Basketball's target [KUOLLUT]

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Basketball's target [KUOLLUT]

Viesti  Vierailija lähetetty Ke Tammi 02, 2013 2:52 pm

// Parkkis ja Taksu tänne!

6. tammikuuta 2013

Yong Guk Bang
Yong löi muutaman harjoituslyönnin ilmaan ja siihen perään vielä sarjan. Nyrkkeilytausta puski aina välillä esiin ja silloin huvitti hakata ilmaa, kun ei säkkiä ollut käytettävissä. Yong oli kyllästynyt istumaan yksin huoneessaan katselemassa turhanpäiväisiä ohjelmia televisiosta ja hetken kierreltyään uudessa koulussaan kartan kanssa tämä oli päätynyt liikuntasalille. Liikkasalista tietysti löytyi kaiken maailman urheilukamaan ja sälää, ei kuitenkaan mitään nyrkkeilyyn viittaavaa, mutta korispallo vaikutti hyvältä korvikkeelta, kun oli ilmoittautunut koriskerhoon mukaan.

Hetken vielä lämmiteltyään käsiään poika nappasi koripallon käsiinsä ja teki muutaman pomputtelukierroksen sen kanssa ympärisalia. Pallo lensi isossa kaaressa kohti koria, mutta osui takalevyyn pompaten siitä takaisin.

Muutaman yrityksen jälkeen Yong saavutti tavoitteensa, jätkä sai viisi koria peräkkäin onnistumaan ja se miellytti täydellisyyden tavoittelijaa. Poika pyöritteli vielä palloa käsissään ja mietti mitä tekisi seuraavaksi.
Yong päätyi heittelmään palloa seinään liikkuen kokoajan seinän vierustaa edestakaisin. Juuri sen seinän kohdalla oli tietysti ovi, mutta tuskin kukaan tulisi joululoman aikana liikuntasaliin.

Sillä hetkellä kun pallo oli juuri lentämässä päin ovea, Yong todisti, kuinka joku oli todellakin päättänyt tulla loman aikana liikuntasaliin. Ovi avautui ja pallo lensi suoraan päin ovesta tulijaa.

Viimeinen muokkaaja, Maya pvm Pe Maalis 29, 2013 2:53 am, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : pelin päiväyksen lisäys)

Vierailija
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Basketball's target [KUOLLUT]

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Ke Tammi 02, 2013 3:20 pm

Takeshi Miyamoto

Vaaleahiuksinen nuorukainen käveli koulun käytäviä. Hänellä ei ollut ajatustakaan vielä tulla takaisin opin ahjoonsa. Olihan tässä vielä lomaa reilu viikko. Pojan äiti oli saanut lomaa pari viikkoa, joten joululoma oli mennyt sillä tavalla mukavasti. Nyt kuitenkin nuori oli kyllästynyt istumaan tietokoneella lukien uutisia, jotka eivät häntä kiinnostaneet, joten hän oli ilmoittanut lähtevänsä ulos. Lopulta askeleet olivat eksyneet koululle ja hän suuntasi liikuntasaliin. Parin viikon tauko koripallon pelaamisesta oli saanut pojan entistä energisemmäksi. Ja talvella ulkona pelaaminen oli hankalaa, että kylmää, joten oli vaalea päättänyt mennä koululle yrittämään. Varmasti parhaimmat olosuhteen siellä kuin muualla.

Takeru käveli ensimmäisessä kerroksessa kaappien ohi. Hän oli jo kotona laittanut löysät collegehousut ja mustan hupparin, jonka alla värikäs t-paita. Ehkei parhammat vaatteet juuri koriksen pelaamiseen, mutta ne saivat kelvata.
Nuori kuuli liikuntasalista tömähteleviä ääniä, eli joku oli ehtinyt ennen häntä saliin. Hän avasi oven melko varomattomasti ja saikin samassa oranssin pallon itseään päin. Automaattisesti hän nosti kätensä suojaamaan, mutta silti pallon voimasta hän horjahti hiukan taaemmas.
"Helvetti, yritätkö tappaa jonkun!" poika huudahti sen enempää katsomatta, kuka palloa oli heittänyt. Samassa hän käänsi katseensa pidempään poikaan, jolla oli punaiset hiukset. Tämä oli melko lihaksikas ja muutenkin häntä itseään kookkaampi. Takeru ei ollut nähnyt toista ennen, joten tämän piti olla uusi täällä.

Huulikorun omaava poika katsoi toista edelleen kulmat kurtussa ja ärtyneenä siitä, ettei toinen ollut ajatellut yhtään sitä, että yleensä ovista kuljetaan.
Ehkei hän enää sittenkään jäisi pelaamaan uuden pojan kanssa. Tai sitten hän jäisi muina miehinä ja kostaisi äskeisen käsiensä murtamisen, heti kun toinen kääntäisi selkänsä hänelle.
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vierailija lähetetty Pe Tammi 04, 2013 4:40 am

Yong Guk Bang
Yong katsoin kuin hidastettua elokuvaa, kun ovi aukesi ja pallo lensi suoraan päin tulijaa. Voi jumankauta... välkkyi pojan mielessä kun tapahtumasarja meni eteenpäin. Älä missään nimessä anna sen olla joku opettaja...

Ovesta sisään tullut poika singautti kädet suojakseen palloa vastaan, mutta tämä horjahti kuitenkin pallon voimasta. Yong jäätyi täysin ja lyhyempi poika ärähti kiroillen tappoyrityksestä.
"Sori, mä oon pahoillani. Sattuks suhun? Oletin ettei kenelläkään olis ollut asiaa liikkasaliin näin lomal, niin voisin vapaasti harjoitella..." Yong änkytti pahoillaan olevan näköisenä.
Toinen vilkuili häntä kulmiensa alta ja näytti varsin ärtyneeltä ja Yong tunsi olonsa varsin vaivautuneeksi, mutta tarkasteli toista sivusilmällä. Reilusti häntä lyhyempi ja vaalea, jolla oli huulikoru. Onneksi tuo poika ei toivon mukaan ole opettaja... Se tästä puuttuisikin kun tuo toteaisi olevansa liikunnanopettaja tai joku sellain...

Hetken päästä Yong päätti rikkoa hiljaisuuden, toivoen ettei tämä lyhyempi olisi sukua chihuahua tai terrieri-koiraroduille, joista ainakin sanotaan, että ne on pieniä ja ärhäköitä.
"Mä oon Yong Guk Bang, sano vaan Yong tai Yong Guk. Kuka sä oot? "

Viimeinen muokkaaja, Fuyu pvm Pe Tammi 04, 2013 4:51 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisäsin jatkoa)

Vierailija
Vierailija

Viesti  Parkkim-chan lähetetty Pe Tammi 04, 2013 12:32 pm

Takeshi Miyamoto

Vaalea huomasi heti kuinka toinen oli hetken hiljaa ja jähmettyneen näköisenä. Oliko hän sanonut jotain noin kamalaa? Hän olisi luullut, että noinkin pahiksen näköinen poika olisi vain naurahtanut, huomauttanut hänen lyhyydestään ja jatkanut, mitä nyt olikaan touhunnut.
"Sori, mä oon pahoillani. Sattuks suhun? Oletin ettei kenelläkään olis ollut asiaa liikkasaliin näin lomal, niin voisin vapaasti harjoitella..."
Poika änkytti. Se sai hänet hämilleen.
"Häh?" hän ei muuta saanut suustaan. Joko hän olisi sanonut jotain muuta, mitä hän oli ajatellut tai sitten toinen oli vain todella outo. "No olisiko pitänyt ajatella? Ajattele, jos mä olisinkin ollut vaikka Yoshiki-san", vaalea sanoi hiukan ivallisella äänellä, vaikkei edes odottanut toisen vastaavan, ja risti kätensä. Yoshiki oli siinä tilanteessa ensimmäinen, joka tuli hänen mieleensä.

"Mä oon Yong Guk Bang, sano vaan Yong tai Yong Guk. Kuka sä oot? "
huulikorun omaava vilkaisi taas toista, joka oli luetellut koko lempinimiensä listan.
"Takeru", hän sanoi jo ystävällisempään sävyyn ja nosti pallon lattialta syliinsä. Hän väläytti toiselle nopean hymyn, ennen kuin heitti pallon tälle.
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa