Seven Daysin toinen virallinen miitti!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Seven Daysin toinen virallinen miitti!

Viesti  Maya lähetetty Ti Syys 03, 2013 4:20 am

Helooou kaikki fellow SD-players! <3 Olisi tosiaan Tracon ihan justiinsa käsillä, mikä taas tarkoittaa sitä, että miittaillaan! (kaikki muut taitaakin olla tästä ilmoituksesta tietoisia paitsi Parkkis, joka ei oo facessa :::D)

Eli lauantaina olisi tosiaan tarkoitus nähdellä, koska ilmeisesti suurin osa porukasta on silloin saatavilla. Taas on tämä sama tarjous voimassa; me Rixun kanssa tosiaan majoitetaan ihan mielellämme porukkaa meille, jos joku on yöpaikkaa vailla (Ru-chan on ainakin tulossa!).

Tähän topiciin voi muutenkin nyt vähän suunnitella ja kertoa omia mielipiteitä ja ideoita, että mitähän te mahdollisesti haluaisitte miitin aikana puuhastella? :D
Yleistä hengailua vaan vai jotain muutakin kenties.

Meillä ei Rixun kanssa ainakaan toistaiseksi vielä ole rannekkeita hommattuna, mutta vähän oli puhetta, että josko me sitten ne lauantain lippuset ostettaisiin suoraan ovelta - eli pidetään sormia ristissä siinä toivossa, että niitä on sillon vielä jäljellä. :D

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Seven Daysin toinen virallinen miitti!

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ti Syys 03, 2013 8:50 am

Minulla ei nyt varsinaisesti ole suurta ja mahtavaa ideaa, mitä voitaisiin ehkä tehdä, mutta eikös me viimevuonna tavattu lopulta siellä Sorsapuistossa (oliko se Sorsapuisto? Se puisto siinä vieressä kuitenkin) (kiitos minun kukkaishousujen) niin pitäisiköhän meidän tänäkin vuonna sopia jokin alustava paikka, jossa sitten nähtäisiin? Minä kun tässä ei fb-ihmisenä tuntisi teitä muita kuin Mayan (tuskin tätäkään, jos olet muuttanut ulkomuotoasi viimevuodesta :D).
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ti Syys 03, 2013 10:41 pm

Wuhuuu~ !! * Kova tuuletus * Very Happy

Mjoo, Minä olen tulossa, kenties koko vklp:ksi sinne siis.. : 3 Mayan ja Rixun kiusaksi ^^'
Muttamutta, minullakaan ei ole juurikaan ideoita moiseen, sillä en ikinä kuunaan tässä elämässä ole harjoittanut minkäännälöistä miittaamista o.o Joten en edes tiedä miten pitäisi olla tai muutakaan :DD Ahahah.. Hyvä minä! ^_^

Joten olen siis mukana jokaisessa ehdotuksessa Cool Kuljen vähän niinkuin virran mukana.
Ja tosiaan minullakaan ei sitä lippua ole millekkään päivälle, joten taidan kanssa olla se yksi joka hamuaa sitä ovelta Mayan ja Rixun kera Very Happy

Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty To Syys 05, 2013 7:40 am

Jos näette siellä jonkun hullun viilettävän panda-puvussa, niin se olen minä! XDD

Ajateltiin leipoa hieno kakku sinne Traconiin, niin haluaisin tiedustella, että onko mahdollisia allergioita kellään, ettei vahingossa nyt tapeta jotakuta allergiakohtaukseen tai jotain vastaavaa :D Automaattisesti kyllä laktoositonta maitoa käytetään, mutta mitään muuta? :DD
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Su Syys 08, 2013 9:12 pm

Itselläni ei ainakaan ole mitään allergioita. o.o' Tai ei ainakaan pitäisi olla. :DD

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ti Syys 10, 2013 7:57 am

(^ me tehdään sitten parhaamme, jos saat jonkin kohtauksen XD)
KAKKU? (o.o;) Jep, ei minulla mitään allergioita ole. Olin juuri sanomassa, että voitaisiin pitää yleistä juttelua sisältävä picnic, mutta säätiedotus näyttää pientä sadetta ja puolipilvistä.
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sienis lähetetty Ti Syys 10, 2013 11:17 am

ei oo mullakaan mitään allergioita ~ picnic ois tosiaan hauska idea, mut jos säätiedotus pitää paikkansa niin täytyy kai keksiä jotain muuta. :c mutta eihän sitä koskaan tiedä, täytyy katsoa !
sienis

Viestien lukumäärä : 156

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Samirix lähetetty Ke Syys 11, 2013 5:26 am

Selevä :D

Pöllitään jostain sellanen hemon iso päivävarjo-tsydeemi ja viltti maahan, niin VOLA! Ongelma ratkaistu~
No ei nyt kai, toivottavasti olisi edes sen verran hyvä ilma, että pystyisi olemaan ulkona kumminkin :) Mutta sen näkee sitten lauantaina.
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Su Syys 15, 2013 11:58 pm

Seven Daysin toinen virallinen miitti oli enemmän kuin onnistunut! Kiitos kaikille osanottajille, ootte kaikki ihania! <3 :D

Paikalle pääsi siis loppujen lopuksi;
- Maya & Rixu (ihana ylläpitäjäkaksikko!)
- Destie (oli koko viikonlopun, mut se nyt ei oo uutta :D)
- Ru-chan (oli meillä koko viikonlopun! <3)
- sienis ja Parkkis
- Woon

Toivottavasti taas seuraavaan miittiin pääsis lisää sellasta porukkaa, ketä ei ole vielä päässyt näkemään! Nyt onkin suunnitteilla vielä ennen joulua sellanen yökyläily-miitti, että kutsutaan porukka tänne meille (mun ja Rixun luokse siis) yökyläilemään ja tarkotuksena olis heilua yökkäreissä ja puhua Seven Daysista ja hyvällä tuurilla ehkä kirjotella pelivuoroja, suunnitella uusia hahmoja ja suhdesotkuja, sekä tottakai tilata pizzaa ja juoda cokista. :DTaikka mitä kukakin nyt haluaa juoda, mut ei alkoholia!
Tästä ajankohdasta ei vielä ole mitään tietoa, mutta siitä tulee infoa sitten myöhemmin.

Kiitokset vielä miittiläisille, ootte kaikki niin mailman ihanimpia! <3 Ootte tottakai te muutkin, jotka ette päässeet miittiin, toivottavasti nähdään vielä! <3 :D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ma Syys 16, 2013 1:29 am

Wuuhuuu!!!

Oli kyllä pitkäään aikaan paras vklp ikinä. : 3 i love it!

Oli todella todella jännä nähä muita pelureita ja aevan ihaniksi ihmisiksi osoittauduitte. <3

Kiitos Rixulle & Mayalle yöpaikasta <3 Aivan huippu. Very Happy
Sekä kiitos kaikille hyvästä seurasta. (:
Haluta pian uudelleen !!

Ru-Chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Pe Heinä 11, 2014 5:01 am

psst. Mites tänä vuonna? Onko kukaan eksymässä Traconiin? Olisi kiva nähdä taas teitä tyypit, kun ainakin vielä olisi minun ja sieniksenkin tarkoitus saapua paikalle (jossain seurassa), vaikka rannekkeet ovat vielä tilaamatta, koska ei oikein tiedetä vielä, kuinka monta kaveria vielä tulee mukaan. :D
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Pe Heinä 18, 2014 10:02 am

Voi kyllä! Mä oon ainakin jo pitäny ihan itsestään selvänä, että miitti tulee tapahtumaan. :DD

Tosin, toivottavasti teillä on jo liput, kun lauantai on jo myyty loppuun :'D

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Pe Heinä 18, 2014 10:28 am

Lauantain liput meillä on. Yksi kaveri tulee siihen mukaan vielä, mutta tuskin se ketään haittaa. Mukavaa seuraa hän. :D
Parkkim-chan

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maya lähetetty Pe Heinä 18, 2014 12:04 pm

Juu, en usko, että ketään haittaa - varsinkin, kun meidänkin seurassa on tulossa muitakin :'D Mun pikkusisko ja hänen muutama kaverinsa ovat tulossa (ne kyllä ehkä suurimmaks osaks kulkee keskenään), mutta saattavat olla siinä jonkin aikaa mukanakin.
Siskolla kun on ihan hirvee cossi-innostus, niin se on tässä viimesen parin vuoden aikana kulkenu aika paljon coneissa ja nyt sitten pitkästä aikaa on pakko päästä Traconiin, kun me Rixun kanssa luvattiin heidän possensa meille majoittaa. :D

Minä ja Rixu ollaan tosiaan tulossa! Näemmä myös Parkkis ja sieniskin. Luultavasti (toivottavasti!) myös Ru-chan. Destie on siellä töissä (:::D), hän sitten yrittää päästä miitin ajaksi karkaamaan meidän seuraan.
Elppi on myös ostanut lipun, toivottavasti hän ei ole sillon just taas kipeenä. :'D

Toivottavasti myös muitakin pääsisi tulemaan miittailemaan! Me tosiaan kyllä ihan mielellään meille majoitetaan porukkaa, mikäli lattiapaikat on ihan okei makuupussin kanssa (kaikki sänky- ja sohvapaikat kun taitaa ilmeisesti olla jo varattuna, dunno. ellei tule muutoksia suunnitelmiin :DD)

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa