Foorumille uusi ylläpitäjä!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Foorumille uusi ylläpitäjä!

Viesti  Maya lähetetty Ke Tammi 02, 2013 8:04 am

Mulla on ilouutinen kaikille Seven Daysiläisille! Uusi ylläpitäjä on saapunut keskuuteemme - Samirix!

Tulin siis siihen lopputulokseen, että tämä ylläpitäjän homma on yksin aika raskasta, varsinkin, kun inspiraatio on vähän vaihtelevaa. Ja koska Rixun olen tuntenut kaikista pisimpään (ollaan pelailtu useassa paikassa yhdessä!) ja hän on muutenkin ollut Seven Daysissä kaikista pisimpään mukana, niin täällä uudella foorumilla kuin vanhallakin. :)

Eli jatkossa Rixultakin voi pyytää apua erinäisissä ongelmatilanteissa taikka jos muuta kysyttävää tulee! Ja jos Rixu ei osaa auttaa, niin tottakai multakin saa apua pyytää - ja multa voi siis apua pyytää ihan normaalisti muutenkin, yksäriä saa siis heitellä ihan tuttuun tapaan asiasta kuin asiasta. :D

Muutamia uudistuksia on ehkä luvassa ja jahka me tästä Rixun kanssa päästään kunnolla hommiin, niin foorumin siivous on myös edessä - kuolleet pelit menee siis peliarkistoon ja samalla heitetään selkeästi pois lähteneitä pelaajia pois ja heidän hahmonsa päätyvät myös arkistoon.
Näin heidän hahmojensa kuvissa olevat henkilöt vapautuvat markkinoille ja heistä saa sitten kuka tahansa luoda ihan uudet hahmot foorumille, jos vaan halua taikka kiinnostusta löytyy - jos näiden hahmojen joukossa siis on joku itseään kiinnostava henkilö.

Mutta, toivotetaan Rixu tervetulleeksi uudeksi toiseksi ylläpitäjäksi! :) <3

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Foorumille uusi ylläpitäjä!

Viesti  Samirix lähetetty Ke Tammi 02, 2013 8:46 am

Olen niin innoissani tästä, että tunteet nousee pintaan ja voisin juosta maratonin ennätysajassa pari kertaa XD
Yritän olla hyvä ylläpitäjä (tämä on aivan uusi juttu mulle!!! 8D) ja minulta voi rohkeasti tulla kysymään, jos jokin askarruttaa, että en mie pure~ :D

SD:tä odottaa kyllä sellainen suursiivous että oksat pois! Joo, kunhan me saadaan sovittua asioista ja sen sellaista, niin siivoillaan sitten tätä foorumia sillein, että kaikki on järjestyksessä ja noita ylimääräisiä (kauheen ilkeeltä kuulostaa XD) pelaajia, jotka todellakin ovat selkeästi poistuneet, niin poistamme heidät.

Mutta kiitos Mayalle tästä upeasta hommasta<3 Jos totta puhutaan, niin olen aivan sanaton. En oikeasti tiedä mitä sanoa, mutta höpisen kaikkea randomia nyt vaan, missä ei ole mitään järkeä XD
Kröhöm, yritän parhaani tehdä kovasti töitä SD:n hyväksi! Ja olen aivan uusi tässä hommassa, että elkää välittäkö jos sekoilen jotenkin :'D

Taas menee ihan omaksi selittelyksi, että nyt kuittaan tähän, ettei tästä tule kauheeta kilometri viestiä :)
Samirix

Viestien lukumäärä : 407
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa