljaisena, koska hänestä se näytti hyvältä noin. Yuusei siirsi katseensa Minhyuniin, jonka kasvot olivat edelleen piilossa melkein kokonaan pipon ja kaulahuivin takana.
”Lainaa vähän näitä”, Yuusei sanoi virnistäen pienesti samalla kun tarttui toisen kaulahuiviin ja pipoon. Minhyun huomasi seisovansa ilman kaulahuiviaan ja pipoaan. Minhyunilla kesti hetken aikaa ennen kuin tajusi mitä oli juuri äsken tapahtunut. Siinä vaiheessa Yuusei oli ehtinyt pukea lumiukolle kaulahuivin ja pipon. Se näytti paljon paremmalta nyt.
”Noin, nyt se on valmis”, hän sanoi ylpeänä ja asteli taaksepäin Minhyunin luokse ja piti katseensa lumiukossa. Kaulahuivinsa ja piponsa menettänyt poika katsoi lumiukkoa ja nyökkäsi päätään pienesti ollessaan samaa mieltä. Kylmä ilma sai hänen kasvonsa palelemaan kylläkin, kun oli tottunut siihen kuinka kaulahuivi oli lämmittänyt hänen kasvojaan. Korviakin palelsi, kun pipo oli kadonnut hänen päästään. Kumminkin pojan huulet kaartuivat pieneen hymyyn ja se ylettyi hänen silmiinsä asti.
”Tehdään sille kaveri, niin hän ei ole yksinäinen”, Minhyun sanoi hetken päästä ja käänsi tumman katseensa ystäväänsä, joka siirsi katseensa häneen. Yuusein suu oli pienesti raollaan ja oli yllättynyt siitä mitä toinen oli sanonut. He katsoivat toisiaan hetken aikaa hiljaa. Lumihiutaleet putosivat taivaalta hiljaa. Yuusei ei voinut olla hymyilemättä ja hän oli jopa vähän liikuttunut toisen sanoista. Ehkä hänen mielikuvitus laukkasi lujaa tai ymmärsi Minhyuta väärin, mutta jotenkin hänestä tuntui että Minhyun tarkoitti jotain sillä. Lämmin tunne aaltoilin Yuusein kehossa ja oli todellakin liikuttunut jotenkin. Sitä ei voinut sanoin oikein kuvitella, mutta hänestä tuntui siltä, että Minhyun oli kertonut jotain mitä ei ole kenellekään muulle paljastanut.
”Hyvä idea”, Yuusei sanoi viimein ja he ryhtyivät tekemään toisen lumiukon, jonka asettivat ensimmäisen lumiukon viereen. Siinä se ilta menikin ja molemmat nauttivat toistensa seurasta todella paljon.
Samirix

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sienis lähetetty Ti Joulu 03, 2013 2:20 pm

awwwww, tää oli ihana ! hymyilen täällä ihan typeränä itekseni. :'D jos tällasia ylisöpöyksiä tulee vielä lisää niin en ehkä selviä hengissä jouluun asti. XD innolla odotan seuraavaa luukkua ~ :3
sienis

Viestien lukumäärä : 156

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ke Joulu 04, 2013 11:26 am

wwwwww~ ♥ Tämä kyllä kruunasi kiireisen päiväni. Varsinkin nyt kun en edes ehtinyt tulla tänne kommentoimaankaan kuin vasta nyt.
Mutta hei, eikös Yuusei jo siellä sisällä ehdottanut lumiukkoa ja sitten uudestaan ulkona? Se oli vähän hämäävää, mutta olit saanut ihan älyhyvin Yuusei luonteen kuvailtua. ♥
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: