Kuvat!?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Kuvat!?

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ke Loka 10, 2012 5:12 am

Heeo.

Olen aivan kujalla. ;_;

Olen tapellut kohta puolituntia tuon hahmopyynnön kanssa kun en kerta kaikkiaan osaa laittaa kuvia tekstiin mukaan. o_o
Onko siinä jokin temppu takana? T_T
En ymmärrä yhtään miten ne sinne kuuluu laittaa että ne näkyy. ?
Tulee vain laatikko missä on punainen ruksi? 8o

Ru-Chan
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Kuvat!?

Viesti  Maya lähetetty To Loka 11, 2012 7:24 am

Heloou! Mukavaa, että olet niinkin pitkällä tuossa hahmopyynnössäsi! :)

Hmm. Mikähän siinä vois olla vikana. :o Olet siis yrittänyt tätä [img*]tähän kuvan url-osoite[/img*] - juttua (*-merkit pois välistä!), eikä toimi? Kyllä sen pitäisi toimia, piti itse ihan testata ja kyllä mulla ainakin ihan hienosti toimii.

Toinen keino on sitten tietty tuo tekstikentän yläpuolella olevassa valikossa oleva "Hostaa kuvan" - toiminto. Eli tallennat ensinnäkin haluamasi kuvat koneelle (voit mahdollisesti jopa muokata ja liittää useamman kuvan yhteen kuvaan, säästät näin aikaa ja tilaa!) ja sitten painat tuosta tuota "Browse", etsit kuvan koneeltasi ja painat "Upload".
Sitten sieltä uudesta välilehdestä, jonne se ImageShack latasi sen haluamasi kuvan, kopioit sieltä sen Forum Coden ja laitat vaan siihen haluamaasi kohtaan tekstikenttää.
Tosin sen mahdollisen ylimääräisen "Uploaded with [*URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL*]" - tekstin voi pyyhkiä vaan pois.
Ja tämänkin pitäisi kyllä toimia, testasin äsken.

Ilmoittele lisää tähän topiciin, jos ei vieläkään toimi, niin yritän keksiä jotain muuta!

Viestien lukumäärä : 1136
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot

Kuvia!?

Viesti  Ru-Chan lähetetty To Loka 11, 2012 9:09 pm

Heelo~

Kiitos nopeasta vastauksesta ja minä yritän. Smile
Ilmoittelen jos ei toimi..
Mutta todella outoa juu.. Ehkä käytän väärää nettiselainta tai jotain vastaavaa. :>

Ru-Chan
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Pe Loka 12, 2012 11:15 pm

Toivon todella, että kuvat lähtisi nyt toimimaan. :)
Mutta jos ei tosiaan vieläkään toimi, niin ilmoittele! Yritän sitten keksiä jotain muita konsteja vielä. :)

Näytä käyttäjän tiedot

Kuvat!?

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ma Loka 22, 2012 12:07 am

Tottaa..Sain esittelyni valmiiksi ja olin sitä lähettämässä.
Kun tuli tälläinen: Guests can't post external links or emails.

Mitähän tuo mahdollisesti merkitsee? Surprised
Ei anna lähettää, ajattelin että kyse oli youtube videosta minkä laitoin, mutta kun sen poistin niin edelleen herjaa tuota samaa.. Surprised
Enkö siis voi tuohon esittelyyn laittaa kuvia? o.o Kun ne on laitettu sitä Hostaa kuvan kautta.

Vai pitääkö ensin kirjautua foorumille vai ? Kun mielestäni sain käsityksen että ensin hahmopyyntö ja sitten kirjaus vasta foorumille. Olenko nyt ymmärtänyt sitten väärin? Very Happy

Ru-Chan
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ma Loka 22, 2012 4:04 am

Heipä hei taas kerran!

Nyt en kyllä käsitä enää, että mikä tässä voisi olla vikana. :o Itse testasin uudemman kerran nuo kaikki kuvan lisäys - jutut ja mulla ne ainakin kaikki toimii ihan hienosti. Kokeilin jopa niin, että kirjauduin ulos omalla tunnuksellani ja kokeilin noita tuonne hahmopyyntöihin ihan vierailijana.
Pitäisi toimia ihan hienosti, en ymmärrä.

Tosin selasin noita vanhoja hahmopyyntöjä ja huomasin, että meillä oli viime joulukuussa vähän samankaltainen ongelma, tosin että silloin foorumi herjasi tälle uudelle pelaajalle heti tämän rekisteröidyttyä, ettei uudet käyttäjät muka voi viikkoon lisätä kuvia tai linkkejä. Siinä sitten odoteltiin se 7 päivää ja sitten toimi.
Mutta se ongelma korjaantui jossain vaiheessa ihan itsestään, eikä mitään tälläistä ongelmaa ole ollut, etteikö vierailijat pystyisi kuvia laittamaan. :o

Ja joo, käytäntö on tosiaan se, että ensin hahmopyyntö ja vasta sitten, kun se on hyväksytty, saa rekisteröityä foorumille. :)
Jos ne kuvat ei nyt kertakaikkiaan suostu toimimaan, niin jospa tehtäisiin niin, että laitat sen hahmopyynnön siitä huolimatta tänne?
Kirjoitat vaan näkyviin, että kuka on kuvissa, niin kokeillaan sitten uudestaan sitä kuvien lisäämistä, kun olet rekisteröitynyt foorumille. :) Kun jos kerta hahmopyyntö on muuten valmis lähetettäväksi, niin ei kannata nyt tähän kuluttaa liikaa aikaa ja energiaa, ei se hahmon hyväksyminen ole niistä kuvista kiinni. :D
Ja ne saadaan varmasti toimimaan sitten jollakin tavalla, kunhan olet foorumille rekisteröitynyt!

Näytä käyttäjän tiedot

Kuvat!?

Viesti  Ru-Chan lähetetty Ma Loka 22, 2012 4:12 am

Asia selvä. Smile Laittelen pyynnön tulemaan ja kerron lopussa sitten kuka kuvissa on. Smile
Ja lisään myöhemmin jos vaikka sitten suostuu yhteistyöhön kanssani. Smile

Kiitos ajastasi! Smile

Ru-Chan
Vierailija

Viesti  Maya lähetetty Ma Loka 22, 2012 4:15 am

Nyt pitäisi toimia! Tutkimme asiaa ylläpitäjä-toverini kanssa ja löydettiin se ongelman ydin. :D Kokeile vielä kerran, niin nyt pitäisi tosiaan toimia ihan normaalisti.

Odottelen innolla hahmopyyntöäsi!

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa